Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Autor
Baran Radosław (marketing)
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Jantsch John (1960- )
(1)
Kotler Milton (marketing)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Witkowska Magda (tłumaczka)
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek (tłumacz)
(1)
Żurawik Barbara (1947- )
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Studenci
(1)
Temat
Kobieta
(3539)
Przyjaźń
(2389)
II wojna światowa (1939-1945)
(2113)
Rodzina
(2107)
Miłość
(1859)
Marketing strategiczny
(-)
Tajemnica
(1712)
Zwierzęta
(1360)
Relacje międzyludzkie
(1314)
Śledztwo i dochodzenie
(1248)
Dzieci
(1048)
Zabójstwo
(1024)
Pisarze polscy
(1009)
Nastolatki
(920)
Rodzeństwo
(864)
Uczucia
(861)
Dziewczęta
(858)
Magia
(847)
Życie codzienne
(795)
Sekrety rodzinne
(725)
Psy
(721)
Uczniowie
(710)
Policjanci
(703)
Małżeństwo
(702)
Boże Narodzenie
(665)
Żydzi
(658)
Polacy za granicą
(648)
Ludzie a zwierzęta
(602)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(560)
Osoby zaginione
(558)
Wakacje
(503)
Relacja romantyczna
(493)
Wybory życiowe
(484)
Koty
(471)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(453)
Kultura
(447)
Chłopcy
(446)
Arystokracja
(436)
Matki i córki
(424)
Przestępczość zorganizowana
(417)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(389)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(346)
Dziennikarze
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(338)
Wsie
(336)
Zemsta
(332)
Polityka
(329)
Seryjni zabójcy
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(297)
Samorealizacja
(294)
Lekarze
(289)
Zabawa
(289)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(263)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(259)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Las
(247)
Wojna
(247)
Nauka
(246)
Śmierć
(246)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(235)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(4)
Podręcznik
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw. [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Siła pozytywnych opinii / John Jantsch ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2010. - 1 płyta CD (10 godzin 26 minut 21 sekund) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Marketing)
Czas trwania: 10 godzin 26 minut 21 sekund.
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: ĽRozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. ĽSprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. ĽPrzekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową. John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing. Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów. - Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście Chyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień. - Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo Któż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy. - Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu Alltop Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów – John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych. - David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR Czyta: Robert Michalak [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera! Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych. „Przez marketing do wzrostu” pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne. Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy. Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci. Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi „Marketingu” (wyd. 14.) i „Marketingu 3.0”. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach. Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę. „Przez marketing do wzrostu” jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania „Marketingu” Philipa Kotlera i Kevina Lane’a Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5312, C-339.13 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej