Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(279)
Forma i typ
Książki
(263)
Publikacje naukowe
(113)
Publikacje dydaktyczne
(91)
Publikacje fachowe
(91)
Poradniki i przewodniki
(43)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Audiobooki
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(229)
dostępne
(58)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(40)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(14)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(4)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(225)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(7)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(2)
Autor
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(9)
Kotler Philip (1931- )
(6)
Gasper Dorota (tłumacz)
(5)
Knosala Ryszard (1949- )
(5)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(4)
Kauf Sabina
(4)
Michalak Robert (1968- )
(4)
Sałbut Bartosz (tłumacz)
(4)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Niemczyk Andrzej (couch)
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Adamik Anna Iwona
(2)
Badura Chris
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Doroba Anita (tłumaczka)
(2)
Erikson Thomas (1965- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(2)
Hasooni-Abood Diana (tłumaczka)
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Lipa Michał (tłumacz)
(2)
Niemczyk Anna (psycholog)
(2)
Oleszek Sylwester
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pogorzelski Jacek
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(2)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Stawarz Barbara (nauki ekonomiczne)
(2)
Stuss Magdalena Maria
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wręga Michał (ilustrator)
(2)
(07)
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Allen David (1945- )
(1)
Ambroziak Dariusz (psycholog)
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawca)
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babis Henryk (ekonomia)
(1)
Bakalarz Dariusz (tłumacz)
(1)
Banaszkiewicz Hanna (analityk)
(1)
Bandler Richard (1950- )
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Baran Radosław (marketing)
(1)
Baranowska-Prokop Ewa (ekonomia)
(1)
Baranowski Marian (tłumacz)
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barron-Tieger Barbara
(1)
Barroso Martínez Ascensión
(1)
Barry Bruce (1958- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Barłowska Joanna
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bech-Wysocka Katarzyna (ekonometria)
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Białas Andrzej
(1)
Biniek Hanna
(1)
Biniek Zenon (1948- )
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Bogle John C. (1929-2019)
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Borowski Kamil
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brodnicka Elwira (towaroznawstwo)
(1)
Brodziak Aneta
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Broniecka Justyna
(1)
Brown Stanley H. (poradnictwo)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(86)
2010 - 2019
(163)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(239)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(278)
Język
polski
(278)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(67)
Menedżerowie
(45)
Studenci
(20)
Przedsiębiorcy
(15)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Ekonomiści
(5)
Handlowcy
(3)
Informatycy
(3)
Inżynierowie
(3)
Studenci kierunków ekonomicznych
(3)
Dyrektorzy HR
(2)
Hotelarze
(2)
Inżynierowie budownictwa
(2)
Logistycy
(2)
Młodzież
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Urzędnicy
(2)
14-17 lat
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy finansowi
(1)
Architekci
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bezrobotni
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dyplomaci
(1)
Geografowie
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Księgowi
(1)
Marketingowcy
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Oficerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pracownicy sektora żywnościowego
(1)
Pracwnicy przedsiębiorstw i administracji
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rodzice
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści bankowości
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści zdrowia publicznego
(1)
Spedytorzy i operatorzy logistyczni
(1)
Sportowcy
(1)
Studenci uczelni ekonomicznych
(1)
Studenci uczelni rolniczych
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły Wyższe
(1)
Szkoły policealne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Słuchacze studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów
(1)
Słuchcze
(1)
Technolodzy żywności
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(55)
Marketing
(34)
Przedsiębiorstwo
(28)
Innowacje
(21)
Menedżerowie
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Konsumenci
(12)
Marketing cyfrowy
(12)
Motywacja pracy
(11)
Komunikacja marketingowa
(10)
Sukces
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Zarządzanie kryzysowe
(9)
Przywództwo
(8)
Logistyka
(7)
Media społecznościowe
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Analiza finansowa
(5)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Produkcja
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Reklama
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Hotelarstwo
(4)
Informatyzacja
(4)
Komunikacja elektroniczna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Negocjacje
(4)
Organizacja
(4)
Organizacje
(4)
Osobowość
(4)
Projektowanie
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Samorealizacja
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Łańcuch dostaw
(4)
Administracja
(3)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Coaching
(3)
Content marketing
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Inżynieria produkcji
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kreatywność
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marka
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Mentoring
(3)
Organizacja pracy
(3)
Organizacja przedsiębiorstwa
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Sprzedaż
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
Zarządzanie różnorodnością
(3)
Zarządzanie służbą zdrowia
(3)
Znak towarowy
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Automatyzacja
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Crowdsourcing
(2)
Decyzje finansowe
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Globalizacja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Temat: dzieło
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Temat: czas
2001-
(76)
1901-2000
(14)
1989-2000
(13)
1945-1989
(9)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(33)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Europa
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Województwo pomorskie (1999-)
(1)
Województwo łódzkie (1999-)
(1)
Gatunek
Poradnik
(69)
Podręcznik
(50)
Opracowanie
(40)
Monografia
(39)
Podręcznik akademicki
(25)
Materiały pomocnicze
(24)
Audiobooki
(13)
Dokumenty dźwiękowe
(13)
Praca zbiorowa
(13)
Raport z badań
(8)
Biografia
(3)
Blog
(3)
Programy komputerowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Dokumenty
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kodeks etyczny
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(4455)
Edukacja i pedagogika
(2240)
Medycyna i zdrowie
(1242)
Literaturoznawstwo
(1164)
Religia i duchowość
(1146)
Zarządzanie i marketing
(279)
Kultura i sztuka
(1129)
Psychologia
(1028)
Socjologia i społeczeństwo
(1000)
Podróże i turystyka
(869)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(765)
Biologia
(757)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(618)
Hobby i czas wolny
(607)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(563)
Kulinaria
(554)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(531)
Językoznawstwo
(448)
Inżynieria i technika
(365)
Kultura fizyczna i sport
(346)
Etnologia i antropologia kulturowa
(316)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(311)
Geografia i nauki o Ziemi
(296)
Rozwój osobisty
(289)
Fizyka i astronomia
(270)
Filozofia i etyka
(233)
Informatyka i technologie informacyjne
(210)
Architektura i budownictwo
(207)
Styl życia, moda i uroda
(193)
Nauka i badania
(156)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(140)
Ochrona środowiska
(105)
Media i komunikacja społeczna
(102)
Rolnictwo i leśnictwo
(102)
Matematyka
(97)
Chemia
(91)
Transport i logistyka
(87)
Praca, kariera, pieniądze
(79)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(75)
Dom i ogród
(51)
Archeologia
(42)
Styl życia, moda, uroda
(1)
279 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).[www.poltext.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pogoni za szczęściem / Chris Gardner ; współpraca Quincy Troupe ; przełożyły: Alina Siewor-Kuś, Dorota Kaczor. - Wydanie 2. - Katowice : Sonia Draga, 2007. - 335, [1] strona, [8] stron tablic kolorowych : fotografie ; 20 cm.
Chrisa Gardnera wychowały murzyńskie getto, matka dwukrotnie skazana za próby zabójstwa swojego wieloletniego partnera i niezliczone rodziny zastępcze. Nigdy nie poznał swojego biologicznego ojca, a wujowie, którzy mu go zastępowali, szybko zmarli. Zanim uciekł przed ojczymem-sadystą, zaciągając się do marines, przysiągł sobie, że jeśli sam kiedyś zostanie ojcem, za żadną cenę nie opuści swojego dziecka. Kilka lat później Gardner znalazł się na ulicy razem z półtorarocznym dzieckiem. Nie poddał się rozpaczy i ani przez chwilę nie potraktował swojego syna jak balast. Zacisnął zęby i przyjął ofertę stażu w firmie brokerskiej, choć miało to oznaczać, że okres bezdomności się przedłuży. Wkrótce dopiął swego – po okresie próbnym zdobył pracę, dzięki której mógł zapewnić małemu Christopherowi warunki rozwoju, jakich jego ojciec nigdy nie miał. Dziś Gardner, choć nigdy nie skończył college’u, nie wspominając nawet o studiach ekonomicznych, jest współwłaścicielem obracającej milionami dolarów firmy brokerskiej Gardner Rich & Company i żywym dowodem, że wciąż istnieją „pucybuci” na tyle wytrwali, by spełnić amerykański sen.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-929 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym ryzykiem, spowodowały powstanie wielu wyzwań znacząco wpływających na zmiany w sposobach zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami i kreowaniu ich systemów logistycznych. Procesy logistyczne coraz bardziej determinują wyniki współczesnych przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw. Monografia jest szczególnie wartościową pozycją ze względu na aktualność tematu, a zwłaszcza jej walory naukowe oraz aplikacyjne. Książka przedstawia rozważania koncentrujące się na problematyce zarządzania procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach i kreowanych przez nie łańcuchach dostaw w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Pierwszy na świecie guru małych przedsiębiorców Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy. Gerber przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie. Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami. [studio emka, 1996]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia rolę i zadania eurologistyki w dzisiejszym świecie na podstawie najnowszych i pierwszych do tej pory w Polsce badań. Autorzy prowadzą Czytelnika od istoty eurologistyki i jej znaczenia dla rozwoju Europy, poprzez jej części składowe, w tym infrastrukturę transportu, korytarze paneruopejskie, magazyny wirtualne, europejski model logistycznej obsługi klienta do nowego modelu zarządzania eurologistyką. [www.empik.com, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.51 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz. - 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe zaprezentowano jako zorganizowany proces budowania bezpieczeństwa. Ważnym akcentem realizacji tego procesu jest samorząd i w takiej roli został przez Autora przedstawiony. Samorząd jest fundamentem aktywności kryzysowej. Na tym szczeblu wszystko ma swój początek i najczęściej koniec. Dlatego rola samorządu w zarządzaniu kryzysowym jest bardzo ważna tak w wymiarze praktycznym, jak i teoretycznym; chodzi o udział samorządu w badaniach naukowych. Rola samorządu aktualnie jest ograniczona przepisami prawa i w znacznym stopniu brakiem odpowiednich aktów prawa kryzysowego. Treść książki jest adresowana do wszystkich zajmujących się zarządzaniem kryzysowym prezentując aktualny stan wiedzy w tym zakresie u naszych sojuszników i w Polsce oraz pożądane kierunki zmian w tym zakresie. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym. Przewiduje się uruchomienie zintegrowanego produktu turystycznego, umożliwiającego efektywne prowadzenie działań promocyjnych, co będzie stymulować ruch turystyczny i przyczyni się do wzrostu gospodarczego. W niniejszej książce autorzy proponują budowę zintegrowanego produktu turystycznego wokół idei miejskiej zrównoważonej turystyki oraz oferują narzędzia ewaluacyjne umożliwiające ocenę współpracy miasta z wyższymi uczelniami i korporacjami ICT we wdrażaniu pilotażowych rozwiązań. Na potrzeby publikacji stworzono listę potencjalnych pilotażowych projektów ICT wspierających strategię miejskiej zrównoważonej turystyki, m.in. budowy smart society w ramach projektów rewitalizacyjnych realizowanych na podobnej zasadzie, jak w korporacji Panasonic w Tokio czy Berlinie. Zaproponowano metodę oceny i hierarchizacji projektów ICT wspierających rozwój miejskiej zrównoważonej turystyki, pozwalającą oszacować wartość współpracy miasta z interesariuszami przy realizacji wspólnych projektów innowacyjnych. [www.pzwl.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Przepis [Dokument dźwiękowy] : jak tchnąć energię w zespół oraz organizację / Jon Gordon ; [przekład Anna Owsiak]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2011. - 1 płyta CD (3 godz. 01 min 13 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 3 godziny 1 minuta 13 sekund.
Dlaczego tak ważne jest to, kto miesza w garnku? Ledwie kilka miesięcy po zmianie pracy Nancy staje przed dylematem, czy powinna przyjąć proponowane jej stanowisko dyrektora generalnego Soup, Inc. Sprzedaż maleje, wokół krążą plotki na temat bankructwa i przejęcia firmy, a morale pracowników nigdy jeszcze nie było tak niskie. Wraz z zanikiem pasji i zaangażowania pracowników atmosfera w firmie utraciła swoją dawną wysoką temperaturę; nikt przecież nie lubi letniej zupy. W jaki sposób Nancy odwróci tę tendencję? Tym razem Jon Gordon opowiada historię Nancy poznającej najważniejsze składniki, które pomogą jej zrewitalizować firmę, zespół i samą siebie. Przepis. Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację przedstawia receptę na sukces dla każdego, bez względu na stanowisko. To potężne przesłanie, które mówi nam, że jakość naszego życia zawodowego, usług oferowanych przez naszą firmę oraz pracy w zespole zależy od jakości naszych relacji z innymi ludźmi. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw / Magdalena Grabowska. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 161 stron : ilustracje ; 24 cm.
Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych dziedzin zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzymanie płynności finansowej decyduje o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, jego stabilności, a tym samym przetrwaniu. Główne obszary tematyczne poruszane w opracowaniu to: - istota i znaczenie płynności finansowej, - instrumenty zarządzania płynnością, - czynniki wpływające na poziom bezpieczeństwa transakcji z odroczonym terminem zapłaty. Treść książki nawiązuje do praktyki gospodarczej. Może być zatem wykorzystywana przez studentów kierunków ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów, jak również praktyków zajmujących się finansami przedsiębiorstwa oraz osoby pragnące pogłę­bić wiedzę z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa prowadzonej działalności poprzez zachowywanie przez przedsiębiorstwa płynności finansowej. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wprowadzenie do negocjacji, komunikacja, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikacja werbalna i niewerbalna, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji.
W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej staje się podstawowym atrybutem nie tylko profesjonalnych negocjatorów, ale również wszystkich osób, które zawodowo wchodzą w interakcje międzyludzkie. W książce omówiono istotę i przygotowanie do negocjacji, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikację werbalną i niewerbalną, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji. Książka adresowana jest do osób praktycznie i teoretycznie zajmujących się problemami negocjacji i komunikacji. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością. Zaktualizowane zostały również wszystkie dane i statystyki odnoszące się do drobnych przedsiębiorstw, dużego biznesu międzynarodowego, związków zawodowych, wynagrodzeń kadry kierowniczej oraz innych sfer biznesowych. [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3 - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością. Zaktualizowane zostały również wszystkie dane i statystyki odnoszące się do drobnych przedsiębiorstw, dużego biznesu międzynarodowego, związków zawodowych, wynagrodzeń kadry kierowniczej oraz innych sfer biznesowych [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe : dobre praktyki / Romuald Grocki. - Wydanie 2. - Warszawa : Difin, 2020. - 171 stron : ilustracje ; 23 cm.
W publikacji przedstawiono kompleksowo całokształt zagadnień dotyczących systemu zarządzania kryzysowego, ujmując poszczególne obszary jako elementy modelu dobrych praktyk. Na uwagę zasługuje uwzględnienie takich zagadnień jak standardowe procedury operacyjne, świadomość czy kwantyfikacja pojęć stosowanych w zarządzaniu kryzysowym, które do tej pory nie były w szerszym zakresie ujmowane w polskich wydawnictwach. Przedstawione rozwiązania są uniwersalne i mogą być stosowane i wykorzystywane, bez względu na zmiany prawne czy organizacyjne, gdyż podstawowe zasady są niezmienne. Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i uzupełnione informacjami, dotyczącymi m.in. ewakuacji osób niepełnosprawnych czy zwierząt podczas sytuacji zagrożenia. [Difin, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmiany demograficzne, ewolucja kulturowa, powszechne migracje, rynki wschodzące, rozwój technologii grają i będą nadal odgrywać ważną rolę w tworzeniu coraz bardziej skomplikowanego środowiska w jakim przychodzi funkcjonować firmom. Maksymalizacja i czerpanie z różnorodności w miejscu pracy jest ważnym zagadnieniem dla dzisiejszej jakości zarządzania i nie tylko zarządzania zasobami ludzkimi. Organizacje wykorzystują różnorodność by stać się bardziej kreatywnymi i otwartymi na zmiany. Dlatego istotna jest odpowiedź na pytanie, jak można efektywnie zarządzać różnorodnością w organizacji. Publikacja zawiera kompleksową i empirycznie zbadaną wiedzę z zakresu zarządzania różnorodnością z uwzględnieniem podstaw teoretycznych po uwarunkowania aplikacyjne. W książce Autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych i ilościowych dotyczących wdrażania koncepcji zarządzania różnorodnością w Polsce. Adresatem publikacji są przede wszystkim badacze zgłębiający omawiane zagadnienie, studenci oraz kadra zarządzająca. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw. [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej