Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(16)
Audiobooki
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(9)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(17)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Rzychoń Tomasz
(3)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Sadkowski Wacław (1933-2023)
(2)
Zych Robert
(2)
Aaker David A
(1)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Bettger Frank (1888-1981)
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Borowska Joanna (tłumacz)
(1)
Bosworth Michael
(1)
Brown Stanley H. (poradnictwo)
(1)
Budzisz Marek (dziennikarz)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Dadan Michał (tłumacz)
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Durand Barbara
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Girard Joe (marketing)
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Greinert Agnieszka (1972-)
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Heiman Stephen E
(1)
Hofmann Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Kaczmarski Jacek (1957-2004)
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
La Valle John (marketing)
(1)
Lipa Michał (tłumacz)
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Phillips Celia M
(1)
Plenkiewicz Lech (tłumacz)
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rakowski Piotr (tłumacz)
(1)
Rostocki Marek (tłumacz)
(1)
Royer Timothy
(1)
Rusiecki Jan (1926-2015)
(1)
Salmon Michael
(1)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Sanchez Diane
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Schwalbe Bärbel (marketing)
(1)
Schwalbe Heinz (1927- )
(1)
Seidel Hagen (1964- )
(1)
Shaalan Sharif
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tuleja Tad
(1)
Zagórska Anna (reżyser nagrania)
(1)
Zander Ernst
(1)
Ziglar Zig (1926-2012)
(1)
Zoldan Ben
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(37)
Kiribati
(1)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(38)
angielski
(1)
Odbiorca
Handlowcy
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Prawnicy
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(28)
Sprzedaż
(7)
Konsumenci
(4)
Obsługa klienta
(4)
Marketing
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Technika sprzedaży
(3)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Perswazja
(2)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Coaching
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handlowcy
(1)
Język angielski
(1)
Kariera
(1)
Kolonializm
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Organizacja
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Prawo
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Reklama
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Salesforce (platforma internetowa)
(1)
Sieć przedsiębiorstw
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż Alaski (1867)
(1)
Sprzedaż nieruchomości
(1)
Strategie sprzedaży
(1)
Sukces
(1)
Umowa sprzedaży
(1)
Więzi społeczne
(1)
Zalando
(1)
Zarządzanie marketingowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Alaska (Stany Zjednoczone ; półwysep)
(1)
Europa
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(26)
Audiobooki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Podręcznik
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Publikacje dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce![www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
Negocjowanie / Brian Tracy ; przekład Marek Rostocki. - Dodruk - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 97, [1] strona ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Krótko mówiąc, osoby, które nie potrafią dobrze negocjować, ryzykują, że staną się ofiarami dobrych negocjatorów. W swojej karierze Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, negocjował umowy warte miliony dolarów. Teraz także ty, dzięki temu zwięzłemu poradnikowi, możesz zostać znakomitym negocjatorem oraz nauczyć się, jak: - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji, - użyć siły emocji do osiągnięcia porozumienia, - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi, - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły, - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań, - kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje, - oraz jak opanować wiele innych technik negocjacji. [MT Biznes, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości)
Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący utrzymać się z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientów, którzy zapłacą za jego usługę. Oznacza to, że punktem wyjścia są dla niego relacje z klientami oraz innymi ludźmi, z którymi pośrednik stale współpracuje. Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, że wiedza oraz umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu. Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w najróżniejszych biurach nieruchomości - i tych okazałych, bardzo zamożnych, i tych bardzo małych, czasem jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich działalności, lecz główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomości komercyjnych. Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na swój sposób specyficzny, a klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy wobec współpracy z pośrednikiem. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-163 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658, MgC-3563 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 - 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozmowy z Mistrzem Sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Helion, 2014. - 240 stron ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Wsparcie, o jakim marzy każdy sprzedawca Sprzedawanie to praca, która może przynieść sporo satysfakcji, duże pieniądze, awans i rozwój. Może, ale prawda jest taka, że dotyczy to nielicznych. I nie jest to kwestia szczęścia, odpowiedniego czasu, produktu czy firmy. Większość początkujących sprzedawców poddaje się, ponieważ stwierdza, że jest to zajęcie nie dla nich - za trudne, zbyt stresujące, a czasem upokarzające, bo trzeba ludziom wciskać na siłę rzeczy i usługi, których nie potrzebują. A jednak wciąż jednym z najbardziej poszukiwanych i najlepiej płatnych zawodów jest przedstawiciel handlowy. Może Ty także myślisz o tym, by spróbować swoich sił w sprzedaży? Może właśnie zaczynasz pracę w charakterze przedstawiciela? Powiedz szczerze - czy nie chciałbyś spotkać na swojej drodze człowieka, który wprowadzi Cię w tajniki sprzedaży i nauczy wszystkiego, co sam potrafi, by dać Ci gwarancję sukcesu? Czy nie chciałbyś poznać Mistrza Sprzedaży, zobaczyć go w akcji i pozwolić, żeby wytłumaczył Ci krok po kroku, co, kiedy i jak trzeba zrobić, aby zapewnić sobie zwycięstwo? Bohater książki, którą za moment przeczytasz, ma za sobą wiele negatywnych doświadczeń zawodowych i sprzedażowych. W momencie, gdy znalazł się na samym dnie, zadał pytanie komuś, kto odmienił jego życie, pracę i postrzeganie świata. Spotkał Mistrza Sprzedaży. Odniósł sukces. Teraz czas na Ciebie. Usiądź wygodnie i wsłuchaj się w słowa Mistrza Sprzedaży… [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339, MgC-366 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć. Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów. Książka ta nauczy was, jak: * osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi, * korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów, * zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze, * budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym, * opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym, * słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się, * włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Naucz się sprzedawać ? i to dobrze ? od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie ?psychologii sprzedaży?. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe ?działania do przećwiczenia?. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą. [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, ta stara się przynieść ci odpowiedzi na wiele nieprostych pytań - dostarczając ci informacji, inspiracji oraz okazji zarówno dla śmiechu jak i płaczu, a przede wszystkim przygotowując cię do podejmowania wyborów, dokonywania decyzji właściwych po temu, byś osiągnął równowagę życiową i sukces zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. [www.sudioemka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-22956, W-657/659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Fundamentals of selling / Charles Futrell. - 4 ed. - Boston, MA : Irwin, 1993. - XXII, [6], 593 s. : il. ; 26 cm.
(The Irwin Series in Marketing)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. okł. i grzbiet: Handlowanie to gra: od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia: zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb, radzenia sobie z grami kupieckimi, budowania profesjonalnej podstawy handlowej. Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć. Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek. Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce. [www.czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 4. rozszerzone i uaktualnione. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 370 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu. Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami. [studio emka, 1996]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują: Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach. Zarządzasz zespołem handlowym? Ilu z Twoich podwładnych wie jak skutecznie sprzedawać? Stać Cię na utratę klientów spowodowaną lekceważącym podejściem Twoich przedstawicieli? W Twoim zespole tkwi potencjał ale potrzebna jest motywacja? Czujesz potrzebę fachowego wsparcia aby dokonać zmian? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco przynajmmniej na jedno z powyższych pytań to nasza Audioteka jest kierowana właśnie do Ciebie! Dobrze wiesz, że bez efektywnego zespołu nie ma skutecznej sprzedaży, a co za tym idzie nie ma szans na zrealizowanie napiętych planów sprzedażowych. Podpowiemy Ci jak wyciągnąć z Twoich pracowników to, co w nich najlepsze, jak reagować na działania handlowców niezgodne z Twoimi założeniami, jak zbudować efektywny, zintegrowany zespół na miarę Twoich potrzeb. Czas to pieniądz! "Efektywne wykorzystanie czasu to jeden z sekretów najskuteczniejszych handlowców. Dlatego, jeżeli spędzasz czas na podróżach do klientów, ten audiobook na pewno przypadnie Ci do gustu. Esencja najlepszych porad ekspertów sprzedaży, którzy dzielą się praktycznymi rozwiązaniami zwiększającymi Twoje wyniki. Plus, dwie porady specjalnie ode mnie, a wszystko to, by pomóc Ci napędzać sprzedaż w każdej wolnej chwili!" [Izabela Krejca-Pawski] Audioteka to 80 minut skutecznych porad dla zarządzających zespołami handlowymi oraz dla wszystkich, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą. Prezentujemy praktyczne case study z życia działów handlowych. Te zagadnienia dotyczą również Ciebie, dlatego nie rozwiązuj problemów na oślep. Oszczędź sobie czasu, korzystając z doświadczeń innych, a jego nadmiar przełóż na prezentację wartości swoich produktów! Zawartość audiobooka: Jak zarządzać handlowcem, który sam był kiedyś menedżerem? Jak zarządzać sprzedawcami-kolegami? Jak obniżyć prowizje? Jak zwiększyć liczbę sfinalizowanych transakcji? O co pytać kandydatów szukając gwiazd sprzedaży? To tylko niektóre z zagadnień, na które mamy gotowe odpowiedzi. Wzbudziliśmy Twoją ciekawość? Zatem, zamów już teraz! [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej