Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(29)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(19)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(5)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(40)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(6)
Autor
Benedikt Antoni
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Janiszewska Karolina (marketing)
(2)
Kall Jacek
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Baker Kim (1935- )
(1)
Baker Sunny
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Czarnecki Adam
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Dubiel Paweł (tłumacz)
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Franson Sally (pisarka)
(1)
Futrell Charles
(1)
Gabay Jonathan
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Goldacre Ben
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Jantsch John (1960- )
(1)
Jasiołek Katarzyna (1982- )
(1)
Jędrych Katarzyna (adwokat)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Korsak Rafał (reklama)
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kranas Grażyna (tłumacz)
(1)
Kuć Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Maas Jane (reklama)
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mayle Peter (1939-2018)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Misztal-Kania Aleksandra (tłumacz)
(1)
Nakoniecznik Arkadiusz (tłumacz)
(1)
Newman Stuart (1973- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Reczek Miłogost (1961-2021)
(1)
Rewera Mirosław
(1)
Rosenfeld Wiliam
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Souter Nick
(1)
Stokłosa Bożenna (tłumaczka)
(1)
Studziński Adam (literatura dziecięca)
(1)
Stępkowska Edyta (tłumaczka)
(1)
Sutherland Max (marketing)
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szast Mateusz (1987- )
(1)
Szczypkowska Paulina
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Szepielak Anna J. (1975- )
(1)
Szepielak Anna J. (1975- ). Francuskie zlecenie
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymecka-Wesołowska Agnieszka
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Traple Elżbieta (1947-2021)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wanat Dariusz (lustrator)
(1)
Wills Franz Hermann
(1)
Witek Ewelina
(1)
Witkowska Magda (tłumaczka)
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wojeński Jan
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Zimny Rafał
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Łuczaj Kamil (1987- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(62)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(3)
Odbiorca
Prawnicy
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Reklama
(51)
Marketing
(12)
Reklama telewizyjna
(5)
Język polski
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konsumenci
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama internetowa
(4)
Slogany reklamowe
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Prawo
(3)
Public relations
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja
(2)
Reklama prasowa
(2)
Semiotyka
(2)
AIDS
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Badania marketingowe
(1)
Celebryci
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Dietetyka
(1)
Dostępność architektoniczna
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fotografowie
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Grafika polska
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja wizualna
(1)
Język angielski
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kosmetyki
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kłamstwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Maas, Jane (reklama)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Opcje realne
(1)
Osoba publiczna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
PRL
(1)
Pisarze
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo krajowe
(1)
Prawo reklamy
(1)
Prawo żywnościowe
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklamacja
(1)
Retoryka
(1)
SKlepy
(1)
Sklepy
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia dzieciństwa
(1)
Socjologia polityki
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Studenckie koła naukowe
(1)
Stylistyka
(1)
Suplementy diety
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szyldy
(1)
Sąsiedztwo (socjologia)
(1)
Telewizja
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Witryna sklepowa
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie
(1)
Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli. Koło Naukowe Studentów Socjologii "Societas". (Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II)
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zabawki
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Prowansja (Francja ; kraina historyczna)
(1)
Stalowa Wola (woj. podkarpackie, pow. stalowowolski, gm. Stalowa Wola)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Podręcznik akademicki
(7)
Podręcznik
(5)
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Monografia
(3)
Materiały promocyjne
(2)
Opracowanie
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Ulotka reklamowa
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Encyklopedia
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura firmowa
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Plakat
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Sprawozdania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Psychologia
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 2113)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.5 - 65/Podr. (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659, MgC-4517 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Język i nastrój reklamy. Iluzja odporności na jej działanie. Faktyczne zachowania konsumenckie.
Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii. Książce przyznano nagrodę EDUKACJA XXI w kategorii "najlepszy podręcznik akademicki" podczas 16. Targów Książki Edukacyjnej w Warszawie. [www.empik.com, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5395, C-659 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka "Skuteczność promocji internetowej": wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej; przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie; ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej; przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia; prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw. [www.pwe.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, copyright 2016. - 468, [2] strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dostrzec, podążając za poszczególnymi etapami analizy. […] Książka powinna stać się lekturą na kierunkach studiów językoznawczych, kulturoznawczych, dziennikarskich i z zakresu komunikacji społecznej. Powinna także znaleźć zastosowanie w praktycznych działaniach z zakresu marketingu i promocji. Dr hab. Teresa Sasińska-Klas, prof. nadzw. UJ Dr Anna Ryłko-Kurpiewska jest specjalistką z zakresu języka reklamy, wykładowcą akademickim związanym z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna od momentu jego powstania na Uniwersytecie Gdańskim. Kieruje specjalnością reklama i public relations oraz Podyplomowymi Studiami Reklama i Marketing Medialny. Pomysłodawczyni i członkini kapituły konkursu Medi@stery (na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach) oraz członkini kapituły międzynarodowego konkursu „Literacki Debiut Roku”. Członkini Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Redaktorka kilku monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach, autorka książki „Dzieci jako odbiorcy reklamy telewizyjnej” oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych poświęconych reklamie. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama ubezpieczeń / Jan J. Sarapata. - Warszawa : Poltext, 1998. - 147, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Ubezpieczenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie reklamą / Wacław Šmid. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 283 strony : ilustracje ; 24 cm.
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób. Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy. Znalazłeś błąd w opisie towaru? [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest bezwzględna. Jest bezczelna. Nie polubisz jej od razu. Casey Pedergast jest dyrektorką kreatywną agencji reklamowej. W świecie brandów i marek czuje się jak ryba w wodzie i bezwzględnie pnie się po szczeblach kariery. W wolnych chwilach czyta. Głównie Instagrama. Kiedy jej szefowa wpada na genialny pomysł zatrudnienia pisarzy do kampanii reklamowych, Casey ma pozyskać najbardziej gorące nazwiska świata literatury. Ale gdy pierwszą ofiarą ma być przystojny pisarz Ben, sprawy mogą się łatwo wymknąć spod kontroli. Co wyniknie z polowania Panny Ambitnej na Przystojnego Pisarza? Kto zyska, a kto straci na zderzeniu wielkiego świata literatury i reklamy? I czy jest tam miejsce na miłość? Przezabawna i momentami gorzka opowieść zdradzająca kulisy świata, do którego każdy z nas chciałby zajrzeć. Ale czy chcielibyśmy w nim zostać na dłużej? [Znak Litera Nova, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-lit.amer. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Siła pozytywnych opinii / John Jantsch ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2010. - 1 płyta CD (10 godzin 26 minut 21 sekund) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Marketing)
Czas trwania: 10 godzin 26 minut 21 sekund.
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: ĽRozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. ĽSprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. ĽPrzekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową. John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing. Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów. - Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście Chyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień. - Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo Któż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy. - Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu Alltop Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów – John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych. - David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR Czyta: Robert Michalak [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-811.162.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji. Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprzedaży premiowej oraz związanej z tym problematyki ochrony danych osobowych w działalności marketingowej. Praca omawia czyny nieuczciwej konkurencji w reklamie oraz ocenia działania promocyjne z punktu widzenia zakazu praktyk ograniczających konkurencję. Na problematykę tej publikacji składają się również takie zagadnienia, jak wykorzystanie cudzego wizerunku w reklamie, wykorzystywanie cudzych znaków towarowych w reklamie, międzynarodowe aspekty działań reklamowych i promocyjnych. Publikacja uwzględnia poglądy doktryny i w szerokim zakresie orzecznictwo - także Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-346, MgC-553 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz. - 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo handlu elektronicznego / Mariusz Chudzik [et al.]. - Bydgoszcz ; Kraków : Branta, 2005. - 297, [2] s. ; 24 cm.
Książka stanowi kompendium zagadnień prawnych pojawiających się w obrocie elektronicznym. Omówiono w niej skuteczność oświadczeń w postaci elektronicznej, a szczególny nacisk położono na podstawową jej przesłankę, czyli identyfikację podmiotó prawa występujących w obrocie elektronicznym. [osdw.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich /Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003. - 288 stron, [8] kart tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich. [GWP, 2003]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faks., fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie ; [Cz.1-2])
Tekst częśc. tł. z ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-305, C-159.94 (2 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz. - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-811.162.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Fundamentals of selling / Charles Futrell. - 4 ed. - Boston, MA : Irwin, 1993. - XXII, [6], 593 s. : il. ; 26 cm.
(The Irwin Series in Marketing)
Audiobook
Książka
CD
W koszyku
Angielski w samochodzie. Business English [Dokument dźwiękowy]. - Warszawa : Wydawnictwo Edgard, copyright 2010. - 1 płyta CD (70 min ) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm + Dodatek drukowany: 15 stron.
(Audio Kurs)
(Słuchaj i Ucz się CD Audio)
Czas trwania: 1 godzina 10 minut.
Dodatek drukowany w opakowaniu zawiera materiał uzupełniający do nagrań.
Na opakowaniu: Marketing, reklama, finanse, bankowość.
"Angielski w samochodzie Business English": - dla pracowników zagranicznych firm, przedsiębiorców, studentów marketingu i ekonomii, - ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów, - praktyczne, branżowe zwroty oraz specjalistyczne wyrażenia, - ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami, - dodatkowo pełny zapis nagrań, - praktyczne i przydatne na co dzień zagadnienia: struktura firmy, marketing, reklama, finanse, bankowość. Z kursem "Angielski w samochodzie" nauczysz się podstawowych słówek, udoskonalisz rozumienie ze słuchu, będziesz w stanie porozumiewać się z obcokrajowcami, poznasz gotowe zdania i wzorce konwersacyjne, poprawisz wymowę i akcent. [www.audiobook.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM- j.ang., KM - j.ang. (2 egz.)
Książka
W koszyku
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (…) Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć! Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji chciałam usystematyzować dotychczasową wiedzę o opakowaniu, a także zaktualizować ją o te obszary, które dotychczas nie były uwzględniane w rozpoznaniu naukowym. Jednoczenie nie uzurpuję sobie prawa, aby powiedzieć, że jest to najbardziej kompletne, jak i najbardziej aktualne dzieło, które znajduje się obecnie na rynku, gdyż ze swojego doświadczenia – zarówno jako naukowiec, jak i praktyk – doskonale zdaję sobie sprawę ze złożoności zjawiska, które starałam się uchwycić. Niemniej tą publikacją chciałabym przywrócić opakowaniu należną mu uwagę w obszarze nauk o zarządzaniu i marketingu, a także zainteresować tym tematem zarówno środowisko naukowe, jak i praktyków biznesu, pobudzając do dalszej eksploracji tematu, a także wymiany doświadczeń. Mam też nadzieję, że uda mi się zmniejszyć dysproporcje w postrzeganiu opakowań przez te dwa środowiska i trochę je do siebie zbliżyć. Mnie samej, jako młodemu naukowcowi i praktykowi, trudno było pogodzić te dwie perspektywy (naukową i biznesową), a usystematyzowanie tych zagadnień na tyle, aby podjąć się ich publikacji, zajęło mi kilka lat.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-621.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej