Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(16)
Forma i typ
Książki
(13)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(10)
Autor
Białopiotrowicz Grażyna
(2)
Bakalarz Dariusz (tłumacz)
(1)
Bennett Steven J. (1951- )
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gallo Carmine (1965-)
(1)
Graham John Rushton (1931- )
(1)
Greinert Agnieszka (1972-)
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hancewicz Radosław (dziennikarz)
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Danuta
(1)
King Brett (1968- )
(1)
Koleśnik Jan
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Szewczyk Robert (1968- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Ubertowski Adam
(1)
Underhill Paco (antropolog)
(1)
Zdunek Ewa (prawnik)
(1)
Zdunek Ewa (prawnik). Historia Weroniki P
(1)
Zych Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(15)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(15)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Obsługa klienta
(15)
Banki
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Nieruchomości
(2)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(2)
Apple Inc
(1)
Etyka biznesu
(1)
Informacja
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Kredyt hipoteczny
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kredyt mieszkaniowy
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obsługa klientów
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rachunek bankowy
(1)
Samokontrola
(1)
Sprzedaż nieruchomości
(1)
Stres
(1)
Technika sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Weronika Ptak (postać fikcyjna)
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Podręcznik
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna, w szczególności mobilna, powoduje, że świat jaki znamy odchodzi w przeszłość. W czasach, gdy tylko wyobraźnia jest ograniczeniem, rzeczy wielkie powstają pod każdą szerokością geograficzną. Bankowość nie może lekceważyć tej dynamiki. Na naszych oczach wizje Bretta Kinga o "Banku 3.0" stają się rzeczywistością, bo ignorowanie nowych potrzeb klientów to zbrodnia. Gdy inni tylko się przyglądają, warto podjąć wyzwanie i wdrażać przełomowe rozwiązania. IKO, bankowość mobilna 4G stworzona przez PKO Banki Polski, to dowód, że rynkowy standard może powstać nad Wisłą. [www.empik.com, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-336.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka traktowany jest często z założenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobie, która przychodzi do urzędu ze swoim problemem, jednak nie od dziś wiadomo, że na linii urząd-interesant trwa cicha, lecz zaciekła wojna podjazdowa. Jakoś tak zwykle bywa, że reprezentanta państwowej instytucji z miejsca przypisujemy do kategorii "ONI". Pracownik pierwszej linii urzędowego frontu wystawiony jest na bezustanną krytykę swoich zachowań i postaw, a to wpływa zarówno na stosunek klientów do niego samego, jak i na wizerunek całego urzędu.Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to książka wyjątkowa. Jest kierowana do wszystkich zajmujących się sprzedażą detaliczną - od właściciela małego sklepu czy restauracji, po kadrę kierowniczą ogromnego supermarketu. Oparta jest na badaniach w "terenie", będących wynikiem obserwacji autora i jego zespołu przeprowadzonych w setkach punktów sprzedaży detalicznej na całym świecie. Autor dowodzi, że nasze zachowanie w czasie robienia zakupów są przewidywalne, a umiejętne stosowanie tej wiedzy przez handlowców ma wymierne efekty w wynikach sprzedaży. Książka Paco Underhilla stała się wydarzeniem na rynku amerykańskim i została przetłumaczona na kilkanaście języków. Każdy detalista znajdzie tu wartościowe porady, również producenci będą mogli z niej skorzystać. Możemy dowiedzieć się jaki wpływa na poziom sprzedaży mają takie elementy jak; aranżacja sali, obsługa, prawidłowe rozmieszczenie towarów, które powinny być dostosowane do płci, wieku potencjalnych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. okł. i grzbiet: Handlowanie to gra: od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia: zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb, radzenia sobie z grami kupieckimi, budowania profesjonalnej podstawy handlowej. Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć. Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek. Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce. [www.czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.51 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4657, C-33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód: handlowiec : skuteczna sprzedaż bez manipulacji / Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Helion, 2018. - 352 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Kariera w sprzedaży nie jest dla każdego. To praca trudna. Można rzec: elitarna. Wymaga bowiem od wykonującego ją człowieka predyspozycji, które często pozostają ze sobą w sprzeczności. Trzeba być równocześnie świetnym analitykiem — potrafiącym pracować z danymi, tabelami, liczbami — oraz empatycznym psychologiem odczytującym prawdziwe potrzeby klienta z zawoalowanych nieraz słów, mimiki, mowy ciała. Sprzeczności jest więcej. Doświadczonym handlowcom, zbrojnym w wiedzę i umiejętności sprzedażowe, brakować może entuzjazmu, jaki mają początkujący. Ci z kolei zdolni są zarazić rozmówcę swoją świeżą energią, by zaraz potem zniechęcić do siebie nieświadomie popełnioną gafą — zachowaniem dalece wykraczającym poza ramy biznesowej etykiety. Jak to pogodzić? Jak umiejętnie i racjonalnie zorganizować własną pracę w terenie, wykorzystując przy tym twarde techniki sprzedażowe i jak równocześnie kierować się w kontaktach zawodowych tym, czego oczekują klienci, czyli: emocjami, szczerością, sercem? Gdzie, będąc weteranem profesji, szukać entuzjazmu młodzika? I odwrotnie: skąd czerpać doświadczenie, gdy startuje się w tym niełatwym, lecz fascynującym zawodzie? O tym piszą Andrzej Niemczyk i Mariusz Kędzierski, handlowcy i trenerzy sprzedaży z wieloletnim stażem. W swojej książce zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, którzy zechcieli przyłożyć rękę do powstania tego niezwykłego poradnika. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa — od pierwszego tzw. zimnego telefonu aż po finalizację transakcji i dalej, do podtrzymywania przyjaznych relacji z partnerami w biznesie. Andrzej Niemczyk — menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zarządzania i szkoleń. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie w szerokim zakresie tematycznym. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać oraz współautorem książek: Książka dla skutecznych szefów, Motywacja pod lupą, Zarządzanie projektem szkoleniowym oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym. Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie”, „Marketing w Praktyce”, „Brief”. Więcej o autorze na: www.aniemczyk.pl. Mariusz Kędzierski — menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwijania kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Biznes w Praktyce)
(Onepress Exclusive)
Czas trwania 5 godzin 13 minut 36 sekund.
Na opakowaniu: 1. Zaciekawienie. 2. Docenienie wartości. 3. Alternatywy. 4. Oszacowanie ryzyka. 5. Ocena warunków sprzedaży. 6. Pragnienie zakupów.
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! [www.empik.com, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości)
Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z wielu dziedzin - prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący utrzymać się z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientów, którzy zapłacą za jego usługę. Oznacza to, że punktem wyjścia są dla niego relacje z klientami oraz innymi ludźmi, z którymi pośrednik stale współpracuje. Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednik musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby, zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi. Paradoks polega na tym, że wiedza oraz umiejętności psychologiczne są pośrednikowi niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3% całości programu. Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w najróżniejszych biurach nieruchomości - i tych okazałych, bardzo zamożnych, i tych bardzo małych, czasem jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich działalności, lecz główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomości komercyjnych. Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na swój sposób specyficzny, a klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy wobec współpracy z pośrednikiem. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-163 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Psychologia sprzedaży nieruchomości [Dokument dźwiękowy] / Grażyna Białopiotrowicz. - Warszawa : Poltext, cop. 2012. - 1 płyta CD (9 godz. 11 min 49 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Nieruchomości)
Czas trwania 9 godz. 11 min 49 s.
Grażyna Białopiotrowicz postanowiła opowiedzieć o tajemnicach zawodu agenta nieruchomości. To audiobook, w którym autorka poświęca wiele uwagi budowaniu relacji z klientami - tymi już przekonanymi i tymi potencjalnymi. Usłyszymy nie tylko o rozpoznaniu rynku, ale również o konkretnych metodach skutecznego negocjowania. To właśnie umiejętności psychologiczne decydują o tym, czy pośrednik nieruchomości odnosi sukcesy. W procesie szkolenia nie są to wysoko cenione umiejętności, w praktyce jednak okazują się nieodzowne. Należy pamiętać bowiem - i o tym Białopiotrowicz wielokrotnie wspomina w „Psychologii sprzedaży nieruchomości” - że każdy klient różni się od poprzedniego tak, jak jego potrzeby w związku z wynajmem, zbyciem lub zakupem nieruchomości. Warto wiedzieć, jak rozpoznać te potrzeby i dostosować stosowane metody negocjacyjne do konkretnej osoby. Zadowolony klient to inwestycja w przyszłość. [www.audioteka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu / Adam Ubertowski. - Wyd. 2 w jęz. pol. - Gdańsk : Oficynka, 2015. - 374 s. ; 24 cm.
(Progres)
Prowadzisz biznes? Chcesz wiedzieć, jak to robić lepiej, wydajniej, z większą satysfakcją zarówno osobistą, jak i finansową? Oto podręcznik dla każdego praktyka biznesu. Zawiera wiedzę o komunikacji, efektywności, gratyfikacji, psychologii zarządzania, ale też i psychologii rynku. Rozjaśnia wątpliwości, podpowiada, jak znajdować rozwiązania i dostrzegać więcej niż konkurencja. Uczy rozumnego podejścia do pracy i ludzi - pracowników, współpracowników, klientów. [www.empik.com, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.94 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Infolinia złudzeń [Dokument dźwiękowy] / Ewa Zdunek. - [Piaseczno] : Storybox.pl ; [Warszawa] : Lira Publishing, copyright 2021. - 1 płyta CD (5 godz. 15 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Historia Weroniki P. / Ewa Zdunek ; 1)
Na opakowaniu: Witaj w naszym świecie! Jak możemy cię do niego zwabić?
Czas trwania: 5 godz. 15 min
Stanowi część 1. cyklu.
Witaj w naszym bezwzględnym świecie! Jak możemy Cię do niego zwabić? Weronika Ptak podejmuje zatrudnienie w banku. Etat w dużej, stabilnej firmie jest dla młodej dziewczyny jak wygrany los na loterii. Weronika pracuje na infolinii, ale naiwnie ma nadzieję, że jeśli będzie osiągała cele wyznaczane przez przełożonych, z czasem otrzyma wymarzony awans. Mógłby to być dla niej start do prawdziwej kariery i początek nowego, lepszego życia… Tymczasem kierownictwo banku stosuje coraz bardziej wyrafinowane sztuczki psychologiczne, aby manipulować pracownikami. Trwa typowy wyścig szczurów. Słabsi muszą z niego odpaść, wrażliwsi podporządkować się sprytniejszym. Na jaw wychodzą informacje, które zmuszą bohaterkę do zmiany planów… Podwójne sumienie w cenie jednego! Dasz się skusić? [virtualo.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - lit.pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość detaliczna / redakcja naukowa Jan Koleśnik. - Warszawa : Difin, 2016. - 230 s. : il. ; 23 cm.
Publikacja poświęcona została bankowości detalicznej, uwzględniająca najnowsze zmiany w tym obszarze, dotyczące m.in. przeciwdziałania lichwie, regulacji kredytu konsumenckiego, czy też odwróconego kredytu hipotecznego. Szczególne miejsce zajmują w niej nowoczesne produkty bankowe, takie jak instrumenty płatnicze oraz wciąż nowe na polskim rynku formy świadczenia usług bankowych, np. private banking. Książka prezentuje przy tym tematykę związaną z bankowością detaliczną zarówno od strony banku (np. ukazując sposób ujmowania tego rodzaju bankowości w rachunku adekwatności kapitałowej), jak też od strony klientów (poprzez przedstawienie zasad segmentacji klientów, kanałów dystrybucji oraz najważniejszych produktów depozytowych, kredytowych i rozliczeniowych). [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-336.7, MgC-1228 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Odmień oblicze swojej firmy! Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple. Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi - czy to z klientami, czy z pracownikami - mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi. W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa. Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników - ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia. Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam - najwyższy - standard obsługi. Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów: ? inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania "pętli sprzężenia zwrotnego", dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji, ? inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta, ? miejsce akcji - należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego. To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia. Tony Hsieh, autor bestsellera "New York Timesa" Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc. [merlin.pl, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej