Obsługa klientów
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Autor
Gallo Carmine (1965-)
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(3534)
Przyjaźń
(2388)
II wojna światowa (1939-1945)
(2112)
Rodzina
(2103)
Miłość
(1858)
Obsługa klientów
(-)
Tajemnica
(1709)
Zwierzęta
(1360)
Relacje międzyludzkie
(1312)
Śledztwo i dochodzenie
(1247)
Dzieci
(1045)
Zabójstwo
(1022)
Pisarze polscy
(1008)
Nastolatki
(919)
Rodzeństwo
(864)
Uczucia
(859)
Dziewczęta
(858)
Magia
(846)
Życie codzienne
(794)
Psy
(721)
Sekrety rodzinne
(719)
Uczniowie
(710)
Policjanci
(702)
Małżeństwo
(701)
Boże Narodzenie
(661)
Żydzi
(657)
Polacy za granicą
(646)
Ludzie a zwierzęta
(602)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Osoby zaginione
(558)
Trudne sytuacje życiowe
(557)
Wakacje
(503)
Relacja romantyczna
(489)
Wybory życiowe
(483)
Koty
(471)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(453)
Kultura
(447)
Chłopcy
(446)
Arystokracja
(434)
Matki i córki
(423)
Przestępczość zorganizowana
(416)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(389)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(346)
Dziennikarze
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(337)
Wsie
(336)
Zemsta
(332)
Polityka
(328)
Seryjni zabójcy
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(296)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(289)
Lekarze
(288)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(266)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(263)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(258)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Las
(247)
Wojna
(247)
Śmierć
(246)
Nauka
(245)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(235)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Odmień oblicze swojej firmy! Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple. Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi - czy to z klientami, czy z pracownikami - mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi. W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników - ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam - najwyższy - standard obsługi. Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów: ? inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania "pętli sprzężenia zwrotnego", dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji, ? inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta, ? miejsce akcji - należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego. To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia. Tony Hsieh, autor bestsellera "New York Timesa" Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc. [merlin.pl, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej