Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(60)
Forma i typ
Gry i zabawki
(36)
Książki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Druki ulotne
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(45)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(8)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(35)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(2)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(3)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(2)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(6)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Czapczyk Paweł (1969- )
(2)
Feliks Janusz
(2)
Knizia Reiner (1957- )
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Rutkowska Teresa (tłumaczka)
(2)
Zwoleńska Joanna
(2)
Adbåge Emma (1982- )
(1)
Barbaud Jean (1955- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Bauman Sabina (polonistka)
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(1)
Brosz Bartek
(1)
Brzozowska Ewa (graficzka)
(1)
Canga C.B
(1)
Cejović Biserka
(1)
Clemson David
(1)
Clemson Wendy
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Dawczak Beata
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Ellison Sheila (psycholog dziecięcy)
(1)
Gray Judith Anne (1939- )
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Iwaszkiewicz Karolina (tłumaczka)
(1)
Kania Piotr (sztuki piękne)
(1)
Kapica Gabriela (1941- )
(1)
Karlik Beata
(1)
Klonowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Kolasiński Jakub
(1)
Kornacka Anita
(1)
Kotynia Teresa
(1)
Kołakowska Grażyna
(1)
Kurek Krzysztof (1974- )
(1)
Leacock Matt
(1)
Lenz Corinna
(1)
Lula Jarek
(1)
MajkowskiTomasz (groznawca)
(1)
Matthäus Doris (1963- )
(1)
Moshina Anastasiia (1985-2021)
(1)
Neubauer Nicolas
(1)
Norman Ewa (redaktorka)
(1)
Osmólska-Mętrak Anna (tłumaczka)
(1)
Owsińska-Miedzińska Ewa
(1)
Pawlak Paweł (1962- )
(1)
Peeters Raf (1971- )
(1)
Piasecki Jakub
(1)
Pilch Magdalena
(1)
Radek Wojciech
(1)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(1)
Rey-Radlińska Marta (tłumaczka)
(1)
Rychlicka-Borzechowska Monika (ilustratorka)
(1)
Sarna Katarzyna
(1)
Schnepper Christiane
(1)
Sielska Iwona
(1)
Skwark Dorota
(1)
Sobkowiak Monika
(1)
Socha Piotr (1966- )
(1)
Soida Dorota
(1)
Sweigart Al
(1)
Szymor Piotr (tłumacz)
(1)
Talejko-Kwiatkowska Lucyna (1964- )
(1)
Truszkowska Anna
(1)
Turczyn-Zalewska Hanna (tłumaczka)
(1)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(1)
Wagenfeld Bernd (1964- )
(1)
Wielbut-Łepkowska Anna (1966- )
(1)
Wierciński Hubert
(1)
Winczewski Piotr (wychowanie fizyczne)
(1)
Wollny Zuzanna (ilustratorka)
(1)
Wójcicki Jarosław (gry planszowe)
(1)
Zalewska Beata
(1)
Zalewska Teresa (ilustratorka)
(1)
Zimoch Małgorzata
(1)
Ziółkowska Joanna (1970- )
(1)
Śliwiński Michał
(1)
Święcicka Justyna
(1)
Żejmo Dariusz (1966- )
(1)
Żyłko Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Dzieci
(35)
6-8 lat
(23)
9-13 lat
(21)
0-5 lat
(14)
Młodzież
(13)
Dorośli
(9)
14-17 lat
(6)
Nauczyciele
(5)
Rodzice
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Pedagodzy
(2)
Przedszkola
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Klasa 1
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura szwedzka
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Dzieci
(3)
Matematyka
(3)
Czas
(2)
Język angielski
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Myślenie
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zabawa
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Arytmetyka
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Gimnastyka lecznicza
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Grywalizacja
(1)
Historia powszechna
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Kontynenty
(1)
Kreatywność
(1)
Liczby
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Minecraft (gra komputerowa)
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka liczenia
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Przedszkola
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przestępcy
(1)
Przyroda
(1)
Psy
(1)
Robaki pasożytnicze
(1)
Skauci
(1)
Skauting
(1)
Stolice
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Słownictwo
(1)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(1)
Turystyka
(1)
Uczenie się
(1)
Wojsko
(1)
Wszechświat
(1)
Wyzwania
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zima
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: dzieło
Ballady i romanse
(1)
Temat: miejsce
Świat
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(43)
Gry i zabawy umysłowe
(32)
Gry i zabawy edukacyjne
(14)
Gry planszowe
(14)
Gry i zabawy dziecięce
(13)
Gry w karty
(6)
Publikacje dla dzieci
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Poradnik
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Gry karciane
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Gry logiczne
(2)
Przysłowia
(2)
Układanki
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Komiks
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(29)
Edukacja i pedagogika
(20)
Językoznawstwo
(3)
Matematyka
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Pies : gry i zabawy edukacyjne / Corinna, Lenz, Christiane Schnepper ; z języka niemieckiego przełożyła Anita Kornacka. - Corinna, Lenz; przeł. z niem. Anita Kornacka. - Warszawa : Bellona, 2018. - 96 stron ; 24 cm.
U dołu okł.: Nauka przez zabawę
Chcielibyście nauczyć szczenię reagowania na najważniejsze komendy, najchętniej w formie zabawy? Z tej książki dowiecie się, jak to osiągnąć: szybko, bez większego wysiłku, w sposób urozmaicony i doskonale się przy tym bawiąc ze swoim czworonogiem. Szczenię dzięki zabawie łatwo nauczy się chodzić na luźnej smyczy, przychodzić na zawołanie, dobrowolnie zostawiać przedmioty, a nawet radośnie reagować na takie rzekomo niezbyt przyjemne komendy jak np. "nie". Warto wiedzieć: psy, które od małego miały okazję uczyć się przez zabawę, chętniej i z większą motywacją ćwiczą ze swoim właścicielem - przez całe psie życie. [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-63 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. O/Dz.W.- 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
W pudełku: plansza, 2 talie kart, 30 kart Szansa/Pech, 4 karty Telefony alarmowe, 4 karty Przelicznik, 16 żetonów Łańcuch Przeżycia; 6 żetonów Fatalny Zbieg Zdarzeń; 42 żetony serduszka czerwone, 42 zetony serduszka niebiekie, 12 żetonów ABC, 4 szt. pionki dogry, 4 detektory odpowiedzi, instrukcja: 8 stron, Mały samouczk - pierwsza pomoc, kostka do gry.
Gra powstała w oparciu o program edukacyjny "Ratujmy i uczmy ratować" prowadzonych przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Rodzinna gra planszowa powstała w oparciu o Ogólnopolski Program Edukacyjny „Ratujemy i Uczymy Ratować“ (RUR) prowadzony przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy (WOŚP). W czasie rozgrywki na planszy, dziecko natrafia na sytuacje, w których musi samodzielnie określić́, co stanowi zagrożenie i jak się wobec niego zachować. Celem gry jest zebranie 4 żetonów Zwycięstwa zwanych Łańcuchem Przeżycia, na który składają się: Wezwanie pomocy Resuscytacja Defibrylacja Pomoc służb ratunkowych wraz z Hospitalizacją [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 11/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 6+)
Zawartość pudełka: 1 planszę, 55 kart (45 z pytaniami, 10 do gry obserwacyjnej), 5 pionków, 1 kostkę, 1 instrukcję.
Liczba graczy: 2-5 osób
Czas rozgrywki: 20-40 minut
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt. Sprawdźcie, co wiecie o różnych gatunkach, poznajcie zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich życia. Typujcie poprawne odpowiedzi na pytania quizowe i szukajcie na planszy ukrytych zwierzaków. Co robi modliszka? Ile litrów wody może wypić jednorazowo wielbłąd dwugarbny? Czy miś koala spokrewniony jest z niedźwiedziem? Duzi i mali tropiciele tajemnic przyrody odkryją gatunki owadów, ssaków, płazów, gadów, ptaków oraz ryb. Dowiedzą się więcej o ich niezwykłych umiejętnościach, budowie i wyglądzie. W drodze po zwycięstwo przydadzą się spryt, refleks i spostrzegawczość. O barwne ilustracje świata zwierząt zadbała Anna Truszkowska. Szczegółowe grafiki zachęcają do poznawania fauny. [https://platon.com.pl/pl/gra-zwierzaki-swiata/produkt-1099222093]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 249/GP (1 egz.)
Druk ulotny
Gra planszowa
W koszyku
Ciao! Ahoj! Hello! / [ilustracje] Paweł Pawlak ; [redakcja i korekta Karolina Iwaszkiewicz]. - Warszawa : Dwie Siostry, copyright 2017. - 1 pudełko: [24] karty luzem : ilustracje kolorowe ; 15x23x4 cm.
Opis według obwoluty pudełka. 24 bajecznie kolorowe międzykulturowe karty do układania (puzzle).
24 bajecznie kolorowe międzykulturowe karty do układania. Jak jest „Cześć!” po hiszpańsku, a jak po ormiańsku? Jak przywita cię Wietnamczyk, jak Hindus, a jak Białorusin? W którym kraju na dzień dobry woła się „Ahoj!”? Poznajcie dzieci z różnych stron świata i dowiedzcie się, jak się mówi „Cześć!” w 24 językach. [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-0/KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry: 45+ min.
Zawartość pudełka: 200 kart: 195 kart państw i 5 kart kontynentów, 36 pionków: 6x6 kolorów
W grze przypisujemy flagi państwom, a następnie odgadujemy ich stolice. Aby wygrać, należy zdobyć flagi państw z każdego kontynentu! Mnóstwo ciekawych wiadomości o państwach z całego świata! Niosący emocje joker! Łatwo przyswajalne zasady. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-58/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka: 70 kart ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 10-20 min
Bójka na dodawanie to gra dla dzieci rozpoczynających naukę dodawania w pamięci, która pozwala nabrać swobody w liczeniu oraz przygotowuje do kolejnych etapów edukacji matematycznej: odejmowania, mnożenia i dzielenia. Dzięki połączeniu nauki z zabawą dziecko szybko rozwija zdolności matematyczne. Im więcej rozgrywek, tym lepiej! To także świetny trening koncentracji i spostrzegawczości, dzięki czemu dziecko ćwiczy refleks, uczy się skupienia i logicznego myślenia. Na kartach do gry znajdują się działania dodawania oraz sumy przedstawione za pomocą kolorowych zapisów działań i wyników, tak aby zaangażować uwagę najmłodszych graczy na dłużej. Karty z działaniami są podzielone według trzech poziomów trudności: 1.dodawanie w zakresie 1–10 2.dodawanie w zakresie 1–20 3.dodawanie w zakresie 1–100 (z wariantem łatwiejszym i trudniejszym) W Bójkę na dodawanie można grać wszędzie – w domu podczas rodzinnych rozgrywek, z rodzeństwem czy w szkole z rówieśnikami podczas lekcji matematyki lub na przerwach. [https://platon.com.pl/pl/gra-bojka-na-dodawanie/produkt-1080132103]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 234/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-6
Czas gry: 20 minut
Zawartość pudełka: 46 kart motywów, 9 kart Ballad, instrukcja.
Głównym celem projektu jest popularyzacja utworów wieszcza i chęć zainteresowania nimi osób, które lubią literaturę fantastyczną i gry. Na stronie można znaleźć omówienia wszystkich czternastu ballad, motywów w nich zawartych, informacje o całym cyklu, miejscach i postaciach. Na platformie dostępne są materiały merytoryczne przygotowane przez prof. Pawła Bukowca z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Odpowiada on na nowe pytania interpretacyjne w nowoczesnych, ciekawych tekstach m.in. o poczuciu tożsamości młodego poety, jego języku i wrażliwości oraz ludziach, którym dedykował swoje utwory. Poszczególne zakładki zawierają wiedzę podaną w przystępny dla młodego odbiorcy sposób. W zakładce edukacja dostępne są scenariusze lekcji zgodne z obowiązującą podstawą programową. Na platformie znajdują się pomysły, które nauczyciele mogą bezpłatnie wykorzystać podczas zajęć z edukacji kulturowej. Projekt zrealizowany został dzięki dofinansowaniu z Programu „Ballady i romanse” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, którego celem jest przypomnienie znaczenia pierwszego wydania Mickiewiczowskich „Ballad i romansów” poprzez współczesne działania artystyczne, inspirowane tą publikacją oraz ukazanie jej wpływu na rozwój idei romantycznej w Polsce i Europie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 179/GP, KM - 180/GP, KM - 181/GP (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygoda z Kinezjologią ; 2)
126 ćwiczeń i zabaw, które inspirują do wykorzystania ruchu w stymulacji naturalnego rozwoju fizycznego, psychicznego i intelektualnego.[www.sklep.prapelnia.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zamysłem autorów było nauczanie przez zabawę. Różnorodność proponowanych zadań pozwala na angażowanie wszystkich zmysłów przez co wykonywane zadania nie są nudne i dają dzieciom dużo satysfakcji. Nauczanie przez zabawę jest bardzo efektowne i efektywne i wspaniale wzbogaca naukę wynikającą z podstawy programowej. Książka "6 klocków" ma służyć nauczycielom i rodzicom do uprzyjemnienia procesu nauczania w oparciu o klocki lego, które wzbudzają sympatię u dzieci.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F1.Cz- 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Smart Games)
(Wiek: 3+)
Zawartość pudełka: plastikowa plansza wykonana z twardego, bardzo wytrzymałego plastiku, 3 domki dla świnek, 3 gumowe świnki, figurka wilka, książeczka z bajką, czyli ilustracje do samodzielnego opowiadania, książeczka z zadaniami, instrukcja w języku polskim.
Gra dla 1 gracza.
Na opakowaniu: "Pomóż świnkom ukryć się przed wilkiem!"
„Trzy małe świnki” to gra logiczna przeznaczona dla dzieci powyżej trzeciego roku życia. Na pewno pozwoli maluchowi zająć się sobą przez jakiś czas, a rodzicowi podaruje chwilę wytchnienia. Coś dla jedynaka Na rynku pojawia się coraz więcej gier strategicznych dla dzieci. Sytuacja przedstawia się zdecydowanie gorzej, jeżeli chodzi o ofertę dla jednego dziecka. Gier tego typu nie ma na rynku wiele, ale te, które do tej pory się pojawiły, zaskakują pozytywnie. Na pewno warto zwrócić uwagę na coraz bardziej znaną serię gier Granna Smart Games. Granna, poszerzając ofertę gier dla jednej osoby, wyróżnia się na tle innych. „Trzy małe świnki” należy do kilku gier dla jednego dziecka oferowaną przez Granna. Czas więc zajrzeć do pudełka. Pudełko i elementy gry Małego gracza kusi już samo pudełko, które jest bajecznie kolorowe, wręcz piękne. Zarówno pudełko, jak i wszystkie elementy gry są wykonane z ogromną precyzją. Zwrócono uwagę na wszystkie szczegóły. Elementy idealnie do siebie pasują. Niesamowicie czytelna i kolorowa grafika na opakowaniu zachęca do sprawdzenia, co się kryje w środku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 175/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Edu Fan - Nauka i Zabawa)
(Wiek: 6+)
Gra pamięciowa pomagająca dzieciom kształtować pamięć i koncentrację uwagi.
Gra wyróżniona w 15 edycji konkursu "Świat przyjazny dziecku".
Zawartość pudełka:plansza duża, plansza mała-ramka, 81 kamieni, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Tabliczka mnożenia z Profesorkiem to świetna pomoc dydaktyczna. Propozycja gry, podczas której dzieci w mig nauczą się na pamięć tabliczki mnożenia. Rzucamy kostką-uzyskana ilość punktów wskaże, które zadanie mamy rozwiązać. Podajemy wynik działania, wybieramy z ramki kamień z zadaniem wylosowanym na dużej planszy i sprawdzamy na rewersie kamienia prawidłowość udzielonej odpowiedzi. Jeżeli jest prawidłowa kładziemy kamień na planszy zadaniem do góry i ustawiamy obok pionek. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do Mety. [https://platon.com.pl/pl/gra-tabliczka-mnozenia-z-profesorkiem/produkt-1033269697]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 246/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa po słówka [Gra] : angielski dla dzieci - Warszawa : Edgard, copyright 2023. - 1 pudełko ; 25x24,4x6 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 3+)
Zawartość pudełka: plansza, 24 karty z pytaniami i karta z odp owiedziami, 15 kart do gry obserwacyjnej, 15 kart z aktywnościami, pionki, kostka, instrukcja.
Czas gry: 20-40 min
Ilość graczy: 2-4 osób
„Angielski dla dzieci. Wyprawa po słówka” to gra językowa dla przedszkolaków, dzięki której skutecznie zapamiętają angielskie słowa i zwroty i zdania oraz będą ich używać spontanicznie w zabawach, rozmowie i podczas wymyślania własnych piosenek czy rymowanek. W czasie wyścigu po planszy gracze rozwiązują zagadki, ćwiczą poznane słownictwo w zabawach obserwacyjnych oraz w naśladowaniu zwierząt gestem i dźwiękiem. Roar like a lion! Make noise like a wolf. Can you see a tree? What is it? – zgaduj, wypatruj, naśladuj i baw się! Dzięki różnorodnym aktywnościom dzieci angażują zmysły, emocje i wyobraźnię, co ułatwia im zapamiętywanie angielskich słówek. A dzięki rozwiązywaniu zagadek naturalnie poznają podstawy gramatyki i angielskie zwroty. W skład gry wchodzą duża plansza przedstawiająca zwierzęta w zoo, 25 kart z zagadkami, 15 kart do zabaw obserwacyjnych, 15 kart z aktywnościami, pionki i kostka. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. [https://platon.com.pl/pl/gra-wyprawa-po-slowka-angielski-dla-dzieci/produkt-1085908636]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 248/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 6+)
Zawartość pudełka: plansza do gry, 30 kart z pytaniami, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, 5 pionków, kostka do gry, instrukcja.
Czas gry: 20-40 minut.
Liczba graczy: 2-6
Gra edukacyjna „Świat” (6-99 lat) to nie lada gratka dla miłośników podróży, w czasie której ścigają się oni o zwycięstwo i odwiedzają najciekawsze miejsca na Ziemi, odkrywają skarby natury oraz architektoniczne perełki, a przy tym ćwiczą spostrzegawczość oraz refleks. Kto wymyślił nazwę Grenlandia? Symbolem którego państwa jest ptak kiwi? Kiedy na sawannie pada deszcz? – na te i wiele innych pytań można poznać odpowiedzi w czasie rozgrywki. Fascynująca podróż dookoła świata Gra „Świat” to klasyczny wyścig, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Ruch graczy przyspieszają trzy rzeczy: udzielenie odpowiedzi na jedno z 90 pytań związanych z różnymi miejscami na Ziemi i ich mieszkańcami, wykonanie działania opisanego na karcie ruchu oraz wypatrzenie na planszy zwierzęcia, rośliny lub innego obiektu przedstawionego na karcie. Niezwykła wyprawa dookoła świata stwarza okazję, by rozwiązać wciągające zagadki oraz sprawdzić swój refleks i spostrzegawczość. Atrakcyjne ilustracje ułatwiają dziecku przyswajanie wiedzy oraz są znakomitym sposobem na poznanie charakterystycznych dla danego kraju miejsc, budowli, pomników czy cudów natury. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój spostrzegawczość, poznawanie świata, przyroda, geografia [https://platon.com.pl/pl/gra-edukacyjna-kapitan-nauka-swiat/produkt-617289892]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 235/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany kosmos [Gra na kodowanie ]/ pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Adam Pękalski ; projekt Anna Wielbut. - Warszawa : Edgard, 2022. - 1 pudełko : karton, drewno, ilustracje kolorowe ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 8+)
Druga część serii gier o kodowaniu od Kapitana Nauki.
Gra prowadza dziecko w podstawy programowania, równoległe zapewniając mu wspaniałą kosmiczną przygodę. Gra wprowadza najmłodszych do świata algorytmów bez użycia komputera. W trakcie rozgrywki dzieci uczą się tworzenia poleceń w języku programowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne i orientację przestrzenną. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań - omijając kosmiczne przeszkody, blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy.
Zakodowany kosmos wykorzystuje STEM, czyli nowe podejście do uczenia się. Łączy zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki, pozwala efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy.
Gra rozwija umiejętności kodowania (podstawy programowania i tworzenia algorytmów), orientację przestrzenną, myślenie logiczne, koncentrację, wytrwałość i cierpliwość w oczekiwaniu na swój ruch.
Zawartość pudełka: plansza z panelem kodowania, 72 żetony kodowania i poderóży, 4 statki kosmiczne, 4 rakiety, (pionki), instrukcja.
Czas gry: 20-45 min
Ilość graczy: 2-4
Gra na kodowanie „Zakodowany kosmos” (8+) to kosmiczna podróż, w której gracze wcielają się w role nawigatorów statków kosmicznych i z pomocą kodowania układają trasy, by opanować międzygwiezdne bazy. Wykonując misję, uczą się podstaw programowania, tworząc instrukcje warunkowania i sekwencje. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając kosmiczne przeszkody oraz blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy. [https://platon.com.pl/pl/gra-na-kodowanie-zakodowany-kosmos-kapitan-nauka/produkt-851471215]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 242/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Centrum Edukacji Dziecięcej)
Pierwotnie wydano pt.: 365 sposobów na nudę : zabawy i zadania wspierające rozwój dziecka.
Zabawy i zadania wspierające rozwój dziecka Obszerny zestaw zabaw, gier i ćwiczeń, przeplatanych pomysłami na prace plastyczne związane z przygotowaniem najważniejszych świąt i uroczystości. A wszystko dopasowane do spontanicznej aktywności dziecka. Z książki można korzystać w domu, w przedszkolu, szkole, w świetlicy, na podwórku, podczas wakacji letnich i zimowych ferii. Ta różnorodność pozwala na korzystanie z książki przez cały rok - kiedy świeci słońce, pada deszcz czy śnieg lub gdy pogoda zmusza nas do pozostania w domu. [www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 4+)
Na opakowaniu: kodowanie, myslenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
Zwartość pudełka: plansza, 35 kart, 28 etonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem ; instrukcję w języku polskim i ukraińskim.
Czas gry: 15-20 min
Dla 1 i więcej graczy
Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” ( 4–8 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch. Trening myślenia logicznego i kreatywności Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących. dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli Gra „Zakodowany zamek” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy. Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do zabawy w kodowanie. Plansza, karty i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja [https://platon.com.pl/pl/gra-na-kodowanie-zakodowany-zamek-kapitan-nauka/produkt-670422613]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 243/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przygoda z Kinezjologią ; 1)
Publikacja stanowi zbiór wypowiedzi - scenariuszy zajęć, zabaw i rymowanek, w których ważną rolę odgrywają ćwiczenia dr. Paula Dennisona. Jest rejestrem doświadczeń nauczycieli, trenerów, terapeutów, którzy wspomagają swoją pracę prostymi ćwiczeniami. W książce znalazły się przykłady scenariuszy zajęć z dziećmi w różnym wieku i na różnych etapach edukacyjnych oraz z osobami dorosłymi. Zaprezentowano możliwość wykorzystania Kinezjologii Edukacyjnej zarówno we wspomaganiu naturalnego rozwoju dziecka, jak i stymulowaniu dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Można ją z powodzeniem stosować we wszystkich przedziałach wiekowych zarówno w pracy indywidualnej, jak i grupowej.[www.edukacyjna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wspierać rozwój przedszkolaka? / Monika Sobkowiak. - Warszawa : Edgard, 2019. - 239, [1] strona ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Wiek przedszkolny to najlepszy czas na to, by wspierać wszechstronny rozwój dziecka. A zabawa to naturalna forma działania, dzięki której przedszkolaki uczą się, poznają świat, radzą sobie z trudnościami i odkrywają swoje zainteresowania – przekonuje Monika Sobkowiak – autorka bloga Pani Monia, inspirującego nauczycieli w ich codziennej pracy. Autorka tej książki prezentuje zabawy i aktywności, które pozwolą wszechstronnie i harmonijnie wspierać przedszkolaki we wszystkich obszarach rozwoju: poznawczym, społeczno-emocjonalnym i psychomotorycznym. Zachęca do kształtowania u dzieci kompetencji przyszłości, takich jak: umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność, znajomość podstaw programowania, zdolność do komunikowania się w prosty i bezpośredni sposób czy inteligencja emocjonalna. Pokazuje również, jak ogromne znaczenie dla kształtowania pewności siebie i poczucia sprawczości ma rozwój pasji i próbowanie swoich sił w różnorodnych działaniach, np. komponowaniu własnych piosenek, programowaniu czy układaniu tanecznej choreografii. [www.empik.com, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.2 (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.- 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik młodego skauta. Tom 5 / tłumaczenie Teresa Rutkowska ; Walt Disney. - Warszawa : Egmont, 1998. - 5-156 stron: ilustracje kolorowe ; 19 cm.
Hyzio, Dyzio i Zyzio przygotowali dla Ciebie i Twoich kolegów wspaniałą wyprawę. Wędruj wraz z nimi strona po stronie. Poznasz nowe gry, dowiesz się wielu ciekawych rzeczy, nauczysz się majsterkować. Zdobędziesz także nowych przyjaciół i wyruszysz z nimi na łono przyrody w poszukiwaniu przygód. [Egmont, 1998].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej