Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(16)
Audiobooki
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(9)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(17)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Rzychoń Tomasz
(3)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Sadkowski Wacław (1933-2023)
(2)
Zych Robert
(2)
Aaker David A
(1)
Andrews-Rusiecka Hilda
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Bettger Frank (1888-1981)
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Borowska Joanna (tłumacz)
(1)
Bosworth Michael
(1)
Brown Stanley H. (poradnictwo)
(1)
Budzisz Marek (dziennikarz)
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Dadan Michał (tłumacz)
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Durand Barbara
(1)
Froń Karol
(1)
Futrell Charles
(1)
Girard Joe (marketing)
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Greinert Agnieszka (1972-)
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Heiman Stephen E
(1)
Hofmann Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Kaczmarski Jacek (1957-2004)
(1)
Krejca-Pawski Izabela
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
La Valle John (marketing)
(1)
Lipa Michał (tłumacz)
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Phillips Celia M
(1)
Plenkiewicz Lech (tłumacz)
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rakowski Piotr (tłumacz)
(1)
Rostocki Marek (tłumacz)
(1)
Royer Timothy
(1)
Rusiecki Jan (1926-2015)
(1)
Salmon Michael
(1)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Sanchez Diane
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Schwalbe Bärbel (marketing)
(1)
Schwalbe Heinz (1927- )
(1)
Seidel Hagen (1964- )
(1)
Shaalan Sharif
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tuleja Tad
(1)
Zagórska Anna (reżyser nagrania)
(1)
Zander Ernst
(1)
Ziglar Zig (1926-2012)
(1)
Zoldan Ben
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(37)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(37)
angielski
(2)
Odbiorca
Handlowcy
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Prawnicy
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(28)
Sprzedaż
(7)
Konsumenci
(4)
Obsługa klienta
(4)
Marketing
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Technika sprzedaży
(3)
Menedżerowie
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Perswazja
(2)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Coaching
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handlowcy
(1)
Język angielski
(1)
Kariera
(1)
Kolonializm
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Mentoring
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Organizacja
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Prawo
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Reklama
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Salesforce (platforma internetowa)
(1)
Sieć przedsiębiorstw
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż Alaski (1867)
(1)
Sprzedaż nieruchomości
(1)
Strategie sprzedaży
(1)
Sukces
(1)
Umowa sprzedaży
(1)
Więzi społeczne
(1)
Zalando
(1)
Zarządzanie marketingowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Alaska (Stany Zjednoczone ; półwysep)
(1)
Europa
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(26)
Audiobooki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Podręcznik
(2)
Komentarz do ustawy
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Publikacje dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
39 wyników Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują: Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach. Zarządzasz zespołem handlowym? Ilu z Twoich podwładnych wie jak skutecznie sprzedawać? Stać Cię na utratę klientów spowodowaną lekceważącym podejściem Twoich przedstawicieli? W Twoim zespole tkwi potencjał ale potrzebna jest motywacja? Czujesz potrzebę fachowego wsparcia aby dokonać zmian? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco przynajmmniej na jedno z powyższych pytań to nasza Audioteka jest kierowana właśnie do Ciebie! Dobrze wiesz, że bez efektywnego zespołu nie ma skutecznej sprzedaży, a co za tym idzie nie ma szans na zrealizowanie napiętych planów sprzedażowych. Podpowiemy Ci jak wyciągnąć z Twoich pracowników to, co w nich najlepsze, jak reagować na działania handlowców niezgodne z Twoimi założeniami, jak zbudować efektywny, zintegrowany zespół na miarę Twoich potrzeb. Czas to pieniądz! "Efektywne wykorzystanie czasu to jeden z sekretów najskuteczniejszych handlowców. Dlatego, jeżeli spędzasz czas na podróżach do klientów, ten audiobook na pewno przypadnie Ci do gustu. Esencja najlepszych porad ekspertów sprzedaży, którzy dzielą się praktycznymi rozwiązaniami zwiększającymi Twoje wyniki. Plus, dwie porady specjalnie ode mnie, a wszystko to, by pomóc Ci napędzać sprzedaż w każdej wolnej chwili!" [Izabela Krejca-Pawski] Audioteka to 80 minut skutecznych porad dla zarządzających zespołami handlowymi oraz dla wszystkich, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą. Prezentujemy praktyczne case study z życia działów handlowych. Te zagadnienia dotyczą również Ciebie, dlatego nie rozwiązuj problemów na oślep. Oszczędź sobie czasu, korzystając z doświadczeń innych, a jego nadmiar przełóż na prezentację wartości swoich produktów! Zawartość audiobooka: Jak zarządzać handlowcem, który sam był kiedyś menedżerem? Jak zarządzać sprzedawcami-kolegami? Jak obniżyć prowizje? Jak zwiększyć liczbę sfinalizowanych transakcji? O co pytać kandydatów szukając gwiazd sprzedaży? To tylko niektóre z zagadnień, na które mamy gotowe odpowiedzi. Wzbudziliśmy Twoją ciekawość? Zatem, zamów już teraz! [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando? Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro? Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulis powstania i funkcjonowania Zalando. [www.empik.com, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Współcześnie umiejętność uczenia się, jak również uczenia innych jest ważna w każdym aspekcie ludzkiej aktywności. Tym bardziej że żyjemy w czasach, w których nauczyć się — od uczyć się i nauczyć się na nowo, już w zaktualizowanej wersji — to warunek sprawnego poruszania się na rynku pracy zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Menedżerów i liderów interesować będzie przede wszystkim umiejętność nauczania standardów pracy, a także zarządzania przez potencjał. W obszarach sprzedaży natomiast przyda się umiejętność skutecznego oferowania rozwiązań poprzez oferowane usługi i produkty. To właśnie było dla autora inspiracją do napisania tej książki, której nadał oryginalną formułę. To 12 przystanków w podróży, podczas której poznasz świat metod mentoringowych i coachingowych stosowanych nie tylko w sprzedaży. Znajdziesz tu wiele nawiązań do świata marketingu, nauki, sportu czy sztuki — choć z pozoru to różne dziedziny, okazują się podobne w obszarze edukacji do sukcesu. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację... [Helion, 2006]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 7 godz. 14 min 34 s.
Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Psychologia sprzedaży Audio jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni”. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą. Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce. - Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie 2 odnosi się do oryginału. Na okładce nazwa wydawcy oryginału: Packt.
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy. Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie,wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej - po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi? Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego(Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków. [www.empik.com, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
100 taktycznych zasad sprzedaży : jak skutecznie sprzedawać w XXI wieku / Karol Froń. - Częstochowa : Karol Froń SMC 24, 2017. - 302, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Tobie też mówiono, że masz pracować, uczyć się, pracować na etacie, płacić podatki, a na starość kiedy przejdziesz na emeryturę, zacząć żyć? Przez 24 lata życia właśnie tak żyłem, ale w 2010 nastąpił przełom, a ja rozpocząłem wędrówkę do sukcesu ucząc się sprzedaży. Poznaj drogę, jaką przebył chłopak z maleńkich Pisarzowic, aby stać się właścicielem kilku biznesów, skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, ale przede wszystkim szczęśliwym człowiekiem. 100 taktycznych zasad sprzedaży do wdrożenia od zaraz. Mocna, nieprzegadana, zaskakująca wiedza w pigułce. Nie tylko dla osób, które chcą ćwiczyć swoje umiejętności sprzedaży i z sukcesem domykać procesy sprzedażowe, ale dla każdego kto chce w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej, niż przeciętny zjadacz chleba. Dlaczego powinieneś przeczytać tę książkę? To zbiór 10-letnich doświadczeń w biznesie i sprzedaży, wniosków z ponad 30 000 rozmów przeprowadzonych z klientami, poniesionych porażek, osiągniętych sukcesów oraz wiedza zdobyta z setek książek, audiobooków, szkoleń, konferencji i seminariów, podana w skondensowanej formie. Zastosowanie opisanych zasad i wskazówek zapewnia sukces w sprzedaży i w biznesie. O autorze: Karol Froń zamknął kilka tysięcy sprzedaży oraz zbudował kilkadziesiąt zespołów handlowych i menedżerskich. Wydobywa z ludzi ich potencjał za pomocą autorskich, sprawdzonych metod opartych na doświadczeniu, intuicji, empatii i głębokim słuchaniu. Od dekady związany z branżami contact center i rozwojem osobistym. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód: handlowiec : skuteczna sprzedaż bez manipulacji / Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Helion, 2018. - 352 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety. Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa — od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie. Andrzej Niemczyk — menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania i szkoleń. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie w szerokim zakresie tematycznym. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać oraz współautorem książek: Książka dla skutecznych szefów, Motywacja pod lupą, Zarządzanie projektem szkoleniowym oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym. Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie”, „Marketing w Praktyce”, „Brief”. Więcej o autorze na: www.aniemczyk.pl. Mariusz Kędzierski — menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwijania kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Gen sprzedawcy [Dokument dźwiękowy] : jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe / Robert Zych. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Helion ; Warszawa : Kontrakt-OSH, copyright 2016. - 1 płyta CD (6 godz. 21 min 31 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 21 min 31 s.
Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości. Dlaczego - choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży - tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać. Gen sprzedawcy to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspokajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie szeroko pojętej sprzedaży. Całość wsparta licznymi przykładami z życia autora powoduje, że książka nie tylko posiada dużą merytoryczną wartość, ale również jest ciekawą lekturą. Gen sprzedawcy jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego. - Paweł Orfinger, szef sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Lider sprzedaży [Dokument dźwiękowy] : jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż / Robert Zych. - Warszawa : Grupa Szkoleniowa Kontrakt OSH ; Gliwice : Helion, copyright 2016. - 1 płyta CD (6 godz. 33 min 36 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania: 6 godz. 33 min 36 s
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów. Z czym masz największy problem, jako świeżo upieczony lider? Nie możesz się zdecydować, jakim być szefem – demokratą, czy despotą? Próbujesz pogodzić ze sobą interesy pracowników w różnym wieku? Chciałbyś nauczyć się skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobę, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadają, a Ty wciąż zastanawiasz się, jak je poprawić, nie wprowadzając przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, są powtarzalne. Na szczęście także rozwiązywalne. Przekonasz się o tym, zagłębiając się w niniejszą książkę. Wspieraj swój zespół Zbuduj autorytet lidera Motywuj sprzedawców Ucz się na przykładach z polskiego rynku [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego. Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game – bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka i technika / tł. Lech Plenkiewicz. - Bielsko-Biała : Debit, 2001. - 128 s. : il. kolor. ; 28 cm.
(Time Life Encyklopedia Szkolna)
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz. - 62 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie sprzedażą [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; przekład Aleksandra Samson-Banasik. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2016. - 1 płyta CD (3 godz. 05 min 34 s.) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
(©)
Czas trwania: 3 godz. 5 min. 34 s.
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Z książki dowiesz się między innymi, jak: - pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start, - opracować plan działań sprzedażowych, - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, - właściwie motywować ludzi, - podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski, - okazywać szacunek i uznanie, - prowadzić twórcze dyskusje, - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, - świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi. Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
(Audiobook)
Czas trwania: 7 godzin 23 minuty.
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne. NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot). Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces. Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym: samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki. *** ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta : komentarz / Tomasz Czech. - Stan prawny na 1 lutego 2017 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2017. - 627 stron ; 25 cm.
(Komentarze Praktyczne)
Książka zawiera obszerne i pogłębione omówienie przepisów ustawy o prawach konsumenta. Przedstawiono w niej kompleksową analizę instrumentów ochrony konsumenta z uwzględnieniem powiązanych z nimi regulacji kodeksu cywilnego i innych aktów prawnych. Wiele uwagi poświęcono wykładni przepisów o odstąpieniu przez konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. W publikacji omówiono również zmiany wprowadzone ustawą z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, obowiązujące od 10 stycznia 2017 r., które dotyczą m.in. obowiązku przedsiębiorcy udzielenia odpowiedzi na reklamację konsumenta. Istotnym walorem książki są liczne obrazowe przykłady oraz praktyczne wskazówki dotyczące stosowania komentowanych przepisów w obrocie gospodarczym. W książce wykorzystano m.in. orzecznictwo Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na temat klauzul abuzywnych, jak również decyzje Prezesa UOKiK w odniesieniu do praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Psychologia sprzedaży nieruchomości [Dokument dźwiękowy] / Grażyna Białopiotrowicz. - Warszawa : Poltext, cop. 2012. - 1 płyta CD (9 godz. 11 min 49 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Nieruchomości)
Czas trwania 9 godz. 11 min 49 s.
Grażyna Białopiotrowicz postanowiła opowiedzieć o tajemnicach zawodu agenta nieruchomości. To audiobook, w którym autorka poświęca wiele uwagi budowaniu relacji z klientami - tymi już przekonanymi i tymi potencjalnymi. Usłyszymy nie tylko o rozpoznaniu rynku, ale również o konkretnych metodach skutecznego negocjowania. To właśnie umiejętności psychologiczne decydują o tym, czy pośrednik nieruchomości odnosi sukcesy. W procesie szkolenia nie są to wysoko cenione umiejętności, w praktyce jednak okazują się nieodzowne. Należy pamiętać bowiem - i o tym Białopiotrowicz wielokrotnie wspomina w „Psychologii sprzedaży nieruchomości” - że każdy klient różni się od poprzedniego tak, jak jego potrzeby w związku z wynajmem, zbyciem lub zakupem nieruchomości. Warto wiedzieć, jak rozpoznać te potrzeby i dostosować stosowane metody negocjacyjne do konkretnej osoby. Zadowolony klient to inwestycja w przyszłość. [www.audioteka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozważania o przyczynach sprzedaży Alaski. Marek Budzisz stawia tezę - odmiennie niż w większości prac poświęconym tematyce historii Alaski - że decyzja o sprzedaży „zamorskich kolonii Rosji” nie wynikała z defensywnej postawy dyplomacji rosyjskiej, lecz była przemyślanym i agresywnym posunięciem Imperium Rosyjskiego na globalnej szachownicy geopolitycznej. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5061453/koniec-rosyjskiej-ameryki-rozwazania-o-przyczynach-sprzedazy-alaski]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-94(4) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej