Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(462)
Forma i typ
Książki
(455)
Publikacje naukowe
(59)
Publikacje dydaktyczne
(51)
Publikacje fachowe
(25)
Czasopisma
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(445)
dostępne
(142)
nieokreślona
(21)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(81)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(3)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(21)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(40)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(411)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(6)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(51)
Autor
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(14)
Czarny Bogusław (1957- )
(13)
Fierla Irena (1933- )
(10)
Rapacki Ryszard (1949- )
(10)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(9)
Begg David K. H
(8)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(8)
Fischer Stanley (1943- )
(8)
Sawicki Kazimierz (1926-2021)
(7)
Budnikowski Adam (1948- )
(6)
Knosala Ryszard (1949- )
(6)
Bartkowiak Ryszard
(5)
Czarny Elżbieta
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Górska Grażyna (tłumaczka)
(5)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(5)
Jędrysiak Tadeusz
(5)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta (1953- )
(5)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(5)
Matkowski Zbigniew
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Podgórski Jarosław
(5)
Rymarczyk Jan (1944-)
(5)
Rządca Robert Artur
(5)
Adamczuk Franciszek
(4)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(4)
Ciesielski Marek (1949- )
(4)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(4)
Dobosiewicz Zbigniew (1939- )
(4)
Jóźwiak Janina (1948- )
(4)
Kall Jacek
(4)
Kostera Monika (1963- )
(4)
Kramer Teodor (1926-2014)
(4)
Mankiw N. Gregory (1958- )
(4)
Misala Józef (1950-2011)
(4)
Poskrobko Bazyli (1941- )
(4)
Próchniak Mariusz
(4)
Ury William (1953- )
(4)
Winiarska Kazimiera (1948- )
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Bako Zbigniew (1940-2000)
(3)
Banaszyk Piotr
(3)
Bański Jerzy (1960- )
(3)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Buczkowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Czubała Anna (1943- )
(3)
Dąbrowska Anna (ekonomika)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gierszewska Grażyna
(3)
Graca-Gelert Patrycja Dorota
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Milewska Mariola
(3)
Nowak Alojzy Zbigniew
(3)
Puławski Mieczysław
(3)
Robbins Stephen P. (1943- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(3)
Stankiewicz Wacław (1925-2022)
(3)
Szołtysek Jacek
(3)
Taylor Mark P. (1958- )
(3)
Wiktor Jan W. (marketing)
(3)
Wrona Jerzy (1947- )
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Żbikowska Agnieszka
(3)
Ajdacki Michał
(2)
Baran Radosław (marketing)
(2)
Bednarski Lech (1929-2006)
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Borg James
(2)
Brdulak Jacek (1953- )
(2)
Butowski Leszek (1965- )
(2)
Fisher Roger (1922-2012)
(2)
Fonfara Krzysztof (ekonomista)
(2)
Freeman Edward R. (1951- )
(2)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Geldner Marian
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Górka Kazimierz
(2)
Górski Marian (1948-2022)
(2)
Głuchowski Jan (1940- )
(2)
Hass-Symotiuk Maria (1941- )
(2)
Janowska Zdzisława (1940-)
(2)
Jerzemowska Magdalena (1952- )
(2)
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Kamela-Sowińska Aldona (1949- )
(2)
Kassyk-Rokicka Helena (1939- )
(2)
Kauf Sabina
(2)
Kempny Danuta
(2)
Kowal Edward (ekologia)
(2)
Krajewska Anna (1942- )
(2)
Kruczalak Kazimierz (1934-2002)
(2)
Kucińska-Landwójtowicz Aneta
(2)
Kłos Sławomir (1966- )
(2)
Marks Stephen G
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Misiołek Andrzej (1961- )
(2)
Mleczko Janusz
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(31)
2010 - 2019
(175)
2000 - 2009
(176)
1990 - 1999
(77)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(77)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(462)
Język
polski
(462)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(48)
Menedżerowie
(15)
Studenci
(11)
Przedsiębiorcy
(5)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Księgowi
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Studenci ekonomii
(2)
Szkoły średnie
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Doktoranci
(1)
Dyplomaci
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Prawnicy
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Studenci kierunków ekonomicznych
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Słuchcze
(1)
Wykładowcy uczelniani
(1)
Temat
Zarządzanie
(43)
Przedsiębiorstwo
(30)
Marketing
(29)
Organizacja przedsiębiorstwa
(19)
Kadry
(16)
Logistyka gospodarcza
(16)
Finanse przedsiębiorstwa
(15)
Rachunkowość
(15)
Ekonomia
(13)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(13)
Geografia gospodarcza
(12)
Innowacje
(12)
Turystyka
(11)
Finanse
(10)
Mikroekonomia
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Banki
(9)
Handel międzynarodowy
(9)
Polityka pieniężna
(9)
Globalizacja
(8)
Handel zagraniczny
(8)
Unia Europejska (UE)
(8)
Makroekonomia
(7)
Planowanie strategiczne
(7)
Produkcja
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Statystyka
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Gospodarka
(6)
Hotelarstwo
(6)
Negocjacje
(6)
Reklama
(6)
Rynek finansowy
(6)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Konkurencja
(5)
Konsumenci
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Ekonometria
(4)
Finanse międzynarodowe
(4)
Gastronomia
(4)
Handel
(4)
Inżynieria produkcji
(4)
Konkurencyjność
(4)
Konsumpcja (ekonomia)
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Motywacja pracy
(4)
Nauki ekonomiczne
(4)
Organizacja
(4)
Podatek
(4)
Polityka gospodarcza
(4)
Rachunkowość zarządcza
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie środowiskiem
(4)
Znak towarowy
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Agroturystyka
(3)
Analiza finansowa
(3)
Demografia
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Geografia turystyczna
(3)
Gospodarka kapitalistyczna
(3)
Historia gospodarcza
(3)
Inflacja
(3)
Informatyzacja
(3)
Inwestycje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Logistyka
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Metodologia
(3)
Organizacja pracy
(3)
Papiery wartościowe
(3)
Pieniądz
(3)
Podpis elektroniczny
(3)
Prawo
(3)
Produktywność ekonomiczna
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Public relations
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Rynek ubezpieczeniowy
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Statystyka gospodarcza
(3)
Teoria poznania
(3)
Ubezpieczenia
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Żywność
(3)
Administracja
(2)
Audyt personalny
(2)
Automatyzacja
(2)
Badania naukowe
(2)
Badania operacyjne
(2)
Bank centralny
(2)
Temat: czas
2001-
(27)
1901-2000
(23)
1989-2000
(19)
1945-1989
(6)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(43)
Kraje Unii Europejskiej
(11)
Europa
(5)
Japonia
(1)
Kraje gospodarczo rozwinięte
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(271)
Podręcznik
(43)
Poradnik
(20)
Opracowanie
(19)
Monografia
(15)
Materiały pomocnicze
(13)
Praca zbiorowa
(8)
Wydawnictwa popularne
(7)
Encyklopedia
(6)
Raport z badań
(6)
Dane statystyczne
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Gry kierownicze
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Materiały dla szkół
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Tablice i wzory
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(58)
Zarządzanie i marketing
(39)
Inżynieria i technika
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Nauka i badania
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
462 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podręcznik obejmuje kompleksowy wykład z zakresu jednego z podstawowych elementów teorii ekonomii, jakim jest mikroekonomia. Autorzy omówili w nim takie zagadnienia, jak: Podstawy gospodarki rynkowej, Elastyczność popytu i podaży, Zachowania konsumentów, Przedsiębiorstwo i jego działalność, Funkcja produkcji i optymalizacji produkcji, Struktury rynku, Rynki czynników produkcji. Wykład wzbogacają rozważania na temat znaczenia ekonomii jako nauki, a także roli etyki w ekonomii i biznesie. Podręcznik jest przeznaczony zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i studentów innych kierunków, obejmujących nauki społeczne i nauki ścisłe. Powinien także zainteresować pracowników naukowych oraz praktyków gospodarczych. Publikację tę opracował zespół pracowników naukowych Katedry Ekonomii na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka kulinarna, jako jeden z ważniejszych segmentów turystyki, w ostatnich latach rozwija się dynamicznie. Coraz więcej turystów jest zainteresowanych poznawaniem kuchni i tradycji kulinarnych osób w innych krajach czy regionach, próbując charakterystycznych produktów żywnościowych i potraw. Pozwala na to szybko rozwijająca się gastronomia, zapewniająca mieszkańcom i turystom możliwość konsumpcji tradycyjnych posiłków, często również w autentycznej oprawie. Wyjątkowa i oryginalna oferta gastronomiczna może wspomagać rozwój miejscowości pozbawionych walorów przyrodniczych czy kulturowych. Autorzy przedstawili m.in. istotę turystyki kulinarnej, znaczenie gastronomii w turystyce, sztukę kulinarną, rodzaje i formy organizacji turystyki kulinarnej, kuchnię polską j jej tradycje żywieniowe, kuchnie regionalne w Polsce, tradycyjne i regionalne produkty żywnościowe w Polsce oraz ich ochronę w Unii Europejskiej. Książka jest przeznaczona dla osób poszukujących doznań smakowych i pragnących poszerzyć swoją wiedzę o dziedzictwie kulinarnym kraju, regionu czy miejscowości. Z pewnością powinni z niej korzystać studenci na kierunkach: turystyka i rekreacja, żywienie człowieka i ocena żywności, gastronomia i hotelarstwo, kulturoznawstwo, etnografia, a także słuchacze studiów podyplomowych i uczniów szkół turystyczno-hotelarsko-gastronomicznych. Może też być przydatna dla osób profesjonalnie zajmujących się organizacją turystyki, hotelarstwa i gastronomii oraz pracowników urzędów administracji rządowej i samorządowej właściwych w sprawach rolnictwa, kultury, turystyki i promocji żywności. [talizman.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 91/P, F.3 - 91 (2 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-911.3:33, MgC-2083 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-91 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 91 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 91 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5797, MgC-2398 (2 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz. - 91 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MgW-26372 (1 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 91 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 91/P (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz. - 91 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-1010 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5312, C-339.13 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka muzealna / Izabela Wyszowska, Tadeusz Jędrysiak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 247, [1] strona : ilustracje, fotografie, mapy ; 24 cm.
We współczesnym świecie miliony ludzi zwiedzają placówki muzealne. Powstanie Muzeum zwykle oznacza „wpisanie” go na turystyczną mapę kraju, a nawet Europy, dzięki czemu w przewodnikach turystycznych pojawiają się nowe miejsca czy miejscowości. Muzea należą do najważniejszych dóbr kultury, stanowiąc znaczącą atrakcję turystyczną, dzięki posiadanym zbiorom, realizowanym wystawom, podejmowanym działaniom edukacyjnym i popularyzatorskim oraz często samej siedzibie. Książka stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy o muzealnictwie, muzeach w turystyce i turystyce muzealnej. Książka adresowana jest do studentów na kierunkach związanych z turystyką, muzealnictwem, historią kultury. Może być także przydatna pilotom wycieczek i przewodnikom, turystom oraz wszystkim miłośnikom muzeów. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy człowiek jest wyjątkowy. Ma indywidualne cechy, które składają się na jego osobowość. Kluczem do sukcesu jest poznanie swoich mocnych stron i zdanie sobie sprawy ze swoich wad. Ci, którzy zaszli na szczyt, potrafili okiełznać słabości i unikać sytuacji, w których mogłyby się one ujawnić. Jednocześnie robili wszystko, by zaistnieć w dziedzinie, w której czuli się najlepiej. W książce "Osobowość" Autor, Dr Rob Yeung, opisał, jak cechy osobowości mogą kształtować życie prywatne i zawodowe każdego człowieka. Przybliżył, czym jest osobowość i jak ją określić, pokazał, w jaki sposób wpływa na ludzką ciekawość świata, dokonywane wybory, umiejętności przystosowawcze, pozycję w grupie, wrażliwość w relacjach z innymi ludźmi i wiele innych aspektów życia. Ponadto Autor zaproponował sposoby modyfikacji osobowości, które pomogą w osiągnięciu założonych przez nas celów. Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości cech osobowości. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsumpcja jest istotnym elementem składowym rzeczywistości społeczno-gospodarczej, uwarunkowanej splotem czynników, do których można zaliczyć m.in. globalizację podziału pracy i wiedzy, narastanie ryzyka gospodarczego i finansowego, zmiany demograficzne, a także wyłanianie się nowego porządku ekonomicznego i politycznego. Konsumpcja stała się jedną z ważniejszych kategorii nie tylko w ekonomii, ale także w innych dyscyplinach społecznych, szczególnie w socjologii, psychologii czy antropologii. Interdyscyplinarne ujęcie konsumpcji pozwala na zrozumienie preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne. Autor, widząc ogromną rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, omawia m.in. potrzeby konsumenta i sposoby ich zaspokajania, cechy gospodarstwa domowego, uwarunkowania konsumpcji, nowe trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów, teorie konsumpcji oraz mierniki pomiaru konsumpcji. [Wydawnictwo PWE, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce została pokazana koncepcja nowego zarządzania publicznego, którego istotą jest wprowadzanie mechanizmów rynkowych do sektora administracji publicznej. Autor pokazał czym są sektor publiczny i administracja publiczna, czym jest nowe zarządzanie publiczne i jakie sa jego instrumenty, jakie są doświadczenia z wdrażaniem nowego zarządzania publicznego w krajach wysoko rozwiniętych (np. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Holandii) oraz jakie mogą być efekty adrażania elementów nowego zarządzania publicznego w samorządzie lokalnym w Polsce. Książka jest przeznaczona dla studentów administracji, prawa, zarządzania a także pracowników administracji rządowej i samorządowej oraz działaczy samorządowych. [www.pwe.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne)
Prezentowany podręcznik akademicki składa się z dwóch części: w pierwszej - zostały przybliżone podstawy teoretyczne oraz metodologia nauki o polityce publicznej. Zostały w niej również omówione typowe etapy procesu polityki publicznej, tj. analiza, implementacja i ewaluacja. W części drugiej podręcznika autorzy zapoznają czytelników z charakterystykami wybranych polityk publicznych, czyli politykami: tynku pracy, innowacyjną, edukacyjną, ochrony zdrowia oraz gospodarowania odpadami. [www.merlin.pl, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-35 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-351/354, MgC-3055 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 - 35 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: Ľ istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej, Ľ obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, Ľ podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju, Ľ wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich, Ľ oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej, Ľ promocję jako ważny element polityki turystycznej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drugie, zmienione wydanie podręcznika dostarczającego wiedzy o nowoczesnych koncepcjach i metodach zarządzania oraz możliwościach i efektach ich zastosowania w praktyce. Autor przedstawił najpopularniejsze z tych koncepcji i metod jak reengineering, benchmarking, outsourcing, lean management, time based management, organizacja oparta na wiedzy, wirtualna organizacja pod kątem zapewnienia przedsiębiorstwu możliwie najsilniejszej pozycji na rynku. Końcowa część podręcznika zawiera praktyczne przykłady pokazujące wykorzystanie wcześniej zaprezentowanych koncepcji i metod.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 005 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-2759/a, MgC-2759 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338, MgC-1885 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Podręcznik obejmuje wiedzę o zarządzaniu jakością produkcji i bezpieczeństwem produktu. Autorzy przedstawili: historię, filozofię i istotę jakości; pomiar i ocenę jakości; środowisko i zasady zarządzania jakością; normalizację (system zarządzania jakością według norm ISO serii 9000); systemy oceny zgodności (bezpieczeństwa produktu); samoocenę organizacji; koszty jakości; metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością; metody kontroli i sterowania procesami; metodyki doskonalenia jakości; system zarządzania środowiskowego; system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy; integrację normatywnych systemów zarządzania; projektowanie strategii przedsiębiorstwa z uwzględnieniem jakości, środowiska oraz bezpieczeństwa i higieny pracy; kierunki rozwoju zarządzania jakością i bezpieczeństwem. Podręcznik uzupełniają liczne przykłady i zestawy pytań kontrolnych wspomagające przyswajanie wiedzy. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni technicznych na kierunku zarządzanie i inżynieria produkcji. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005, MgC-3836 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Autorka przedstawia istotę public relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, celów public relaions, proces zarządzania tymi działaniami oraz instrumenty wykorzystywane do ich realizacji, jak również formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe działające na rynku polskim, będące niejako wzorcem dla przedsiębiorstw polskich. Bardzo ciekawym uzupełnieniem jest omówienie przez Autorkę wykorzystania instrumentów public relations w sytuacjach kryzysowych.Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje także menedżerów zajmujących się tą tematyką w praktyce. [www.pwe.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej