Feliks Janusz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Zarawska Patrycja (1970- )
(519)
Feliks Janusz
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(411)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(330)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(328)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(321)
Siemianowski Roch (1950- )
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(303)
Popławska Anna (literatura)
(295)
Christie Agatha (1890-1976)
(290)
Steel Danielle (1947- )
(287)
Fabianowska Małgorzata (tłumaczka)
(284)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Roberts Nora (1950- )
(281)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(253)
Prus Bolesław (1847-1912)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(239)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(220)
Zimnicka Iwona (1963- )
(216)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(213)
King Stephen (1947- )
(206)
Ławnicki Lucjan (ilustrator)
(205)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(203)
Webb Holly (1976- )
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(190)
Szulc Andrzej (1967-)
(187)
Jasieński Ksawery (1931- )
(186)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(183)
Szekspir William (1564-1616)
(181)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(179)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(178)
Rzehak Wojciech (1967- )
(178)
Domańska Joanna (1970- )
(177)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(173)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(172)
Tuwim Julian (1894-1953)
(171)
Beaumont Émilie (1948- )
(169)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(167)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Górski Wojciech (1971- )
(157)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(155)
Cieślik Donata (lektorka)
(153)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(153)
Williams Sophy (1965- )
(152)
Kraśko Jan (1954- )
(151)
Dobrzańska-Gadowska Anna (tłumaczka)
(150)
Mortka Marcin (1976- )
(150)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(149)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(148)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(148)
Szal Marek (ilustrator)
(148)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(147)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(146)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(145)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(145)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(143)
Ochab Janusz (1971- )
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyrwas-Wiśniewska Monika (tłumaczka)
(137)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(136)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(129)
Siewior-Kuś Alina (tłumaczka)
(129)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(129)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(128)
Zadura Janusz (1968- )
(128)
Fabisińska Liliana (1971- )
(127)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(127)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Kiss Jacek (lektor)
(126)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(126)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(125)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(124)
Widmark Martin (1961- )
(124)
Marciniakówna Anna (tłumaczka)
(123)
Onichimowska Anna (1952- )
(123)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(123)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dzieci
(5)
Młodzież
(3)
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
14-17 lat
(1)
Temat
Anatomia człowieka
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Historia
(1)
Kosmos
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
Gry edukacyjne
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-4.
W pudełku: duża plansza,4 pionki do wyboru, 4 karty postaci, 55 kart pytania tekstowe, 35 kart ryzyko/pojedynek,16 kartmecenas kultury, dukaty-120 banknotów do gry, 4 detektory odpowiedzi, 16 żetonów zbój, 2 kostki do gry, instrukcja
Czas gry: 10-15 min.
Gra edukacyjna na podstawie kultowego filmu!Gra Był Sobie Człowiek polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka.By wystartować, przenosimy się do epoki kamienia łupanego. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne.Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach.Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. W najcięższych chwilach możemy liczyć na pomoc Mistrza!Wydanie polskie.Zawartość pudełka:planszakostkakarty postacipytania tekstowemagiczny detektor odpowiedzikarty mecenasakarty ryzyko/pojedynekpionkibanknotyżetonyLiczba graczy: 2 - 4 osobyWiek:od 8 lat. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 9/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Był sobie kosmos [gra planszowa] : niezwykła podróż aż po końce układu słonecznego : edukacyjna gra planszowa zainspirowana kultowym filmem Alberta Barillé/ koncepcja gry Janusz Feliks; projekt postaci Jean Barbaud; projekt graficzny Piotr Żyłko, Tomasz Żyłko. - [Warszawa] : Hipokampus, cop. 2019. - 1 pudełko (plansza, 110 kart, 85 żetonów, 30 kolorowych kryształków, 6 pionków, 2 kostki) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x28x28 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
w pudełku: plansza, 55 kart z pytaniami, 50 kart Szansa/Pech, 1 karta Warianty gry, 4 karty Warunki lądowania na planecie, 4 żetony planeta, 71 żetonów Paliwo, 10 żetonów Osłona, 30 kolorowych kryształków, 4 pionki Kapitan Statku Kosmicznego, 2 pionki Kosmiczny Rabuś, 1 kostka cyfrowa, 1 kostka funkcyjna, tabliczka Pojemnik na próbki do badań naukowych, instrukcja
Czas gry: 10-15 min.
W trakcie rozgrywki, polegającej na podróży po dynamicznie przedstawionym Układzie Słonecznym dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Poznasz osiem planet głównych oraz warunki w jakich odbywają się loty kosmiczne. Dowiesz się również wielu ciekawych rzeczy o miejscach, które odwiedzisz w Kosmosie. Jeżeli będziesz tym, kto jako pierwszy wróci na Ziemię z ładownią pełną próbek badawczych z 4 planet Układu Słonecznego, odniesiesz wielkie zwycięstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 8/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie [gra planszowa] : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barillé / koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud. - Warszawa : Hippocampus, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja) ; 26x26x8 cm.
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Informacje o autorze gry znajdują się na stronie Wydawnictwa Hippocampus.
W pudełku: plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja
Twoim celem jest jak najszybsze zdobycie 7 żetonów Hemo – w tym celu poruszasz się po planszy i wykonujesz zadania, na jakie natrafiłeś po drodze. Będą przeszkadzać ci w tym wirusy i bakterie bądź będziesz musiał wykazać się wiedzą na temat funkcjonowania ludzkiego organizmu. Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy otrzymuje 3 żetony globinka, 2 żetony leukocyt i 2 żetony lekarstwo, kartę z przelicznikiem wymiany i detektor poprawnych odpowiedzi. Wszystkie pozostałe żetony należy pozostawić obok planszy, w banku, tak aby każdy gracz miał do nich wygodny dostęp. Karty należy porozkładać w odpowiednich miejscach na planszy. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz – wybiera swój pionek, którego kolor przydzielony jest do konkretnego układu na planszy. Rzuca kostką i przesuwa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o tyle pół, ile pokazuje liczba wyrzuconych oczek. Jeśli natrafi na pole z zadaniem – musi je wykonać. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 5/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
W pudełku: plansza, 2 talie kart, 30 kart Szansa/Pech, 4 karty Telefony alarmowe, 4 karty Przelicznik, 16 żetonów Łańcuch Przeżycia; 6 żetonów Fatalny Zbieg Zdarzeń; 42 żetony serduszka czerwone, 42 zetony serduszka niebiekie, 12 żetonów ABC, 4 szt. pionki dogry, 4 detektory odpowiedzi, instrukcja: 8 stron, Mały samouczk - pierwsza pomoc, kostka do gry.
Gra powstała w oparciu o program edukacyjny "Ratujmy i uczmy ratować" prowadzonych przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Rodzinna gra planszowa powstała w oparciu o Ogólnopolski Program Edukacyjny „Ratujemy i Uczymy Ratować“ (RUR) prowadzony przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy (WOŚP). W czasie rozgrywki na planszy, dziecko natrafia na sytuacje, w których musi samodzielnie określić́, co stanowi zagrożenie i jak się wobec niego zachować. Celem gry jest zebranie 4 żetonów Zwycięstwa zwanych Łańcuchem Przeżycia, na który składają się: Wezwanie pomocy Resuscytacja Defibrylacja Pomoc służb ratunkowych wraz z Hospitalizacją [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 11/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza 480 x 480 mm ; pionki statek w formie puzzli 3D ; karty do gry wtym: 47 kart"Pytanie", 37 kart "Przygoda", 18 kart "Bazar", 4 karty "Mapa", 4 karty przelicznik ; 4 karty Próba Hipokampusa ; 1 tabliczka KrysZtałki dla Smoka ; 1 kostka cyfrowa,; 1 kostka funkcyjna ; 8 kolorowych kryształów dla smoka ; 20 żetonów Beczka z wodą ; 32 żetony Ryby ; 14 żetonów Koral ; 14 żetonów Perła ; 1 żeton Pirat ; 1 plastikowa podstawka ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Podczas rozgrywki poszukujemy złotego runa, którego strzeże jeden z 4 Smoków Morskich. W pierwszej kolejności musimy zdobyć kryształki, którymi można obłaskawić smoka. Potem trzeba przepłynąć przez Cieśninę Hipokampusa, gdzie zostaniemy poddani specjalnej próbie. Wreszcie musimy rozwiązać zagadkię, który ze smoków pilnuje złotego runa. Gracz, który dokona tego jako pierwszy zostaje zwycięzca rozgrywki. Pionki, którymi poruszamy się po planszy to historyczne modele jednostek żaglowych w formie Puzzli 3D do samodzielnego złożenia. Gra zawiera ponad 180 pytań z geografii fizycznej oraz historii wielkich odkryć geograficznych. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 140/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej