Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(52)
Forma i typ
Książki
(49)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(47)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Kieżel Ewa (ekonomia)
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Królikowska-Olczak Maria
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pachuca-Smulska Beata Janina
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Antonides Gerrit (1951- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bera Anna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa (1946-2021)
(1)
Brodnicka Elwira (towaroznawstwo)
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Byczko Szymon (1967- )
(1)
Celmerowski Zbigniew
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Czarnecka Marzena
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dobosz Damian
(1)
Dyląg Anna
(1)
East Robert (1940- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Friedman David D
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gotwald-Feja Beata (1986- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka (ekonomia)
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jasiński Wojciech (nauki prawne)
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(1)
Kozłowski Łukasz (ekonomia)
(1)
Kranas Grażyna (tłumacz)
(1)
Kropczyńska-Linkiewicz Danuta
(1)
Król Marek (1965- )
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Marjańska Ewa
(1)
Martynowicz Emilia
(1)
Marzantowicz Łukasz
(1)
Matysiak Wiktor P
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Małachowska Magdalena
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mycko-Katner Izabela
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Noga Adam
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Piasek Marek
(1)
Podgórski Krzysztof
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Skoczny Tadeusz (prawo)
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sondej Tomasz
(1)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(1)
Stolecka-Makowska Agata
(1)
Sutherland Max (marketing)
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szewczyk Robert (1968- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpakowska Maria Jolanta
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Handlowcy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Technolodzy żywności
(1)
Temat
Kobieta
(3525)
Przyjaźń
(2381)
II wojna światowa (1939-1945)
(2110)
Rodzina
(2101)
Miłość
(1856)
Konsumenci
(-)
Tajemnica
(1699)
Zwierzęta
(1359)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Śledztwo i dochodzenie
(1243)
Dzieci
(1045)
Zabójstwo
(1020)
Pisarze polscy
(1008)
Nastolatki
(916)
Rodzeństwo
(864)
Uczucia
(857)
Dziewczęta
(855)
Magia
(846)
Życie codzienne
(793)
Psy
(720)
Sekrety rodzinne
(718)
Uczniowie
(709)
Małżeństwo
(700)
Policjanci
(697)
Boże Narodzenie
(661)
Żydzi
(659)
Polacy za granicą
(646)
Ludzie a zwierzęta
(601)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(556)
Osoby zaginione
(554)
Wakacje
(502)
Relacja romantyczna
(488)
Wybory życiowe
(482)
Koty
(469)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(451)
Kultura
(446)
Chłopcy
(444)
Arystokracja
(433)
Matki i córki
(423)
Polityka międzynarodowa
(411)
Przestępczość zorganizowana
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(387)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Dziennikarze
(341)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(336)
Wsie
(335)
Zemsta
(332)
Polityka
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Seryjni zabójcy
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(295)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(289)
Lekarze
(288)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(272)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(266)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(262)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(258)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Wojna
(247)
Śmierć
(246)
Las
(245)
Nauka
(245)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Sieroty
(234)
Wychowanie
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Temat: czas
2001-
(16)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Europa
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(8)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Opracowanie
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Felieton polski
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Podręcznik przedstawia kompleksowe ujęcie zagadfnień związanych z zachowaniem konsumenta, uwzględniające wszystkie jego aspekty oraz cały proces decyzyjny w kontekście ekonomicznym, psychologicznym, socjologicznym i historycznym. Autorzy omawiają zachowania nabywców w pełnym cyklu konsumpcji - od orientacji, wyboru, kupna poprzez użytkowanie, aż do pozbycia się produktu. Wielkim atutem tego podręcznika jest ujęcie całej problematyki w kontekście europejskim, w przeciwieństwie do innych książek, opartych głównie na badaniach i literaturze amerykańskiej oraz uwzględniających warunki i zwyczaje panujące w Stanach Zjednoczonych. Dodatkowymi atutami są: jasność i prostota wykładu, precyzyjnie zdefiniowane pojęcia, liczne przykłady, ilustracja problemów danymi pochodzącymi z badań europejskich (głównie Unii Europejskiej) oraz bogata literatura. [www.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotyczące budowania potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw, tworzenia źródeł przewag konkurencyjnych oraz osiągania pożądanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wyników badań empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje młodzieży odnośnie do stosowania instrumentów konkurowania w kategorii produktów odzieżowych. Autorka podjęła próbę skonstruowania modelu kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw odzieżowych w segmencie młodych konsumentów. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków. Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej, jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie działania marketingowe są na nim prowadzone, jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług, jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem. [www.chbeck.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF)
Finanse osobiste Praca jest unikalnym na polskim rynku wydawniczym źródłem wiedzy dotyczącym finansów osobistych. Autorzy opisują zagadnienia składające się na decyzje ekonomiczne podejmowane w ramach gospodarstw domowych. Gospodarstwa domowe są podstawową jednostką systemu ekonomicznego. Podejmowane przez nie decyzje dotyczące oszczędzania i inwestowania, a także zaciągania zobowiązań czy wydawania pieniędzy mają wpływ na sytuację gospodarczą. Zrozumienie ekonomicznych i psychologicznych podstaw tych decyzji jest konieczne do gruntownego poznania mechanizmów życia gospodarczego. Książka łączy teorię i praktykę wielu aspektów finansów osobistych, co sprawia, że jest dedykowana szerokiej grupie odbiorców. Finansiści dowiedzą się, jakie są psychologiczne podstawy decyzji podejmowanych przez gospodarstwa domowe, co pomoże im lepiej zrozumieć oczekiwania klienta. Wszyscy pozostali poznają praktyczne zagadnienia, związane z finansami osobistymi, takie jak: strategie zarządzania płynnością, planowanie budżetowe, strategie oszczędzania, dostępne produkty i bezpieczne strategie kredytowe, możliwości inwestowania przez indywidualnych inwestorów, kwestie ubezpieczeń, w tym instytucje i najważniejsze produkty ubezpieczeniowe, zagadnienia obciążeń fiskalnych, kwestie ochrony (instytucjonalnej i prawnej) konsumenta na rynku usług finansowych. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - 33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-2519, C-336 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa i towaroznawstwa produktów żywnościowych. Publikacja zainteresuje przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego, zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarys Prawa)
Nowela ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, która weszła w życie 17.4.2016 r. jako że znacząco zwiększa poziom ochrony praw konsumentów na rynkach, a szczególnie na rynkach usług finansowych. Głównie jej rozwiązaniom oraz potencjalnym kierunkom i problemom jej stosowania poświęcona była Krajowa Konferencja Konsumencka, zorganizowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach i Centrum Studiów Antymonopolowych i Regulacyjnych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w Katowicach w dniach 9–10.5.2016 r.; większość wygłoszonych w jej ramach referatów stanowi podstawę niniejszej publikacji. W publikacji podkreślono ogromne znaczenie i zasygnalizowano główne zmiany prawne konsumenckiej noweli OKiKU 2007, w szczególności wprowadzenie nowego modelu kontroli wzorców umownych, dookreślenie istoty praktyki naruszającej zbiorowe interesy konsumentów i uznanie za nią tzw. nieuczciwa sprzedaży oraz przyznanie Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) nowych kompetencji i narzędzi proceduralnych. W pracy podjęto m.in. problem wyboru prawa obcego w internetowych wzorcach umownych, podkreślając obowiązek spojrzenia na ochronę konsumentów z perspektywy prawa prywatnego międzynarodowego. W kontekście przyszłości arbitrażu konsumenckiego, bliższej analizie poddano kwestię zapisu na polski sąd polubowny jako niedozwolonego postanowienia w umowach z konsumentami W części drugiej książki przedstawione zostały różne – zwłaszcza nowe – aspekty zakazu naruszania zbiorowych interesów konsumentów. Część tę rozpoczyna analiza polskiej regulacji zakresu stosowania zakazu praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Do kwestii ogólnych należy też próba dookreślenia terminu ,,zbiorowy interes konsumentów”. Do bardziej szczegółowych kwestii poruszonych w tej części książki należą: tzw. sprzedaż nieuczciwa (misselling) jako nowa praktyka naruszająca zbiorowe interesy konsumentów; instytucja tajemniczego klienta (mystery shopper) jako nowe narzędzie kontrolne Prezesa UOKiK w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów; mające szersze zastosowanie uprawnienie Prezesa UOKiK do przedstawienia istotnego poglądu w sprawie; środki usuwania skutków stosowania praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów w działaniach Prezesa UOKiK, w tym w szczególności wybrane zagadnienia dotyczące rekompensaty publicznej. Część drugą książki kończą rozważania na temat prejudycjalnego charakteru decyzji Prezesa UOKiK w indywidualnym sporze konsumenta z przedsiębiorcą. We wszystkich rozdziałach części 1 i 2 niniejszej książki przeważają teksty prawnicze. W jej części trzeciej, poświęconej ekonomii ochrony konsumentów, w szczególności zagadnieniom ochrony praw konsumentów w sektorze energetycznym, poruszone zostały liczne problemy rzadko dotychczas analizowane w literaturze z zakresu ochrony konkurencji i konsumentów. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta : komentarz / Tomasz Czech. - Stan prawny na 1 lutego 2017 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2017. - 627 stron ; 25 cm.
(Komentarze Praktyczne)
Książka zawiera obszerne i pogłębione omówienie przepisów ustawy o prawach konsumenta. Przedstawiono w niej kompleksową analizę instrumentów ochrony konsumenta z uwzględnieniem powiązanych z nimi regulacji kodeksu cywilnego i innych aktów prawnych. Wiele uwagi poświęcono wykładni przepisów o odstąpieniu przez konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. W publikacji omówiono również zmiany wprowadzone ustawą z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, obowiązujące od 10 stycznia 2017 r., które dotyczą m.in. obowiązku przedsiębiorcy udzielenia odpowiedzi na reklamację konsumenta. Istotnym walorem książki są liczne obrazowe przykłady oraz praktyczne wskazówki dotyczące stosowania komentowanych przepisów w obrocie gospodarczym. W książce wykorzystano m.in. orzecznictwo Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na temat klauzul abuzywnych, jak również decyzje Prezesa UOKiK w odniesieniu do praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca Damiana Dobosza jest obszerna i zasługuje na ocenę celującą, a jej przedmiot usystematyzowano i przedstawiono w sposób ponadprzeciętny, jeśli chodzi o stosowanie kryteriów oceny prac magisterskich. Bez przesady mogę stwierdzić, że jest to jedna z najlepszych prac magisterskich, jakie przeczytałam. Autor z postawionego sobie zadania badawczego wywiązał się znakomicie. Odpowiedział również na sformułowane wcześniej pytania i wątpliwości. Zajął także wyraźne własne stanowisko, zwracając uwagę na występujące w judykaturze czy doktrynie rozbieżności. Ocenił analizowane orzeczenia, którymi zobrazował metodologię wykładni i stosowania prawa w zakresie objętym przedmiotem pracy.[Prof. dr hab. Ewa Rott-Pietrzyk/fragment recenzji]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak: * zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z rożnymi formami dokonywania zakupów, * schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, * procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, * reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm. [www.gandalf.com.pl, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 36 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wydanie 2 poszerzone. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 25 cm.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.[GWP, 2009]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich /Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003. - 288 stron, [8] kart tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich. [GWP, 2003]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-4750 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor bestsellerowej Inteligencji emocjonalnej i społecznej tym razem radzi jak rozwijać w sobie inteligencję ekologiczną Daniel Goleman, autor bestsellerowych książek Inteligencja emocjonalna i Inteligencja społeczna, ujawnia w swojej najnowszej pracy, w jaki sposób to, co wytwarzamy i kupujemy, może wpływać skrycie na środowisko naturalne. Pokazuje, w jaki sposób my sami i przedsiębiorstwa działające na nowoczesnym rynku możemy przyczyniać się do zmian koniecznych do ratowania naszej planety przed zagładą ekologiczną. Zwraca przy tym uwagę na to, byśmy zawsze pamiętali o poszanowaniu trzech sfer: środowiska geograficznego, innych gatunków zamieszkujących Ziemię, a zwłaszcza innych ludzi. Używamy na co dzień "ziołowych" szamponów, kupujemy "zdrową" żywność i korzystamy z "ekologicznych" toreb, nie zastanawiając się nawet, czy słusznie zostały opatrzone takimi etykietkami. Ich producenci wcale nie ułatwiają nam zadania, drukując drobnym maczkiem składniki zastosowane w ich produkcji. Co gorsza, zbiorowo nie przyjmujemy do wiadomości, jak szkodliwe są rzeczy, które kupujemy, działając na szkodę własnego zdrowia i środowiska, w którym żyjemy. Czas najwyższy zacząć rozwijać w sobie inteligencję ekologiczną, tak by nie tylko umieć świadomie wybierać towary z półek sklepowych - te naprawdę zdrowe - ale też wymuszać na przedsiębiorstwach naprawdę sprzyjające środowisku i zdrowiu konsumentów podejście do produkcji oraz warunków pracy. [www.nieznany.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-547/a, C-502, MgC-547/b (3 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz się postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.[Rebis, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu. [www.gandalf.com.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej