Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(29)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(19)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(5)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(40)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(6)
Autor
Benedikt Antoni
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Janiszewska Karolina (marketing)
(2)
Kall Jacek
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Baker Kim (1935- )
(1)
Baker Sunny
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Czarnecki Adam
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Dubiel Paweł (tłumacz)
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Franson Sally (pisarka)
(1)
Futrell Charles
(1)
Gabay Jonathan
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Goldacre Ben
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Jantsch John (1960- )
(1)
Jasiołek Katarzyna (1982- )
(1)
Jędrych Katarzyna (adwokat)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Korsak Rafał (reklama)
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kranas Grażyna (tłumacz)
(1)
Kuć Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Maas Jane (reklama)
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mayle Peter (1939-2018)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Misztal-Kania Aleksandra (tłumacz)
(1)
Nakoniecznik Arkadiusz (tłumacz)
(1)
Newman Stuart (1973- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Reczek Miłogost (1961-2021)
(1)
Rewera Mirosław
(1)
Rosenfeld Wiliam
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Souter Nick
(1)
Stokłosa Bożenna (tłumaczka)
(1)
Studziński Adam (literatura dziecięca)
(1)
Stępkowska Edyta (tłumaczka)
(1)
Sutherland Max (marketing)
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szast Mateusz (1987- )
(1)
Szczypkowska Paulina
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Szepielak Anna J. (1975- )
(1)
Szepielak Anna J. (1975- ). Francuskie zlecenie
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymecka-Wesołowska Agnieszka
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Traple Elżbieta (1947-2021)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wanat Dariusz (lustrator)
(1)
Wills Franz Hermann
(1)
Witek Ewelina
(1)
Witkowska Magda (tłumaczka)
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wojeński Jan
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Zimny Rafał
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Łuczaj Kamil (1987- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(62)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(62)
angielski
(2)
Odbiorca
Prawnicy
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Reklama
(51)
Marketing
(12)
Reklama telewizyjna
(5)
Język polski
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konsumenci
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama internetowa
(4)
Slogany reklamowe
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Prawo
(3)
Public relations
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja
(2)
Reklama prasowa
(2)
Semiotyka
(2)
AIDS
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Badania marketingowe
(1)
Celebryci
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Dietetyka
(1)
Dostępność architektoniczna
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fotografowie
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Grafika polska
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja wizualna
(1)
Język angielski
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kosmetyki
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kłamstwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Maas, Jane (reklama)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Opcje realne
(1)
Osoba publiczna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
PRL
(1)
Pisarze
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo krajowe
(1)
Prawo reklamy
(1)
Prawo żywnościowe
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklamacja
(1)
Retoryka
(1)
SKlepy
(1)
Sklepy
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia dzieciństwa
(1)
Socjologia polityki
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Studenckie koła naukowe
(1)
Stylistyka
(1)
Suplementy diety
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szyldy
(1)
Sąsiedztwo (socjologia)
(1)
Telewizja
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Witryna sklepowa
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie
(1)
Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli. Koło Naukowe Studentów Socjologii "Societas". (Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II)
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zabawki
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Prowansja (Francja ; kraina historyczna)
(1)
Stalowa Wola (woj. podkarpackie, pow. stalowowolski, gm. Stalowa Wola)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Podręcznik akademicki
(7)
Podręcznik
(5)
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Monografia
(3)
Materiały promocyjne
(2)
Opracowanie
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Ulotka reklamowa
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Encyklopedia
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura firmowa
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Plakat
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Sprawozdania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Psychologia
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
64 wyniki Filtruj
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
Angielski w samochodzie. Business English [Dokument dźwiękowy]. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, copyright 2010. - 1 płyta CD (70 min ) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm + Dodatek drukowany: 15 stron.
(Audio Kurs)
(Słuchaj i Ucz się CD Audio)
Czas trwania: 1 godzina 10 minut.
Dodatek drukowany w opakowaniu zawiera materiał uzupełniający do nagrań.
Na opakowaniu: Marketing, reklama, finanse, bankowość.
"Angielski w samochodzie Business English": - dla pracowników zagranicznych firm, przedsiębiorców, studentów marketingu i ekonomii, - ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów, - praktyczne, branżowe zwroty oraz specjalistyczne wyrażenia, - ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami, - dodatkowo pełny zapis nagrań, - praktyczne i przydatne na co dzień zagadnienia: struktura firmy, marketing, reklama, finanse, bankowość. Z kursem "Angielski w samochodzie" nauczysz się podstawowych słówek, udoskonalisz rozumienie ze słuchu, będziesz w stanie porozumiewać się z obcokrajowcami, poznasz gotowe zdania i wzorce konwersacyjne, poprawisz wymowę i akcent. [www.audiobook.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM- j.ang., KM - j.ang. (2 egz.)
Książka
W koszyku
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (…) Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć! Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia – zarówno jako naukowiec, jak i praktyk – doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-621.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Planowanie mediów w kampaniach reklamowych: - ukazuje rolę mediów w działaniach reklamowych; - przedstawia poszczególne rodzaje mediów i ich praktyczne wykorzystanie w kampaniach reklamowych; - omawia mechanizmy oddziaływania mediów na odbiorców; - podaje parametry medialne i sposoby ich obliczania; - wskazuje, jak planować kampanię w mediach. [www.pwn.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.pl.
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu. [merlin.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Francuskie zlecenie [Dokument dźwiękowy]/ Anna J. Szepielak. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2020. - 1 płyta CD (10 godz. 43 min) : Zapis cfrowy, stereo ; 18 cm.
(Francuskie zlecenie / Anna J. Szepielak ; 1)
Stanowi część 1 cyklu.
Czas trwania: 10 godz. 43 min.
Ewa, niedoceniana przez szefa fotograficzka, dostaje atrakcyjne zlecenie, które moze wykonac tylko kobieta. Wiaze sie ono z wyjazdem do malowniczej Prowansji oraz przygotowaniem zdjec reklamowych ekskluzywnej kwiaciarni. Na miejscu bohaterka poznaje wyjatkowa rodzine, dla której tradycja byla od wieków ostoja porzadku i zyciowym drogowskazem. Nestorce rodu, Konstancji, nie podobaja sie nowatorskie pomysly mlodszego pokolenia. Kobieta chce pozostac wierna zasadom, którymi kierowaly sie wszystkie jej przodkinie, a jednoczesnie próbuje zrozumiec sile mlodosci. Jednak bolesna tajemnica odbiera jej trzezwosc osadu. Stare mury rodowej rezydencji skrywaja zreszta znacznie wiecej sekretów... Niespodziewanie dla samej siebie Ewa znajdzie sie w centrum niezwyklych wydarzen, których korzenie tkwia w odleglej przeszlosci. [Nasza Księgarnia, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - lit.pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze... Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki marketingowe stosowane w sklepach! Fałszywe promocje, ceny zakończone na `99`, gratisy, reklamy, zbieractwo... Niech Twoje dziecko nie da się nabrać na manipulacje podstępnych chciejognomów! [www.gandalf.com.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mroczne kulisy marketingu na przestrzeni wieków. Książka ukazuje czytelnikowi mnóstwo powiązań, o których wcześniej nie miał pojęcia, demaskuje nieprawdopodobne wręcz chwyty marketingowe i niemoralną działalność spin-doktorów. Podzielona jest na rozdziały, z których każdy dotyka innej kwestii, tworząc całościowy obraz zmanipulowanego świata. [ksiazki.wp.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
Na książkę składają się teksty napisane przez praktyków i wykładowców akademickich.Tematem pierwszej części książki są współczesne nam obrazy i wydarzenia. Uwagę autorów przyciągnęła przedwyborcza ulotka w skrzynce pocztowej, graffiti na ulicznym murze, wizerunki księżnej Diany i Jana Pawła II na talerzykach, zegarkach i śliniaczkach. Okazji do rozważań dostarczają też ekscesy celebrytów, sceny przemocy i seksu w reklamach, zachowania polityków puszących się podczas konferencji prasowych. Wizualny aspekt komunikowania dostrzegalny jest zwłaszcza we współczesnej sytuacji nadmiaru przekazów medialnych. Skoro przekazy konkurują o naszą uwagę, zawsze łatwiej będzie zobaczyć, a dopiero potem ewentualnie przeczytać. Dobrze o tym wiedzą autorzy reklam, specjaliści public relations i redaktorzy popularnych pism. Wszyscy chcą wywrzeć wpływ na odbiorców, choć kierują się różnymi celami i używają różnych sposobów. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5086, C-316.7 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz - 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkodliwa medycyna / Ben Goldacre ; przełożył Aleksander Wojciechowski. - Wydanie 1. w tej edycji. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2019. - 421 stron : wykresy ; 22 cm.
Fałszywe terapie. Szkodliwe leki. Kłamliwe statystyki. Oszustwa farmaceutycznych koncernów Dr Ben Goldacre w swojej kolumnie na łamach „Guardiana” od lat demaskuje manipulacje podejrzanymi danymi medycznymi i pseudomedyczne metody leczenia, odkrywa ponure tajemnice stojące za praktykami producentów leków, bierze pod lupę medyczne mistyfikacje, np. tę rozpętaną wokół szczepionki trójskładnikowej MMR, a także analizuje robiące wodę z mózgu reklamy kosmetyków, akupunkturę i homeopatię, witaminy i wywołujący wśród społeczeństwa poruszenie temat „toksyn”. Ta pełna goryczy i sarkazmu, choć przy tym przezabawna, książka, stanowiąca plon jego wieloletniego śledztwa dziennikarskiego, jest niezwykle fascynującą i otrzeźwiającą podróżą po obszarze szkodliwej niby-medycyny, którą codziennie karmią nas przeróżne media i pozujący na autorytety szarlatani. „Począwszy od eksperta z doktoratem zdobytym na kursie korespondencyjnym, na obalaniu mitów homeopatii skończywszy, Ben Goldacre opowiada czytelnikowi o kilku ważnych sprawach i pokazuje, że nie potrzeba stopnia naukowego, aby samemu dostrzec niebezpieczeństwa złej medycyny”. [Zysk i S-ka, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.[www.helion.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media)
Analiza socjologiczna telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce na podstawie reklam z trzech istotnie różniących się kampanii wyborczych: wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku, wyborów do Sejmu i Senatu w 2005 oraz wyborów prezydenckich z tego samego roku, a także wyborów parlamentarnych z 2007. Autor posiłkował się także reklamami amerykańskimi (głównie z kampanii prezydenckich 2000 i 2004 roku) i zachodnioeuropejskimi (przede wszystkim brytyjskimi z maja 2005 roku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - 3. wyd. rozszerzone i uzupełnione, stan prawny na 1 września 2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012. - 330 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: - ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, - ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, - ustawa - Prawo własności przemysłowej. Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa. Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komentarze Praktyczne)
Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych. Komentuje przepisy podstawowego w tym zakresie aktu prawnego: rozporządzenia nr 1169/2011, zawiera także wiele odniesień do innych – krajowych i unijnych – unormowań regulujących ten obszar. Znalazły się w niej objaśnienia i interpretacje przepisów prawnych opatrzone praktycznymi przykładami, orzecznictwem sądów krajowych i europejskich, a zwłaszcza Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, wytycznymi inspekcji kontrolnych, jak również opiniami polskiej i zagranicznej doktryny. Autorki zawodowo zajmują się doradztwem w zakresie prawa żywnościowego. Wspierają przedsiębiorców działających na rynku spożywczym, śledzą aktualne zmiany, interpretacje organów administracyjnych i praktyczne trudności przedsiębiorców dotyczące stosowania przepisów regulujących produkcję oraz dystrybucję żywności. Mają wieloletnie doświadczenie praktyczne w tym zakresie, poparte odpowiednim warsztatem naukowym. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co oznaczała tajemnicza „jedynka” na pudełkach? Kto wymyślił sklep samoobsługowy i jak pojawienie się supersamów w Polsce wpłynęło na wygląd opakowań? Kto zbierał papierki po cukierkach, opakowania po czekoladach albo ustawiał na meblościance piramidy z puszek po napojach? Któż z nas nigdy nie kupił kawy czy landrynek ze względu na puszkę, która będzie miłą dekoracją? Albo kto podczas zjadania czekoladek nie rozważał, czy w pudełku po bombonierce schowa listy czy wstążeczki? Grafika i forma niektórych powojennych opakowań dziś budzi ogromny sentyment. Przywołuje wspomnienie smaku, zapachu, wyjątkowych chwil. Ówczesne opakowania projektowali rodzimi artyści graficy. Ich nazwiska czasem są znane – to malarze, plakaciści, graficy warsztatowi – a czasem brzmią obco. Twórcy opakowań rzadko mieli okazję sygnować swoje projekty, bo czy ktoś zwróciłby uwagę na podpis na pudełku, kopercie płyty czy etykiecie?[www.lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Recenzowana praca zbiorowa i zawarte w niej informacje o działalności Koła Naukowego Studentów Socjologii "Societas" dowodzą, że z powodzeniem wywiązuje się ono z przyjętych obowiązków, ale także w pełnym tego słowa znaczeniu, wprowadza młodych ludzi do świata nauki, wzmaga potrzebę osobistego rozwoju, kształtuje pogląd na świat, rozwija zdolności i twórcze postawy, uczy samodzielności w rozwiązywaniu problemów i otwiera na wyzwania XXI wieku (...) Lekturę publikacji rekomenduję szczególnie studentom, dla których może stanowić inspirację do odnalezienia miejsca dla własnej działalności w podobnej - jak opisywana - organizacji studenckiej. Polecam ją także pracownikom naukowo-dydaktycznym, gdyż stanowi dowód, że z powodzeniem można angażować studentów w pozadydaktyczną działalność uczelni wyższej - w tym w poważne przedsięwzięcia badawcze". Fragment z recenzji dr hab. Jadwigi Daszykowskiej (Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granicą, prowadzi szkolenia dla firm, a ponadto jest autorem ponad 50 książek. Nakładem wydawnictwa Poltext ukazały się dwie inne książki autor-stwa Dr Wojciecha Budzyńskiego: „Eksport w przedsiębiorstwie” oraz „Zakupy w przedsiębiorstwie”, które stanowią łącznie swoistą trylogię poświęconą niezbędnym umiejętnościom w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem jako całością czy poszczególnymi, ważnymi jego funkcjami. Książka ukazuje się w serii Biblioteka Nowoczesnego Menedżera. [www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-656 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej