Zaltman Gerald (1938- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Zarawska Patrycja (1970- )
(519)
Zaltman Gerald (1938- )
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(411)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(330)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(328)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(321)
Siemianowski Roch (1950- )
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(303)
Popławska Anna (literatura)
(295)
Christie Agatha (1890-1976)
(290)
Steel Danielle (1947- )
(287)
Fabianowska Małgorzata (tłumaczka)
(284)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Roberts Nora (1950- )
(281)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(253)
Prus Bolesław (1847-1912)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(239)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(220)
Zimnicka Iwona (1963- )
(216)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(213)
King Stephen (1947- )
(206)
Ławnicki Lucjan (ilustrator)
(205)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(203)
Webb Holly (1976- )
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(190)
Szulc Andrzej (1967-)
(188)
Jasieński Ksawery (1931- )
(186)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(183)
Szekspir William (1564-1616)
(181)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(179)
Domańska Joanna (1970- )
(178)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(178)
Rzehak Wojciech (1967- )
(178)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(173)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(172)
Tuwim Julian (1894-1953)
(171)
Beaumont Émilie (1948- )
(169)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(167)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Górski Wojciech (1971- )
(157)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(155)
Cieślik Donata (lektorka)
(154)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(153)
Williams Sophy (1965- )
(152)
Kraśko Jan (1954- )
(151)
Dobrzańska-Gadowska Anna (tłumaczka)
(150)
Mortka Marcin (1976- )
(150)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(149)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(148)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(148)
Szal Marek (ilustrator)
(148)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(147)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(146)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(145)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(145)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(143)
Ochab Janusz (1971- )
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyrwas-Wiśniewska Monika (tłumaczka)
(137)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(136)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(129)
Siewior-Kuś Alina (tłumaczka)
(129)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(129)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(128)
Zadura Janusz (1968- )
(128)
Fabisińska Liliana (1971- )
(127)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(127)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Kiss Jacek (lektor)
(126)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(126)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(125)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(124)
Widmark Martin (1961- )
(124)
Marciniakówna Anna (tłumaczka)
(123)
Onichimowska Anna (1952- )
(123)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(123)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Konsumenci
(1)
Kreatywność
(1)
Gatunek
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Polski czytelnik otrzymuje książkę fascynującą. Profesor Gerald Zaltman pisze o konsumentach, czyli o nas wszystkich, ale czyni to w sposób niekonwencjonalny. Rzuca w niej wyzwanie menedżerom marketingu, badaczom rynku, uczonym uprawiającym teorię zachowań konsumenckich. Choć autor próbuje odsłonić mechanizmy myślenia konsumenta, to tak naprawdę jego teoria dotyczy myślenia człowieka w ogóle. Książka ta powinna zatem zainteresować także socjologów, psychologów , antropologów czy socjolingwistów. Wszystkich, którzy usiłują zrozumieć człowieka i szukają skutecznych narzędzi dotarcia do jego umysłu. Gerald Zaltman jest teoretykiem. Ma doktorat z socjologii. Jest wykładowcą w renomowanej Harvard Business School oraz członkiem interdyscyplinarnej grupy Umysł-Mózg-Zachowanie na Harvard University. Jest także praktykiem, badaczem rynku, jako współwłaściciel firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates. W przeszłości prezesował Association for Consumer Research. Zdaniem Zaltmana w ostatnich kilkudziesięciu latach zmienił się gruntownie świat, technologie, produkty, zarządzanie. Za tymi zmianami nie nadąża marketing. Jego założenia i metody nie zmieniły się, są przestarzałe, nie pasują do tej nowej rzeczywistości. Twierdzi, że marketing popadł w rutynę, jest pozbawiony kreatywności. Marketerów porównuje do pasażerów Titanica, których czujność została uśpiona i którzy oddawali się zabawie nie licząc się z groźbą katastrofy. Co proponuje zatem Zaltman? Po pierwsze, spojrzenia na zachowanie człowieka jako konsumenta perspektywy nauki o mózgu, neurobiologii. Po drugie, odrzuca przekonanie, że ludzie myślą świadomie. Według Zaltmana około 95% procesów myślowych człowieka ma charakter nieświadomy. Ludzie nie myślą też ani racjonalnie, ani linearnie. Podstawowy element myślenia to nie słowo, lecz metafora. Po trzecie, jeżeli zdecydowana większość myśli człowieka nie dociera do jego świadomości, to metody, które zmierzają do poznania tych myśli przez pytanie ludzi co myślą na dany temat ma znikomą wartość poznawczą. Uważa, że najczęściej stosowane metody badań rynkowych i społecznych , zarówno sondaże z użyciem kwestionariuszy lub ankiet jak i zogniskowane wywiady grupowe, tzw,. fokusy nie pozwalają poznać większości ludzkich myśli. Są nieużyteczne jako metody poznania umysłów konsumentów. W ich miejsce autor proponuje własną metodę, którą nazywa techniką wydobywania metafor. Proponowaną metodę badania umysłów ludzkich autor zarejestrował w USA jako swój patent pod nazwą ZMET (the Zaltman Metaphor Elicitation Technique) . Metoda ta łączy w sobie elementy neurobiologii, semiotyki i psychologii Karla Gustawa Junga. Tę książkę warto przeczytać.. [www.empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366, MgC-858 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej