Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(60)
Forma i typ
Gry i zabawki
(36)
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Druki ulotne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(8)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(35)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(3)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(2)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(6)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Czapczyk Paweł (1969- )
(2)
Feliks Janusz
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Rutkowska Teresa (tłumaczka)
(2)
Zwoleńska Joanna
(2)
Adbåge Emma (1982- )
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Bauman Sabina (polonistka)
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(1)
Brosz Bartek
(1)
Brzozowska Ewa (graficzka)
(1)
Canga C.B
(1)
Cejović Biserka
(1)
Clemson David
(1)
Clemson Wendy
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Dawczak Beata
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Ellison Sheila (psycholog dziecięcy)
(1)
Gray Judith Anne (1939- )
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Iwaszkiewicz Karolina (tłumaczka)
(1)
Kania Piotr (sztuki piękne)
(1)
Kapica Gabriela (1941- )
(1)
Karlik Beata
(1)
Klonowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Kolasiński Jakub
(1)
Kornacka Anita
(1)
Kotynia Teresa
(1)
Kołakowska Grażyna
(1)
Kurek Krzysztof (1974- )
(1)
Leacock Matt
(1)
Lenz Corinna
(1)
Lula Jarek
(1)
MajkowskiTomasz (groznawca)
(1)
Matthäus Doris (1963- )
(1)
Moshina Anastasiia (1985-2021)
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Norman Ewa (redaktorka)
(1)
Osmólska-Mętrak Anna (tłumaczka)
(1)
Owsińska-Miedzińska Ewa
(1)
Pawlak Paweł (1962- )
(1)
Peeters Raf (1971- )
(1)
Piasecki Jakub
(1)
Pilch Magdalena
(1)
Radek Wojciech
(1)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(1)
Rey-Radlińska Marta (tłumaczka)
(1)
Rychlicka-Borzechowska Monika (ilustratorka)
(1)
Sarna Katarzyna
(1)
Schnepper Christiane
(1)
Sielska Iwona
(1)
Skwark Dorota
(1)
Sobkowiak Monika
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Soida Dorota
(1)
Sweigart Al
(1)
Szymor Piotr (tłumacz)
(1)
Talejko-Kwiatkowska Lucyna (1964- )
(1)
Truszkowska Anna
(1)
Turczyn-Zalewska Hanna (tłumaczka)
(1)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(1)
Wagenfeld Bernd (1964- )
(1)
Wielbut-Łepkowska Anna (1966- )
(1)
Wierciński Hubert
(1)
Winczewski Piotr (wychowanie fizyczne)
(1)
Wollny Zuzanna (ilustratorka)
(1)
Wójcicki Jarosław (gry planszowe)
(1)
Zalewska Beata
(1)
Zalewska Teresa (ilustratorka)
(1)
Zimoch Małgorzata
(1)
Ziółkowska Joanna (1970- )
(1)
Śliwiński Michał
(1)
Święcicka Justyna
(1)
Żejmo Dariusz (1966- )
(1)
Żyłko Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Dzieci
(35)
6-8 lat
(23)
9-13 lat
(21)
0-5 lat
(14)
Młodzież
(13)
Dorośli
(9)
14-17 lat
(6)
Nauczyciele
(5)
Rodzice
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Pedagodzy
(2)
Przedszkola
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Klasa 1
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura szwedzka
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Dzieci
(3)
Matematyka
(3)
Czas
(2)
Język angielski
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Myślenie
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zabawa
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Arytmetyka
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Gimnastyka lecznicza
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Grywalizacja
(1)
Historia powszechna
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Kontynenty
(1)
Kreatywność
(1)
Liczby
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Minecraft (gra komputerowa)
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka liczenia
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Przedszkola
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przestępcy
(1)
Przyroda
(1)
Psy
(1)
Robaki pasożytnicze
(1)
Skauci
(1)
Skauting
(1)
Stolice
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Słownictwo
(1)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(1)
Turystyka
(1)
Uczenie się
(1)
Wojsko
(1)
Wszechświat
(1)
Wyzwania
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zima
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: dzieło
Ballady i romanse
(1)
Temat: miejsce
Świat
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(43)
Gry i zabawy umysłowe
(32)
Gry i zabawy edukacyjne
(14)
Gry planszowe
(14)
Gry i zabawy dziecięce
(13)
Gry w karty
(6)
Publikacje dla dzieci
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Poradnik
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry karciane
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Gry logiczne
(2)
Przysłowia
(2)
Układanki
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Komiks
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(29)
Edukacja i pedagogika
(20)
Językoznawstwo
(3)
Matematyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
60 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 minut.
Ilość graczy: 2-7
Zawartość pudełka: 8 białych kostek, 7 okrągłych robali, 16 podstawowych płytek z robalami, 2 płytki 11,13 (rozszerzenie), 6 specjalistów(czerwony robal, kura, kruk, łasica, złota kostka, jabłko), instrukcja.
Zdobądź smakowite robale (i jabłuszko z mięsnym nadzieniem)! Aby upolować przysmak, będziesz musiał wyrzucić odpowiednią wartość na kostkach. Pomogą ci w tym różni specjaliści – sprytna łasica, głodny kruk czy wysiadująca kura. Możesz rzucać kilka razy, ale jeśli za bardzo zaryzykujesz, spalisz rzut i obejdziesz się smakiem! „Polowanie na robale Deluxe” to rozbudowana wersja bestsellerowej gry o łapaniu robali. Pudełko zawiera podstawową grę oraz rozszerzenia, które urozmaicają rozgrywkę i wprowadzają nowe możliwości zdobywania punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 171/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20-40 minut
Zawartość pudełka: 30 kart z pytaniami, 5 pionków, kostka do gry, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, plansza do gry.
Na okładce: rozwijaj historię, poznawanie świata, spostrzegawczość, pamięć.
Gra edukacyjna „Historia Polski” (7–99 lat) to wspaniała przygoda dla miłośników podróży w czasie oraz ciekawostek historycznych. Gracze ścigają się o zwycięstwo i poznają przy tym życie mieszkańców dawnej Polski. Dodatkowe zadania z wyszukiwaniem obrazków z kart na planszy urozmaicają rozgrywkę, a przy tym ćwiczą spostrzegawczość oraz refleks. Co sprzedawano w sukiennicach? Jak ubierała się szlachta? Dokąd można było popłynąć statkiem „Batory”? – odpowiedzi na te i wiele innych pytań można poznać w czasie emocjonującej zabawy. Nauka historii przez zabawę Niełatwo zachęcić dzieci do nauki historii. Ilość informacji do zapamiętania może przytłaczać. Ciężko też połączyć poszczególne fakty i daty w całość. Rodzinna gra to świetny pretekst do tego, żeby uczyć się historii w radosnej atmosferze. Wyścig przez stulecia pozwoli dzieciom lepiej umiejscowić ważne wydarzenia na linii czasu. Atrakcyjna grafika i element rywalizacji zachęcą do zdobywania i poszerzania wiedzy zdobytej w szkole. Emka Kowalska, blog obibooki.pl, prowadząca „Przeczytaj mi te historię” w TVP Historia Gra „Historia Polski” pokazuje, że historii można uczyć się w ciekawy i nowoczesny sposób. W czasie wyścigu po planszy gracze odpowiadają na pytania związane z dziejami Polski i jej dawnych mieszkańców, wykonują zadania opisane na kartach ruchu oraz wypatrują na planszy osoby i obiekty przedstawione na kartach do gry obserwacyjnej. Historyczna wyprawa rozbudza ciekawość świata, uczy myślenia logicznego, pozwala poznać różne okresy historyczne oraz dostrzec ich niepowtarzalność. Zamiast wkuwania dat gracze poznają szeroki kontekst kulturowy i społeczny. Barwne ilustracje Zuzanny Wollny, specjalizującej się w historycznych narracjach dla dzieci, przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów oraz zachęcają do poznawania historii Polski. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój historia, poznawanie świata, spostrzegawczość, pamięć. [smyk.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-64/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund [Gra planszowa] : junior. - Gdynia : Trefl, copyright 2016. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
(Wiek: 6+)
W pudełku: 354 karty z pytaniami (708 pytań), 18 kart "Czas", 18 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, 1 plansza do gry, 1 specjalny czasomierz, 1 pudełko na karty, instrukcja.
Gra dla 3-6 osób.
Czas gry: 10-15 min.
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu - ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia ci kłopot - wykorzystujesz karty "Czasu" lub "Zmiany". Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, a na czerwonej dla starszych. 5 sekund - szalona i zabawna gra teraz w wersji junior!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 13/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kamelot jr [gra logiczna]. - Kraków : Ateneum, 2023. - 1 pudełko ; 24x23x6 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
Zawartość pudełka: 2 figurki księżniczki i dzielnego rycerza, 1 duża drewniana podstawka, 4 klocki wieży, 3 klocki schodów, 1 klocek mostu, książeczka z 48 zadaniami i ichrozwiązaniami, instrukcja.
Na okładce: uratuj księżniczkę zamkniętą w wieży.
Gra dla jednego gracza.
Witaj w ,,Camelot Jr" - edukacyjnej grze logicznej, w której Twoje dziecko, poprzez zabawę, udoskonali swoje zdolności manualne i rozszerzy wyobraźnię przestrzenną oraz koncentrację! Na młodych graczy czeka 48 zadań, w których, posługując się dużymi i kolorowymi klockami, będą pomagać młodemu rycerzowi i pięknej księżniczce w przejściu pomurach zamku. Tworząc konstrukcje w oparciu o podane wskazówki, dzieci w naturalny sposób rozwijają swoje zdolności. Dzięki ciepłej kolorystyce elementów i angażującej rozgrywce Kamelot Junior zapewni wiele godzin wspaniałej rozrywki! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 174/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem? znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę ? szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować, co tylko przyjdzie Ci do głowy! W swojej pracy będziesz korzystał z Lua, czyli języka programowania, którym posługują się profesjonalni twórcy gier. Z jego pomocą zaprogramujesz roboty, które mogą uprawiać dowolne rośliny, stworzysz fabrykę produkującą materiały budowlane i wiele innych! [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-51 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 6+)
Liczba graczy: 2
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat, ze względu na ryzyko zadławienia się małymi i oderwanymi elementami.
Zawartość pudełka: karty z przysłowiami - 150szt, instrukcja.
Na okładce: trenuje pamięć, poszerza zasób słownictwa, wprowadza w świat najpopularniejszych przysłów.
Oto gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat najpopularniejszych przysłów. Zadaniem grających jest wykazanie się znajomością przysłów poprzez poprawne podanie ich zakończeń. Podczas gry jej uczestnik przyswaja sobie znaczenie przysłów, dzięki czemu uczy się stosować je w codziennych sytuacjach. Ponadto poszerza zasób słownictwa oraz rozwija umiejętność czytania.Dzięki tej grze dziecko poznaje najpopularniejsze przysłowia, utrwala i poszerza zasób słownictwa, trenuje pamięć i koncentrację uwagi. Dodatkowo rozwija wyobraźnię i kreatywność [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-65/GP (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Zabawy zimą. - Inowrocław : Wydawnictwo Pasja, [2018]. - 60 stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 30 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Na okładce: Krzyżówki, labirynty, zgadywanki, rebusy.
Książeczka 60 naklejkami. Krzyżówki, labirynty, zgadywanki, rebusy. Biały puszek z nieba prószy Dziadek Mróz szczypie w uszy My na dworze już od rana Z uśmiechem lepimy bałwana
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 793/P.Dz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie [gra planszowa] : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barillé / koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud. - Warszawa : Hippocampus, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja) ; 26x26x8 cm.
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Informacje o autorze gry znajdują się na stronie Wydawnictwa Hippocampus.
W pudełku: plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja
Twoim celem jest jak najszybsze zdobycie 7 żetonów Hemo – w tym celu poruszasz się po planszy i wykonujesz zadania, na jakie natrafiłeś po drodze. Będą przeszkadzać ci w tym wirusy i bakterie bądź będziesz musiał wykazać się wiedzą na temat funkcjonowania ludzkiego organizmu. Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy otrzymuje 3 żetony globinka, 2 żetony leukocyt i 2 żetony lekarstwo, kartę z przelicznikiem wymiany i detektor poprawnych odpowiedzi. Wszystkie pozostałe żetony należy pozostawić obok planszy, w banku, tak aby każdy gracz miał do nich wygodny dostęp. Karty należy porozkładać w odpowiednich miejscach na planszy. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz – wybiera swój pionek, którego kolor przydzielony jest do konkretnego układu na planszy. Rzuca kostką i przesuwa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o tyle pół, ile pokazuje liczba wyrzuconych oczek. Jeśli natrafi na pole z zadaniem – musi je wykonać. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 5/GP (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Kreatywne zabawy przedszkolaka Książeczka, w których nauka idzie w parze z zabawą. Dziecko znajdzie labirynty, krzyżówki, obrazki do porównania i niedokończone rysunki, które powstaną po połączeniu punktów. Zadania są przeznaczone dla przedszkolaków i dostosowane do ich możliwości. Rozwiązując je, dzieci dobrze się bawią, a jednocześnie ćwiczą wiele potrzebnych umiejętności: spostrzegawczość, staranność, cierpliwość, utrwalają znajomość cyfr i liter. Taka nauka to świetna zabawa! [https://tantis.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.- 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 7-22.
Zawartość pudełka: 21 żetonów postaci (1 agent, 15 policjantów, 5 mafiosów) ; 30 kart gry ; instrukcja.
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców. Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka. Mafia to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 186/GP (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wojsko / [Dorota Skwark ; ilustracje Magdalena Pilch]. - Kielce : Wydawnictwo MD Monika Duda, [2017]. - 32 strony : ilustracje ; 30 cm.
(Bezpieczeństwo / MD Monika Duda)
Seria BEZPIECZEŃSTWO to nie tylko informacje i ciekawostki na temat pracy Policji, Wojska, Pogotowia Ratunkowego i Straży Pożarnej. To także zbiór zasad i porad, dzięki którym dzieci będą umiały się odnaleźć w sytuacji zagrożenia. Te istotne dla bezpieczeństwa wskazówki uświadamiają naszym pociechom, że stosowanie zasad ułatwia życie, a odkrywanie tej prawdy odbywa się w każdej książeczce podczas zabawy naklejkami czy rozwiązywania rozmaitych ćwiczeń. Seria BEZPIECZEŃSTWO to książeczki przygotowane z myślą o najmłodszych czytelnikach, znajdziemy w nich informacje o pracy Pogotowia Ratunkowego, Straży Pożarnej, Wojska oraz Policji. W przystępny sposób poprzez zabawę dzieci dostają wskazówki jak się zachować w sytuacjach stresowych czy zagrażających życiu. W każdej książeczce zawarto informację co należy podawać w czasie telefonicznego wezwania pomocy. W książeczce o Pogotowiu Ratunkowym dowiemy się jak wygląda zgłoszenie telefoniczne, co powinniśmy powiedzieć dyspozytorowi. Poznamy rodzaje Pogotowia, zapoznamy się z oznakowaniem karetek a także wyposażeniem ambulansu. Dowiemy również kto pracuje z ratownikami w trudnych warunkach. Przygotowano również krótki kurs pierwszej pomocy. [www.merlin.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2-355/Z (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Cortex [Gra planszowa] : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel , copyright 2017. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 14 x 14 cm.
(Wiek: 6+)
Czas gry: 15 min
Zawartość pudełka: instrukvcja, 90 kart, 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu,
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-53/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przysłowia dostarczają niepowtarzalnych możliwości wszechstronnego nauczania dzieci. Stanowią dla kilkulatków istotną możliwość zapoznania się z barwnością języka ojczystego. Ułatwiają one ponadto parolatkom oswojenie się z bogactwem życia społecznego, a także normami etycznymi. Niniejsza książka pozwala uwierzyć, że przysłowia mogą także prowokować dzieci do intensywnej aktywności ruchowej, ale także np.: utrwalać ich wiedzę matematyczną, rozwijać wrażliwość na barwę, kształtować poczucie rytmu? To wszystko dzięki temu, że zaproponowano w niej nowy sposób opowiedzenia kilkulatkom o przysłowiach. Każdemu z nich nadano bowiem postać fabularyzowanej zabawy ruchowej. Materiał adresowany jest do wychowawców pracujących w przedszkolach i pierwszych trzech klasach szkół podstawowych, ale także do nauczycieli wychowania fizycznego. [www.aros.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-82-1/-9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mistrz słowa [Gra słowna]. - Chwaszczyno : Alexander, [2022]. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
Zawartość pudełka: 10 kostek, kubek, klepsydra, instrukcja.
Licza graczy: 2-10.
Mistrz słowa to pasjonująca gra słowna dla 2 -10 graczy. w trakcie swojej kolejki każdy z graczy stara się jak najszybciej ułożyć słowo z literek znajdujących się na wyrzuconych z kubka kostkach. Czas odmierzany jest zawsze przez klepsydrę. Po ułożeniu słowa określa się jego wartość punktową (wg podanej w instrukcji skali) i wpisuje do rubryki gracza w załączonym do gry notesie. Zwycięzcą zostaje ten kto zdobędzie najszybciej ustaloną wcześniej ilość punktów. Gra jest emocjonująca, zmusza uczestników do myślenia i koncentracji. Gracze z każdą rozgrywką poszerzają swoje słownictwo i utrwalają sobie zasady prawidłowej pisowni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-104/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kumaci piraci [Gra] : gra matematyczna. - Warszawa : Edgard, 2023. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Na opakowaniu: rozwijaj się - kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
Zawartość pudełka: 4 plansze do gry, 48 kwadratowych żetonów (44 z wynikami działań, 4 żetony lunety), 48 prostokątnych żetonów (44 z działaniami, 4 specjalne), instrukcja.
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 20-30 min
Kumaci piraci” (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1–50. Ile jest 4x5, a 18+2? Wylosujcie działanie, wykonajcie je i sprawdźcie wynik! Podpowiedź będą stanowiły pirackie trofea – jeśli są takie same na żetonie i planszy – zbieracie skarb. Wygrywa ten, kto pierwszy zgromadzi sześć pirackich trofeów i umieści je w skrzyni. W tym emocjonującym wyścigu po skarby przydadzą się koncentracja, dobra pamięć i spostrzegawczość. Przy okazji gracze będą trenować umiejętności szybkiego liczenia w pamięci i myślenie logiczne. Kinga Gałązka – matematyk, ekspert Ośrodka Rozwoju Edukacji, konsultant w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi. Gra „Kumaci piraci” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, które rozwija umiejętność myślenia logicznego, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się. Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym kompetencje przyszłości, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Plansze i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój dodawanie i odejmowanie, mnożenie, myślenie logiczne, pamięć. [https://platon.com.pl/pl/gra-matematyczna-kumaci-piraci/produkt-1036221097]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 200/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
Opis według pudełka i instrukcji.
Na stronie pudełka: Edycja specjalna
Zawartość pudełka: plansza, plakat, 5 pionków, kostka do gry, 110 kart, instrukcja.
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 20-40 min
Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Gra Polska. Edycja specjalna to wciąż emocjonujący wyścig po różnych zakątkach Polski, w której znajdą się odpowiedzi na te pytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 165/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The original Rummikub [gra] : standard : brings people together = Oryginalny Rummikub. - Szczecin : TM Toys, copyright 2014. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 35 x 27 x 5 cm.
(Wiek: 7+)
Zawartość pudełka: 104 kostki ponumerowane od 1-13, w czterech kolorach(czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy), 2 jokery, 4 tabliczki (stojaki na kostki)
Ilosć graczy: 2-4
Rummikub Standard jest jedną z najbardziej znanych gier towarzyskich na świecie. Od początku istnienia nieprzerwanie cieszy się olbrzymią popularnością i zdobywa rzesze fanów. Do dnia dzisiejszego sprzedano kilkadziesiąt milionów egzemplarzy gry, a zainteresowanie tytułem wcale nie maleje. Na świecie produkuje się dziś 26 wersji językowych gry. Oprócz klasycznej odsłony producenci co jakiś czas proponują odbiorcom edycje specjalne i ciekawe dodatki. Miłośnicy łamigłówki tworzą swoje kluby, organizują krajowe turnieje, a nawet międzynarodowe mistrzostwa. Zabawa z Rummikub nie ma końca! Gra planszowa Classic- na czym to polega? Do światowego sukcesu gry Rummikub Standard przyczyniły się jej uniwersalność i proste zasady rozgrywki. Każdy gracz kolejno losuje siedem płytek z zakrytej puli i układa je na swojej podstawce w sposób niewidoczny dla innych graczy. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która w szybkim losowaniu wyciągnie z ogólnego stosu najwyższą liczbę. Gracze układają na swoich podstawkach ciągi liczbowe: serię kolejno następujących po sobie numerów albo grupę kostek o tej samej wartości liczbowej, ale w różnych kolorach. Układ musi składać się co najmniej z 3 płytek. Gdy któryś z graczy zgromadzi u siebie układ (lub kilka układów) o łącznej wartości 30 punktów, w czasie swojej kolejki wykłada je odkryte na stół. Gracz, który w danej turze nie ma możliwości zagrania swoich płytek, dobiera jedną kostkę z puli ogólnej. Z chwilą, gdy na stole pojawi się pierwszy układ rozpoczyna się drugi etap gry czyli manipulacje odkrytymi sekwencjami. Wszystkie układy leżące na stole można dowolnie rozbudowywać, uzupełniać i łączyć ze sobą, zachowując ich ogólną logikę. Dynamiki grze dodają płytki specjalne-jokery, które zastępują jakąkolwiek inną kostkę. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się wszystkich płytek. Okrzyk “Rummikub!” zapewnia zwycięstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 220/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Angielski liczby [Puzzle] / ilustracje: Ewa Brzozowska. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, copyright 2018. - 1 pudełko : tektura, kolor ; 16x13x4 cm.
(Kapitan Nauka)
(Układanki Malucha)
(Wiek: 1+)
Zawartość: 20 kartonów z puzzlami.
Angielski. Liczby to pakiet puzzli, dzięki którym maluchy uczą się liczyć w języku angielskim do 10. Każdy z dwuelementowych zestawów składa się z ilustracji zachęcającej dzieci do liczenia oraz liczby z podpisem w języku angielskim. Dziecko dopasowuje kolorowe rysunki obiektów do ich liczby. Dzięki nagraniom do pobrania (ze strony internetowej) osłuchuje się również z poprawną wymową, a także oswaja z zapisem angielskich liczb. Pakiet puzzli pozwala również na kreatywne zabawy dostosowane do możliwości i zainteresowań maluchów, zachęcając ich do dopasowywania elementów, które pasują kolorem, a potem do przeliczania, pokazywania paluszkiem szczegółów ilustracji czy odpowiadania na pytania, np. Ile skarpetek wisi na sznurku? Na ile kawałków pokrojono pizzę? Czy widzisz na rysunku żółtą kredkę? Dzięki angażującej zabawie z puzzlami maluchy poznają angielskie liczby, a przy okazji trenują koordynację oko-ręka, spostrzegawczość i koncentrację.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 252/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pies : gry i zabawy edukacyjne / Corinna, Lenz, Christiane Schnepper ; z języka niemieckiego przełożyła Anita Kornacka. - Corinna, Lenz; przeł. z niem. Anita Kornacka. - Warszawa : Bellona, 2018. - 96 stron ; 24 cm.
U dołu okł.: Nauka przez zabawę
Chcielibyście nauczyć szczenię reagowania na najważniejsze komendy, najchętniej w formie zabawy? Z tej książki dowiecie się, jak to osiągnąć: szybko, bez większego wysiłku, w sposób urozmaicony i doskonale się przy tym bawiąc ze swoim czworonogiem. Szczenię dzięki zabawie łatwo nauczy się chodzić na luźnej smyczy, przychodzić na zawołanie, dobrowolnie zostawiać przedmioty, a nawet radośnie reagować na takie rzekomo niezbyt przyjemne komendy jak np. "nie". Warto wiedzieć: psy, które od małego miały okazję uczyć się przez zabawę, chętniej i z większą motywacją ćwiczą ze swoim właścicielem - przez całe psie życie. [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-63 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej