Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(2)
Autor
Sędzimir Tomasz
(2)
Allen David (1945- )
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Friedman Milton (1912-2006)
(1)
Hadnagy Christopher (socjotechnik)
(1)
Hanselman Stephen
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Holiday Ryan
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Mądry Jan (coaching)
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Niemczyk Anna (psycholog)
(1)
Oruba Norbert
(1)
Płoski Zdzisław (tłumacz)
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Sugiero Joanna (tłumaczka)
(1)
Usarzewicz Wojciech (tłumacz)
(1)
Wallace Mark (konsulting)
(1)
Waśko Zbigniew (tłumacz)
(1)
Williams Mike
(1)
Wręga Michał (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(9)
nieznany (201)
(1)
Język
polski
(9)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Motywacja pracy
(2)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bogactwo
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Filozofia starożytna
(1)
Filozofowie
(1)
Kadry
(1)
Kapitalizm
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Liberalizm
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Perswazja
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Stoicyzm
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Wolność
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
101-200
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Opracowanie
(2)
Biografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań. Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce![www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W jaki sposób korzystać z dobrodziejstw posiadania rządu i jednocześnie unikać związanych z tym zagrożeń dla osobistej wolności człowieka? W tej klasycznej pozycji Milton Friedman formułuje całościowy obraz poglądów gospodarczych, które miały decydujący wpływ na to, jak dzisiaj wygląda nasza rzeczywistość rynkowa. Według klasyka światowej ekonomii kapitalizm konkurencyjny jest zarówno środkiem służącym do osiągania wolności ekonomicznej, jak i warunkiem koniecznym dla osiągnięcia wolności politycznej [https://platon.com.pl/pl/kapitalizm-i-wolnosc/produkt-1123594324]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, radość, strach czy smutek. Zdolność do rozpoznawania tych oznak i ich prawidłowa interpretacja z pewnością poprawiają komfort komunikacji, jednak znaczenie tej umiejętności jest o wiele większe: socjotechnika jest nieodzownym elementem działania hakerów, przestępców czy służb specjalnych. Korzystanie z wiedzy socjotechnicznej i jej zdobyczy pozwala zachować kontrolę w każdej sytuacji, gdy mamy do czynienia z komunikowaniem się ludzi ze sobą. Dzięki tej książce udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne: nauczysz się odczytywać niewerbalne wskazówki i samemu prezentować niewerbalne wzmocnienia. Z jednej strony zaczniesz lepiej rozumieć przekaz innych ludzi, z drugiej - sprawisz, że rozmówcy zaczną cenić komunikowanie się z Tobą. Szybko zauważysz, jaka to cenna umiejętność: jako specjalista do spraw bezpieczeństwa będziesz skuteczniej edukować współpracowników i zwalczać cyberataki. Jako osoba działająca publicznie łatwiej przekonasz ludzi do swoich idei. Dowiesz się, jak naukowe zdobycze socjotechniki mogą być wykorzystywane do różnych celów: dobrych, złych czy po prostu brzydkich. Wiedza zdobyta dzięki tej lekturze oraz odrobina krytycznego myślenia staną się Twoim najlepszym zabezpieczeniem. W tej książce między innymi: prawdziwa wiedza o mowie ciała i ekspresji mimicznej człowieka metody zdobywania zaufania wykorzystywane do nieetycznych celów tajniki warsztatu "hakera umysłów" czynnik ludzki jako zagrożenie bezpieczeństwa systemu informatycznego jak neutralizować rosnące zagrożenie ze strony nieetycznych socjotechników [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka jest inspirującym zbiorem minibiografii stoików, zarówno tych dobrze znanych, jak i mniej popularnych. Wszyscy oni praktykowali stoickie wartości i żyli zgodnie z ideami, które pozostają zaskakująco aktualne po dziś dzień, takimi jak samokontrola, cnota i niewzruszoność wobec tego, czego nie można kontrolować. Każda z opisanych osób miała swoją rolę do odegrania w historii stoicyzmu, choć ich ścieżki bardzo się od siebie różniły. Zenon Prorok, Chryzyp Wojownik, Diogenes Dyplomata, Cyceron, Porcja, Seneka, Epiktet, Marek Aureliusz - dzięki tej książce przekonasz się, że to, czego poszukiwali stoicy, interesuje również nas, ludzi współczesnych. Od tysiącleci szukamy spokoju, celu, opanowania i szczęścia. Możemy je zdobyć, jeśli wprowadzimy stoickie idee we własne życie.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja pod lupą : praktyczny poradnik dla szefów / Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry ; [ilustracje: Michał Wręga]. - Wydanie 3 rozszerzone. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2023. - 382, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić? Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją. [Grupa Wydawnicza Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Całkiem nowe wydanie! Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller - pierwsze wydanie książki "Getting Things Done" - nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany. Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do "gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów". I oczywiście do Ciebie! Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu - efekty nie dadzą na siebie czekać! Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę! [www.empik.com, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.- 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myśl i bogać się /Napoleon Hill ; [tłumaczenie Wojciech Usarzewicz]. - Gliwice : Onepress-Power-Wydawnictwo Helion, 2020. - 104, [3] strony : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces? Chcesz odkryć sekret sukcesu ludzi, którzy osiągają w swoim życiu założone cele? Chciałbyś być szczęśliwym, bogatym i spełnionym w życiu zawodowym i osobistym? Możesz zawalczyć o swój sukces i przełamać słabości. Pomoże Ci w tym książka Napoleona Hilla „Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces?”. Siła umysłu Autor przekonuje, że najpotężniejszym dostępnym dla Ciebie i każdego z nas narzędziem jest siła umysłu. To ona sprawia, że możesz poradzić sobie z problemami i odnaleźć swoją własną drogę życiową. To dzięki umysłowi możesz bezpiecznie przejść przez trudne chwile w swoim życiu i spełniać marzenia, podnosząc się po każdej klęsce. Wszyscy możemy zastosować siłę umysłu i wykorzystać umiejętność myślenia w dążeniu do szeroko rozumianych sukcesów. Pytasz, jak to zrobić? Klasyka literatury motywacyjnej Na swoje pytania znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi w książce „Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces?”. Można śmiało powiedzieć, że poradnik Napoleona Hilla zmienił życie milionów ludzi, którzy odkryli w sobie siłę umysłu i dzięki niej znaleźli motywację do działania. Autor przedstawia w swojej książce sprawdzoną metodę na przezwyciężenie przeszkód i osiąganie sukcesu. Przeczytaj rady Napoleona Hilla i zyskaj narzędzia wspomagające realizację planów. Dowiedz się, jak niektórzy ludzie dzięki zmianie sposobu myślenia stali się milionerami i zyskali szczęście. Być może staniesz się jednym z nich! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Uwzględnia specyfikę branży IT.
Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób. Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR. Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji - zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny. Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej