Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(272)
Forma i typ
Książki
(256)
Publikacje naukowe
(110)
Publikacje dydaktyczne
(91)
Publikacje fachowe
(89)
Poradniki i przewodniki
(42)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Audiobooki
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(220)
dostępne
(50)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(38)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(14)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(4)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(219)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(7)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(9)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Gasper Dorota (tłumacz)
(5)
Knosala Ryszard (1949- )
(5)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(4)
Kauf Sabina
(4)
Michalak Robert (1968- )
(4)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(4)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Niemczyk Andrzej (couch)
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Adamik Anna Iwona
(2)
Badura Chris
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Doroba Anita (tłumaczka)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Lipa Michał (tłumacz)
(2)
Niemczyk Anna (psycholog)
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(2)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(2)
Stuss Magdalena Maria
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wręga Michał (ilustrator)
(2)
(07)
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Ambroziak Dariusz (psycholog)
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawca)
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babis Henryk (ekonomia)
(1)
Bakalarz Dariusz (tłumacz)
(1)
Banaszkiewicz Hanna (analityk)
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Baran Radosław (marketing)
(1)
Baranowska-Prokop Ewa (ekonomia)
(1)
Baranowski Marian (tłumacz)
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barron-Tieger Barbara
(1)
Barroso Martínez Ascensión
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Barłowska Joanna
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna (ekonometria)
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Białas Andrzej
(1)
Biniek Hanna
(1)
Biniek Zenon (1948- )
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Bogle John C. (1929-2019)
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowski Kamil
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodnicka Elwira (towaroznawstwo)
(1)
Brodziak Aneta
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Brown Stanley H. (poradnictwo)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bywalec Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(86)
2010 - 2019
(156)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(235)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(270)
nieznany (201)
(1)
Język
polski
(270)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(67)
Menedżerowie
(44)
Studenci
(19)
Przedsiębiorcy
(15)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Ekonomiści
(5)
Handlowcy
(3)
Informatycy
(3)
Inżynierowie
(3)
Studenci kierunków ekonomicznych
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Hotelarze
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Logistycy
(2)
Młodzież
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Urzędnicy
(2)
14-17 lat
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy finansowi
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bezrobotni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyplomaci
(1)
Geografowie
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Księgowi
(1)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Oficerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy sektora żywnościowego
(1)
Pracwnicy przedsiębiorstw i administracji
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Spedytorzy i operatorzy logistyczni
(1)
Sportowcy
(1)
Studenci uczelni ekonomicznych
(1)
Studenci uczelni rolniczych
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Słuchacze studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów
(1)
Słuchcze
(1)
Technolodzy żywności
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(53)
Marketing
(34)
Przedsiębiorstwo
(27)
Innowacje
(21)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Menedżerowie
(17)
Konsumenci
(12)
Marketing cyfrowy
(12)
Komunikacja marketingowa
(10)
Motywacja pracy
(10)
Sukces
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Przywództwo
(8)
Logistyka
(7)
Media społecznościowe
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Produkcja
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Reklama
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Analiza finansowa
(4)
Hotelarstwo
(4)
Informatyzacja
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Negocjacje
(4)
Organizacja
(4)
Organizacje
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Samorealizacja
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Coaching
(3)
Content marketing
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Inżynieria produkcji
(3)
Kariera
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kreatywność
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marka
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Organizacja pracy
(3)
Organizacja przedsiębiorstwa
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Sprzedaż
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
Zarządzanie różnorodnością
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Znak towarowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Automatyzacja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Crowdsourcing
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Koszty
(2)
Kultura pracy
(2)
Logistyka społeczna
(2)
Temat: dzieło
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Temat: czas
2001-
(73)
1901-2000
(14)
1989-2000
(13)
1945-1989
(9)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Europa
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Województwo pomorskie (1999-)
(1)
Województwo łódzkie (1999-)
(1)
Gatunek
Poradnik
(67)
Podręcznik
(48)
Monografia
(39)
Opracowanie
(39)
Podręcznik akademicki
(25)
Materiały pomocnicze
(24)
Audiobooki
(13)
Dokumenty dźwiękowe
(13)
Praca zbiorowa
(13)
Raport z badań
(8)
Biografia
(3)
Blog
(3)
Programy komputerowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Dokumenty
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4380)
Edukacja i pedagogika
(2217)
Medycyna i zdrowie
(1233)
Literaturoznawstwo
(1148)
Religia i duchowość
(1135)
Zarządzanie i marketing
(272)
Kultura i sztuka
(1116)
Psychologia
(1014)
Socjologia i społeczeństwo
(955)
Podróże i turystyka
(864)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(752)
Biologia
(748)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(610)
Hobby i czas wolny
(595)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(553)
Kulinaria
(543)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(526)
Językoznawstwo
(443)
Inżynieria i technika
(362)
Kultura fizyczna i sport
(336)
Etnologia i antropologia kulturowa
(312)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(307)
Geografia i nauki o Ziemi
(287)
Rozwój osobisty
(283)
Fizyka i astronomia
(266)
Filozofia i etyka
(231)
Informatyka i technologie informacyjne
(208)
Architektura i budownictwo
(204)
Styl życia, moda i uroda
(187)
Nauka i badania
(153)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(135)
Ochrona środowiska
(104)
Rolnictwo i leśnictwo
(101)
Media i komunikacja społeczna
(100)
Matematyka
(97)
Chemia
(91)
Transport i logistyka
(85)
Praca, kariera, pieniądze
(78)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(72)
Dom i ogród
(49)
Archeologia
(41)
Socjologia i społeczeµstwo
(30)
Styl życia, moda, uroda
(4)
Zabawy i gry
(4)
Zoologia
(4)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Edukacja i Pedagogika
(1)
Elektoenergetyka
(1)
Filozofia
(1)
Geografia
(1)
Geografia i nauka o Ziemi
(1)
Geologia
(1)
Hobby
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kryminał
(1)
Kucharstwo
(1)
Medycyna i Zdrowie
(1)
Nauka i badanie
(1)
Ochrona Ⳳodowiska
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Polityka, politologia administracja publiczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Prawo i sprawiedliwość
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religia
(1)
Romans
(1)
Rozrywki, zabawy, gry
(1)
Styl życia, moda i urod
(1)
Varia
(1)
Zarzadzanie i marketing
(1)
272 wyniki Filtruj
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Strategia biznesowa [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; przekład Konrad Pawłowski. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta CD (2 godziny 32 mininuty 22 sekundy) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe. Strategia biznesowa to pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy. Dowiesz się z niej, jak: Ľ Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego. Ľ Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi. Ľ Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych. Ľ Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji. Ľ Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii. Ľ Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. I wiele, wiele więcej. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie 2., uzupełnione i uaktualnione, wydanie 1 w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została przygotowana jako wznowienie i uzupełnienie cieszącej się od lat zainteresowaniem publikacji „Public relations praktycznie”. Publikacja ta została jednak zaktualizowana oraz wzbogacona o nowe rozdziały poświęcone między innymi branży, etyce, dezinformacji oraz modelom zarządzania kryzysowego. Czytelnicy znajdą w niej także nowe studia przypadków. Podręcznik jest niezbędnym źródłem wiedzy dla studentów kierunków dziennikarskich, związanych z marketingiem, komunikowaniem, public relations. Jest skierowany również do praktyków biznesu, menedżerów zajmujących się komunikacją i public relations w firmach, korporacjach, samorządach oraz rzeczników prasowych.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wartością i wycena marki : jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa / Grzegorz Urbanek. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 320 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?". Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. [CeDeWu, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować.Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka.Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód konsultant to profesjonalny poradnik dla wszystkich osób prowadzących działalność w branży konsultingowej. Z książki tej czytelnik dowie się, jak pozyskiwać kapitał, przyciągać klientów, tworzyć plany marketingowe i rozwijać swoją firmę tak, aby osiągnąć sukces i wysokie dochody. W książce omówiono szczegółowo takie zagadnienia, jak: nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, wykorzystywanie metod networkingu, działanie w warunkach kryzysu gospodarczego, poszukiwanie nisz rynkowych, obsługa nietypowych rynków i klientów, zatrudnianie wartościowych pracowników, pozyskiwanie wspólników i współpraca z podwykonawcami, kształtowanie ceny swoich usług, budowanie oferty i zdobywanie zleceń, efektywne promowanie firmy i własnej marki, korzystanie z nowoczesnych technologii, finansowanie własnej działalności, maksymalizowanie zysków ze swojej marki. [www.merlin.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.[Studio Emka, 2005]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658, MgC-4075 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście do badania tych strategii. Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali: Ľcharakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących, Ľmotywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, Ľstrategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych, Ľsferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych, Ľstudia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm...[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce również nazwa wydawcy oryginału: Onepress.
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji. Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem studium są: całość Strategicznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi (SZZL) w dowolnych systemach z udziałem ludzi, zwłaszcza w przedsiębiorstwach; najwyższy poziom struktury wewnętrznej SZZL; jego rola w otoczeniu. Książka jest próbą syntezy wiedzy o kształtowaniu SZZL na poziomie między zarządzaniem politycznym a taktycznym i operacyjnym. Twierdzenia zawarte w publikacji są dedykowane wszystkim zainteresowanym specjalistom branżowym, w tym naukowcom i studentom. Szerzej pojęte nauki o zarządzaniu i nauki o ekonomii odkryją tu istotne wskazania teoretyczne i metodologiczne. Nie zawiodą się też wybitni praktycy społeczno-gospodarczy – przedsiębiorcy, główni przywódcy i liderzy oraz sztabowcy najwyższych szczebli – znajdując odniesienia dla rozwiązywania swoich szczególnie złożonych problemów. „Książkę tę z pewnością wyróżnia na tle innych publikacji o tej problematyce prymat » refleksyjno-filozoficzno-doktrynalnych « rozważań nad stroną » utylitarno-narzędziową «. Nie oznacza to jednak, że jej adresatami nie mogą być praktycy. Wydaje się bowiem, iż oni także odczuwają potrzebę ulokowania stosowanych przez siebie praktyk w kanonie wiedzy o SZZL”. Z recenzji prof. zw. dr hab. Anny Lipki „Bardzo mocnymi stronami tej wyjątkowej książki są też heterogeniczność i bogactwo przedstawionych i użytych w różnorodnych konfiguracjach systemowych narzędzi (ewentualnie ich prekursorów; toteż to swoiste kompendium jest imponującym przeglądem multizakresowych i wielopoziomowych podejść i stąd niezwykle przydatnym m.in. dla menedżerów, praktyków, doradców HR, firm konsultingowych itd.) oraz całościowe uporządkowanie zależności eksplorowanego obszaru badawczego z jego otoczeniem”. Z recenzji dra hab. Zbigniewa Antczaka, prof. UE we Wrocławiu O autorze Dr hab. Hubert Witczak jest specjalistą w dziedzinie systemów zarządzania, nauk o zarządzaniu, metodologii zarządzania i SZZL. Od ponad czterdziestu lat jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym w polskich uczelniach. Od 1989 r. nabywa unikatowego doświadczenia w praktycznym projektowaniu systemów zarządzania dla biznesu, administracji samorządowej i państwowej różnych branż oraz poziomów zarządzania. Ten potencjał skapitalizował w blisko 100 przedmiotowych publikacjach. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura pracy profesjonalisty / Zdzisław Wołk. - Warszawa : Difin, 2017. - 317 stron : tabele, wykresy ; 24 cm.
(Engram)
Wykonywanie pracy zawodowej wymaga kompetencji zawodowych oraz osobistego zaangażowania. Obydwa komponenty łączy w sobie kultura pracy, będąca indywidualną, niepowtarzalną cechą każdego człowieka. Rzutuje ona na kulturę organizacyjną firmy, a wraz z nią na jej powodzenie oraz na satysfakcję zawodową pracownika. Profesjonalizm wiąże się zarówno z fachowością, jak i z odpowiedzialnością pracownika za podejmowaną pracę ? w każdym zawodzie i na każdym stanowisku. Na spore luki w tym zakresie wskazują często pracodawcy. W książce poruszone zostały różne aspekty organizacji pracy oraz pracującego człowieka, co pozwala dostrzec złożoność pracy we współczesnych warunkach, rolę pracowników w realizacji społecznego podziału pracy oraz zagrożenia i następstwa związane z patologią pracy. Umożliwia to nabycie niezbędnej wiedzy na ten temat i zrozumienie wspomnianych kwestii lub pomaga czytelnikowi uświadomić sobie swoje własne braki oraz konieczność ich usuwania. Wyróżnikiem opracowania jest przedstawienie złożoności problemów dotyczących pracy zawodowej z perspektywy wykonującego ją człowieka. Ukazanie, że poziom kultury pracy daje poczucie sprawstwa dotyczącego realizowania własnej drogi zawodowej i życiowej. W książce zawarto dodatkowo informacje praktyczne związane z wybranymi sytuacjami występującymi przy wykonywaniu pracy zawodowej, w tym z obyczajowością, rytuałami oraz kulturą osobistą w relacjach zawodowych. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym / Grażyna Paulina Wójcik. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 255 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Przedmiotem monografii są koszty jakości, ich definicje, modele oraz wybrane zagadnienia z obszaru zarządzania kosztami (metody, techniki i narzędzia). Doświadczenia w dziedzinie zarządzania jakością pokazują, że najważniejszym zagadnieniem jest wypracowanie strategii jakości, która powinna się wspierać na trafnej diagnozie silnych i słabych stron organizacji, realizowanej począwszy od postawienia następujących pytań: 1) Jaki jest poziom zadowolenia naszych klientów? 2) Gdzie powstają wady/braki jakościowe i jakie są ich zewnętrzne i wewnętrzne przyczyny? Zbyt często czynniki zewnętrzne (presji, konkurencji, coraz bardziej wymagający rynek, zastosowanie nowych technologii, zobowiązania wynikające z norm) odgrywają rolę pobudzającą, wpływają na czas działania, formalizm postępowania, margines manewru i prowadzą do niepowodzeń (np. wprowadzanie kół jakości bez strategii ogólnej, opracowywanie przedsięwzięć i przewodników jakości bez ich powiązania z polityką globalną organizacji, uwrażliwianie personelu na jakość bez odpowiednich metod zarządzania jakością). Powodzenie przedsięwzięć związanych z zapewnianiem jakości, połączone jest ze zdolnością do podważenia istniejącej organizacji przedsiębiorstwa. [CeDeWu, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5312, C-339.13 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusje, dzięki czemu pozwalają nabyć Czytelnikowi różnorodne umiejętności. Publikacja jest skierowana do studentów zarządzania, ekonomii, administracji, logistyki, polityki społecznej. Może stanowić także cenne źródło wiedzy dla przedsiębiorców i menedżerów, dzięki usystematyzowaniu podstawowych pojęć i wyjaśnieniu najważniejszych problemów, z którymi spotykają się podczas realizacji trudnego procesu zarządzania. „Książka została stworzona na podstawie niezwykle bogatej literatury przedmiotu. Pod względem merytorycznym i dydaktycznym napisana jest wzorowo”. prof. zw. dr hab. Kazimierz Zimniewicz Podręcznik zawiera materiały do wykładu w formie prezentacji PowerPoint do pobrania ze strony nieoczywiste.pl. Będą one przydatne studentom w utrwaleniu wiedzy, a nauczycielom akademickim mogą służyć jako pomoc dydaktyczna podczas prowadzenia zajęć. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polski czytelnik otrzymuje książkę fascynującą. Profesor Gerald Zaltman pisze o konsumentach, czyli o nas wszystkich, ale czyni to w sposób niekonwencjonalny. Rzuca w niej wyzwanie menedżerom marketingu, badaczom rynku, uczonym uprawiającym teorię zachowań konsumenckich. Choć autor próbuje odsłonić mechanizmy myślenia konsumenta, to tak naprawdę jego teoria dotyczy myślenia człowieka w ogóle. Książka ta powinna zatem zainteresować także socjologów, psychologów , antropologów czy socjolingwistów. Wszystkich, którzy usiłują zrozumieć człowieka i szukają skutecznych narzędzi dotarcia do jego umysłu. Gerald Zaltman jest teoretykiem. Ma doktorat z socjologii. Jest wykładowcą w renomowanej Harvard Business School oraz członkiem interdyscyplinarnej grupy Umysł-Mózg-Zachowanie na Harvard University. Jest także praktykiem, badaczem rynku, jako współwłaściciel firmy badawczej i konsultingowej Olson Zaltman Associates. W przeszłości prezesował Association for Consumer Research. Zdaniem Zaltmana w ostatnich kilkudziesięciu latach zmienił się gruntownie świat, technologie, produkty, zarządzanie. Za tymi zmianami nie nadąża marketing. Jego założenia i metody nie zmieniły się, są przestarzałe, nie pasują do tej nowej rzeczywistości. Twierdzi, że marketing popadł w rutynę, jest pozbawiony kreatywności. Marketerów porównuje do pasażerów Titanica, których czujność została uśpiona i którzy oddawali się zabawie nie licząc się z groźbą katastrofy. Co proponuje zatem Zaltman? Po pierwsze, spojrzenia na zachowanie człowieka jako konsumenta perspektywy nauki o mózgu, neurobiologii. Po drugie, odrzuca przekonanie, że ludzie myślą świadomie. Według Zaltmana około 95% procesów myślowych człowieka ma charakter nieświadomy. Ludzie nie myślą też ani racjonalnie, ani linearnie. Podstawowy element myślenia to nie słowo, lecz metafora. Po trzecie, jeżeli zdecydowana większość myśli człowieka nie dociera do jego świadomości, to metody, które zmierzają do poznania tych myśli przez pytanie ludzi co myślą na dany temat ma znikomą wartość poznawczą. Uważa, że najczęściej stosowane metody badań rynkowych i społecznych , zarówno sondaże z użyciem kwestionariuszy lub ankiet jak i zogniskowane wywiady grupowe, tzw,. fokusy nie pozwalają poznać większości ludzkich myśli. Są nieużyteczne jako metody poznania umysłów konsumentów. W ich miejsce autor proponuje własną metodę, którą nazywa techniką wydobywania metafor. Proponowaną metodę badania umysłów ludzkich autor zarejestrował w USA jako swój patent pod nazwą ZMET (the Zaltman Metaphor Elicitation Technique) . Metoda ta łączy w sobie elementy neurobiologii, semiotyki i psychologii Karla Gustawa Junga. Tę książkę warto przeczytać.. [www.empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-858, C-366 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ochrona ludności : zarządzanie kryzysowe / Krzysztof R. Zieliński. - Wydanie 2. - Warszawa : Difin, 2021. - 163, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Bezpieczeństwo)
Książka jest wynikiem doświadczeń zawodowych Autora oraz prowadzonych przez niego badań nad problematyką ochrony ludności, obrony cywilnej i roli zarządzania kryzysowego w tej sferze działania państwa. W publikacji zostały opisane pojęcia ochrony ludności i obrony cywilnej w kontekście pochodzenia leksykalnego, badań teoretycznych i doświadczeń praktycznych. Przedstawiono w niej również zależności pomiędzy ochroną ludności/obroną cywilną a zarządzaniem kryzysowym, stanowiącym swego rodzaju narzędzie do realizacji powinności państwa w tej sferze. Ponadto zwrócono uwagę na dość nową dziedzinę działań z zakresu zarządzania kryzysowego – ciągłość działania, ważną dla funkcjonowania podmiotów odpowiedzialnych za zarządzanie bezpieczeństwem w państwie.[www.difin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zasad współpracy i organizacji zespołów w ramach działalności innowacyjnej, podstawowe źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej. Przedstawia rolę metod twórczego poszukiwania rozwiązań dla praktyki i kadry kierowniczej zajmującej się problematyką innowacji, genezę i charakterystykę inwentyki, podział i klasyfikację metod inwentycznych, zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych oraz skuteczność tworzenia innowacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem inwentyki. Pokazano zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi i opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii, prezentując wybrane modele wyceny opcji oraz zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu i w wycenie prac badawczo-rozwojowych. Książka zawiera również analizę i ocenę efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw z wybranych krajów UE, szczególnie zwracając uwagę na rozwiązania instytucjonalne wspomagające innowacyjność przedsiębiorstw i stosowane narzędzia prawne. [www.difin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liderzy zmian w ochronie zdrowia. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 239, [1] s. ; 24 cm.
(ABC A Wolters Kluwer Business)
Książka zawiera wdrożone przez polskie szpitale w okresie styczeń 2010 - czerwiec 2013 roku projekty, które zostały przygotowane na konkurs "Lider zmian w ochronie zdrowia".
Konkurs "Liderzy zmian w ochronie zdrowia" to wspólna inicjatywa wydawnictwa Wolters Kluwer oraz Uczelni Łazarskiego. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów zarządzania podmiotami leczniczymi, w tym upowszechnianie najlepszych praktyk i rozwiązań w zakresie zarządzania bezpieczeństwem pacjentów, finansami, infrastrukturą i kapitałem ludzkim. [ksiegarnia.pwn.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-614 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej