Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(21)
Poradniki i przewodniki
(13)
Audiobooki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(11)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sadkowski Wacław (1933-2023)
(2)
Zych Robert
(2)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Bettger Frank (1888-1981)
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bosworth Michael
(1)
Brown Stanley H. (poradnictwo)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał (tłumacz)
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Durand Barbara
(1)
Froń Karol
(1)
Girard Joe (marketing)
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Greinert Agnieszka (1972-)
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Heiman Stephen E
(1)
Hofmann Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Kaczmarski Jacek (1957-2004)
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
La Valle John (marketing)
(1)
Lipa Michał (tłumacz)
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Phillips Celia M
(1)
Rusiecki Jan (1926-2015)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Sanchez Diane
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Schwalbe Bärbel (marketing)
(1)
Schwalbe Heinz (1927- )
(1)
Seidel Hagen (1964- )
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tuleja Tad
(1)
Zagórska Anna (reżyser nagrania)
(1)
Zander Ernst
(1)
Ziglar Zig (1926-2012)
(1)
Zoldan Ben
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Kiribati
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(3)
Temat
Kobieta
(3525)
Przyjaźń
(2381)
II wojna światowa (1939-1945)
(2110)
Rodzina
(2101)
Miłość
(1856)
Techniki sprzedaży
(-)
Tajemnica
(1699)
Zwierzęta
(1359)
Relacje międzyludzkie
(1307)
Śledztwo i dochodzenie
(1243)
Dzieci
(1045)
Zabójstwo
(1020)
Pisarze polscy
(1008)
Nastolatki
(916)
Rodzeństwo
(864)
Uczucia
(857)
Dziewczęta
(855)
Magia
(846)
Życie codzienne
(793)
Psy
(720)
Sekrety rodzinne
(718)
Uczniowie
(709)
Małżeństwo
(700)
Policjanci
(697)
Boże Narodzenie
(661)
Żydzi
(659)
Polacy za granicą
(646)
Ludzie a zwierzęta
(601)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(556)
Osoby zaginione
(554)
Wakacje
(502)
Relacja romantyczna
(488)
Wybory życiowe
(482)
Koty
(469)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(451)
Kultura
(446)
Chłopcy
(444)
Arystokracja
(433)
Matki i córki
(423)
Polityka międzynarodowa
(411)
Przestępczość zorganizowana
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(387)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Dziennikarze
(341)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(336)
Wsie
(335)
Zemsta
(332)
Polityka
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Seryjni zabójcy
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(295)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(289)
Lekarze
(288)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(272)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(266)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(262)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(258)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Wojna
(247)
Śmierć
(246)
Las
(245)
Nauka
(245)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Sieroty
(234)
Wychowanie
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Poradnik
(23)
Audiobooki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację... [Helion, 2006]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 4. rozszerzone i uaktualnione. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 370 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu. Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Helion, 2014. - 240 stron ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Wsparcie, o jakim marzy każdy sprzedawca Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych. I nie jest to kwestia szczęścia, odpowiedniego czasu, produktu czy firmy. Większość początkujących sprzedawców poddaje się, ponieważ stwierdza, że jest to zajęcie nie dla nich - za trudne, zbyt stresujące, a czasem upokarzające, bo trzeba ludziom wciskać na siłę rzeczy i usługi, których nie potrzebują. A jednak wciąż jednym z najbardziej poszukiwanych i najlepiej płatnych zawodów jest przedstawiciel handlowy. Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze - czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwarancję sukcesu? Czy nie chciałbyś poznać Mistrza Sprzedaży, zobaczyć go w akcji i pozwolić, żeby wytłumaczył Ci krok po kroku, co, kiedy i jak trzeba zrobić, aby zapewnić sobie zwycięstwo? Bohater książki, którą za moment przeczytasz, ma za sobą wiele negatywnych doświadczeń zawodowych i sprzedażowych. W momencie, gdy znalazł się na samym dnie, zadał pytanie komuś, kto odmienił jego życie, pracę i postrzeganie świata. Spotkał Mistrza Sprzedaży. Odniósł sukces. Teraz czas na Ciebie. Usiądź wygodnie i wsłuchaj się w słowa Mistrza Sprzedaży… [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości)
Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący utrzymać się z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientów, którzy zapłacą za jego usługę. Oznacza to, że punktem wyjścia są dla niego relacje z klientami oraz innymi ludźmi, z którymi pośrednik stale współpracuje. Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, że wiedza oraz umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu. Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w najróżniejszych biurach nieruchomości - i tych okazałych, bardzo zamożnych, i tych bardzo małych, czasem jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich działalności, lecz główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomości komercyjnych. Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na swój sposób specyficzny, a klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy wobec współpracy z pośrednikiem. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-163 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Psychologia sprzedaży nieruchomości [Dokument dźwiękowy] / Grażyna Białopiotrowicz. - Warszawa : Poltext, cop. 2012. - 1 płyta CD (9 godz. 11 min 49 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Nieruchomości)
Czas trwania 9 godz. 11 min 49 s.
Grażyna Białopiotrowicz postanowiła opowiedzieć o tajemnicach zawodu agenta nieruchomości. To audiobook, w którym autorka poświęca wiele uwagi budowaniu relacji z klientami - tymi już przekonanymi i tymi potencjalnymi. Usłyszymy nie tylko o rozpoznaniu rynku, ale również o konkretnych metodach skutecznego negocjowania. To właśnie umiejętności psychologiczne decydują o tym, czy pośrednik nieruchomości odnosi sukcesy. W procesie szkolenia nie są to wysoko cenione umiejętności, w praktyce jednak okazują się nieodzowne. Należy pamiętać bowiem - i o tym Białopiotrowicz wielokrotnie wspomina w „Psychologii sprzedaży nieruchomości” - że każdy klient różni się od poprzedniego tak, jak jego potrzeby w związku z wynajmem, zbyciem lub zakupem nieruchomości. Warto wiedzieć, jak rozpoznać te potrzeby i dostosować stosowane metody negocjacyjne do konkretnej osoby. Zadowolony klient to inwestycja w przyszłość. [www.audioteka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie,wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej - po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi? Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego(Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków. [www.empik.com, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć. Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów. Książka ta nauczy was, jak: * osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi, * korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów, * zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze, * budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym, * opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym, * słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się, * włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
100 taktycznych zasad sprzedaży : jak skutecznie sprzedawać w XXI wieku / Karol Froń. - Częstochowa : Karol Froń SMC 24, 2017. - 302, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Tobie też mówiono, że masz pracować, uczyć się, pracować na etacie, płacić podatki, a na starość kiedy przejdziesz na emeryturę, zacząć żyć? Przez 24 lata życia właśnie tak żyłem, ale w 2010 nastąpił przełom, a ja rozpocząłem wędrówkę do sukcesu ucząc się sprzedaży. Poznaj drogę, jaką przebył chłopak z maleńkich Pisarzowic, aby stać się właścicielem kilku biznesów, skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, ale przede wszystkim szczęśliwym człowiekiem. 100 taktycznych zasad sprzedaży do wdrożenia od zaraz. Mocna, nieprzegadana, zaskakująca wiedza w pigułce. Nie tylko dla osób, które chcą ćwiczyć swoje umiejętności sprzedaży i z sukcesem domykać procesy sprzedażowe, ale dla każdego kto chce w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej, niż przeciętny zjadacz chleba. Dlaczego powinieneś przeczytać tę książkę? To zbiór 10-letnich doświadczeń w biznesie i sprzedaży, wniosków z ponad 30 000 rozmów przeprowadzonych z klientami, poniesionych porażek, osiągniętych sukcesów oraz wiedza zdobyta z setek książek, audiobooków, szkoleń, konferencji i seminariów, podana w skondensowanej formie. Zastosowanie opisanych zasad i wskazówek zapewnia sukces w sprzedaży i w biznesie. O autorze: Karol Froń zamknął kilka tysięcy sprzedaży oraz zbudował kilkadziesiąt zespołów handlowych i menedżerskich. Wydobywa z ludzi ich potencjał za pomocą autorskich, sprawdzonych metod opartych na doświadczeniu, intuicji, empatii i głębokim słuchaniu. Od dekady związany z branżami contact center i rozwojem osobistym. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami. [studio emka, 1996]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego. Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game – bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
(Audiobook)
Czas trwania: 7 godzin 23 minuty.
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne. NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot). Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces. Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym: samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki. *** ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują: Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach. Zarządzasz zespołem handlowym? Ilu z Twoich podwładnych wie jak skutecznie sprzedawać? Stać Cię na utratę klientów spowodowaną lekceważącym podejściem Twoich przedstawicieli? W Twoim zespole tkwi potencjał ale potrzebna jest motywacja? Czujesz potrzebę fachowego wsparcia aby dokonać zmian? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco przynajmmniej na jedno z powyższych pytań to nasza Audioteka jest kierowana właśnie do Ciebie! Dobrze wiesz, że bez efektywnego zespołu nie ma skutecznej sprzedaży, a co za tym idzie nie ma szans na zrealizowanie napiętych planów sprzedażowych. Podpowiemy Ci jak wyciągnąć z Twoich pracowników to, co w nich najlepsze, jak reagować na działania handlowców niezgodne z Twoimi założeniami, jak zbudować efektywny, zintegrowany zespół na miarę Twoich potrzeb. Czas to pieniądz! "Efektywne wykorzystanie czasu to jeden z sekretów najskuteczniejszych handlowców. Dlatego, jeżeli spędzasz czas na podróżach do klientów, ten audiobook na pewno przypadnie Ci do gustu. Esencja najlepszych porad ekspertów sprzedaży, którzy dzielą się praktycznymi rozwiązaniami zwiększającymi Twoje wyniki. Plus, dwie porady specjalnie ode mnie, a wszystko to, by pomóc Ci napędzać sprzedaż w każdej wolnej chwili!" [Izabela Krejca-Pawski] Audioteka to 80 minut skutecznych porad dla zarządzających zespołami handlowymi oraz dla wszystkich, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą. Prezentujemy praktyczne case study z życia działów handlowych. Te zagadnienia dotyczą również Ciebie, dlatego nie rozwiązuj problemów na oślep. Oszczędź sobie czasu, korzystając z doświadczeń innych, a jego nadmiar przełóż na prezentację wartości swoich produktów! Zawartość audiobooka: Jak zarządzać handlowcem, który sam był kiedyś menedżerem? Jak zarządzać sprzedawcami-kolegami? Jak obniżyć prowizje? Jak zwiększyć liczbę sfinalizowanych transakcji? O co pytać kandydatów szukając gwiazd sprzedaży? To tylko niektóre z zagadnień, na które mamy gotowe odpowiedzi. Wzbudziliśmy Twoją ciekawość? Zatem, zamów już teraz! [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658, MgC-3563 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 - 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód: handlowiec : skuteczna sprzedaż bez manipulacji / Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Helion, 2018. - 352 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety. Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa — od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie. Andrzej Niemczyk — menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania i szkoleń. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie w szerokim zakresie tematycznym. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać oraz współautorem książek: Książka dla skutecznych szefów, Motywacja pod lupą, Zarządzanie projektem szkoleniowym oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym. Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie”, „Marketing w Praktyce”, „Brief”. Więcej o autorze na: www.aniemczyk.pl. Mariusz Kędzierski — menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwijania kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej