Promocja handlowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Futrell Charles
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Studziński Adam (literatura dziecięca)
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Wanat Dariusz (lustrator)
(1)
Wróbel Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(7)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3539)
Przyjaźń
(2389)
II wojna światowa (1939-1945)
(2113)
Rodzina
(2107)
Miłość
(1859)
Promocja handlowa
(-)
Tajemnica
(1712)
Zwierzęta
(1360)
Relacje międzyludzkie
(1314)
Śledztwo i dochodzenie
(1248)
Dzieci
(1048)
Zabójstwo
(1024)
Pisarze polscy
(1009)
Nastolatki
(920)
Rodzeństwo
(864)
Uczucia
(861)
Dziewczęta
(858)
Magia
(847)
Życie codzienne
(795)
Sekrety rodzinne
(725)
Psy
(721)
Uczniowie
(710)
Policjanci
(703)
Małżeństwo
(702)
Boże Narodzenie
(665)
Żydzi
(658)
Polacy za granicą
(648)
Ludzie a zwierzęta
(602)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(560)
Osoby zaginione
(558)
Wakacje
(503)
Relacja romantyczna
(493)
Wybory życiowe
(484)
Koty
(471)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(453)
Kultura
(447)
Chłopcy
(446)
Arystokracja
(436)
Matki i córki
(424)
Przestępczość zorganizowana
(417)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(389)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(346)
Dziennikarze
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(338)
Wsie
(336)
Zemsta
(332)
Polityka
(329)
Seryjni zabójcy
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(297)
Samorealizacja
(294)
Lekarze
(289)
Zabawa
(289)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(263)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(259)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Las
(247)
Wojna
(247)
Nauka
(246)
Śmierć
(246)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(235)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(3)
Materiały promocyjne
(2)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okł.: Język i nastrój reklamy. Iluzja odporności na jej działanie. Faktyczne zachowania konsumenckie.
Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii. Książce przyznano nagrodę EDUKACJA XXI w kategorii "najlepszy podręcznik akademicki" podczas 16. Targów Książki Edukacyjnej w Warszawie. [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5395, C-659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja - rozumiana jako system służąćy do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem - nabrała szczególnego znaczenia na przełomie wieków XX i XXI. Wynika to w dużej mierze z faktu, że w wysoko rozwiniętych państwach zaostrzyła się konkurencja na rynku ze względu na rosnące podobieństwo produktów i trudności w odróżnieniu się od konkurentów przy użyciu takich instrumentów marketingu-mix, jak produkcja czy dystrybucja. Dlatego wiele przedsiębiorstw stara się uzyskać pozycję konkurencyjną lub zachować swoją pozycję rynkową, prowadząc działania promocyjne. Celem tych działań jest stworzenie unikatowej propozycji komunikacyjnej dla produktów własnych danego przedsiębiorstwa. Książka daje możliwość lepszego poznania natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, w tym m.in. mechanizmów, funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. ponadto książka ułatwia zrozumienie dylematów decyzyjnych współczesnych przedsiębiorstw, dotyczących komunikowania się z rynkiem. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Fundamentals of selling / Charles Futrell. - 4 ed. - Boston, MA : Irwin, 1993. - XXII, [6], 593 s. : il. ; 26 cm.
(The Irwin Series in Marketing)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze... Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki marketingowe stosowane w sklepach! Fałszywe promocje, ceny zakończone na `99`, gratisy, reklamy, zbieractwo... Niech Twoje dziecko nie da się nabrać na manipulacje podstępnych chciejognomów! [www.gandalf.com.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4407/a, MgC-4407 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej