Techniki sprzedaży
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(21)
Poradniki i przewodniki
(13)
Audiobooki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(11)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Sadkowski Wacław (1933-2023)
(2)
Zych Robert
(2)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Bettger Frank (1888-1981)
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bosworth Michael
(1)
Brown Stanley H. (poradnictwo)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Dadan Michał (tłumacz)
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Durand Barbara
(1)
Froń Karol
(1)
Girard Joe (marketing)
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Greinert Agnieszka (1972-)
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Heiman Stephen E
(1)
Hofmann Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Kaczmarski Jacek (1957-2004)
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
La Valle John (marketing)
(1)
Lipa Michał (tłumacz)
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Phillips Celia M
(1)
Rusiecki Jan (1926-2015)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Sanchez Diane
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Schwalbe Bärbel (marketing)
(1)
Schwalbe Heinz (1927- )
(1)
Seidel Hagen (1964- )
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tuleja Tad
(1)
Zagórska Anna (reżyser nagrania)
(1)
Zander Ernst
(1)
Ziglar Zig (1926-2012)
(1)
Zoldan Ben
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(3)
Temat
Kobieta
(3549)
Przyjaźń
(2392)
Rodzina
(2114)
II wojna światowa (1939-1945)
(2113)
Miłość
(1862)
Techniki sprzedaży
(-)
Tajemnica
(1721)
Zwierzęta
(1362)
Relacje międzyludzkie
(1321)
Śledztwo i dochodzenie
(1256)
Dzieci
(1049)
Zabójstwo
(1032)
Pisarze polscy
(1009)
Nastolatki
(924)
Rodzeństwo
(869)
Uczucia
(864)
Dziewczęta
(862)
Magia
(849)
Życie codzienne
(796)
Sekrety rodzinne
(731)
Psy
(723)
Uczniowie
(711)
Policjanci
(709)
Małżeństwo
(704)
Boże Narodzenie
(665)
Żydzi
(660)
Polacy za granicą
(650)
Ludzie a zwierzęta
(603)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Osoby zaginione
(563)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Wakacje
(504)
Relacja romantyczna
(496)
Wybory życiowe
(488)
Koty
(474)
Podróże
(473)
Uprowadzenie
(453)
Chłopcy
(447)
Kultura
(447)
Arystokracja
(438)
Matki i córki
(425)
Przestępczość zorganizowana
(419)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Dziadkowie i wnuki
(387)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(363)
Dziennikarze
(351)
Zakochanie
(347)
Ojcowie i córki
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Pisarze
(341)
Katolicyzm
(339)
Wsie
(336)
Zemsta
(333)
Polityka
(330)
Seryjni zabójcy
(330)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(311)
Filozofia
(304)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(297)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(290)
Lekarze
(289)
Szlachta
(282)
Szkoły
(276)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Pomaganie
(264)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Walka dobra ze złem
(264)
Władza
(263)
Ludzie bogaci
(262)
PRL
(261)
Źródła historyczne
(257)
Spisek
(256)
Przyroda
(255)
Zabójstwo seryjne
(255)
Kradzież
(254)
Kościół katolicki
(252)
Las
(250)
Wojna
(247)
Śmierć
(247)
Nauka
(246)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(246)
Zarządzanie
(245)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(236)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Poradnik
(23)
Audiobooki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulis powstania i funkcjonowania Zalando. [www.empik.com, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce![www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz się sprzedawać ? i to dobrze ? od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie ?psychologii sprzedaży?. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe ?działania do przećwiczenia?. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą. [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 7 godz. 14 min 34 s.
Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Psychologia sprzedaży Audio jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni”. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą. Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce. - Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie sprzedażą [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; przekład Aleksandra Samson-Banasik. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2016. - 1 płyta CD (3 godz. 05 min 34 s.) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
(©)
Czas trwania: 3 godz. 5 min. 34 s.
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Z książki dowiesz się między innymi, jak: - pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start, - opracować plan działań sprzedażowych, - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, - właściwie motywować ludzi, - podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski, - okazywać szacunek i uznanie, - prowadzić twórcze dyskusje, - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, - świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi. Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, ta stara się przynieść ci odpowiedzi na wiele nieprostych pytań - dostarczając ci informacji, inspiracji oraz okazji zarówno dla śmiechu jak i płaczu, a przede wszystkim przygotowując cię do podejmowania wyborów, dokonywania decyzji właściwych po temu, byś osiągnął równowagę życiową i sukces zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. [www.sudioemka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-22956, W-657/659 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Gen sprzedawcy [Dokument dźwiękowy] : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Helion ; Warszawa : Kontrakt-OSH, copyright 2016. - 1 płyta CD (6 godz. 21 min 31 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 21 min 31 s.
Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości. Dlaczego - choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży - tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać. Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego. - Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży [Dokument dźwiękowy] : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta CD (6 godz. 33 min 36 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 33 min 36 s
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów. Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę. Wspieraj swój zespół Zbuduj autorytet lidera Motywuj sprzedawców Ucz się na przykładach z polskiego rynku [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej