Konsumenci
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(52)
Forma i typ
Książki
(49)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(47)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Kieżel Ewa (ekonomia)
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Królikowska-Olczak Maria
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pachuca-Smulska Beata Janina
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Antonides Gerrit (1951- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bera Anna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa (1946-2021)
(1)
Brodnicka Elwira (towaroznawstwo)
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Byczko Szymon (1967- )
(1)
Celmerowski Zbigniew
(1)
Chmiel Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Czarnecka Marzena
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dobosz Damian
(1)
Dyląg Anna
(1)
East Robert (1940- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Friedman David D
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gotwald-Feja Beata (1986- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grzega Urszula
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka (ekonomia)
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jasiński Wojciech (nauki prawne)
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(1)
Kozłowski Łukasz (ekonomia)
(1)
Kranas Grażyna (tłumacz)
(1)
Kropczyńska-Linkiewicz Danuta
(1)
Król Marek (1965- )
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Marjańska Ewa
(1)
Martynowicz Emilia
(1)
Marzantowicz Łukasz
(1)
Matysiak Wiktor P
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Małachowska Magdalena
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mycko-Katner Izabela
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Noga Adam
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Piasek Marek
(1)
Podgórski Krzysztof
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sapała Marta (1974- )
(1)
Skoczny Tadeusz (prawo)
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sondej Tomasz
(1)
Stasiuk Katarzyna (psychologia)
(1)
Stolecka-Makowska Agata
(1)
Sutherland Max (marketing)
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szewczyk Robert (1968- )
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szpakowska Maria Jolanta
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Handlowcy
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Technolodzy żywności
(1)
Temat
Kobieta
(3550)
Przyjaźń
(2410)
II wojna światowa (1939-1945)
(2118)
Rodzina
(2116)
Miłość
(1864)
Konsumenci
(-)
Tajemnica
(1725)
Zwierzęta
(1364)
Relacje międzyludzkie
(1324)
Śledztwo i dochodzenie
(1259)
Dzieci
(1052)
Zabójstwo
(1035)
Pisarze polscy
(1011)
Nastolatki
(925)
Rodzeństwo
(875)
Dziewczęta
(869)
Uczucia
(865)
Magia
(861)
Życie codzienne
(802)
Sekrety rodzinne
(731)
Psy
(724)
Uczniowie
(715)
Policjanci
(709)
Małżeństwo
(705)
Boże Narodzenie
(667)
Żydzi
(660)
Polacy za granicą
(650)
Ludzie a zwierzęta
(604)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Osoby zaginione
(563)
Władcy
(563)
Język polski
(561)
Wakacje
(505)
Relacja romantyczna
(496)
Wybory życiowe
(488)
Podróże
(478)
Koty
(477)
Uprowadzenie
(455)
Chłopcy
(449)
Kultura
(449)
Arystokracja
(439)
Matki i córki
(425)
Przestępczość zorganizowana
(421)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Dziadkowie i wnuki
(389)
Aktorzy polscy
(371)
Prywatni detektywi
(365)
Dziennikarze
(352)
Zakochanie
(347)
Ojcowie i córki
(344)
Zdrowe odżywianie
(344)
Pisarze
(343)
Katolicyzm
(339)
Wsie
(336)
Zemsta
(333)
Polityka
(330)
Seryjni zabójcy
(330)
Duchowieństwo katolickie
(328)
Polityka wewnętrzna
(328)
Regionalizm
(322)
Mężczyzna
(311)
Filozofia
(304)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(299)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(291)
Lekarze
(289)
Szlachta
(283)
Szkoły
(278)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(269)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Pomaganie
(265)
Powstanie warszawskie (1944)
(265)
Walka dobra ze złem
(265)
Władza
(265)
Ludzie bogaci
(262)
PRL
(262)
Źródła historyczne
(257)
Spisek
(256)
Kradzież
(255)
Przyroda
(255)
Zabójstwo seryjne
(255)
Kościół katolicki
(252)
Las
(250)
Wojna
(249)
Śmierć
(247)
Nauka
(246)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(246)
Zarządzanie
(245)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Sieroty
(237)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(236)
Ojcowie i synowie
(235)
Temat: czas
2001-
(16)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Europa
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(8)
Poradnik
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Opracowanie
(4)
Wydawnictwa popularne
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Felieton polski
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wydanie 2 poszerzone. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 25 cm.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.[GWP, 2009]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich /Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003. - 288 stron, [8] kart tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich. [GWP, 2003]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-4750 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor bestsellerowej Inteligencji emocjonalnej i społecznej tym razem radzi jak rozwijać w sobie inteligencję ekologiczną Daniel Goleman, autor bestsellerowych książek Inteligencja emocjonalna i Inteligencja społeczna, ujawnia w swojej najnowszej pracy, w jaki sposób to, co wytwarzamy i kupujemy, może wpływać skrycie na środowisko naturalne. Pokazuje, w jaki sposób my sami i przedsiębiorstwa działające na nowoczesnym rynku możemy przyczyniać się do zmian koniecznych do ratowania naszej planety przed zagładą ekologiczną. Zwraca przy tym uwagę na to, byśmy zawsze pamiętali o poszanowaniu trzech sfer: środowiska geograficznego, innych gatunków zamieszkujących Ziemię, a zwłaszcza innych ludzi. Używamy na co dzień "ziołowych" szamponów, kupujemy "zdrową" żywność i korzystamy z "ekologicznych" toreb, nie zastanawiając się nawet, czy słusznie zostały opatrzone takimi etykietkami. Ich producenci wcale nie ułatwiają nam zadania, drukując drobnym maczkiem składniki zastosowane w ich produkcji. Co gorsza, zbiorowo nie przyjmujemy do wiadomości, jak szkodliwe są rzeczy, które kupujemy, działając na szkodę własnego zdrowia i środowiska, w którym żyjemy. Czas najwyższy zacząć rozwijać w sobie inteligencję ekologiczną, tak by nie tylko umieć świadomie wybierać towary z półek sklepowych - te naprawdę zdrowe - ale też wymuszać na przedsiębiorstwach naprawdę sprzyjające środowisku i zdrowiu konsumentów podejście do produkcji oraz warunków pracy. [www.nieznany.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-547/a, C-502, MgC-547/b (3 egz.)
Książka
W koszyku
Naucz się postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.[Rebis, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu. [www.gandalf.com.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp stron XVI: Zawiera materiały z III Międzynarodowej Konsumenckiej Konferencji Naukowej pn.: "Ochrona konsumenta na rynku usług" zorganizowanej w dn. 10-11 marca 2016 r. w Katowicach przez Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów oraz Fundację Facultas Iuridica".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
Na książce zbędny ISSN.
Monografia w syntetyczny i przystępny sposób omawia sporne zagadnienia dotyczące stosowania standardów prawnokarnych w sprawach o ochronę konkurencji i konsumentów. Poruszono w niej kwestie odnoszące się w szczególności do: - zakresu prawa do nieobciążania się przedsiębiorcy będącego uczestnikiem postępowań antymonopolowych, - konfidencjonalności stosunku między przedsiębiorcą a prawnikiem, - podstaw prawnych stosowania przeszukania u przedsiębiorcy oraz osób trzecich w związku z toczącym się postępowaniem przed Prezesem UOKiK, - konsekwencji uznania przez Sąd Najwyższy oraz doktrynę, że w postępowaniu przed Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów obowiązuje domniemanie niewinności, - możliwości wykorzystania w postępowaniu w sprawie ochrony konkurencji i konsumentów dowodów uzyskanych w sposób sprzeczny z prawem, - możliwości prowadzenia postępowania antymonopolowego i innych postępowań represyjnych w tej samej sprawie. Wątpliwości związane z tymi zagadnieniami były niejednokrotnie sygnalizowane w doktrynie, pojawiają się także w praktyce działania np. pracowników UOKiK. Ostatnie zmiany wprowadzone do ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów częściowo te uwagi uwzględniają. Prezentowane opracowanie, jako jedno z pierwszych, odnosi się do znowelizowanej ustawy i poddaje analizie nowe przepisy. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów. Szczegółowej analizie poddano takie zagadnienia jak: przejawy unowocześniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, struktura wydatków konsumpcyjnych krajów UE pod kątem nowoczesności, konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsumentów, proces unowocześniania konsumpcji na rynkach finansowych, nowe trendy w zachowaniach młodych konsumentów na rynku, zjawisko wspólnej konsumpcji jako alternatywny model spożycia, postawy konsumentów związane z proekologiczną dekonsumpcją. Książka zawiera przegląd najnowszej światowej literatury w zakresie konsumpcji i zachowań konsumentów oraz wyniki badań prowadzonych przez autorów. Zawarte w niej pogłębione analizy zjawisk rynkowych i podejmowanych przez konsumentów decyzji w sferze konsumpcji będą bardzo przydatne dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu z branży zarówno handlowej, jak i usługowej i produkcyjnej, mogą bowiem stać się podstawą do budowania skutecznych strategii marketingowych dla ich firm. Publikacja jest również cennym źródłem informacji dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów badających problemy współczesnej ekonomii. Autorzy są pracownikami Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Do ich zainteresowań badawczych należą takie zagadnienia jak: zachowania konsumentów oraz oddziaływanie na nie czynników o zróżnicowanym charakterze, w tym ekonomicznych, politycznych i społeczno-kulturowych, specyfika zachowań na różnych rynkach branżowych, struktura i poziom konsumpcji oraz jej przemiany, poziom życia i jego uwarunkowania, ochrona interesów konsumentów na rynku. [www.merlin.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Banki spółdzielcze stanowią najliczniejszą grupę podmiotów sektora bankowego w Polsce. Przy kilkudziesięciu funkcjonujących bankach komercyjnych liczba ponad 550 banków spółdzielczych robi wrażenie. Banki spółdzielcze są najbardziej aktywne zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, gdzie nie ma aż tylu oddziałów banków komercyjnych. Szczególnie ważną rolę banki spółdzielcze odgrywają w finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw, a także rolników oraz mikroprzedsiębiorców, tj. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą na własny rachunek. Banki te z reguły stosują zindywidualizowane podejście do klienta, oparte na znajomości lokalnych warunków i wzajemnym zaufaniu. Z tych powodów zapewnienie stabilności i bezpieczeństwa sektora bankowości spółdzielczej stanowi kwestię istotną dla całej gospodarki. Książka zawiera bogaty materiał teoretyczny oraz wyniki zakrojonych na szeroką skalę badań empirycznych krajowych banków spółdzielczych. Dr Łukasz Kozłowski jest adiunktem w Katedrze Bankowości i Ubezpieczeń Akademii Leona Koźmińskiego i autorem około 30 publikacji, m.in. w renomowanych czasopismach o zasięgu międzynarodowym, takich jak „Journal of Banking & Finance”, „Journal of Financial Stability”, „Journal of Corporate Finance”, „Emerging Markets Review” i „Finance Research Letters”. Jego zainteresowania badawcze dotyczą kwestii związanych z funkcjonowaniem banków oraz małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach lokalnych, zależności między modelami biznesowymi banków a ryzykiem systemowym, a także efektów wycofań zagranicznych właścicieli banków komercyjnych z określonych rynków krajowych. [www,bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Dynamiczny rozwój ochrony konsumenta w Unii Europejskiej zrewolucjonizował ochronę konsumenta w Polsce. W krajowych porządkach prawnych prawodawcy przyjmują założenie, że wobec przedsiębiorcy-profesjonalisty, konsument jest stroną słabszą zarówno ze względu na stopień swoich kompetencji oraz dostępu do informacji, jak i możliwości ekonomicznych. Prawodawca unijny dąży nie tyle do wyrównania osobistej pozycji konsumenta jako strony słabszej, ile do wzmocnienia jego roli w mechanizmach konkurencji, ponieważ tego wymaga zapewnienie równowagi i rozwoju rynku wewnętrznego. W monografii zaprezentowano analizę wybranych zagadnień dotyczących praw konsumenta w poszczególnych sektorach gospodarki, a zwłaszcza na rynku usług: żywnościowych, finansowych, turystycznych, medycznych czy internetowych. Poruszono również problemy jego ochrony w prawie cywilnym, prawie zamówień publicznych i postępowaniu administracyjnym. Każdy rozdział odnosi się do tematów nie tylko aktualnych, często dyskusyjnych, lecz także ma wyjątkowe znaczenie dla praktyki. Przedkładana Czytelnikowi książka została podzielona na osiem części, które zawierają problemowe potraktowanie wybranych, najciekawszych i najbardziej aktualnych zagadnień. Publikacja adresowana jest do prawników, ekonomistów, urzędników, przedsiębiorców, studentów i nauczycieli akademickich, konsumentów, do wszystkich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o prawach konsumenta [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świadczeń tzw. świadczenia wyłącznie elektroniczne, ale stał się impulsem do dyskusji na temat przyszłości prawa konsumenckiego w społeczeństwie informacji, wiedzy i sieci. Istotnym elementem rozważań, zawartych w monografii, jest analiza ram prawnych w zakresie strategii jednolitego rynku cyfrowego, niebezpieczeństwa produktów medialnych, klauzul abuzywnych na rynku mediów, klauzul odmowy realizacji złożonego przez konsumenta zamówienia w transakcjach typu business to consumer, działania na zbiorach typu big data z perspektywy ochrony praw e-konsumenta, powierzanie przetwarzania danych medycznych w Internecie, problem zagubienia konsumenta w świecie mediów. W publikacji omówiono także m.in. ochronę konsumentów usług turystycznych, usług ubezpieczeniowych zawieranych za pośrednictwem Internetu, ochronę konsumenta książek i prasy w formie elektronicznej oraz ochronę małoletnich użytkowników gier video w Internecie. Przybliżono Czytelnikowi rynek e-papierosów, rynek „dopalaczy” czy suplementów diety w Internecie. Publikacja adresowana jest do prawników, ekonomistów, urzędników, informatyków, przedsiębiorców i konsumentów, studentów i nauczycieli akademickich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o zakresie ochrony konsumentów w świecie mediów elektronicznych. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-342.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie 1., dodruk. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Druk dwuszpaltowy.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku". Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura)
Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne. Nigel Thrift, University of Bristol Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności ľ na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska. [www.ksiegarnia-ue.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komentarz)
Ustawa o prawach konsumenta zmieniła w istotny sposób dotychczas obowiązujące przepisy odnoszące się do uprawnień konsumentów i obowiązków przedsiębiorców, w szczególności działających w internecie. Komentarz zawiera omówienie m.in.: - nowych ram prawnych dla umów zawieranych z konsumentami poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, w tym w internecie, - obowiązków informacyjnych przedsiębiorców wobec konsumentów, również w zakresie umów zawieranych w sytuacjach typowych, - prawa odstąpienia od umowy, w szczególności czasu, w jakim konsument może z tego prawa skorzystać, a także zasad i kosztów związanych ze zwrotem świadczeń po odstąpieniu od umowy, - nowelizacji kodeksu cywilnego, przede wszystkim w zakresie rękojmi i gwarancji. [www.ksiegarnia-prawnicza.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej