Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Autor
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Piasek Marek
(1)
Polak Krzysztof (kulturoznawca)
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(12726)
6-8 lat
(7950)
0-5 lat
(5774)
9-13 lat
(5746)
Młodzież
(3222)
Specjaliści ds. marketingu
(-)
14-17 lat
(2289)
Szkoły wyższe
(793)
Szkoły podstawowe
(585)
Szkoły średnie
(486)
Rodzice
(394)
Studenci
(216)
Dorośli
(191)
Nauczyciele
(189)
Szkoły ponadgimnazjalne
(144)
18+
(103)
Menedżerowie
(78)
Prawnicy
(78)
Lekarze
(74)
Logopedzi
(73)
Klasa 1.
(69)
Klasa 3.
(67)
Klasa 2.
(63)
Licea
(63)
Szkoły zawodowe
(58)
Poziom podstawowy
(56)
Przedszkola
(54)
Gimnazja
(50)
Klasa 4.
(47)
Pedagodzy
(47)
Nauczanie początkowe
(40)
Przedsiębiorcy
(38)
Nauczyciele przedszkoli
(37)
Psycholodzy
(37)
Nauczyciele języka polskiego
(36)
Technikum
(33)
Poziom średniozaawansowany
(30)
Pracownicy naukowi
(30)
Inżynierowie
(29)
Klasa 8.
(29)
Klasa 7.
(28)
Klasa 6.
(27)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(27)
Klasa 5.
(26)
B1 (poziom biegłości językowej)
(25)
Terapeuci zajęciowi
(25)
Nauczyciele nauczania początkowego
(24)
A2 (poziom biegłości językowej)
(22)
Adwokaci
(22)
Terapeuci
(22)
11-14 lat
(21)
A1 (poziom biegłości językowej)
(21)
Sędziowie
(21)
Poziom rozszerzony
(20)
Nauczyciele akademiccy
(19)
Radcy prawni
(19)
Ekonomiści
(17)
B2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Dziewczęta
(16)
Grupa wiekowa Dzieci
(16)
Programiści
(16)
Urzędnicy
(16)
Psychoterapeuci
(15)
Fizjoterapeuci
(14)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(14)
Informatycy
(14)
Pielęgniarki
(14)
Klasa 1
(13)
Księgowi
(13)
A2 poziom biegłości językowej
(12)
Dietetycy i żywieniowcy
(12)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(12)
Inżynierowie budownictwa
(12)
Policjanci
(12)
Prokuratorzy
(12)
Studenci prawa
(12)
Szkoła podstawowa
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Kobieta
(11)
Neurolodzy
(11)
Szkoły ponadpodstawowe
(11)
Aplikanci
(10)
Doradcy podatkowi
(10)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(10)
Klasa 4
(10)
Klasa 8
(10)
Pedagodzy specjalni
(10)
Poziom zaawansowany
(10)
Pracownicy samorządowi
(10)
Psychiatrzy
(10)
Uczniowie
(10)
Architekci
(9)
C1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Fizycy
(9)
Klasa 3
(9)
Uczniowie szkół średnich
(9)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(9)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Chorzy
(8)
Klasa 7
(8)
Temat
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Marka
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama internetowa
(1)
Semiotyka
(1)
Wycena przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.[www.helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, 2018. - 482 strony : ilustracje, fotografie ; 25 cm.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu. [www.ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 337, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek. [PWN, 2024].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: – istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, – zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, – specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, – uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, – czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, – modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, – rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. „Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. [CeDeWu, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej