Marketing partnerski
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(9)
Autor
Fonfara Krzysztof (ekonomista)
(2)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Ciosek Tomasz
(1)
Dziekoński Michał
(1)
East Robert (1940- )
(1)
Fabianowicz Bartosz
(1)
Gallo Carmine (1965-)
(1)
Jasiński Michał (socjolog)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Marcinkowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Rakowski Piotr (tłumacz)
(1)
Royer Timothy
(1)
Shaalan Sharif
(1)
Stratten Scott (1975- )
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Vanhuele Marc
(1)
Wawrzyniak Piotr (ekonomia)
(1)
Wright Malcolm (1963- )
(1)
Łodyga Mariusz
(1)
Żegnałek Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3532)
Przyjaźń
(2387)
II wojna światowa (1939-1945)
(2111)
Rodzina
(2102)
Miłość
(1858)
Marketing partnerski
(-)
Tajemnica
(1708)
Zwierzęta
(1360)
Relacje międzyludzkie
(1312)
Śledztwo i dochodzenie
(1246)
Dzieci
(1045)
Zabójstwo
(1022)
Pisarze polscy
(1008)
Nastolatki
(919)
Rodzeństwo
(864)
Uczucia
(859)
Dziewczęta
(858)
Magia
(846)
Życie codzienne
(794)
Psy
(721)
Sekrety rodzinne
(718)
Uczniowie
(710)
Policjanci
(702)
Małżeństwo
(701)
Boże Narodzenie
(661)
Żydzi
(660)
Polacy za granicą
(646)
Ludzie a zwierzęta
(602)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Osoby zaginione
(558)
Trudne sytuacje życiowe
(557)
Wakacje
(503)
Relacja romantyczna
(489)
Wybory życiowe
(483)
Koty
(471)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(453)
Kultura
(447)
Chłopcy
(446)
Arystokracja
(434)
Matki i córki
(423)
Przestępczość zorganizowana
(416)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(389)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(346)
Dziennikarze
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(337)
Wsie
(336)
Zemsta
(332)
Polityka
(328)
Seryjni zabójcy
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(296)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(289)
Lekarze
(288)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(266)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(263)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(258)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Las
(247)
Wojna
(247)
Śmierć
(246)
Nauka
(245)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(235)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak: * zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z rożnymi formami dokonywania zakupów, * schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, * procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, * reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm. [www.gandalf.com.pl, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 36 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest próba odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw? Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. Treścią książki, oprócz analizy rynku przedsiębiorstw, istoty i zakresu marketingu partnerskiego oraz możliwości wykorzystania go w biznesie międzynarodowym, jest proces wdrażania marketingu partnerskiego, ilustrowany licznymi uwagami praktycznymi oraz przykładami wprowadzania tej koncepcji przez wybrane polskie przedsiębiorstwa. Książka jest kierowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków gospodarczych prowadzących działalność na rynku przedsiębiorstw. [www.techniczna.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-26856, W-657/659 (2 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-3050, C-658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw . Autor przybliżył w książce: sposoby działania firmy na rynku przedsiębiorstw, procesy zakupu na rynku przedsiębiorstw, relacje między firmami, podstawowe koncepcje marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw (w tym złożoność i wielostronność powiązań firmy oraz zarządzanie portfelem nabywców), wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego przez polskie przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków zainteresowanych poprawą sytuacji rynkowej firmy przez wdrażanie nowoczesnych koncepcji marketingowych. [merlin.pl, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odmień oblicze swojej firmy! Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple. Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi - czy to z klientami, czy z pracownikami - mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi. W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników - ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam - najwyższy - standard obsługi. Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów: ? inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania "pętli sprzężenia zwrotnego", dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji, ? inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta, ? miejsce akcji - należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego. To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia. Tony Hsieh, autor bestsellera "New York Timesa" Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc. [merlin.pl, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji / Magdalena Jaworowicz, Piotr Jaworowicz. - Warszawa : Difin, 2017. - 230 stron : ilustracje, rysunki, tabele ; 24 cm.
(Engram)
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2 odnosi się do oryginału. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy. Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Siła tkwi w relacjach! Media społecznościowe i kapitał społeczny Obsługa klienta w sferze publicznej Marketing wirusowy Autentyzm w newsletterach Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała nam pierwsze - cytowane wszędzie i przez wszystkich - reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami. Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować. [www.merlin.pl]]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania – często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z TEJ właśnie marki. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej