Handlowcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Autor
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Lipa Michał (tłumacz)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Dzieci
(12726)
6-8 lat
(7950)
0-5 lat
(5774)
9-13 lat
(5746)
Młodzież
(3222)
Handlowcy
(-)
14-17 lat
(2289)
Szkoły wyższe
(793)
Szkoły podstawowe
(585)
Szkoły średnie
(486)
Rodzice
(394)
Studenci
(216)
Dorośli
(191)
Nauczyciele
(189)
Szkoły ponadgimnazjalne
(144)
18+
(103)
Menedżerowie
(78)
Prawnicy
(78)
Lekarze
(74)
Logopedzi
(73)
Klasa 1.
(69)
Klasa 3.
(67)
Klasa 2.
(63)
Licea
(63)
Szkoły zawodowe
(58)
Poziom podstawowy
(56)
Przedszkola
(54)
Gimnazja
(50)
Klasa 4.
(47)
Pedagodzy
(47)
Nauczanie początkowe
(40)
Przedsiębiorcy
(38)
Nauczyciele przedszkoli
(37)
Psycholodzy
(37)
Nauczyciele języka polskiego
(36)
Technikum
(33)
Poziom średniozaawansowany
(30)
Pracownicy naukowi
(30)
Inżynierowie
(29)
Klasa 8.
(29)
Klasa 7.
(28)
Klasa 6.
(27)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(27)
Klasa 5.
(26)
B1 (poziom biegłości językowej)
(25)
Terapeuci zajęciowi
(25)
Nauczyciele nauczania początkowego
(24)
A2 (poziom biegłości językowej)
(22)
Adwokaci
(22)
Terapeuci
(22)
11-14 lat
(21)
A1 (poziom biegłości językowej)
(21)
Sędziowie
(21)
Poziom rozszerzony
(20)
Nauczyciele akademiccy
(19)
Radcy prawni
(19)
Ekonomiści
(17)
B2 (poziom biegłości językowej)
(16)
Dziewczęta
(16)
Grupa wiekowa Dzieci
(16)
Programiści
(16)
Urzędnicy
(16)
Psychoterapeuci
(15)
Fizjoterapeuci
(14)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(14)
Informatycy
(14)
Pielęgniarki
(14)
Klasa 1
(13)
Księgowi
(13)
A2 poziom biegłości językowej
(12)
Dietetycy i żywieniowcy
(12)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(12)
Inżynierowie budownictwa
(12)
Policjanci
(12)
Prokuratorzy
(12)
Studenci prawa
(12)
Szkoła podstawowa
(12)
A1 poziom biegłości językowej
(11)
Kobieta
(11)
Neurolodzy
(11)
Szkoły ponadpodstawowe
(11)
Aplikanci
(10)
Doradcy podatkowi
(10)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(10)
Klasa 4
(10)
Klasa 8
(10)
Pedagodzy specjalni
(10)
Poziom zaawansowany
(10)
Pracownicy samorządowi
(10)
Psychiatrzy
(10)
Uczniowie
(10)
Architekci
(9)
C1 (poziom biegłości językowej)
(9)
Fizycy
(9)
Klasa 3
(9)
Uczniowie szkół średnich
(9)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(9)
B1 poziom biegłości językowej
(8)
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Chorzy
(8)
Klasa 7
(8)
Temat
Techniki sprzedaży
(3)
Konsumenci
(1)
Perswazja
(1)
Sprzedaż
(1)
Sukces
(1)
Technika sprzedaży
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
(Audiobook)
Czas trwania: 7 godzin 23 minuty.
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne. NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot). Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces. Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym: samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki. *** ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce![www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej