Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(131)
Forma i typ
Gry i zabawki
(121)
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(108)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(2)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(122)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(5)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(3)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(7)
Bauza Antoine (1978- )
(5)
Bobrowski Hubert (historyk)
(5)
Feliks Janusz
(5)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Cardouat Marie
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Graboś Anita (1977- )
(2)
Haka Filip (1974- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Kędzierski Robert (1965- )
(2)
Läckberg Camilla (1974- )
(2)
Läckberg Camilla (1974- ). Kobiety bez litości
(2)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Andre Marc
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blok Patryk
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Brand Inka
(1)
Brand Markus
(1)
Brosz Bartek
(1)
Bułacki Światosław
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Centrum Badawcze Lisciani
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chvátil Vladimir (1971- )
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Coimbra Miguel (1977- )
(1)
Colletti Marco
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Czapczyk Paweł (1969- )
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
Delval Julien
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Deventer Oscar von
(1)
Douglas Ali
(1)
Evarts Denise
(1)
Evarts Madeleine
(1)
Evarts Max (autor gier)
(1)
Evarts Miranda
(1)
Feliks Janusz (autor gier)
(1)
Fleury Jérèmie (ilustrator)
(1)
Fornal Przemysław (ilustrator)
(1)
Friedemann Friese
(1)
Galotti Sally
(1)
Gałęzowski Marek (1972- )
(1)
Gentili Maria Rita
(1)
Goldsberry Ryan (ilustrator)
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Goździewicz Małgorzata
(1)
Grajkowski Wojciech
(1)
Grandgirard Mélanie
(1)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(1)
Harris Robert (1957- )
(1)
Hely Claudia (1978- )
(1)
Hladik Roman [gry planszowe]
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Januszkowa Samira
(1)
Jedlińska Magdalena (tłumaczka)
(1)
Jeżewska Joanna (1965- )
(1)
Kalińczak Kamila (dziennikarka)
(1)
Kania Piotr (sztuki piękne)
(1)
Kałuża Adam (1971- )
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kobilke Victor
(1)
Kolasiński Jakub
(1)
Kramer Warren
(1)
Krzesiak Renata
(1)
Kucerovsky Tomas
(1)
Kwasek Antonina
(1)
Larek Tomek
(1)
Leroy Cyrille (autor gier)
(1)
Ling Wei-Min (1984- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(54)
2010 - 2019
(73)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(114)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(131)
Język
polski
(131)
Odbiorca
Dzieci
(84)
9-13 lat
(80)
6-8 lat
(64)
Młodzież
(58)
Dorośli
(42)
14-17 lat
(31)
0-5 lat
(17)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura szwedzka
(2)
Temat
Podróże
(4)
Rycerze
(4)
Myślenie
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Trening umysłu
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Czarodzieje
(2)
Gry planszowe
(2)
Grzybobranie
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski
(2)
Kreatywność
(2)
Labirynt
(2)
Magia
(2)
Pociągi
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Tajemnica
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wagony
(2)
Zemsta
(2)
Ślimaki
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Arytmetyka
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Biznes
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czołgi
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekologia
(1)
Fauna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Flora
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Historia powszechna
(1)
Kalambury
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koncentracja
(1)
Kontynenty
(1)
Kosmos
(1)
Koziołek Matołek (postać fikcyjna)
(1)
Kraby
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kultura języka
(1)
Las
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Mokradła słone
(1)
Mowa
(1)
Myszki
(1)
Nauka liczenia
(1)
Nieruchomości
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Ogień
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
PRL
(1)
Państwo
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Pingwiny
(1)
Piłka nożna
(1)
Plezjozaury
(1)
Polska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Ptaki
(1)
Pterozaury
(1)
Romek (postać fikcyjna)
(1)
Scrabble
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Skarby
(1)
Skojarzenia (psychologia)
(1)
Stolice
(1)
Strażacy
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Słowa
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Tradycja
(1)
Trening koncentracji
(1)
Tytus (postać fikcyjna)
(1)
Województwa
(1)
Wszechświat
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Wyzwania
(1)
Władcy
(1)
Zabytki architektury
(1)
Zabytki kultury
(1)
Śpiączka
(1)
Żołnierze
(1)
Żółwie
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(2)
Szwecja
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(129)
Gry i zabawy umysłowe
(48)
Gry edukacyjne
(23)
Gry strategiczne
(14)
Gry w karty
(7)
Gry i zabawy dziecięce
(6)
Gry i zabawy
(4)
Gry karciane
(3)
Publikacje dla dzieci
(3)
Gry językowe (pedagogika)
(2)
Kryminał
(2)
Książka-zabawka
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry rodzinne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Quizy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(91)
Edukacja i pedagogika
(15)
Językoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
131 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : [gra obrazkowa] obrazki : ściśle tajna gra obrazkowa / Vlaada Chvátil ; [ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
(Wiek: 10+)
Gra przeznaczona dla 2-8+ graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-36/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza 480 x 480 mm ; pionki statek w formie puzzli 3D ; karty do gry wtym: 47 kart"Pytanie", 37 kart "Przygoda", 18 kart "Bazar", 4 karty "Mapa", 4 karty przelicznik ; 4 karty Próba Hipokampusa ; 1 tabliczka KrysZtałki dla Smoka ; 1 kostka cyfrowa,; 1 kostka funkcyjna ; 8 kolorowych kryształów dla smoka ; 20 żetonów Beczka z wodą ; 32 żetony Ryby ; 14 żetonów Koral ; 14 żetonów Perła ; 1 żeton Pirat ; 1 plastikowa podstawka ; instrukcja.
Liczba graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Podczas rozgrywki poszukujemy złotego runa, którego strzeże jeden z 4 Smoków Morskich. W pierwszej kolejności musimy zdobyć kryształki, którymi można obłaskawić smoka. Potem trzeba przepłynąć przez Cieśninę Hipokampusa, gdzie zostaniemy poddani specjalnej próbie. Wreszcie musimy rozwiązać zagadkię, który ze smoków pilnuje złotego runa. Gracz, który dokona tego jako pierwszy zostaje zwycięzca rozgrywki. Pionki, którymi poruszamy się po planszy to historyczne modele jednostek żaglowych w formie Puzzli 3D do samodzielnego złożenia. Gra zawiera ponad 180 pytań z geografii fizycznej oraz historii wielkich odkryć geograficznych. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 140/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo lines [gra planszowa] / Grzegorz Rejchtman ; [ilustracje Cezary Szulc]. - Warszawa : Egmont, copyright 2021. - 1 pudełko ; 30x30x8 cm.
Zawartość pudełka: 162 karty, 32 klocki, klepsydra, woreczek, tor rund, 58 klejnotów, instrukcja.
Gra dla 1-4 graczy.
Czas rozgrywki 25 min.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Światowa premiera nowej wersji „Ubongo”! Tym razem wszyscy gracze będą starali się rywalizować, budując jak najszybciej ten sam wzór pokazany na karcie, używając do tego trójwymiarowych, prostokątnych klocków. Po 9 rudach gracze sumują punkty. Wygrywa ten, kto zdobędzie ich najwięcej. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. Gra wydaje się czasem być trudniejsza niż Ubongo 3D. Rywalizacja polegająca na budowaniu przez wszystkich graczy jednocześnie tego samego wzoru wprowadza dużo więcej emocji niż w wersji podstawowej czy w Ubongo 3D. To pierwsze na świecie wydanie tej wersji gry Ubongo! [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-83/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : edycja Grzybobranie - London : Winning Moves, 2023. - 1 pudełko ; 27x5,5x40 cm.
(Monopoly)
Zawartość pudełka: plansza, 6 kolekcjonerskich pionków, 32 stragany, 12 sklepów, 2 kostki, 28 kart obszarów leśnych, 16 kart Na polanie, 16 kart Na straganie, 1 plik banknotów, instrukcja.
Czas gry: 1-3 godz.
Ilość graczy: 2-6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 168/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk [gra planszowa] : Minnie Mouse [gra planszowa]. - Gdynia : Trefl, [2001]. - 1 pudełko ; 25,5 x18 cm.
(Wiek: 5+)
W pudełku: plansza, kostka do gry, 16 pionków w 4 kolorach, instrukcja gry.
Gra dla 2-4 graczy.
Czas gry; 15-35 min.
Popularna gra planszowa w nowej odsłonie. Dzięki prostym zasadom i dużej dynamice gry, rozgrywka sprawi radość młodszym i starszym członkom rodziny. Ciekawym urozmaiceniem jest piękna grafika w stylu Disneya z uwielbianą przez dziewczynki Minnie. Zadaniem graczy jest wprowadzić swoje cztery pionki do domku na końcu planszy. Kto zrobi to jako pierwszy, zostaje zwycięzcą. Gracze rzucają kostką i przesuwają pionki o liczbę wyrzuconych oczek. Każdy decyduje sam, którym pionkiem najkorzystniej ruszyć w danej kolejce. Wystarczy łut szczęścia i odpowiednie decyzje, żeby zwyciężyć. Czy uda Ci się spełnić te dwa warunki Dynamiczna, pełna rywalizacji gra ćwiczy myślenie strategiczne i cierpliwość. Gra przyjazna dziecku! Do produkcji gry wykorzystano wytrzymały, płótnowany papier i ekologiczne farby, dzięki czemu bezpieczna zabawa trwa przez długi czas!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-40/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : od zera do milionera. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2018. - 1 pudełko : 27,5x40,3x5,5 cm.
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : plansza, 8 pionków, 28 kart "Tytuł własności", 16 kart "Szansa", 16 kart "Kasa Społeczna", 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki do gry, 1 plik banknotów, instrukcja gry.
Liczba graczy: 2-6
Na okładce podtytuł: Polska jest piękna.
mperium hotelarskie, domy w przepięknych zakątkach Polski, a może skromna budka z goframi? Z MONOPOLY Polska jest piękna wszystko jest możliwe! Na planszy zamiast klasycznych ulic znajdziesz Morskie Oko, Zamek w Malborku,Gród w Biskupinie i wiele innych malowniczych atrakcji. Podróżując pionkiem po planszy, nie zapominaj o autostradach i zadbaj o swoje auto. Wymiana opony może Cię sporo kosztować! Nie omijaj natomiast pól z oznaczeniem ferii oraz wakacji. Doskonale znane karty szansy i kasy społecznej to sposób na szybką fortunę lub… powrót do domu autostopem! Mówi się, że każdy powód jest dobry, żeby rzucić wszystko i jechać na wycieczkę. Zbierz rodzinę i zacznij przygodę we własny domu! Zasady gry Gracze wybierają pionki i pobierają banknoty o nominałach 500, 100, 50, 20, 10, 5 i 1. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej fortuny, wykupując pola na planszy. Uważajcie! Za wejście na czyjeś pole należy słono zapłacić. Wygrywa gracz, który zdobędzie przewagę na planszy i doprowadzi pozostałych uczestników do bankructwa. Szczegółowa instrukcja znajduje się w pudełku. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 105/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 7+)
Na pudełku: Najczęściej nagradzana gra imprezowa!
Zawartość pudełka: 125 kart (250 pytań), podajnik na pytania, 5 markerów, 5 suchościeralnych tabliczek, 1 tabliczka z cyfrą "1", 5 dużych pionków, 5 małych pionków, 1 plansza punktacji) : drewno, karton, plastik, tektura, kolor,
Czas gy: 25 min
Liczba graczy: 3-10
Aby wygrać, nie musisz znać odpowiedzi, wystarczy, że dobrze obstawisz i zaryzykujesz w odpowiednim momencie! W edycji familijnej zebrano pytania dostosowane do gry w rodzinnym gronie. Uproszczone zasady pozwolą bawić się nawet młodszym dzieciom. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-68/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 60 min
Ilość graczy: 3-5.
Zawartość pudełka: plansza ; 200 banknotów ; 110 znaczników plonów ; 45 plantacji ; 15 niebieskich kanałów ; 5 kanałów do składania propozycji ; 1 źródło ; 3 palmy ; 1 nadzorca kanałów ; instrukcja.
Kilka mil na zachód od Afryki leży Santiago - główna z wysp Republiki Zielonego Przylądka. W gorącym klimacie każda kropla wody jest skarbem. Gracze są posiadaczami ziemskimi, licytującymi plantacje poszczególnych upraw (banany, trzcina cukrowa, ziemniaki, fasola lub czerwona papryka). Każdy gracz stara się rozwijać plantacje w duże, połączone ze sobą obszary. By uchronić się przed słabymi plonami lub nawet całkowitym ich uschnięciem, plantacje muszą być połączone z siecią kanałów irygacyjnych tak szybko, jak to tylko możliwe. By mieć pewność, że nowe kanały łączą plantacje gracza z siecią, musi on przekupić obecnego nadzorcę kanałów. Im szybciej nawodni swoje plantacje i im więcej plantacji z tą samą uprawą połączy ze sobą, tym większe zyska plony (i większą sumę pieniędzy) na końcu gry. Gracz, który kupuje, nawadnia i łączy swoje plantacje najbardziej efektywnie, wygrywa grę. W tej grze obowiązuje jedna zasada: Pieniądze płyną tam, gdzie płynie woda!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-97/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: 7 płytek terenu ; 2 paski terenu ; 1 płytka kończąca ; 6 blokad ; 8 pionków ; 4 plansze ekspedycji ; 1 znacznik pierwszego gracza ; 1 plansza marketu ; 86 kart ekspedycji ; 36 żetonów jaskini - instrukcja Gandalf.com.pl
W grze Wyprawa do El Dorado gracze wcielają się w przywódców wypraw, którzy wyruszają na poszukiwanie legendarnej krainy złota w gęstej dżungli Ameryki Południowej. Każdy gracz gromadzi i wyposaża własny zespół, zatrudniając różnych pomocników, od zwiadowców, przez naukowców po Aborygenów. Wszyscy mają na celu jeden cel: jak najszybciej dotrzeć do złotej granicy i zdobyć dla siebie wszystkie bogactwa. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-109/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ubongo duo [gra] / Grzegorz Rejchtman - Warszawa : Story House Egmont, 2022. - 1 pudełko ; 20 x20 x 5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: dwustronna plansza punktacji ; 2 pionki ; 2x21 kafelków ; 2x9 plansz zadań ; 1 kostka dwudziestościenna ; instrukcja.
Liczba graczy: 2
Czas gry: 30 min
Spotkanie mistrzów! Oto specjalna wersja kultowej gry „Ubongo” dla 2 graczy! Zawiera klocki o bardziej skomplikowanych kształtach i nowe plansze zadań. Obaj gracze będą rozwiązywać tę samą łamigłówkę! Kto pierwszy zakryje pola swoimi kafelkami? Kto wygra cały pojedynek i zostanie arcymistrzem „Ubongo”? Dwa poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 190/GP, KM - 145/GP, KM - 127/GP (3 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alias : kobiety vs mężczyźni [Gra planszowa]. - Peri :Tactic Games, 2016. - 1 pudełko ; 25 x 6 x25 cm.
(Alias)
Zawartość pudełka: plansza, 400 kart (2400 haseł), klepsydra, 2 pionki (biały i czarny) ; instrukcja.
Gracze: 4 i więcej (drużyna kobiet i drużyna mężczyzn)
Czas gry: 60 min
"Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to gra planszowa dla dwóch drużyn: męskiej i żeńskiej. Sprawdźcie, jak dobrze znacie świat drugiej płci! Niektórzy mówią, że kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa. I rzeczywiście w wielu wypadkach świat obu płci bardzo różni się od siebie. Prawdopodobnie sporo pań nie potrafiłoby odróżnić klucza francuskiego od wkrętarki, a panowie zazwyczaj nie mają bladego pojęcia o cieniach do powiek i regulacji brwi. Może to być przyczyną zabawnych nieporozumień, może też być świetnym materiałem do zabawy. "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to zabawna gra towarzyska, w której trzeba wykazać się wiedzą na temat drugiej płci. Aby wygrać, musisz naprowadzić swoją drużynę na odpowiednie tory skojarzeń. W tym celu trzeba wykorzystać zarówno swoją wiedzę, jak i poczucie humoru. W grze biorą udział dwie drużyny: jak sama nazwa sugeruje kobiet i mężczyzn. Drużyna musi odgadywać hasła ze zbioru słów i zwrotów typowo męskich (rzut rożny, spartańskie warunki) oraz żeńskich (Paweł Małaszyński, kolor turkusowy). A zatem panowie muszą tłumaczyć sobie hasła związane z płcią piękną i vice versa. Czy to zadanie wydaje Wam się łatwe? Pamiętajcie też, że czas gra na Waszą niekorzyść. Podczas gdy w klepsydrze przesypuje się piasek, Wasza drużyna musi odgadnąć jak najwięcej haseł, bazując na podpowiedziach, przeciwieństwach i skojarzeniach. Gra "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to wspaniały pomysł na spędzenie wieczoru w gronie znajomych. Ta zabawa da Wam wiele radości i pokaże, jak dobrze znacie świat drugiej płci. "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to gra stworzona przez Tactic. [https://www.taniaksiazka.pl/gra-alias-kobiety-vs-mezczyzni-tactic-p]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 149/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
I know [gra]. - Kraków : Tactic Games Polska, 2022. - 1 pudełko ; 22x22x4 cm.
(Wiek: 15+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 plansza ; 400 kart ; 6 pionków iKnow ; 6 pionków iBet ; żetony punktacji w dwóch kolorach ; instrukcja.
Ilość graczy: 2-6 osób.
Czas gry: 45 min+
iKnow jest grą planszową, w której istotną rolę odgrywa interakcja. Wiedza, umiejętności taktyczne oraz szczęście składają się w jej przypadku na niepowtarzalną całość. Wynik zależy nie tylko od poprawnych odpowiedzi na pytania, ale i od trafnych przewidywań, co do wiedzy znajomych, z którymi grasz. Przekonaj się, jak dobrze ich znasz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 229/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Osada [Gra planszowa] : gra dla całej rodziny. - Chwaszczyno : Alexander, 2012. - 1 pudełko ; 26x25,5x4,5 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Na okładce: zdobywasz złoto ; budujesz ; bronisz ; atakujesz ; wygrywasz.
Zawartość opakowania: klepsydra, statek, 4 kostki, 64 figurki, 64 pchełki małe, 32 piramidki, 32 niskie pionki, instrukcja.
Ilosć graczy : 2-4 osób
Gra strategiczna dla całej rodziny. Wygrywa ten, kto pierwszy rozbuduje swoją osadę, tworząc silne i bogate miasto. W celu zdobycia przewagi, każdy z graczy musi zgromadzić złoto i surowce, z których będzie mógł wybudować zamek, katedrę, uniwersytet, mennicę, koszary itd. Gracze muszą też stworzyć swoją armię, by móc się bronić i atakować przeciwników w celu powiększenia swojego terytorium. Zwycięstwo należy do najlepszego stratega.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-96/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 400 kart ze słowami do pokazania lub opisania (3100 słów) ; plansza do gry z premiową ruletką ; klepsydra ; 6 pionków ; szczegółowa instrukcja.
Czas gry: 45 min
Ilość graczy: 4-bez ograniczeń
Ta gra jest oparta na grze Party A;lias firmy Tactic Games Oly. Nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy,
Party Time (dawniej Party Alias) to gra, w której musisz wyjaśnić pozostałym graczom znaczenie słów za pomocą innych wyrazów, używając synonimów, antonimów i podpowiedzi. Na polach premiowych czekają na Was zadania dodatkowe: pokazywanie zwierząt lub zawodów, wyszukiwanie rymów, opisywanie znanych osobistości lub znalezienie jak najwięcej ilości wyrazów na tą samą literę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-94/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
W zestawie: dwustronna plansza ; kostka do gry ; 16 pionków ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy
"Chińczyk" i "Wyścig" to zestaw gier dla całej rodziny. "Chińczyk" to wersja klasycznej gry losowej, przeznaczonej dla 2 do 4 osób. Można w niej stosować pewne taktyczne posunięcia. Ta gra o bardzo prostych zasadach zawsze wyzwala wiele emocji. "Wyścig" to gra o równie prostych zasadach. Koziołek matołek postanawia wybrać się na poszukiwania Pacanowa, miasteczka w którym kowale potrafią podkuwać kozy. Pomóż Koziołkowi w wędrówce, przeżyj wraz z nim liczne przygody i razem dotrzyjcie na upragnioną metę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-39/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz wieczorny [gra planszowa]. - Białystok : Kangur, 2022. - 1 pudełko ; 23 x26 x6 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry ; kostka ; 4 pionki ; 5 talii kart (108) ; 14 żetonów ; instrukcja.
Ilość graczy: +2
Nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat ze względu na możliwość połknięcia drobnych elementów.
Skąd pochodzi Pippi Pończoszanka? Gdzie odbyła się rewolucja goździków? Jaką muzykę tworzył Bob Marley? Gdzie rosną pomarańcze? Co kręci Was najbardziej? Geografia? Technika i wynalazki? Historia? Sztuka? A może muzyka labo film? Spędź wieczór w rodzinnym gronie lub ze znajomymi i poszerz swoje horyzonty! Zagrajcie i odkryjcie, w czym jesteście naprawdę mocni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 122/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20-40 minut
Zawartość pudełka: 30 kart z pytaniami, 5 pionków, kostka do gry, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, plansza do gry.
Na okładce: rozwijaj historię, poznawanie świata, spostrzegawczość, pamięć.
Gra edukacyjna „Historia Polski” (7–99 lat) to wspaniała przygoda dla miłośników podróży w czasie oraz ciekawostek historycznych. Gracze ścigają się o zwycięstwo i poznają przy tym życie mieszkańców dawnej Polski. Dodatkowe zadania z wyszukiwaniem obrazków z kart na planszy urozmaicają rozgrywkę, a przy tym ćwiczą spostrzegawczość oraz refleks. Co sprzedawano w sukiennicach? Jak ubierała się szlachta? Dokąd można było popłynąć statkiem „Batory”? – odpowiedzi na te i wiele innych pytań można poznać w czasie emocjonującej zabawy. Nauka historii przez zabawę Niełatwo zachęcić dzieci do nauki historii. Ilość informacji do zapamiętania może przytłaczać. Ciężko też połączyć poszczególne fakty i daty w całość. Rodzinna gra to świetny pretekst do tego, żeby uczyć się historii w radosnej atmosferze. Wyścig przez stulecia pozwoli dzieciom lepiej umiejscowić ważne wydarzenia na linii czasu. Atrakcyjna grafika i element rywalizacji zachęcą do zdobywania i poszerzania wiedzy zdobytej w szkole. Emka Kowalska, blog obibooki.pl, prowadząca „Przeczytaj mi te historię” w TVP Historia Gra „Historia Polski” pokazuje, że historii można uczyć się w ciekawy i nowoczesny sposób. W czasie wyścigu po planszy gracze odpowiadają na pytania związane z dziejami Polski i jej dawnych mieszkańców, wykonują zadania opisane na kartach ruchu oraz wypatrują na planszy osoby i obiekty przedstawione na kartach do gry obserwacyjnej. Historyczna wyprawa rozbudza ciekawość świata, uczy myślenia logicznego, pozwala poznać różne okresy historyczne oraz dostrzec ich niepowtarzalność. Zamiast wkuwania dat gracze poznają szeroki kontekst kulturowy i społeczny. Barwne ilustracje Zuzanny Wollny, specjalizującej się w historycznych narracjach dla dzieci, przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów oraz zachęcają do poznawania historii Polski. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój historia, poznawanie świata, spostrzegawczość, pamięć. [smyk.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-64/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie [gra planszowa] : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barillé / koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud. - Warszawa : Hippocampus, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja) ; 26x26x8 cm.
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Informacje o autorze gry znajdują się na stronie Wydawnictwa Hippocampus.
W pudełku: plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja
Twoim celem jest jak najszybsze zdobycie 7 żetonów Hemo – w tym celu poruszasz się po planszy i wykonujesz zadania, na jakie natrafiłeś po drodze. Będą przeszkadzać ci w tym wirusy i bakterie bądź będziesz musiał wykazać się wiedzą na temat funkcjonowania ludzkiego organizmu. Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy otrzymuje 3 żetony globinka, 2 żetony leukocyt i 2 żetony lekarstwo, kartę z przelicznikiem wymiany i detektor poprawnych odpowiedzi. Wszystkie pozostałe żetony należy pozostawić obok planszy, w banku, tak aby każdy gracz miał do nich wygodny dostęp. Karty należy porozkładać w odpowiednich miejscach na planszy. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz – wybiera swój pionek, którego kolor przydzielony jest do konkretnego układu na planszy. Rzuca kostką i przesuwa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o tyle pół, ile pokazuje liczba wyrzuconych oczek. Jeśli natrafi na pole z zadaniem – musi je wykonać. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 5/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu [gra planszowa] : Europa / autor gry: Alan R. Moon ; ilustracje: Julien Delval ; projekt graficzny: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników: 45 żółtych, niebieskich, czarnych, czerwonych i zielonych oraz kilka dodatkowych w każdym kolorze, 15 kolorowych Dworców: po 3 w każdym kolorze, 158 kolorowych kart, 110 kart Wagonów w 8 kolorach oraz 14 lokomotyw, 46 biletów: 40 biletów na Typowe Trasy i 6 biletów na Długie Trasy z niebieskim tłem, 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres - premia za najdłuższą trasę, 5 drewnianych znaczników punktacji po 1 w każdym kolorze, instrukcja) ; 30x30x7 cm.
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-5 osób.
Czas gry: 30-60 min.
W pudełku:plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników: 45 żółtych, niebieskich, czarnych, czerwonych i zielonych oraz kilka dodatkowych w każdym kolorze, 15 kolorowych Dworców: po 3 w każdym kolorze, 158 kolorowych kart, 110 kart Wagonów w 8 kolorach oraz 14 lokomotyw, 46 biletów: 40 biletów na Typowe Trasy i 6 biletów na Długie Trasy z niebieskim tłem, 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres - premia za najdłuższą trasę, 5 drewnianych znaczników punktacji po 1 w każdym kolorze, instrukcja.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 4/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry 30 minut
Liczba graczy 3-12
Zawartość pudełka: 84 karty, plansza punktacji, 12 tabliczek do głosowania, 24 znaczniki do głosowania, 12 drewnianych pionków króliczków, instrukcja
Puść wodze fantazji i baw się z Dixit Odyseja - rozszerzoną wersją popularnej gry skojarzeniowej. Dzięki dodatkowym elementom możesz zaprosić do zabawy aż 12 osób! Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów i bawcie się wyobraźnią. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-60/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej