Specjaliści ds. reklamy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Autor
Polak Krzysztof (kulturoznawca)
(1)
Taranko Teresa (1960-2019)
(1)
Żurawicka Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(12726)
6-8 lat
(7950)
0-5 lat
(5774)
9-13 lat
(5746)
Młodzież
(3222)
Specjaliści ds. reklamy
(-)
14-17 lat
(2289)
Szkoły wyższe
(793)
Szkoły podstawowe
(585)
Szkoły średnie
(486)
Rodzice
(394)
Studenci
(216)
Dorośli
(191)
Nauczyciele
(189)
Szkoły ponadgimnazjalne
(144)
18+
(103)
Menedżerowie
(78)
Prawnicy
(78)
Lekarze
(74)
Logopedzi
(73)
Klasa 1.
(69)
Klasa 3.
(67)
Klasa 2.
(63)
Licea
(63)
Szkoły zawodowe
(58)
Poziom podstawowy
(56)
Przedszkola
(54)
Gimnazja
(50)
Klasa 4.
(47)
Pedagodzy
(47)
Nauczanie początkowe
(40)
Przedsiębiorcy
(38)
Nauczyciele przedszkoli
(37)
Psycholodzy
(37)
Nauczyciele języka polskiego
(36)
Technikum
(33)
Poziom średniozaawansowany
(30)
Pracownicy naukowi
(30)
Inżynierowie
(29)
Klasa 8.
(29)
Klasa 7.
(28)
Klasa 6.
(27)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(27)
Klasa 5.
(26)
B1 (poziom biegłości językowej)
(25)
Terapeuci zajęciowi
(25)
Nauczyciele nauczania początkowego
(24)
A2 (poziom biegłości językowej)
(22)
Adwokaci
(22)
Terapeuci
(22)
11-14 lat
(21)
A1 (poziom biegłości językowej)
(21)
Sędziowie
(21)
Poziom rozszerzony
(20)
Nauczyciele akademiccy
(19)
Radcy prawni
(19)
Ekonomiści
(17)
B2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Dziewczęta
(16)
Grupa wiekowa Dzieci
(16)
Programiści
(16)
Urzędnicy
(16)
Psychoterapeuci
(15)
Fizjoterapeuci
(14)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(14)
Informatycy
(14)
Pielęgniarki
(14)
Klasa 1
(13)
Księgowi
(13)
A2 poziom biegłości językowej
(12)
Dietetycy i żywieniowcy
(12)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(12)
Inżynierowie budownictwa
(12)
Policjanci
(12)
Prokuratorzy
(12)
Studenci prawa
(12)
Szkoła podstawowa
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Kobieta
(11)
Neurolodzy
(11)
Szkoły ponadpodstawowe
(11)
Aplikanci
(10)
Doradcy podatkowi
(10)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(10)
Klasa 4
(10)
Klasa 8
(10)
Pedagodzy specjalni
(10)
Poziom zaawansowany
(10)
Pracownicy samorządowi
(10)
Psychiatrzy
(10)
Uczniowie
(10)
Architekci
(9)
C1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Fizycy
(9)
Klasa 3
(9)
Uczniowie szkół średnich
(9)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(9)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Chorzy
(8)
Klasa 7
(8)
Temat
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Semiotyka
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Semiotyka w marketingu : jak badać znaki, symbole i kody rynku? / Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 337, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek. [PWN, 2024].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : istota, uwarunkowania, efekty / Teresa Taranko. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: – istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, – zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, – specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, – uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, – czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, – modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, – rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. „Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej