Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(52)
Forma i typ
Książki
(49)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(47)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Kieżel Ewa (ekonomia)
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Królikowska-Olczak Maria
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pachuca-Smulska Beata Janina
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Antonides Gerrit (1951- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bera Anna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa (1946-2021)
(1)
Brodnicka Elwira (towaroznawstwo)
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Byczko Szymon (1967- )
(1)
Celmerowski Zbigniew
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Czarnecka Marzena
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dobosz Damian
(1)
Dyląg Anna
(1)
East Robert (1940- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Friedman David D
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gotwald-Feja Beata (1986- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka (ekonomia)
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jasiński Wojciech (nauki prawne)
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(1)
Kozłowski Łukasz (ekonomia)
(1)
Kranas Grażyna (tłumacz)
(1)
Kropczyńska-Linkiewicz Danuta
(1)
Król Marek (1965- )
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Marjańska Ewa
(1)
Martynowicz Emilia
(1)
Marzantowicz Łukasz
(1)
Matysiak Wiktor P
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Małachowska Magdalena
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mycko-Katner Izabela
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Noga Adam
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Piasek Marek
(1)
Podgórski Krzysztof
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Skoczny Tadeusz (prawo)
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sondej Tomasz
(1)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(1)
Stolecka-Makowska Agata
(1)
Sutherland Max (marketing)
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szewczyk Robert (1968- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpakowska Maria Jolanta
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Handlowcy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Technolodzy żywności
(1)
Temat
Kobieta
(3549)
Przyjaźń
(2392)
Rodzina
(2114)
II wojna światowa (1939-1945)
(2113)
Miłość
(1862)
Konsumenci
(-)
Tajemnica
(1721)
Zwierzęta
(1362)
Relacje międzyludzkie
(1321)
Śledztwo i dochodzenie
(1256)
Dzieci
(1049)
Zabójstwo
(1031)
Pisarze polscy
(1009)
Nastolatki
(924)
Rodzeństwo
(869)
Uczucia
(864)
Dziewczęta
(862)
Magia
(849)
Życie codzienne
(796)
Sekrety rodzinne
(731)
Psy
(723)
Uczniowie
(711)
Policjanci
(709)
Małżeństwo
(704)
Boże Narodzenie
(665)
Żydzi
(660)
Polacy za granicą
(650)
Ludzie a zwierzęta
(603)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Osoby zaginione
(563)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Wakacje
(504)
Relacja romantyczna
(496)
Wybory życiowe
(488)
Koty
(474)
Podróże
(473)
Uprowadzenie
(453)
Chłopcy
(447)
Kultura
(447)
Arystokracja
(438)
Matki i córki
(425)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Dziadkowie i wnuki
(387)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(363)
Dziennikarze
(351)
Zakochanie
(347)
Ojcowie i córki
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Pisarze
(341)
Katolicyzm
(339)
Wsie
(336)
Zemsta
(333)
Polityka
(330)
Seryjni zabójcy
(330)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(311)
Filozofia
(304)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(297)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(290)
Lekarze
(289)
Szlachta
(282)
Szkoły
(276)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Pomaganie
(264)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Walka dobra ze złem
(264)
Władza
(263)
Ludzie bogaci
(262)
PRL
(261)
Źródła historyczne
(257)
Spisek
(256)
Przyroda
(255)
Zabójstwo seryjne
(255)
Kradzież
(254)
Kościół katolicki
(252)
Las
(250)
Wojna
(247)
Śmierć
(247)
Nauka
(246)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(246)
Zarządzanie
(245)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(236)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Temat: czas
2001-
(16)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Europa
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(8)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Opracowanie
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Felieton polski
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Teoria konkurencji : ekonomiczna teoria wszystkiego / Adam Noga. - Warszawa : Poltext, 2022. - 239 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą "ekonomiczną teorię wszystkiego".[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczne i sprawne funkcjonowanie współczesnej gospodarki wymaga współdziałania wielu elementarnych czynników, między innymi: zasobu majątkowego i finansowego, demograficznego, technologii i organizacji oraz dywersyfikacji i stałych dostaw energii. Ta harmonia w dużym stopniu wpływa na konkurencyjność przedsiębiorstw, zarządzanie wiedzą, tworzenie przedsięwzięć innowacyjnych i przyczynia się do wzrostu poziomu osiąganych wyników ekonomicznych i wartości firmy. Wiedzę, sprawne procesy innowacyjne i tzw. kulturę innowacyjną wnikliwie analizowali A. Toffler i P. Drucker. Ten pierwszy w procesie historycznym postrzegał istotne zmiany w gospodarce - wskazując na erę informacji i erę wiedzy obecną w procesach globalizacyjnych. Implikuje to, co zauważył Drucker, budowę społeczeństwa opartego na wiedzy, które buduje nowy paradygmat gospodarki rynkowej opartej na wiedzy. Niniejsze opracowanie zawiera szereg rozwiązań odnoszących się do procesów innowacyjnych obejmujących, między innymi: teoretyczne problemy zarządzania organizacjami; zasoby przedsiębiorstw - proces ich tworzenia i rozwoju; innowacyjne aspekty funkcjonowania sektorów gospodarczych, przedsiębiorstw, handlu internetowego, nowoczesnego marketingu, systemu IT, społecznej odpowiedzialności za rozwój. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia – zarówno jako naukowiec, jak i praktyk – doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-621.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków to wnikliwy zapis podróży do wnętrza portfeli osób, które radykalnie zminimalizowały swoje wydatki. Wśród kilkunastu ochotników byli single i rodziny, samotna matka, mieszkańcy dużych miast i małych miejscowości. Przez dwanaście miesięcy ograniczali kupowanie, wymieniali zbędne rzeczy, robili na drutach, własnoręcznie wykonywali prezenty. Autorka zaglądała do ich szaf, spiżarni i głów. Wszystko po to, by sprawdzić "ile może kosztować przetrwanie, wykończenie mieszkania, zaproszenie na świat człowieka. Ile płacimy za poczucie bezpieczeństwa, szacunek, spokój. Jaka jest cena dostępu do zdrowia, wiedzy, czystego powietrza, wody, chlorofilu. Jak przeliczyć czas na pieniądze, pieniądze na przedmioty, przedmioty na relacje. Czy redukcja we wszystkich tych dziedzinach daje swobodę, a może wręcz przeciwnie - uwiera?". Mniej. Intymny portret zakupowy Polaków to niezwykła refleksja o nas samych, naszych wyborach i konsumpcji. Świecie, w którym o szczęściu ma decydować wzrost PKB. Z dwunastu ochotników biorących udział w eksperymencie do końca wytrwała połowa. Czy przyjęli finał z ulgą, czy może na zawsze zmienili swoje podejście do kupowania? Czy więcej znaczy lepiej? A może - jak pyta autorka - potrzeba nam innych wskaźników niż PKB, opartych na ignorowanych przez ekonomię wartościach: poczuciu równowagi, zadowoleniu z życia, zdrowiu, zaufaniu społecznym, trwałości... [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 36 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
(Akademia Psychologii)
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. Psychologia konsumenta Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4185, C-659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-4667 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz. - 341.12 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: – istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, – zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, – specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, – uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, – czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, – modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, – rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. „Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz się sprzedawać ? i to dobrze ? od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie ?psychologii sprzedaży?. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe ?działania do przećwiczenia?. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą. [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 7 godz. 14 min 34 s.
Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Psychologia sprzedaży Audio jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni”. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą. Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce. - Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faks., fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie ; [Cz.1-2])
Tekst częśc. tł. z ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-305, C-159.94 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz. - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to książka wyjątkowa. Jest kierowana do wszystkich zajmujących się sprzedażą detaliczną - od właściciela małego sklepu czy restauracji, po kadrę kierowniczą ogromnego supermarketu. Oparta jest na badaniach w "terenie", będących wynikiem obserwacji autora i jego zespołu przeprowadzonych w setkach punktów sprzedaży detalicznej na całym świecie. Autor dowodzi, że nasze zachowanie w czasie robienia zakupów są przewidywalne, a umiejętne stosowanie tej wiedzy przez handlowców ma wymierne efekty w wynikach sprzedaży. Książka Paco Underhilla stała się wydarzeniem na rynku amerykańskim i została przetłumaczona na kilkanaście języków. Każdy detalista znajdzie tu wartościowe porady, również producenci będą mogli z niej skorzystać. Możemy dowiedzieć się jaki wpływa na poziom sprzedaży mają takie elementy jak; aranżacja sali, obsługa, prawidłowe rozmieszczenie towarów, które powinny być dostosowane do płci, wieku potencjalnych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polski czytelnik otrzymuje książkę fascynującą. Profesor Gerald Zaltman pisze o konsumentach, czyli o nas wszystkich, ale czyni to w sposób niekonwencjonalny. Rzuca w niej wyzwanie menedżerom marketingu, badaczom rynku, uczonym uprawiającym teorię zachowań konsumenckich. Choć autor próbuje odsłonić mechanizmy myślenia konsumenta, to tak naprawdę jego teoria dotyczy myślenia człowieka w ogóle. Książka ta powinna zatem zainteresować także socjologów, psychologów , antropologów czy socjolingwistów. Wszystkich, którzy usiłują zrozumieć człowieka i szukają skutecznych narzędzi dotarcia do jego umysłu. Gerald Zaltman jest teoretykiem. Ma doktorat z socjologii. Jest wykładowcą w renomowanej Harvard Business School oraz członkiem interdyscyplinarnej grupy Umysł-Mózg-Zachowanie na Harvard University. Jest także praktykiem, badaczem rynku, jako współwłaściciel firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates. W przeszłości prezesował Association for Consumer Research. Zdaniem Zaltmana w ostatnich kilkudziesięciu latach zmienił się gruntownie świat, technologie, produkty, zarządzanie. Za tymi zmianami nie nadąża marketing. Jego założenia i metody nie zmieniły się, są przestarzałe, nie pasują do tej nowej rzeczywistości. Twierdzi, że marketing popadł w rutynę, jest pozbawiony kreatywności. Marketerów porównuje do pasażerów Titanica, których czujność została uśpiona i którzy oddawali się zabawie nie licząc się z groźbą katastrofy. Co proponuje zatem Zaltman? Po pierwsze, spojrzenia na zachowanie człowieka jako konsumenta perspektywy nauki o mózgu, neurobiologii. Po drugie, odrzuca przekonanie, że ludzie myślą świadomie. Według Zaltmana około 95% procesów myślowych człowieka ma charakter nieświadomy. Ludzie nie myślą też ani racjonalnie, ani linearnie. Podstawowy element myślenia to nie słowo, lecz metafora. Po trzecie, jeżeli zdecydowana większość myśli człowieka nie dociera do jego świadomości, to metody, które zmierzają do poznania tych myśli przez pytanie ludzi co myślą na dany temat ma znikomą wartość poznawczą. Uważa, że najczęściej stosowane metody badań rynkowych i społecznych , zarówno sondaże z użyciem kwestionariuszy lub ankiet jak i zogniskowane wywiady grupowe, tzw,. fokusy nie pozwalają poznać większości ludzkich myśli. Są nieużyteczne jako metody poznania umysłów konsumentów. W ich miejsce autor proponuje własną metodę, którą nazywa techniką wydobywania metafor. Proponowaną metodę badania umysłów ludzkich autor zarejestrował w USA jako swój patent pod nazwą ZMET (the Zaltman Metaphor Elicitation Technique) . Metoda ta łączy w sobie elementy neurobiologii, semiotyki i psychologii Karla Gustawa Junga. Tę książkę warto przeczytać.. [www.empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-858, C-366 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wiek kapitalizmu inwigilacji [Dokument dźwiękowy] / Shoshana Zuboff ; przekład: Alicja Unterschuetz. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo ; [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2021. - 2 płyty CD-MP3 (29 godz. 40 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Czas trwania: 29 godz. 40 min
Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku jednakowo, jak przemysłowy kapitalizm zniekształcił naturalne środowisko w XIX i XX wieku. Autorka ukazuje, jak patronująca tym procesom Dolina Krzemowa wpływa na każdy sektor światowej gospodarki jak prognozy naszych zachowań są kupowane i sprzedawane na rynkach prognoz behawioralnych, a mnogość, wiedza i władza koncentrują się w jednym miejscu na nieporównaną dotąd skalę. Wskazuje, że prawdziwe zagrożenie dla naszego społeczeństwa płynie już nie ze strony totalitarnych państw, lecz ze strony globalnych korporacji, powszechnie inwigilujących nasze zachowania i pociągających obietnicami maksymalnego zysku kosztem demokracji, wolności i – ostatecznie – naszej przyszłości.***„Każdy powinien przeczytać tę książkę w ramach własnej cyfrowej samoobrony. Shoshana Zuboff w transparentny sposób pokazuje w niej, jak jesteśmy stosowani do gromadzenia danych i jak radykalnie ten proces wpływa na nasze umysły. Straciliśmy już dużo czasu, lecz ta obowiązkowa lektura wskazuje, iż jeszcze jest szansa na wyzwolenie".NAOMI KLEIN***„Najnowszą książkę Shoshany Zuboff można nazwać przełomową, niepokojącą i edukującą. Kiedy my po omacku staramy się określić kształt nowej epoki, »Wiek kapitalizmu inwigilacji« rzuca światło na to, jak cyfrowa rewolucja zmienia gospodarkę, politykę, społeczeństwo i wreszcie nasze życie".JOHN THORNHILL, „Financial Times"***„»Wiek kapitalizmu inwigilacji« jest nadzwyczajną i niezwykle ważną książką. Shoshana Zuboff demonstruje najistotniej niebezpieczne oblicze kapitalizmu, którym jest kapitalizm inwigilacji — nowy porządek ekonomiczny, oparty na skrajnej koncentracji wiedzy i władzy. Jej spora analiza prezentuje, jak rewolucyjne wyzwania stawia ten nieuczciwy rodzaj kapitalizmu dla naszej prywatnej wolności, społecznej solidarności i demokracji. Książka Zuboff pozwala nam zrozumieć te zagrożenia i sprawnie z nimi walczyć".ROBERT B. REICH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej