Strategia marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Autor
Baran Radosław (marketing)
(1)
Chlipała Paweł (nauki ekonomiczne)
(1)
Wiktor Jan W. (marketing)
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3539)
Przyjaźń
(2389)
II wojna światowa (1939-1945)
(2113)
Rodzina
(2107)
Miłość
(1859)
Strategia marketingowa
(-)
Tajemnica
(1712)
Zwierzęta
(1360)
Relacje międzyludzkie
(1314)
Śledztwo i dochodzenie
(1248)
Dzieci
(1048)
Zabójstwo
(1024)
Pisarze polscy
(1009)
Nastolatki
(920)
Rodzeństwo
(864)
Uczucia
(861)
Dziewczęta
(858)
Magia
(847)
Życie codzienne
(795)
Sekrety rodzinne
(725)
Psy
(721)
Uczniowie
(710)
Policjanci
(703)
Małżeństwo
(702)
Boże Narodzenie
(665)
Żydzi
(658)
Polacy za granicą
(648)
Ludzie a zwierzęta
(602)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(560)
Osoby zaginione
(558)
Wakacje
(503)
Relacja romantyczna
(493)
Wybory życiowe
(484)
Koty
(471)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(453)
Kultura
(447)
Chłopcy
(446)
Arystokracja
(436)
Matki i córki
(424)
Przestępczość zorganizowana
(417)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(389)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(346)
Dziennikarze
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(338)
Wsie
(336)
Zemsta
(332)
Polityka
(329)
Seryjni zabójcy
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(297)
Samorealizacja
(294)
Lekarze
(289)
Zabawa
(289)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(263)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(259)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Las
(247)
Wojna
(247)
Nauka
(246)
Śmierć
(246)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(235)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście do badania tych strategii. Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali: Ľcharakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących, Ľmotywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, Ľstrategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych, Ľsferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych, Ľstudia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm...[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5312, C-339.13 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej