Knizia Reiner (1957- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Gry i zabawki
(17)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(17)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Zarawska Patrycja (1970- )
(519)
Knizia Reiner (1957- )
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(410)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(330)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(328)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(321)
Siemianowski Roch (1950- )
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(303)
Popławska Anna (literatura)
(295)
Christie Agatha (1890-1976)
(290)
Steel Danielle (1947- )
(287)
Fabianowska Małgorzata (tłumaczka)
(284)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Roberts Nora (1950- )
(281)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(266)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Drewnowski Jacek (1974- )
(253)
Prus Bolesław (1847-1912)
(247)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(239)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(220)
Zimnicka Iwona (1963- )
(216)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(213)
King Stephen (1947- )
(206)
Ławnicki Lucjan (ilustrator)
(205)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(203)
Webb Holly (1976- )
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(190)
Szulc Andrzej (1967-)
(187)
Jasieński Ksawery (1931- )
(186)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(183)
Szekspir William (1564-1616)
(181)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(179)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(178)
Rzehak Wojciech (1967- )
(178)
Domańska Joanna (1970- )
(177)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(173)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(172)
Tuwim Julian (1894-1953)
(171)
Beaumont Émilie (1948- )
(169)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(167)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(166)
Gawryluk Barbara (1957- )
(163)
Jachowicz Stanisław
(159)
Górski Wojciech (1971- )
(157)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(155)
Cieślik Donata (lektorka)
(153)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(153)
Kraśko Jan (1954- )
(151)
Williams Sophy (1965- )
(151)
Dobrzańska-Gadowska Anna (tłumaczka)
(150)
Mortka Marcin (1976- )
(150)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(149)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(148)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(148)
Szal Marek (ilustrator)
(148)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(147)
Królicki Zbigniew Andrzej (1954- )
(146)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(145)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(144)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(143)
Ochab Janusz (1971- )
(141)
Lech Justyna
(138)
Wyrwas-Wiśniewska Monika (tłumaczka)
(137)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(136)
Rozwadowski Stanisław (1923-1996)
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(132)
Teleszyński Leszek (1947- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(129)
Siewior-Kuś Alina (tłumaczka)
(129)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(129)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(128)
Zadura Janusz (1968- )
(128)
Fabisińska Liliana (1971- )
(127)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(127)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(126)
Kiss Jacek (lektor)
(126)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(126)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(125)
Kierszys Zofia (1921-2000)
(124)
Widmark Martin (1961- )
(124)
Marciniakówna Anna (tłumaczka)
(123)
Onichimowska Anna (1952- )
(123)
Skibniewska Maria (1904-1984)
(123)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
9-13 lat
(12)
Dzieci
(11)
Młodzież
(8)
6-8 lat
(7)
Dorośli
(3)
14-17 lat
(2)
0-5 lat
(1)
Temat
Żółwie
(3)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Kajko i Kokosz (postacie fikcyjne)
(1)
Matematyka
(1)
Mokradła słone
(1)
PRL
(1)
Reakcja łańcuchowa
(1)
Robaki pasożytnicze
(1)
Równania algebraiczne
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(14)
Gry planszowe
(7)
Gry w karty
(6)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry strategiczne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(13)
17 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Archimedes [gra edukacyjna] / Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont Polska, 2022. - 1 pudełko ; 13 x 9,5 x 3 cm.
Czas gry: 20 min.
Ilość graczy: 2-5
Zawartość pudełka: 55 kart, 30 żetonów: 25 żetonów pnktów, 5 żetonów równania.
Gra w matematyczne równania. Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki. Gra "Archimedes" wspiera naukę matematyki oraz myślenia taktycznego. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają swoje kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc. Na kartach w grze pojawiają się najwięksi matematycy w dziejach: Katherine Johnson, Zoltán Pál Dienes, Alan Turing, Malba Tahan, Emmy Noether, Sofja Kowalewska, Émilie Du Châtelet, Bhaskaraćarja, Muhammad Ibn Musa Al-Chuwarizmi, Hypatia z Aleksandrii i Archimedes oraz dwóch najsłynniejszych polskich uczonych: Stefan Banach, pionier analizy funkcjonalnej, który udowodnił twierdzenie o paradoksalnym rozkładzie kuli mówiące o tym, że trójwymiarową kulę można rozłożyć na fragmenty, a następnie złożyć z nich dwie kule o tych samych promieniach co promień kuli wyjściowej oraz Wacław Sierpiński, którego ogromny dorobek naukowy obejmował bardzo szeroki wachlarz zagadnień. Podczas wojny polsko-bolszewickiej brał udział w łamaniu radzieckich szyfrów. Był pionierem prac nad zbiorami samopodobnymi, takimi jak trójkąt Sierpińskiego i dywan Sierpińskiego. Obiekty te nazwano później fraktalami. Był jednym z założycieli pierwszego na świecie specjalistycznego czasopisma matematycznego poświęconego teorii mnogości i jej zastosowaniom oraz logice matematycznej. Gra może stać się zatem pretekstem do rozmowy o dokonaniach poszczególnych naukowców i ich znaczeniu dla rozwoju królowej nauk. Gra trwa pięć rund. W każdej rundzie gracze zagrywają karty matematyków, tworząc równania. Jeśli na zakończenie rundy gracz zostaje z kartami w dłoni, otrzymuje punkty karne. Wygrywa ten, kto po pięciu rundach będzie miał ich najmniej. [egmont Polska, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 142/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
W pudełku: 8 płytek z detektywem Pozytywką, 6 płytek z rowerem, 4 płytki z kaktusem, 4 płytki z szachami, 4 płytki z lupą, 8 płytek z czajnikiem, 3 płytki z Martwiakiem, 12 płytek z panem Mietkiem, 1 Karta Megamocy, instrukcja.
Gra z bohaterami serii książek Grzegorza Kasdepke.
Czas gry 20 minut.
Pomóż detektywowi Pozytywce odnaleźć ukryte przedmioty. Wykaż się dobrą pamięcią i umiejętnością podejmowania ryzyka. I unikaj pana Mietka - przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę! Proste zasady gry! 49 płytek rozkładasz na stole obrazkami do dołu. Na płytkach znajdują się przedmioty, których będziemy szukać podczas gry oraz bohaterowie z serii książek Grzegorza Kasdepke: detektyw Pozytywka, Martwiak i pan Mietek. Twoim zadaniem jest odkrywanie kolejnych płytek w celu zdobycia jak największej ich liczby. Zasady zdobywania płytek są proste: np. płytka z rowerem ma wartość 3, oznacza to, że musisz odkryć 3 takie płytki, aby je zdobyć. Łatwiej będzie o lupę, ponieważ ma wartość 2 - musisz więc odkryć 2 takie płytki. Uwaga! Jeśli odkryjesz płytkę z Martwiakiem lub panem Mietkiem, nie zdobędziesz żadnej płytki i będziesz musiał zakończyć swoją kolejkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 10/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fits travel [Gra edukacyjna] / Reiner Knizia ; projekt graficzny Piotr Kania. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2020. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 19 x 11 x 4 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka: 64 klocki (po 16 w każdym kolorze: czerwonym, zu=ielonym, niebieskim, żółtym), 8 dwustronnych plansz (po 2 w każdym kolorze), 4 rampy wraz z 4 przykrywkami, 4 karty startowe (niebieskie), 16 kart podstawowych (fioletowe).,
Liczba graczy: 1-4
Czas gry: 30 min
Szybka, prosta i niesamowicie wciągająca gra rodzinna. Gracze starają się zapełnić swoją planszę klockami o różnych kształtach. Klocki zsuwają się po rampie, jak w "Tetrisie", jednak w zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne. FITS to międzynarodowy bestseller, zdobywca ponad 10 nagród i nominacji - w tym do prestiżowej Spiel des Jahres tytułem najlepszej gry roku w Szwecji. [https://www.taniaksiazka.pl/gra-fits-p-]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 153 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
W pudełku: 110 kart (90 towarów, 14 akcji, 6 dolarów), 25 żetonów (po 5 w każdym kolorze, z wartościami 1-5), żeton "Po ruchu dobierz kartę", 5 dwustronnych plansz z samochodami, 1 plansza paszportu, "Bazar Różyckiego-dodatek do gry"Pan tu nie stał", instrukcja.
Gra dla 3-5 graczy.
Czas gry 30 min.
Pamiętasz PRL wszelkie i problemy z nim związane? A może jesteś młody i chcesz przenieść się na chwilę do świata, o którym wiesz tylko tyle, ile opowiedzieli ci rodzice? Z pewnością pomoże ci w tym gra “Pan tu nie stał!”. Podczas rozgrywki chodzi oczywiście o to, aby zdobyć towary deficytowe. Tak jak kilkadziesiąt lat temu, będziesz musiał stać w kolejce i pilnować, aby nikt nie zajął twojego miejsca. Na dodatek nie tylko ty marzysz o nowych butach Relax czy magnetofonie. Uważaj na przeciwników i planuj kolejne ruchy z głową: twoje kartki są ograniczone i nigdy nie wiesz, co za chwilę zostanie rzucone do sklepu. A wszystko to musisz zrobić do czasu, zanim ktoś krzyknie ci do ucha: “pan tu nie stał”! “Pan tu nie stał!” to świetna gra planszowa zapewniająca salwy śmiechu i zachęcająca starszych graczy do przywoływania wspomnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 15/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pan tu nie stał! [Gra planszowa] / Reiner Knizia ; il. Marek Szyszko. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2015. - 1 pudełko ; 20x20x6 cm.
(Wiek: 10+)
W pudełku: 105 kart kolejkowiczów (po 21 kart dla każdego gracza), 36 towarów, 4 sklepy, 5 kart pomocy, instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy.
Czas gry 30 min.
Gracze są cinkciarzami w czasach PRL. Starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety. Będą często musieli podejmować ryzyko, bo kto gra grubo, wygrać musi! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 95/GP, KM - 17/GP (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: 1 plansza, 5 figurek żółwi, 5 płytek z żółwiami, 52 karty, instrukcja
„Pędzące żółwie” to kultowa gra familijna. Weź udział w wielkim wyścigu po przekąskę! Gra polega na doprowadzeniu swojego żółwia do sałaty. Gracze poruszają się zgodnie z kartami, które mają do dyspozycji. Podczas wyścigu często jesteśmy zmuszeni przemieszać żółwie należące do innych graczy, ale nikt nie wie jakiego koloru żółwie należą do kogo. Ta tajemnicza zasada sprawia, że gra „Pędzące żółwie” jest nie przewidywalna i zapewnia wielkie emocje! Żółwie wskakują na siebie i w ten sposób podróżują za darmo w stronę mety! Gra ma dwa warianty: prosty: dla maluchów, który polega na jak najszybszym dotarciu do celu, trudniejszy: dla rodziców gdzie trzeba wykazać się strategicznym myśleniem. Gra wprowadza młodszych graczy w świat koncentracji, skupienia i umiejętności przewidywania działań innych graczy. [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-86/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 plansza, 6 figurek żółwi(w 6 kolorach) dla graczy, 6 kwadratowych kafelków właściciela, 59 kart wyścigu, 1 figurka czarnego żółwia, 1 figurka kruka, instrukcja.
Ilość graczy: 2-6
Czas rozgrywki: około 30 min.
Żółwie znowu pędzą w wyścigu do sałaty, ale tym razem będzie on ekstremalnie trudny. Ścigać się będzie aż 6 żółwi, czyli 6 graczy! Trasa jest dłuższa i pełna zaskakujących niespodzianek przygotowanych przez złośliwe krety. Żółwie będą musiały także przekroczyć rzekę i unikać czającego się w krzakach lisa! A to nie koniec niespodzianek – w grze znajdują się także specjalne dodatki: czarny żółw, czarny kruk oraz karty, które pozwolą graczom włączyć tryb turbo i zakłócić plany przeciwników. Jest to zatem wyścig pełen czyhających na graczy niebezpieczeństw i niesamowitych zwrotów akcji! W extremalnej wersji hitu „Pędzące żółwie” proponujemy znaną wszystkim grę z nowymi turbododatkami, które powodują, że szybkość jest naprawdę zawrotna. Wszystkie żółwie dostały kaski i gogle! Bezpieczeństwo naszych małych zawodników to podstawa! [Egmont Polska, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 202/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
W pudełku: 10 kafli kamieni, 5 drewnianych żółwi, 5 żetonów z żółwiami, 52 karty, woreczek ; instrukcja
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 20 minut
Gra idealnie nadaje się na rodzinne rozgrywki na podłodze, a także sprawdzi się podczas urodzin dziecka czy imprez okolicznościowych w większym gronie. Dzięki imponującym rozmiarom może być z powodzeniem wykorzystywana podczas zajęć edukacyjnych czy eventów rodzinnych i planszówkowych. Celem gry jest doprowadzenie swojego żółwia do grządki sałaty. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których żółwie przemieszczane są po trasie wyścigu. [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 170/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 20 min
Zawartość pudełka: 75 etonów pudełek z kartkami, pionkami i kośćmi ; 6 plansz domów; 12 plansz pojazdów ; 1 kostka ; 1 instrukcja.
Gra rodzinna
Proste zasady gry ; zróżnicowany poziom trudności ; gra wspomagająca naukę liczenia i szacowania wielkości ; 3 warianty rozgrywki.
Szukasz ciekawej gry planszowej dla Twojego dziecka? Jeśli tak, to "Planszówkowi Kurierzy" z pewnością przypadną Ci do gustu. Dzięki tej grze Twoje dziecko nie tylko miło spędzi czas na zabawie, ale również przy okazji poćwiczy swoje umiejętności matematyczne. "Planszówkowi Kurierzy" to gra planszowa przeznaczona dla dzieci w wieku od 5 lat. Głównym celem gry jest dostarczenie elementów do zabawek dzieciom, które na nie czekają. Każdy z graczy (kurierów) ładuje paczki na swoje pojazdy (skuter, samolot, bryczka, łódź lub pociąg). Każdy sam decyduje, co załaduje na poszczególne pojazdy, a osoba, która poradzi sobie z załadunkiem najlepiej, wygrywa. Gra łączy ze sobą zabawę oraz naukę matematyki - uczy liczenia do 20, rzędów wielkości oraz prostych ułamków. Twoje dziecko nawet się nie zorientuje, że podczas grania w grę, jednocześnie ćwiczy swoje zdolności matematyczne. Rozgrywka jest dosyć prosta, a jej zasady łatwe do opanowania nawet przez dzieci. Dodatkowo możną w nią grać na trzy różne sposoby, dzięki czemu na pewno nie znudzi się zbyt szybko. Poszczególne elementy gry zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, a jej ciekawa i kolorowa grafika przyciąga wzrok. Gruba tektura wykorzystana do wykonania poszczególnych elementów sprawia, że planszówka posłuży przez długi czas. [www.taniaksiazka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-79/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 30 minut.
Ilość graczy: 2-7
Zawartość pudełka: 8 białych kostek, 7 okrągłych robali, 16 podstawowych płytek z robalami, 2 płytki 11,13 (rozszerzenie), 6 specjalistów(czerwony robal, kura, kruk, łasica, złota kostka, jabłko), instrukcja.
Zdobądź smakowite robale (i jabłuszko z mięsnym nadzieniem)! Aby upolować przysmak, będziesz musiał wyrzucić odpowiednią wartość na kostkach. Pomogą ci w tym różni specjaliści – sprytna łasica, głodny kruk czy wysiadująca kura. Możesz rzucać kilka razy, ale jeśli za bardzo zaryzykujesz, spalisz rzut i obejdziesz się smakiem! „Polowanie na robale Deluxe” to rozbudowana wersja bestsellerowej gry o łapaniu robali. Pudełko zawiera podstawową grę oraz rozszerzenia, które urozmaicają rozgrywkę i wprowadzają nowe możliwości zdobywania punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 171/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 14 kart kategorii, 98 kart obiektów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-8
Czas gry: 20 min
Luxtorpeda – Odjazd!” to druga część imprezowego hitu! W pudełku jest 13 nowych kategorii oraz zestaw kart z Luxtorpedą, który urozmaica zasady znane z pierwowzoru. W „ Luxtorpedę – Odjazd! można grać niezależnie od pierwowzoru albo połączyć obie wersje, mieszając dowolnie różne kategorie. Elementy gry: 7 podstawowych kart kategorii 49 podstawowych kart obiektów 6 dodatkowych kategorii i karty z Luxtorpedą 49 dodatkowych kart obiektów Liczba graczy: 2-8 osób Wiek graczy: 6-106 lat [Egmont Polska, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 191/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Reakcja łańcuchowa [gra] : dołącz ogniwo / Reiner Knizia - Warszawa : Egmont Polska, 2023. - 1 pudełko ; 18,5x11,5x3,6 cm.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 20 min
Zawartość pudełka: 90 kwadratowych kafelków ; 20 żetonów bonusowych ; 4 tajne żetony koloru ; instrukcja.
Dopasuj do siebie symbole na kafelkach, aby uruchomić reakcję łańcuchową i zdobywać punkty. Im dłuższa reakcja, tym lepiej! Każdy ruch to łamigłówka wymagająca spostrzegawczości i planowania. Znalezienie najlepszej opcji dostarcza wielkiej satysfakcji. Dzięki małemu pudełku i szybkiej rozgrywce to idealna gra do zabrania w podróż. Wiek: 8+ Czas gry: 20 min Liczba graczy: 2-4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 192/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szkoła latania [gra karciana] / Reiner Knizia. - Warszawa : Egmont Polska, 2020. - 1 pudełko ; 13,5 x 10,2 x 3,5 cm.
(Kajko i Kokosz / Janusz Christa)
Zawartość pudełka: 55 kart postaci ; 7 kafelków przedmiotów ; 2 żetony maści latania ; instrukcja
Ilość graczy: 2-6
Nie nadaje się dla dzieci poniżej 3 lat ; zawiera małe elementy ; możliwość zadławienia..
Najnowsza gra z bohaterami kultowego komiksu Kajko i Kokosz! Pole, las, woda, wieś… nadszedł czas – miotło nieś! A może wolisz polecieć magicznym kufrem? Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali. „Szkoła latania” w wersji karcianej dostarczy wiele frajdy nie tylko fanom komiksu. Gra ma dwa warianty zasad, dzięki czemu świetnie sprawdzi się zarówno w gronie 7-latków, jak i starszych graczy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-133/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: 3 płytki terenu, 41 kart, 20 znaczników klątwy, 18 żetonów jaskiń, 2 blokady, 1 baza, instrukcja oraz prezent dla graczy - 10 dodatkowych kart dostępnych TYLKO w tym dodatku.
Ilośc graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wyprawa do El Dorado.
Dodatek do najlepszej rodzinnej gry 2020 roku! Jesteście gotowi na wyprawę bogatszą o nowe przygody i zagrożenia? Na waszej drodze czyha jeszcze więcej niebezpieczeństw! Zatrudnijcie do swoich ekspedycji nieustraszonych bohaterów – pomogą wam pokonać mroczną dżunglę pełną demonów. Do gry dołączony jest prezent dla graczy: zestaw dodatkowych 10 kart niedostępny nigdzie indziej! „Demony dżungli” to dodatek do gry „Wyprawa do El Dorado”, która zdobyła polską nagrodę Rodzinna Gra Roku 2020!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 222/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość dodatku Mokradła: 13 płytek terenu (mokradła, rwący nurt, przełęcze górskie, czaszki), 8 kart plemienia, 6 jaskiń, 4 świątynie, 16 artefaktów, instrukcja.
Zawartość dodatku Smoki: 4 smoki, 12 kart, 9 płytek mgły, 15 jaskiń, 12 skrzyń skarbów, instrukcja.
Zawiera 2 dodatki w jednym pudełku : Mokradła i Smoki.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
2 dodatki do gry „Wyprawa do El Dorado” (Najlepsza Gra Rodzinna 2020 roku!). Podczas wyprawy czekają na was nowe wyzwania: mokradła pełne krokodyli, rwące nurty rzeki, lokalne plemię, groźne smoki oraz tereny pokryte gęstą mgłą. Spotkacie też tajemnicze świątynie oraz skarby, które będziecie mogli zdobyć! Oba dodatki składają się z aż 9 modułów, które możecie w dowolny sposób łączyć ze sobą! [https://platon.com.pl/pl/gra-wyprawa-do-el-dorado-mokradla-i-smoki-dodatki/produkt-1038388351]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 207/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: 7 płytek terenu ; 2 paski terenu ; 1 płytka kończąca ; 6 blokad ; 8 pionków ; 4 plansze ekspedycji ; 1 znacznik pierwszego gracza ; 1 plansza marketu ; 86 kart ekspedycji ; 36 żetonów jaskini - instrukcja Gandalf.com.pl
W grze Wyprawa do El Dorado gracze wcielają się w przywódców wypraw, którzy wyruszają na poszukiwanie legendarnej krainy złota w gęstej dżungli Ameryki Południowej. Każdy gracz gromadzi i wyposaża własny zespół, zatrudniając różnych pomocników, od zwiadowców, przez naukowców po Aborygenów. Wszyscy mają na celu jeden cel: jak najszybciej dotrzeć do złotej granicy i zdobyć dla siebie wszystkie bogactwa. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-109/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zamek [Gra planszowa] / Reiner Knizia ; ilustracje Roman Kucharski. - Warszawa : Wydawnictwo Nasza Księgarnia ; copyright 2018. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28 x 19 x 7 cm.
(Wiek: 8+)
Czas gry: 45 minut.
Zawartość pudełka: 10 kafeli różnokształtnych, 18 żetonów małych, 60 żetonów dużych, 16 pionków, instrukcja
Światowy bestseller! „Zamek” to polska edycja gry „The Castle” wydawanej w innych krajach w serii „Carcassonne”. Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-51/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej