Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(3540)
Przyjaźń
(2391)
II wojna światowa (1939-1945)
(2113)
Rodzina
(2110)
Miłość
(1859)
Marketing terytorialny
(-)
Tajemnica
(1714)
Zwierzęta
(1361)
Relacje międzyludzkie
(1314)
Śledztwo i dochodzenie
(1250)
Dzieci
(1048)
Zabójstwo
(1025)
Pisarze polscy
(1009)
Nastolatki
(921)
Rodzeństwo
(866)
Uczucia
(861)
Dziewczęta
(859)
Magia
(848)
Życie codzienne
(795)
Sekrety rodzinne
(726)
Psy
(722)
Uczniowie
(710)
Policjanci
(704)
Małżeństwo
(702)
Boże Narodzenie
(665)
Żydzi
(658)
Polacy za granicą
(649)
Ludzie a zwierzęta
(602)
Język polski
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(561)
Władcy
(561)
Osoby zaginione
(559)
Wakacje
(503)
Relacja romantyczna
(494)
Wybory życiowe
(484)
Koty
(471)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(453)
Kultura
(447)
Chłopcy
(446)
Arystokracja
(436)
Matki i córki
(424)
Przestępczość zorganizowana
(418)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(391)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(346)
Dziennikarze
(345)
Zdrowe odżywianie
(343)
Ojcowie i córki
(341)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(338)
Wsie
(336)
Zemsta
(333)
Polityka
(329)
Seryjni zabójcy
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(311)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(297)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(290)
Lekarze
(289)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(263)
Władza
(262)
PRL
(261)
Ludzie bogaci
(259)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(255)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Las
(248)
Wojna
(247)
Nauka
(246)
Śmierć
(246)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(245)
Zarządzanie
(245)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(236)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja w Samorządzie)
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnąć, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna. Fragment Słowa wstępnego. [www.slowianin.de, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczny marketing miast i regionów / Jacek Pogorzelski. - [ Miejsce nieznane] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 238 stron : ilustracje ; 21 cm.
"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym. [Wydawnictwo Nieoczywiste, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
Na książkę składają się teksty napisane przez praktyków i wykładowców akademickich.Tematem pierwszej części książki są współczesne nam obrazy i wydarzenia. Uwagę autorów przyciągnęła przedwyborcza ulotka w skrzynce pocztowej, graffiti na ulicznym murze, wizerunki księżnej Diany i Jana Pawła II na talerzykach, zegarkach i śliniaczkach. Okazji do rozważań dostarczają też ekscesy celebrytów, sceny przemocy i seksu w reklamach, zachowania polityków puszących się podczas konferencji prasowych. Wizualny aspekt komunikowania dostrzegalny jest zwłaszcza we współczesnej sytuacji nadmiaru przekazów medialnych. Skoro przekazy konkurują o naszą uwagę, zawsze łatwiej będzie zobaczyć, a dopiero potem ewentualnie przeczytać. Dobrze o tym wiedzą autorzy reklam, specjaliści public relations i redaktorzy popularnych pism. Wszyscy chcą wywrzeć wpływ na odbiorców, choć kierują się różnymi celami i używają różnych sposobów. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5086 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz - 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej