Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(272)
Forma i typ
Książki
(256)
Publikacje naukowe
(110)
Publikacje dydaktyczne
(91)
Publikacje fachowe
(89)
Poradniki i przewodniki
(42)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Audiobooki
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(220)
dostępne
(50)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(38)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(14)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(4)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(219)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(7)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(9)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Gasper Dorota (tłumacz)
(5)
Knosala Ryszard (1949- )
(5)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(4)
Kauf Sabina
(4)
Michalak Robert (1968- )
(4)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(4)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Niemczyk Andrzej (couch)
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Adamik Anna Iwona
(2)
Badura Chris
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Doroba Anita (tłumaczka)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Lipa Michał (tłumacz)
(2)
Niemczyk Anna (psycholog)
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(2)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(2)
Stuss Magdalena Maria
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wręga Michał (ilustrator)
(2)
(07)
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Ambroziak Dariusz (psycholog)
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawca)
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babis Henryk (ekonomia)
(1)
Bakalarz Dariusz (tłumacz)
(1)
Banaszkiewicz Hanna (analityk)
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Baran Radosław (marketing)
(1)
Baranowska-Prokop Ewa (ekonomia)
(1)
Baranowski Marian (tłumacz)
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barron-Tieger Barbara
(1)
Barroso Martínez Ascensión
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Barłowska Joanna
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna (ekonometria)
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Białas Andrzej
(1)
Biniek Hanna
(1)
Biniek Zenon (1948- )
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Bogle John C. (1929-2019)
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowski Kamil
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodnicka Elwira (towaroznawstwo)
(1)
Brodziak Aneta
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Brown Stanley H. (poradnictwo)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bywalec Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(86)
2010 - 2019
(156)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(235)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(270)
nieznany (201)
(1)
Język
polski
(270)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(67)
Menedżerowie
(44)
Studenci
(19)
Przedsiębiorcy
(15)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Ekonomiści
(5)
Handlowcy
(3)
Informatycy
(3)
Inżynierowie
(3)
Studenci kierunków ekonomicznych
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Hotelarze
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Logistycy
(2)
Młodzież
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Urzędnicy
(2)
14-17 lat
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy finansowi
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bezrobotni
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyplomaci
(1)
Geografowie
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Księgowi
(1)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Oficerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy sektora żywnościowego
(1)
Pracwnicy przedsiębiorstw i administracji
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Spedytorzy i operatorzy logistyczni
(1)
Sportowcy
(1)
Studenci uczelni ekonomicznych
(1)
Studenci uczelni rolniczych
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Słuchacze studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów
(1)
Słuchcze
(1)
Technolodzy żywności
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(53)
Marketing
(34)
Przedsiębiorstwo
(27)
Innowacje
(21)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Menedżerowie
(17)
Konsumenci
(12)
Marketing cyfrowy
(12)
Komunikacja marketingowa
(10)
Motywacja pracy
(10)
Sukces
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Przywództwo
(8)
Logistyka
(7)
Media społecznościowe
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Produkcja
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Reklama
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Analiza finansowa
(4)
Hotelarstwo
(4)
Informatyzacja
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Negocjacje
(4)
Organizacja
(4)
Organizacje
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Samorealizacja
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Coaching
(3)
Content marketing
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Inżynieria produkcji
(3)
Kariera
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kreatywność
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marka
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Organizacja pracy
(3)
Organizacja przedsiębiorstwa
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Sprzedaż
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
Zarządzanie różnorodnością
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Znak towarowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Automatyzacja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Crowdsourcing
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Koszty
(2)
Kultura pracy
(2)
Logistyka społeczna
(2)
Temat: dzieło
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Temat: czas
2001-
(73)
1901-2000
(14)
1989-2000
(13)
1945-1989
(9)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Europa
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Województwo pomorskie (1999-)
(1)
Województwo łódzkie (1999-)
(1)
Gatunek
Poradnik
(67)
Podręcznik
(48)
Monografia
(39)
Opracowanie
(39)
Podręcznik akademicki
(25)
Materiały pomocnicze
(24)
Audiobooki
(13)
Dokumenty dźwiękowe
(13)
Praca zbiorowa
(13)
Raport z badań
(8)
Biografia
(3)
Blog
(3)
Programy komputerowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Dokumenty
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4380)
Edukacja i pedagogika
(2217)
Medycyna i zdrowie
(1233)
Literaturoznawstwo
(1148)
Religia i duchowość
(1135)
Zarządzanie i marketing
(272)
Kultura i sztuka
(1116)
Psychologia
(1014)
Socjologia i społeczeństwo
(955)
Podróże i turystyka
(864)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(752)
Biologia
(748)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(610)
Hobby i czas wolny
(595)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(553)
Kulinaria
(543)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(526)
Językoznawstwo
(443)
Inżynieria i technika
(362)
Kultura fizyczna i sport
(336)
Etnologia i antropologia kulturowa
(312)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(307)
Geografia i nauki o Ziemi
(287)
Rozwój osobisty
(283)
Fizyka i astronomia
(266)
Filozofia i etyka
(231)
Informatyka i technologie informacyjne
(208)
Architektura i budownictwo
(204)
Styl życia, moda i uroda
(187)
Nauka i badania
(153)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(135)
Ochrona środowiska
(104)
Rolnictwo i leśnictwo
(101)
Media i komunikacja społeczna
(100)
Matematyka
(97)
Chemia
(91)
Transport i logistyka
(85)
Praca, kariera, pieniądze
(78)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(72)
Dom i ogród
(49)
Archeologia
(41)
Socjologia i społeczeµstwo
(30)
Styl życia, moda, uroda
(4)
Zabawy i gry
(4)
Zoologia
(4)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Edukacja i Pedagogika
(1)
Elektoenergetyka
(1)
Filozofia
(1)
Geografia
(1)
Geografia i nauka o Ziemi
(1)
Geologia
(1)
Hobby
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kryminał
(1)
Kucharstwo
(1)
Medycyna i Zdrowie
(1)
Nauka i badanie
(1)
Ochrona Ⳳodowiska
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Polityka, politologia administracja publiczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Prawo i sprawiedliwość
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Religia
(1)
Romans
(1)
Rozrywki, zabawy, gry
(1)
Styl życia, moda i urod
(1)
Varia
(1)
Zarzadzanie i marketing
(1)
272 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce, zainspirowanej setkami wykładów wygłaszanych ostatnio do gron profesjonalistów i studentów, Bogle usiłuje - by sparafrazować słowa Kurta Vonneguta - "zarazić nasze umysły odrobiną człowieczeństwa". Zastanawia się w niej, co właściwie znaczy "dość" w odniesieniu do bogactwa, biznesu i życia. Twierdzi, ze świat finansów jest za bardzo obciążony kosztami, a za mało w nim wartości; za dużo spekulacji, a za mało inwestowania; za dużo złożoności, a za mało prostoty. Podobnie, świat biznesu jest nadmiernie skoncentrowany na liczeniu i kupczeniu, a nie dość na zaufaniu i odpowiedzialności. Cafe nasze społeczeństwo zaś, obsesyjnie zabiega o sławę i bogactwo, a nie dość dba o charakter i mądrość. [ksiegarnia.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw / Cecil Bozarth, Robert B. Handfield ; przekład Michał Lipa. - Wydanie 5. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2021. - 476 stron : fotografie, ilustracje, wykresy, 27 cm.
Zarządzanie operacjami i łańcuchem dostaw jest złożoną dziedziną wiedzy. Oprócz znajomości konkretnego procesu trzeba wiedzieć, w jakim szerszym kontekście jest on osadzony i jakie warunki musi spełnić, aby przebiegać w zadowalający sposób. Jeśli płynność łańcucha dostaw zostanie zachwiana, może dojść do poważnych konsekwencji dla całej organizacji. Z drugiej strony stosowanie technik i narzędzi zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw jest warunkiem rozwoju firmy. Menedżerowie dysponujący tymi umiejętnościami są cenionymi pracownikami.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami / Eugene Brigham, Joel Houston ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2015. - XXII, 782 strony : ilustracje kolorowe, wykresy ; 29 cm.
Tytuł oryginału: "Fundamentals of financial management" 2012.
Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne pomysły i przykłady praktyczne. Mocną stroną książki jest skupienie uwagi na codziennych, finansowych decyzjach podejmowanych w przedsiębiorstwie, takich jak budżetowanie, obracanie kapitałem. Książka prezentuje gotowe narzędzia, możliwe do wykorzystania przez praktyków. Publikacja bez wątpienia ma szansę stać się kultową pozycją również na rynku polskim. Do jej najważniejszych zalet należą: Ľ Całościowe ujęcie tematu Ľ Klarowna struktura Ľ Dydaktyczny charakter Ľ Najbardziej aktualne casy W książce opisane zostały takie zagadnienia jak: analiza finansowa, wartość pieniądze w czasie, akcje i obligacje oraz ich wycena, koszt kapitału, szacowanie przepływów pieniężnych, dźwignia finansowa oraz wiele innych. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest wybranym, charakterystycznym problemom zarządzania jakością, od podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. Autorzy odnoszą się do konkretnych przykładów w obszarze jakości, bezpieczeństwa i towaroznawstwa produktów żywnościowych. Publikacja zainteresuje przedstawicieli przemysłu spożywczego, doktorantów i studentów specjalizujących się w obszarach zarządzania, zarządzania inżynierskiego, zarządzania produkcją, zarządzania jakością oraz towaroznawstwa. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce nazwa marki: ZUS to nie MUS.
Co roku w Polsce otwiera się ponad 300 tys nowych działalności gospodarczych. Tym samym coraz więcej osób kusi posiadanie swojego biznesu. Podjąłeś decyzję o założeniu firmy? Odnosisz wrażenie, że przeczytałeś już cały internet, ale nadal niewiele wiesz? Trafiłeś w dobre miejsce, w tej książce uporządkujemy Twoją wiedzę oraz pomożemy podjąć odpowiednie decyzje.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana jest już na etapie projektowania nowych wyrobów czy usług. Kiedy firma ogłasza, że pracuje nad czymś wyjątkowo atrakcyjnym, zazwyczaj zwiększa się liczba osób chcących uczestniczyć w danym projekcie oraz konsumentów gotowych ustawić się zawczasu w kolejce. Jakość jest od dawien dawna jednym z najważniejszych czynników osiągania przewagi konkurencyjnej. Jedynym ze sposobów na doskonalenie wyrobów i usług jest wprowadzenie w firmie systemu zarządzania jakością. To opracowanie zostało w całości poświęcone praktycznym możliwościom wdrażania i utrzymywania systemu zarządzania jakością według najpopularniejszej normy ISO 9001:2015. Publikacja zawiera opis i interpretację poszczególnych punktów owej normy. Ukazuje aktualny stan wiedzy na temat różnorakich jej kryteriów i podpowiada metodologię ich zastosowania. Uczula również na ograniczenia normy ISO 9001:2015. Przygotowując książkę, jej autor korzystał z własnych doświadczeń nabytych w trakcie pełnienia funkcji auditora i konsultanta jakości. Publikację polecamy studentom zarządzania, konsultantom jakości, auditorom, pełnomocnikom i menedżerom jakości. [Helion, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Instytucje kredytowe to podmioty o specyficznym zakresie i modelu działania, których cele i stosowane praktyki biznesowe przynajmniej częściowo muszą respektować rolę, jaką przypisano im w gospodarce. To także podmioty o skomplikowanej strukturze własnościowej i organizacyjnej, dysponujące dużym potencjałem rozwojowym i realizujące swoje cele w warunkach globalizacji i wysokiej konkurencyjności. Niniejszy podręcznik to przekrojowe kompendium wiedzy z zakresu zarządzania instytucjami kredytowymi. Odnosi się on nie tylko do tego, czym te instytucje się zajmują, ale przede wszystkim skupia uwagę Czytelnika na tym, z jakimi uwarunkowaniami muszą się liczyć i jakich używać metod czy mechanizmów, aby działać sprawnie i efektywnie. Wyróżniającymi cechami podręcznika są: przyjęcie kryterium tworzenia wartości jako motywu przewodniego i integrującego poszczególne części książki, akcentowanie specyfiki uwarunkowań i odmienności zasad funkcjonowania instytucji kredytowych, przy jednoczesnym identyfikowaniu tych rozwiązań czy inicjatyw, które mają charakter uniwersalnych praktyk biznesowych, zwracanie szczególnej uwagi na potrzeby i oczekiwania różnych grup interesariuszy instytucji kredytowych, czytelna i konsekwentna strukturyzacja treści, uwzględniająca złożoność i interdyscyplinarność przedstawianego obszaru merytorycznego, wzbogacanie treści o liczne i inspirujące przykłady rozwiązań z praktyki bankowej. Jest to opracowanie godne polecenia studentom kierunków ekonomicznych i innym osobom zainteresowanym tą problematyką (…). Duża aktualność i znaczenie przekazywanej wiedzy, wysoki poziom merytoryczny podręcznika, właściwe z dydaktycznego punktu widzenia podejście do sposobu prezentacji treści nadają mu walory wyróżniające na tle, stosunkowo nielicznych, opracowań z tego zakresu tematycznego. Prof. dr hab. Jerzy Węcławski Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Drugie wydanie podręcznika jest nie tylko odpowiedzią na potrzeby środowiska akademickiego, ale również próbą pokazania dynamiki zmian w sektorze finansowym. Twórcy podręcznika to międzyuczelniany zespół autorski złożony z pracowników naukowo-dydaktycznych katedr bankowych lub finansowych, dysponujących wieloletnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotów związanych z różnymi aspektami zarządzania instytucjami finansowymi, a także doświadczeniem praktycznym związanym z tym obszarem. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-336.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka w przystępny i praktyczny sposób pomaga wypracować nowy model zarządzania projektami, stanowiąc odpowiedź na pytania i problemy napotykane w codziennej pracy przez osoby profesjonalnie związane z realizacją projektów. Książka zawiera jedyną na świecie metodykę zarządzania projektami w zrównoważony sposób(...)[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: - Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? - Co to jest marketing internetowy? - Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? - Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? - Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? - Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci? [www.24.naukowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2021. - 227, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.[www.empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-005 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z perspektyw współczesnego pojmowania bezpieczeństwa jest jego obecność w codziennej aktywności człowieka. Każdy ma prawo odczuwać stan równowagi w domu, w miejscu pracy czy wypoczynku, wszędzie tam, gdzie przebywa i funkcjonuje. Owo prawo i potrzeba zarazem, determinują konieczność pogłębiania wiedzy i zdobywania umiejętności tego, jak przeciwdziałać, i jak reagować na wszelkiego rodzaju zdarzenia destabilizujące ład psychiczny i fizyczny. Treść prezentowanej monografii ułatwia badaczom, studentom, organizatorom i pasjonatom dostęp do informacji, a zarazem pomaga w zrozumieniu aktualnych problemów, jakie występują w zarządzaniu kryzysowym, w ciągle zmieniającym się środowisku. Celem powstania prezentowanej pozycji jest chęć rozbudzenia w Czytelniku twórczej i aktywnej postawy, wobec potencjalnej czy rzeczywistej sytuacji kryzysowej. Założeniem autorów jest zatem przekonanie, iż nawet, jeśli człowiek nie jest w stanie przewidzieć i przeciwdziałać wszystkim zagrożeniom (zarówno cywilizacyjnym, jak i naturalnym), to jest w stanie świadomie i bez paniki funkcjonować w obliczu zdiagnozowanych niebezpieczeństw, ratując tym samym nierzadko życie swoje i najbliższych mu osób. Czytelnik zgłębiając treść prezentowanej książki ma szansę nie tylko poznać istotę i skutki sytuacji kryzysowych, lecz także może poznać problematykę zarządzania kryzysowego na poziomach: gminnym, powiatowym, wojewódzkim i państwowym. Autorzy proponują zatem swoistą podróż, zaczynając od obrazu istoty zagrożeń, podstaw prawnych powołujących organy reagowania kryzysowego poprzez zasady organizacji zarządzania kryzysowego, zarówno w perspektywie cywilnej, jak i militarnej. Zainteresowani tematyką odnajdą w opracowaniu także opis specyfiki zarządzania logistycznego w sytuacjach kryzysowych. Inspiracji może dostarczyć próba odpowiedzi na pytanie: Jak dostępne metody, techniki i narzędzia wpływają na skuteczność kierowania zasobami ludzkimi? Można zatem w prezentowanej monografii zgłębić refleksję na temat motywacji, coachingu, negocjacji oraz jakości w procesie kierowania zasobami ludzkimi. Pozostawiając w rękach Czytelnika dorobek analiz teoretycznych, ale i wieloletniej praktyki popartej przeprowadzonymi badaniami własnymi, Autorzy żywią nadzieję, że monografia zaspokoi ciekawość Odbiorcy i rozbudzi jego aktywność w omawianym obszarze. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy w XXI wieku dystans ma znaczenie dla międzynarodowego biznesu? Czy i w jaki sposób wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw decydujących się na ekspansję zagraniczną? Istnieje wiele argumentów przemawiających za tezą, że dystans – jako bariera umiędzynarodowienia przedsiębiorstw związana z odległością geograficzną, ale także odmiennością kulturową, administracyjną i gospodarczą rynków – traci na znaczeniu. Globalizacja jest najczęściej przedstawiana jako rosnąca integracja i współzależność gospodarek krajowych, która przejawia się w integracji rynków i produkcji. Niewątpliwie spadek barier celnych i ograniczeń dla bezpośrednich inwestycji zagranicznych oraz rozwój technologiczny (postępująca digitalizacja, automatyzacja oraz spadek kosztów transportu) napędzają procesy globalizacji, co daje podstawy dla twierdzenia, że dystans – zwłaszcza geograficzny – rzeczywiście traci na znaczeniu. Wyniki wielu badań sugerują jednak, że tezę o śmierci dystansu ogłoszono przedwcześnie. Nowsze badania, które analizują poziom konwergencji między krajami w okresie między 1960 a 2009 rokiem pod względem ekonomicznym, demograficznym, poziomu wiedzy, finansowym i politycznym, wykazują, że kraje upodobniły się do siebie mniej, niż sądzono. Pod koniec drugiej dekady XXI wieku jesteśmy świadkami narastającego – na fali nastrojów nacjonalistycznych – protekcjonizmu, także w krajach Unii Europejskiej. Niepewność związana z wyjściem Wielkiej Brytanii ze struktur UE (brexit), wojny handlowe między USA i Chinami oraz USA z UE odzwierciedlają trendy cofania się globalizacji. Będzie to wpływać na globalną sytuację makroekonomiczną, a w efekcie również na zachowania przedsiębiorstw i menedżerów kształtujących strategie międzynarodowego rozwoju firm. W kontekście internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw istotne wydają się dwa pytania stawiane w książce: Jak przedsiębiorstwa pokonują trudności wynikające z postrzeganych przez menedżerów różnic między rynkiem krajowym a rynkiem zagranicznym? Czy wpływ dystansu na wyniki osiągane na rynkach zagranicznych zależny jest od intensywności technologicznej branży, w której działają przedsiębiorstwa? Celem badań prowadzonych na potrzeby tej pracy było rozpoznanie wpływu postrzeganego przez menedżerów dystansu (dystansu psychicznego) na wyniki przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych, poznanie sposobów pokonywania trudności wynikających z różnic pomiędzy rynkami oraz sformułowanie modelu pokonywania dystansu. Badania zostały przeprowadzone na próbie polskich przedsiębiorstw działających w branżach o różnej intensywności technologicznej w okresie kilku ostatnich lat. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania: - Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego? - Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji? - Jakie są główne ścieżki wzrostu? - Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych? - Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji? [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości. Nowe badania Tym, co odróżnia książkę Wielcy z wyboru od poprzednich prac Collinsa, jest akcent położony nie tylko na wyniki badanych firm, ale również na niestabilny charakter otoczenia, w jakim owym firmom przyszło obecnie działać. Wspierani przez zespół składający się z ponad dwudziestu badaczy, Collins i Hansen poświęcają się studiom nad drogą, która zawiodła wiele firm ku wielkości. Owe przedsiębiorstwa odnotowały wyniki przynajmniej dziesięciokrotnie wyższe niż średnia w branży, a ponadto dokonały tego w czasach charakteryzujących się ogromnymi, a przy tym nieprzewidywalnymi zmianami, niepoddającymi się jakiejkolwiek kontroli. Zespół badawczy podjął się następnie skontrastowania owych firm, nazwanych ze względu na skalę wyników „10X”, z pieczołowicie wyselekcjonowaną grupą porównawczą, składającą się z przedsiębiorstw, które nie zdołały osiągnąć wielkości w równie ekstremalnych warunkach. Nowe wnioski Wyniki badań doprowadziły do zaskakujących wniosków: Najlepsi przywódcy nie podejmowali większego ryzyka, nie byli większymi wizjonerami, ani też nie wykazywali się większą kreatywnością niż liderzy z grupy porównawczej; charakteryzowali się natomiast większym zdyscyplinowaniem, zawierzali doświadczeniu, a nie spekulacjom, a także byli bardziej paranoiczni. Innowacyjność sama w sobie wcale nie jest asem w rękawie, który zapewni wygraną w świecie pełnym chaosu i niepewności; znacznie istotniejsza jest umiejętność „odważenia” odpowiedniej miarki innowacyjności, zmieszania kreatywności ze zdyscyplinowaniem. Przekonanie, że w szybko zmieniającym się świecie należy podejmować szybkie decyzje i szybkie działania, jest pomysłem samobójczym. Reakcja wielkich firm na drastyczne zmiany w otoczeniu była mniej radykalna niż firm z grupy porównawczej. Autorzy podważają powszechne przekonania, oferując w zamian zmuszające do refleksji, acz chwytliwe, a przede wszystkim niezmiernie praktyczne koncepcje. Należą do nich: firmy 10X; marsz 20-milowy; pociski, potem kule armatnie; unoszenie się nad linią śmierci; szeroka perspektywa, potem zbliżenie; oraz przepis KMiS. Wreszcie, w ostatnim rozdziale Collins i Hansen przedstawiają swoją najbardziej prowokacyjną i oryginalną analizę – polega ona na zdefiniowaniu, skwantyfikowaniu i zbadaniu roli odgrywanej przez szczęście. Wielkie firmy nie miały więcej szczęścia niż ich odpowiedniczki z grupy porównawczej, ale odnotowały wyższą stopę zwrotu ze szczęścia. Niniejsza książka ma wszystkie cechy już klasycznych pozycji Collinsa – idzie pod prąd, wspiera się na wiarygodnych danych i potrafi natchnąć optymizmem. Collins i Hansen udowadniają w przekonujący sposób, że nawet w świecie pełnym chaosu i niepewności bycie wielkim jest kwestią wyboru, a nie szczęścia. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
7 nawyków skutecznego działania [Dokument dźwiękowy] / Stephen R. Covey ; przekładIwona Majewska-Opiełka. - [Katowice] : Wydawnictwo Aleksandria, copyright 2012. - 1 płyta CD (12 godz. 28 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 12 godz. 28 min.
7 nawyków skutecznego działania, którego autorem jest Stephen Covey to kompleksowy i zintegrowany przewodnik dotyczący rozwiązywania problemów zawodowych i osobistych. Autor w sposób prosty i klarowny podpierając się wieloma przykładami ukazuje, jak osiągnąć poczucie bezpieczeństwa i ładu w pełni wykorzystując swój potencjał. Podpowiada, co zrobić aby dokonać dobrych zmian w sobie i przy tym odmienić otaczający siebie świat. Ten jeden z najczęściej cytowanych w poradnikach autor pomaga wypracować tytułowe nawyki skutecznego działania, które skłonią nas do twórczego działania i zmian wewnątrz siebie. Odnoszący sukcesy poradnik to przepis na życie w równowadze w pracy, relacjach partnerskich, rodzicielskich i ogólnospołecznych. [www.audiobook.pl, 2012]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka Planowanie mediów w kampaniach reklamowych: - ukazuje rolę mediów w działaniach reklamowych; - przedstawia poszczególne rodzaje mediów i ich praktyczne wykorzystanie w kampaniach reklamowych; - omawia mechanizmy oddziaływania mediów na odbiorców; - podaje parametry medialne i sposoby ich obliczania; - wskazuje, jak planować kampanię w mediach. [www.pwn.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu logistyki w przemyśle spożywczym. Prezentuje liczne rozwiązania logistyczne i metody zarządzania łańcuchami dostaw w sektorze żywnościowym oraz aktualne trendy obecne w branży. W publikacji zawarto informacje dotyczące: Ľ logistyki dostaw artykułów spożywczych, Ľ przetwórstwa żywności, Ľ zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw produktów żywnościowych, Ľ innowacji i trendów technologicznych, Ľ aspektów bezpieczeństwa żywności, Ľ wyzwań w międzynarodowych łańcuchach żywności, Ponadto zaprezentowano liczne studia przypadków. Książka jest skierowana do menedżerów i pracowników sektora żywnościowego, zarządzających łańcuchami dostaw oraz menedżerów logistyki współpracujących z firmami spożywczymi, studentów szkół wyższych, na kierunku logistyka, a także studentów kierunków związanych z produkcją żywności. Autor książki, Samir Dani, jest profesorem Katedry logistyki i łańcucha dostaw na Uniwersytecie Huddersfield. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych dotyczących tematyki zarządzania łańcuchem dostaw, szacowania ryzyka, zrównoważonego rozwoju przemysłu spożywczego. Swoje publikacje kieruje zarówno do odbiorcy akademickiego, jak i praktyków. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej