Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(21)
Poradniki i przewodniki
(6)
Audiobooki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(11)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Cialdini Robert B. (1945- )
(3)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(2)
Pikiel Sylwia (tłumaczka)
(2)
Barańczak Stanisław (1946-2014)
(1)
Barker Alan (1956- )
(1)
Batko Andrzej (1956-2013)
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bogucka-Steczek Masza (lektorka)
(1)
Borg James
(1)
Brock Timothy C. (1935- )
(1)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(1)
Czub Marta (tłumaczka)
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Grabiak Joanna (tłumaczka)
(1)
Green Melanie C
(1)
Grötzebach Claudia
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Horn Sam
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Lisiecka Milena (1971- )
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mikołajewska Agnieszka
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Mortensen Kurt W. (1950- )
(1)
Moskal Maria (tłumaczka)
(1)
Niemirowski Tomasz (1955- )
(1)
Owsiak Anna (tłumaczka)
(1)
Poprawa Adam (1959- )
(1)
Ratajski Remigiusz
(1)
Raz Tahl
(1)
Reszka Paweł (1969- )
(1)
Romanek Arkadiusz (tłumacz)
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sadkowski Wacław (1933-2023)
(1)
Sieczkowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Skibiński Adam (językoznawstwo)
(1)
Strumińska Dorota (tłumaczka)
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Voss Christopher (1942- )
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Żurek Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Perswazja
(24)
Relacje międzyludzkie
(6)
Socjotechnika
(6)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Negocjacje
(3)
Motywacja
(2)
Retoryka
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Banki
(1)
Doradcy klienta
(1)
Doradztwo finansowe
(1)
FBI
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kultura masowa
(1)
Negocjacje handlowe
(1)
Networking
(1)
Psychologia
(1)
Rozmowa
(1)
Samorealizacja
(1)
Sprzedaż
(1)
Sukces
(1)
Słuchanie
(1)
Tekst
(1)
Umowa o negogacje
(1)
Voss, Christopher (1942- )
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Audiobooki
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Esej
(1)
Literatura polska
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Samokształcenie w Biznesie)
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest rozmówca, jakie rodzaje pytań można mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Przede wszystkim jednak zwraca się tu uwagę na reguły postępowania w sytuacjach trudnych i podpowiada, jak w porę rozpoznać sygnały świadczące o zamknięciu negocjacji oraz jak temu zapobiec. [www.ksiegarniarubikon.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Codziennie przekonujesz innych do swojego punktu widzenia-albo ktoś próbuje przekonać Ciebie. Ludzie stosują różne techniki, aby osiągnąć zamierzony cel: zastraszanie, przymus, kontrolę, siłę, a czasem kompromis. Aż chce się zakrzyknąć "Nie idźcie tą drogą! To przestarzałe metody na zdobycie niewiele wartej akceptacji.Po co tracić na nie czas, skoro można wywierać trwały wpływ?" Perswazja. Krótkie słowo, nieograniczone możliwości. Jeśli wciąż nie możesz zdobyć tego, czego pragniesz, jeśli przeszkody piętrzą się przed Tobą, zamiast pierzchać w panice, zdecydowanie zmień taktykę! Mistrzowie perswazji stosują ją niezauważalnie i przekonują rozmówców do swoich pomysłów w taki sposób, że ci są wdzięczni za udzielone im wskazówki! -Poznaj 10 przeszkód, które zmniejszają moc Twojej perswazji. -Przekonaj się jak działa siła automatycznego wzbudzania zaufania. -Umiejętnie korzystaj z nowoczesnych metod wpływania na innych. -Zrozum sposób myślenia Twoich rozmówców. -Przykuwaj uwagę za pomocą władzy i autorytetu. -Zdobądź zaawansowane umiejętności prezentacji i komunikacji. -Sprawdź jak można nieustannie motywować siebie i innych. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/123903/inteligencja-perswazyjna-pq-poznaj-10-umiejetnosci-wywierania-wplywu]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Zarządzanie)
Na stronie redakcyjnej błędnie przypisany ISBN.
Perswazja to potężna siła, którą można wykorzystać, aby odmienić miliony umysłów i serc. Jej celami są nasze postawy i opinie. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z poglądami na temat polityka, polityki społecznej, organizacji, osoby czy produktu, potęga perswazji może nas nieodwracalnie zmienić. Czasami w sposób niezauważalny, niekiedy dramatycznie. Perswazja:: perspektywa psychologiczna jest zbiorem tekstów zawierających podstawowe teorie związane z problematyką perswazji, w zajmujący sposób napisanych przez czołowych badaczy w tej dziedzinie. Podręcznik przedstawia najważniejsze poglądy w tym zakresie oraz najbardziej wpływowe, współczesne ośrodki podstawowych i stosowanych badań nad perswazją. Autorzy tego tomu prezentują najnowsze osiągnięcia i wyniki ostatnich badań w wielu rozmaitych dziedzinach, takich jak zdrowie, reklama, uprzedzenia, komunikacja polityczna, grupowe podejmowanie decyzji czy wpływ utworów narracyjnych. Obecne wydanie - poprawione i uzupełnione - uwzględnia najnowsze badania przeprowadzone w minionym dziesięcioleciu. Zawiera nowe rozdziały dotyczące uprzedzeń, perswazyjności utworów narracyjnych, mass mediów i perswazji politycznej, małych grup oraz reklamy. [medbook.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji Autorzy przyjrzeli się kilku wielkim mowom z najnowszej historii, które wywarły olbrzymi wpływ na ludzi i ich życie. Wybrane przez Autorów teksty i mowy łączy mniej lub bardziej ukryty motyw wolności. Lista teksów przedstawiona w publikacji, poczynając od najstarszego, to: 1. Manifest Partii Komunistycznej - tekst napisany przez Karola Marksa i Fryderyka Engelsa po niemiecku na przełomie grudnia 1847 roku i stycznia 1848 roku; 2. Mowa Josefa Goebbelsa, wygłoszona 18 lutego 1943 roku w berlińskim Pałacu Sportu, gdzie Goebbels musiał pomóc opinii publicznej w III Rzeszy poradzić sobie ze świadomością klęski pod Stalingradem i wycofaniu się niezwyciężonych dotąd niemieckich oddziałów; 3. Reklama Marlboro Man autorstwa firmy reklamowej Leo Burnett; 4. Mowa Martina Luthera Kinga, czarnoskórego pastora z Alabamy, wygłoszona do ćwierci miliona manifestantów zgromadzonych pod pomnikiem Lincolna 28 sierpnia 1963 roku w trakcie tzw. Marszu na Waszyngton; 5. Przemówienie - dialog perswazyjny wielebnego Jima Jonesa, znany również jako "Taśma śmierci", w archiwach FBI posiada nr Q042; 6. Homilia papieża Jana Pawła II na Placu Zwycięstwa podczas jego pierwszej pielgrzymki do Polski, 2 czerwca 1979 roku. Teksty te można podzielić na dobre, wzywające człowieka ku pozytywnej zmianie społecznej - poprzez zmianę samych ludzi, jak Martina Luthera Kinga czy Jana Pawła II; mowy zachęcające innych do negatywnej zmiany, polegającej na niszczeniu porządku społecznego, na zmianie i dostosowywaniu świata przez eliminację innych, jak Manifest Komunistyczny czy mowa w Pałacu Sportu oraz przez ucieczkę ze świata, przez eliminację siebie: wyrażoną wprost, jak w przemówieniu Jonesa, czy nie wprost, jak w Marlboro Man, gdzie jednak mimowolnie częścią tego przekazu jest ostrzeżenie o śmierci, współistniejące z mitem męskości. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-3229, C-316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji / Robert B. Cialdini ; przekład: Sylwia Pikiel. - Wydanie 1. w języku polskim. - Sopot : GWP, 2023. - 544 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce: Nowa, zaktualizowana i rozszerzona wersja światowego bestsellera!
Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się skuteczna? Jak się obronić przed nieetycznymi próbami wywierania wpływu? W najnowszym wydaniu Wywierania wpływu na ludzi, zaktualizowanym i wzbogaconym o wiele nowych treści, Robert B. Cialdini tłumaczy to w błyskotliwy, kompleksowy i niezwykle obrazowy sposób. Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią „tak”. Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie oraz w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach – nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam staranną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu oraz opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na różnego rodzaju nieuczciwe praktyki. W książce coś dla siebie znajdą zarówno ci, którzy chcą wpływać na innych, jak i ci, którzy pragną zrozumieć, jak inni wpływają na nich.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera psychologiczną analizę samospełniającej się przepowiedni, czyli wywierania wpływu na ludzi poprzez wytworzenie w nich pożądanego obrazu samych siebie, oraz ponad 100 przykładów skutecznego zastosowania tej metody w celu ulepszenia siebie i postępowania drugiego człowieka. Przykłady są wzięte z życia codziennego i dotyczą sytuacji między innymi rodzinnych, towarzyskich, zawodowych i szkolnych. Dlatego będzie przydatna nie tylko osobom zawodowo zajmującym się wychowaniem, ale każdemu, kto zamierza wywierać pozytywny wpływ na drugich, a więc wszystkim, gdyż każdy chce, aby inni byli lepsi. Książka uczy, jak być skutecznym w tym działaniu. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie,wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej - po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi? Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego(Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków. [www.empik.com, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż? Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce![www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W zielonej książeczce Jeffrey Gitomer uczy jak mówić, pisać, przedstawiać siebie, przekonywać, wywierać wpływ na innych i zjednywać sobie ludzi. Wszyscy, którzy przeczytają tę książkę, nabiorą umiejętności przekonywania innych do siebie, wiary w siebie, zrozumieją zasady, na jakich opiera się podążanie własną drogą w życiu. Dowiedzą się, jak skutecznie dążyć do odniesienia zwycięstwa na światową skalę. Ta książka pomoże Ci zdobyć wiedzę o tym, jak rozmawiać z ludźmi i prezentować im siebie oraz skutecznie przekonywać innych, a nie manipulować nimi. Nauczy cię sztuki zjednywania sobie ludzi. Podpowie, jak okraszać humorem proces ich przekonywania. Pokaże, w jaki sposób nadawać twym opowieściom zwartość i atrakcyjność. Zaznajomi cię ze sposobami operowania w mowie i piśmie dojrzałym stylem oraz walorami brzmieniowymi języka, jakim się posługujemy. Pomoże ci w osiąganiu kolejnych życiowych sukcesów, o których zawsze marzyłeś. [www.slowianin.de]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Właściwy rok wyd.: 2016.
Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej - postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów. Zaproponowane przez autora reguły wywierania wpływu od lat są uważane za podstawowe zasady gwarantujące sukces w zakresie oddziaływania na innych. Niniejsza książka rozszerza i uzupełnia dotychczasową wiedzę. Od Wywierania wpływu na ludzi książka ta różni się tym, że nie tylko dostarcza naukowych dowodów na to, jakie działania należy wykonać, aby kogoś do czegoś przekonać, ale także wyjaśnia, kiedy to zrobić. Cialdini skupia się na sztuce pre-swazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi i pozytywnego nastawienia odbiorców do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną. Czynniki inicjujące ten proces, tak zwane otwieracze, pomagają rozpocząć działania perswazyjne i usuwają istniejące przeszkody. Autor tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu. Pokazuje także, że możliwe jest - choć nieco ryzykowne etycznie - nauczenie się kreowania takich momentów. W książce znajdziemy też praktyczne wskazówki podpowiadające, jak zdobyć zaufanie odbiorcy oraz przyciągnąć i zatrzymać jego uwagę na naszym komunikacie, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Cialdini zdradza również nową, siódmą regułę wywierania wpływu, tłumacząc moc jej oddziaływania. To praca przełomowa - fascynująca i błyskotliwa - a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Intryguj [Dokument dźwiękowy] : przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów / Sam Horn ; [tł. Marcin Kowalczyk]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (5 godz. 56 min 27 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
Czas trwania: 5 godz. 56 min 27 s.
Jak dotrzeć do ludzi, na których ci zależy? Żyjemy w czasach nadmiaru informacji i ludzie nie poświęcają im już głębszej uwagi. Jeżeli chcesz dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę - nieważne, czy chodzi o bliską ci osobę, czy też o potencjalnego partnera biznesowego. Ludzie nie chcą dziś kolejnych informacji - chcą być zaintrygowani. Problem w tym, że trzeba to zrobić szybko. Najlepiej w ciągu pierwszych ośmiu sekund rozmowy. Dlaczego? Bo tak krótki jest nasz zakres uwagi. Dłuższy mają złote rybki. Jak to zrobić? Odpowiedź zna Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE uczy, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią wystąpienia w spójną, przekonującą i skuteczną komunikacją dwustronną. Dla kogo? Dla każdego, kto się komunikuje i chce nawiązywać relacje z innymi: dla przedsiębiorców, specjalistów sprzedaży i marketingu, ludzi wolnych zawodów, liderów i zwykłych ludzi. Ale jeszcze raz, dlaczego? Jeżeli nie przykujesz uwagi swojego rozmówcy, to nigdy nie nawiążesz z nim głębszej relacji, a to oznacza, że nie otworzy przed tobą swojego serca… ani portfela. Innowacyjne techniki opracowane przez Sam dowiodły swojej skuteczności, pomagając jej klientom zdobywać kontrakty i zarobić miliony dolarów. Teraz to może być także i twoja „tajemna metoda” zdobywania pieniędzy, pracy i awansu. Sam Horn, Ekspert Intrigue, jest specjalistką-strategiem w zakresie pozycjonowania, komunikowania i kreowania marki z dwudziestoletnim stażem pracy i licznymi sukcesami we współpracy z takimi klientami, jak Intel, NASA, Boeing, Cisco, KPMG, British Airways, ASAE czy Entrepreneurs Organization. Była jedną z najwyżej ocenianych prelegentek na liście najszybciej rozwijających się firm 500/5000 magazynu „Inc.”. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej. W Mów i zwyciężaj Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania – i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi. Dowiesz się i nauczysz jak: Ľ stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy, Ľ od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności, Ľ wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, by utrzymać zaangażowanie słuchających, Ľ przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego, Ľ zręcznie wykorzystać humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania, Ľ radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności, Ľ kończyć z mocą, autorytatywnie. Treść audiobooka wykracza poza podstawowe informacje na temat wystąpień publicznych. Zdradza ona tajniki wywierania maksymalnie skutecznego wpływu własnymi słowami i prezentacjami, które pozwolą ci nie tylko skutecznie się komunikować, ale także w mistrzowski sposób zmieniać zdanie innych osób na tematy o krytycznym znaczeniu dla twojego sukcesu. Audiobook zawiera specjalny, dodatkowy rozdział o wygłaszaniu przekonujących prezentacji handlowych – pomoże ci przyspieszyć karierę zawodową, zyskać szacunek innych i osiągnąć najważniejsze cele! *** Jeśli chcesz być świetnym i inspirującym mówcą, twoim celem jest nauka pod kierunkiem najlepszych z najlepszych. Brian Tracy jest megagwiazdą sceny. Należy go słuchać z uwagą, gdy uczy krok po kroku, jak wyjść z niebytu i znaleźć się wśród najlepszych w dziedzinie zawodowego przemawiania. Nikt nie potrafi zrobić tego lepiej niż Brian. –Mark Victor Hansen, współtwórca bestsellerowej serii Chicken Soup for the Soul®, współautor książki Jednominutowy milioner *** Jeszcze raz Brian Tracy stworzył przebój. W „Mów i zwyciężaj” ten mistrz sceny pozwala dogłębnie przyjrzeć się tematowi i udziela cennych wskazówek. – Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera *** Brian Tracy jest jednym z odnoszących największe sukcesy na świecie mówców i konsultantów z dziedziny rozwoju osobistego i zawodowego. Przemawia co roku do ponad 250 000 osób. Jego firma Brian Tracy International, z siedzibą w San Diego, ma przedstawicielstwa działające w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 31 innych krajach. Jest autorem bestsellerów, m.in. Zjedz tę żabę! oraz Pocałuj tę żabę!, a także Psychologia sprzedaży i Zamknij się i działaj!. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4 s. okł.: Psychologia biznesu, PR.
Na 1 s. okł.: W środku 35 powszechnych sytuacji biznesowych.
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie, historii spraw klientów, których reprezentował tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej. Rober Mayer podpowie ci, jakie taktyki sprawdzają się, a jakie nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych, od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów. Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak uzyskać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do negocjacji. Spójrz na rzeczywistość oczami oponenta: sprzedawcy, dłużnika, wierzyciela, pracodawcy, kontrahenta czy agenta ubezpieczeniowego. Przekonuj go, mówiąc jego wewnętrznym głosem. Graj twardo, budując więź sympatii. Nie ulegaj, nawet gdy czujesz się bezsilny i spotykasz się z wrogością. Oto filozofia Roberta Mayera, prawnika prawników, który reprezentował Mohammeda Ali, rząd Wenezueli i tysiące innych dużych i małych, sławnych i niesławnych klientów. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wystąpienia perswazyjne [Dokument dźwiękowy] : biznes, media, polityka / Elżbieta Żurek. - Warszawa : Poltext, cop. 2013. - 1 płyta CD (11 godz. 25 min 57 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
(Audiobook)
Czas trwania: 11 godz. 25 min 27 s.
U dołu okł.: Sugestywna prezentacja, olśniewające przemówienia, umiejętno-›-ç przekonywania.
Wystąpienia perswazyjne to audiobook, z którym bezwzględnie powinny zapoznać się wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoich racji. Ten krąg obejmuje nie tylko rzeczników firm i personel działów public relations, polityków czy zawodowych mówców, ale także wszystkich, którzy wiedzą, że zawsze mogą znaleźć się w takiej (czasem nieoczekiwanej) sytuacji. Bardzo ważna jest świadomość, że można nauczyć się, jak ze swobodą oraz pewnością siebie wygłosić mowę okolicznościową czy przeprowadzić świetne wystąpienie. Autorka zwróciła uwagę na najróżniejsze aspekty przygotowań do dłuższej wypowiedzi na forum - od właściwego przygotowania merytorycznej zawartości wystąpienia, przez wygląd, modulację głosu i sposób zachowywania się prelegenta w sali prezentacyjnej, aż po szczegółowe dopracowanie elementów wizualnych (zarówno wzbogacających prezentację, jak i rozdawanych jej uczestnikom). Wyjaśniła, jak nawiązywać i utrzymywać kontakt z audytorium, a także reagować na potrzeby słuchaczy, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i kłopotliwych, jak pilnować porządku wystąpienia i nie dać się zbić z tropu. Podkreśliła także konieczność stałej pracy nad swoim wizerunkiem osobistym, a ponadto wskazała najważniejsze zasady współpracy z dziennikarzami oraz kwestie związane ze specyfiką występowania przed kamerą. Wystąpienia perswazyjne powinny być lekturą obowiązkową dla każdego prelegenta, wykładowcy, polityka, menedżera oraz każdego, kto chce lub musi choć raz wystąpić publicznie [www.gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Poradnik ten pomoże ci znaleźć optymalny styl komunikacji, podnieść jakość prowadzonych przez ciebie rozmów, rozwinąć umiejętności przekonywania i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki zawartym w nim wskazówkom i ćwiczeniom nauczysz się ubierać myśli w słowa adekwatne do sytuacji, a opanowanie tej umiejętności z pewnością pozytywnie wpłynie na rozwój twojej kariery zawodowej.Seria Droga do Sukcesu jest skierowana do początkujących menedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje. Znajdziesz w niej cenne refleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki. KSIĄŻKI Z TEJ SERII POMOGĄ CI: zdobyć podstawowe umiejętności i podnieść swoją efektywność błyskawicznie osiągnąć wymierne postępy rozwinąć swoją karierę, a także poprawić jakość życia osobistego [Lingea, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.- 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To wstrząsający zapis rozbudowanego systemu oszustwa, którego ofiarą może paść każdy z nas. Dziesiątki rozmów z pracownikami największych polskich banków, firm ubezpieczeniowych, z doradcami finansowymi. Wszyscy oni przyznają: naszym zadaniem jest wcisnąć klientowi najbardziej niekorzystny kredyt, polisę, na której straci oszczędności. Im bardziej traci klient, tym więcej my zarabiamy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sztuka Czytania)
Nota wydawnicza s. 511-521.
Poza pisaniem wierszy, esejów, recenzji i rozpraw naukowych, poza tłumaczeniem poezji i wykładaniem Stanisław Barańczak czytał kryminały, oglądał telewizję, słuchał piosenek, interesował się sportem. „Odbiorca ubezwłasnowolniony” pokazuje, jak istotna dla poznańsko-harwardzkiego autora była kultura masowa i jej krytyczna interpretacja. Krytyka nie oznacza tu bezwyjątkowego odrzucenia. Właśnie Barańczak był jednym z pierwszych polskich humanistów, którzy zobaczyli, że również w kulturze popularnej pojawiają się dokonania wybitne. Oprócz przedruku poszukiwanej dziś książki „Czytelnik ubezwłasnowolniony” (1983) w niniejszym tomie znalazły się cykle esejów i felietonów z początku lat siedemdziesiątych, recenzje nieistniejących filmów oraz fragmenty wywiadów podejmujące temat kultury masowej i popularnej. Barańczak był wnikliwym interpretatorem opisującym i dzieło, i jego złożony społeczny kontekst, w tym manipulacje za pomocą tego dzieła dokonywane. Co ważne, jego teksty nie mają waloru wyłącznie historycznego – są znakomitą szkołą krytycznej interpretacji. W ciągu dekad zmieniło się wiele, niemniej analityczna orientacja w świecie potrzebna jest zawsze. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Audiobook)
Czas trwania: 9 godzin 21 minut 54 sekundy.
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach! Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wzięli zakładników. Podczas pełnienia roli głównego negocjatora FBI w międzynarodowych sytuacjach zakładniczych przetestował opisane przez siebie techniki na całym spectrum ludzkich dążeń. Jego książka Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie znakomicie łączy narrację w stylu thrillera z elementami technik negocjacyjnych. Poprowadzi cię do świata negocjacji o wysoką stawkę. Znajdziesz w niej między innymi trzymające w napięciu zakulisowe relacje z dramatycznych wydarzeń rozgrywających się na opanowanych przez gangi ulicach Haiti czy ze stale komplikującej się sytuacji napadu na bank w Brooklynie. Chris Voss opisuje umiejętności i strategie negocjacyjne, które pomogły jemu i jego kolegom odnieść sukces w najtrudniejszych sytuacjach, gdy w grę wchodziło ratowanie ludzkiego życia. Ten światowej klasy negocjator pokazuje, jak korzystać z tych narzędzi w miejscu pracy i w każdej innej dziedzinie życia. Przedstawia dziewięć efektywnych zasad - sprzecznych z intuicją taktyk i strategii - abyś i ty mógł stać się bardziej przekonujący zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Czyta Janusz German [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej