Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(198)
Forma i typ
Gry i zabawki
(152)
Książki
(44)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Proza
(12)
Komiksy i książki obrazkowe
(9)
Druki ulotne
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Poezja
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(207)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(10)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(20)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(152)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(11)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(24)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(12)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(15)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(6)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(11)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(5)
Feliks Janusz
(5)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(4)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Haka Filip (1974- )
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Cardouat Marie
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Czapczyk Paweł (1969- )
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Detner Małgorzata (ilustratorka)
(2)
Graboś Anita (1977- )
(2)
Hałucha-Adamko Monika
(2)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Kędzierski Robert (1965- )
(2)
Lula Jarek
(2)
Läckberg Camilla (1974- )
(2)
Läckberg Camilla (1974- ). Kobiety bez litości
(2)
Macias Kinga
(2)
Madaj Karol
(2)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(2)
Nowak Agata (ilustratorka)
(2)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Quilliams Chris (ilustrator)
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Ambrożewski Jacek (1989- )
(1)
Andre Marc
(1)
Andre Marc (1967- )
(1)
Andryszczyk Mariusz
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Bekaert Benoît (1980- )
(1)
Bianco Guillaume (1976 ). Ernest i Rebeka
(1)
Bianco Guillaume (1976- )
(1)
Blanchot Denis
(1)
Blok Patryk
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bouquet Cyril
(1)
Bourgeois Paulette (1951- )
(1)
Bouwer Ton
(1)
Brand Inka
(1)
Brand Markus
(1)
Brosz Bartek
(1)
Brosz Bartłomiej (ilustrator)
(1)
Brudzewski Julian (1957- )
(1)
Brzozowski Tomasz W. (tłumacz)
(1)
Burzyńska Lucyna
(1)
Bułacki Światosław
(1)
Bystroň Ondřej
(1)
Béka
(1)
Böhnke Nicko
(1)
Cathala Bruno
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Cazenove Christophe (1969- )
(1)
Centrum Badawcze Lisciani
(1)
Chimisso Igor
(1)
Chmielewski Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Chvátil Vladimir (1971- )
(1)
Cioch Katarzyna. (autorka gier)
(1)
Clark Brenda (1955- )
(1)
Clarkson Jeremy (1960- )
(1)
Clarkson Jeremy (1960- ). Świat według Clarksona
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Colletti Marco
(1)
Cosson Maëla (1977- )
(1)
Costano Eugeni
(1)
Cotterau Jacques
(1)
Couto-Szalay Anikó
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Crip (1971- )
(1)
Czyrynda-Koleda Magdalena
(1)
D'hamers Heidi
(1)
Dalena Antonello (1976- )
(1)
Dambeck Holger (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(85)
2010 - 2019
(102)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(160)
1901-2000
(6)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(198)
Język
polski
(198)
Odbiorca
Dzieci
(128)
9-13 lat
(108)
6-8 lat
(98)
Młodzież
(65)
Dorośli
(46)
14-17 lat
(35)
0-5 lat
(29)
Rodzice
(2)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkolaki
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(6)
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura szwedzka
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura holenderska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Podróże
(5)
Dziewczęta
(4)
Rycerze
(4)
Zwierzęta
(4)
Język polski
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Myślenie
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Przyjaźń
(3)
Rodzeństwo
(3)
Trening umysłu
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Zabawa
(3)
Żółwie
(3)
Arytmetyka
(2)
Cywilizacja
(2)
Czarodzieje
(2)
Dzieci
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Gry planszowe
(2)
Grzybobranie
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Kreatywność
(2)
Labirynt
(2)
Magia
(2)
Matematyka
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
PRL
(2)
Pociągi
(2)
Psy
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(2)
Strach
(2)
Tajemnica
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wagony
(2)
Zemsta
(2)
Ślimaki
(2)
Życie codzienne
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Arystokracja
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Biznes
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Chłopcy
(1)
Czołgi
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Dojrzewanie
(1)
Drobnoustroje
(1)
Drukarstwo
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Ekologia
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Fauna
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Flora
(1)
Franklin (postać fikcyjna)
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Handel
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Historia
(1)
Historia powszechna
(1)
Jazda konna
(1)
Język angielski
(1)
Kalambury
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Koncentracja
(1)
Kontynenty
(1)
Kosmos
(1)
Koszmarny Karolek (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Koziołek Matołek (postać fikcyjna)
(1)
Koń
(1)
Kraby
(1)
Książęta i księżne
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kultura języka
(1)
Kupcy
(1)
Kłótnia
(1)
Las
(1)
Ludność
(1)
Matki i córki
(1)
Miasta
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Minnie (postać fikcyjna)
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Mokradła słone
(1)
Mowa
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
101-200
(1)
1801-1900
(1)
1939-1945
(1)
700-601 p.n.e.
(1)
800-701 p.n.e.
(1)
801-900
(1)
do 801 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(3)
Świat
(3)
Afryka
(2)
Chiny
(2)
Szwecja
(2)
Ameryka Południowa
(1)
Azja
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Hongkong (Chiny)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Makau (Chiny)
(1)
Niemcy
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Norwich (Wielka Brytania ; okolice)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(129)
Gry i zabawy umysłowe
(76)
Gry edukacyjne
(34)
Gry strategiczne
(16)
Gry w karty
(14)
Gry i zabawy dziecięce
(9)
Komiks
(8)
Opowiadania i nowele
(8)
Broszura
(7)
Gry i zabawy
(6)
Gry karciane
(5)
Publikacje dla dzieci
(4)
Książka-zabawka
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Gry językowe (pedagogika)
(2)
Kryminał
(2)
Przewodnik turystyczny
(2)
Adaptacja komiksowa
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fantastyka
(1)
Felieton angielski
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry logiczne
(1)
Gry rodzinne
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Opowiadanie dziecięce
(1)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(1)
Opowiadanie dziecięce belgijskie
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Powieść
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Quizy
(1)
Romans historyczny
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Układanki
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Zagadki
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(113)
Edukacja i pedagogika
(21)
Językoznawstwo
(4)
Matematyka
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
Religia i duchowość
(1)
198 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Monopoly [Gra planszowa] : od zera do milionera. - Gdańsk : Winning Moves Polska, 2018. - 1 pudełko : 27,5x40,3x5,5 cm.
(Wiek: 8+)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka : plansza, 8 pionków, 28 kart "Tytuł własności", 16 kart "Szansa", 16 kart "Kasa Społeczna", 32 domy, 12 hoteli, 2 kostki do gry, 1 plik banknotów, instrukcja gry.
Liczba graczy: 2-6
Na okładce podtytuł: Polska jest piękna.
mperium hotelarskie, domy w przepięknych zakątkach Polski, a może skromna budka z goframi? Z MONOPOLY Polska jest piękna wszystko jest możliwe! Na planszy zamiast klasycznych ulic znajdziesz Morskie Oko, Zamek w Malborku,Gród w Biskupinie i wiele innych malowniczych atrakcji. Podróżując pionkiem po planszy, nie zapominaj o autostradach i zadbaj o swoje auto. Wymiana opony może Cię sporo kosztować! Nie omijaj natomiast pól z oznaczeniem ferii oraz wakacji. Doskonale znane karty szansy i kasy społecznej to sposób na szybką fortunę lub… powrót do domu autostopem! Mówi się, że każdy powód jest dobry, żeby rzucić wszystko i jechać na wycieczkę. Zbierz rodzinę i zacznij przygodę we własny domu! Zasady gry Gracze wybierają pionki i pobierają banknoty o nominałach 500, 100, 50, 20, 10, 5 i 1. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która wyrzuci najwięcej oczek na kostce. Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej fortuny, wykupując pola na planszy. Uważajcie! Za wejście na czyjeś pole należy słono zapłacić. Wygrywa gracz, który zdobędzie przewagę na planszy i doprowadzi pozostałych uczestników do bankructwa. Szczegółowa instrukcja znajduje się w pudełku. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 105/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 60 min
Ilość graczy: 3-5.
Zawartość pudełka: plansza ; 200 banknotów ; 110 znaczników plonów ; 45 plantacji ; 15 niebieskich kanałów ; 5 kanałów do składania propozycji ; 1 źródło ; 3 palmy ; 1 nadzorca kanałów ; instrukcja.
Kilka mil na zachód od Afryki leży Santiago - główna z wysp Republiki Zielonego Przylądka. W gorącym klimacie każda kropla wody jest skarbem. Gracze są posiadaczami ziemskimi, licytującymi plantacje poszczególnych upraw (banany, trzcina cukrowa, ziemniaki, fasola lub czerwona papryka). Każdy gracz stara się rozwijać plantacje w duże, połączone ze sobą obszary. By uchronić się przed słabymi plonami lub nawet całkowitym ich uschnięciem, plantacje muszą być połączone z siecią kanałów irygacyjnych tak szybko, jak to tylko możliwe. By mieć pewność, że nowe kanały łączą plantacje gracza z siecią, musi on przekupić obecnego nadzorcę kanałów. Im szybciej nawodni swoje plantacje i im więcej plantacji z tą samą uprawą połączy ze sobą, tym większe zyska plony (i większą sumę pieniędzy) na końcu gry. Gracz, który kupuje, nawadnia i łączy swoje plantacje najbardziej efektywnie, wygrywa grę. W tej grze obowiązuje jedna zasada: Pieniądze płyną tam, gdzie płynie woda!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-97/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alias : kobiety vs mężczyźni [Gra planszowa]. - Peri :Tactic Games, 2016. - 1 pudełko ; 25 x 6 x25 cm.
(Alias)
Zawartość pudełka: plansza, 400 kart (2400 haseł), klepsydra, 2 pionki (biały i czarny) ; instrukcja.
Gracze: 4 i więcej (drużyna kobiet i drużyna mężczyzn)
Czas gry: 60 min
"Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to gra planszowa dla dwóch drużyn: męskiej i żeńskiej. Sprawdźcie, jak dobrze znacie świat drugiej płci! Niektórzy mówią, że kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa. I rzeczywiście w wielu wypadkach świat obu płci bardzo różni się od siebie. Prawdopodobnie sporo pań nie potrafiłoby odróżnić klucza francuskiego od wkrętarki, a panowie zazwyczaj nie mają bladego pojęcia o cieniach do powiek i regulacji brwi. Może to być przyczyną zabawnych nieporozumień, może też być świetnym materiałem do zabawy. "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to zabawna gra towarzyska, w której trzeba wykazać się wiedzą na temat drugiej płci. Aby wygrać, musisz naprowadzić swoją drużynę na odpowiednie tory skojarzeń. W tym celu trzeba wykorzystać zarówno swoją wiedzę, jak i poczucie humoru. W grze biorą udział dwie drużyny: jak sama nazwa sugeruje kobiet i mężczyzn. Drużyna musi odgadywać hasła ze zbioru słów i zwrotów typowo męskich (rzut rożny, spartańskie warunki) oraz żeńskich (Paweł Małaszyński, kolor turkusowy). A zatem panowie muszą tłumaczyć sobie hasła związane z płcią piękną i vice versa. Czy to zadanie wydaje Wam się łatwe? Pamiętajcie też, że czas gra na Waszą niekorzyść. Podczas gdy w klepsydrze przesypuje się piasek, Wasza drużyna musi odgadnąć jak najwięcej haseł, bazując na podpowiedziach, przeciwieństwach i skojarzeniach. Gra "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to wspaniały pomysł na spędzenie wieczoru w gronie znajomych. Ta zabawa da Wam wiele radości i pokaże, jak dobrze znacie świat drugiej płci. "Alias: Kobiety vs Mężczyźni" to gra stworzona przez Tactic. [https://www.taniaksiazka.pl/gra-alias-kobiety-vs-mezczyzni-tactic-p]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 149/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Centrum Edukacji Dziecięcej)
Książka polecana przez akcję "Cała Polska czyta dzieciom". Każda litera alfabetu to zaproszenie do nowej zabawy! Opowiadania i wiersze wydrukowane dużą czcionką - do samodzielnego czytania przez dziecko. Ciekawe zagadki oraz edukacyjne gry planszowe. Zadania plastyczne usprawniające zdolności manualne i pogłębiające wrażliwość artystyczną: mozaiki, malowanie, szycie, origami, teatr cieni. Labirynty, wyszukiwanie szczegółów i inne zabawy ćwiczące spostrzegawczość. Proste przepisy kulinarne. A wszystko opatrzone kolorowymi ilustracjami i fotografiami. Na końcu książki zamieszczono rozwiązania zagadek.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F1.W- 793 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
World of Tanks [Gra planszowa] : Battlegrounds. - Szczecin : TM Toys, 2021. - 1 pudełko ; 24,5 x 4,5 x 24,5 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 plansza, 64 żetony lokacji, 12 kart czołgów, 16 żetonów czołgów, 4 drewniane pionki, 16 żetonów niewypałów, instrukcja w trzech językach..
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 15-30 min
Gra oferuje aż cztery warianty rozgrywki: o podstawowy (bitwa) - typu odkryte memory - gracze po drodze do zwycięstwa zdobywają lokacje i toczą między sobą walki na czołgi; o drużynowy - dla par (może w niego zagrać dwóch lub czterech graczy); o familijny - typu zakryte memory - gracze poruszają się czołgami po planszy, szukając par lokacji; o solo - wyścig między grą a graczem o to, kto szybciej zdobędzie więcej lokacji. Dzięki takiej różnorodności każda gra jest inna i nie ma obaw, że po rozegraniu określonej liczby partii na planszy powieje nudą. Gra zawiera również niespodziankę zarówno dla osób, które jeszcze nie próbowały swoich sił w World of Tanks, jak i dla weteranów tej gry - unikatowy kod do wykorzystania w grze komputerowej. Bonus może być wykorzystany tylko dla wersji gry World of Tanks PC. Wewnątrz opakowania znajduje się ulotka zawierająca: KOD ZAPROSZENIOWY (WERSJA PC) Ten kod (tylko dla nowych graczy), odblokowuje następujące zawartości: Czołg T2 light (USA) Miejsce garażowe 7 dni konta premium 500 sztuk złota Aby skorzystać z kodu należy: 1. Wejść na stronę worldoftanks.com/tmtoys 2. Wpisać kod w pole i kliknąć ,,Aktywuj" 3. Zarejestrować swoje nowe konto i pobrać grę. Każdy kod może być użyty tylko raz na koncie gracza. Kod ważny jest wyłącznie na serwerze europejskim i rosyjskim. Kod ważny jest do 31 grudnia 2023 roku. Kod nie jest przeznaczony do odsprzedaży. KOD BONUSOWY (WERSJA PC) DLA WSZYSTKICH GRACZY: Zrealizuj swój kod bonusowy, rozegraj bitwę i ciesz się nagrodami! Ten kod odblokowuje następujące zawartości: 2x 50% Doświadczenia przez 2 godziny 2x 50% Punktów przez 2 godziny 2x 200% Doświadczenia zespołu przez 2 godziny Aby skorzystać z kodu należy: 1. Wejść na stronę: http://worldoftanks.eu 2. Zalogować się na swoje konto. 3. Kliknąć na nazwę użytkownika w prawym górnym rogu. 4. Kliknąć ,,Aktywuj kod gracza" i wpisać kod w pole [https://www.taniaksiazka.pl/world-of-tanks-tm-toys]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 155/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20-40 minut
Zawartość pudełka: 30 kart z pytaniami, 5 pionków, kostka do gry, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, plansza do gry.
Na okładce: rozwijaj historię, poznawanie świata, spostrzegawczość, pamięć.
Gra edukacyjna „Historia Polski” (7–99 lat) to wspaniała przygoda dla miłośników podróży w czasie oraz ciekawostek historycznych. Gracze ścigają się o zwycięstwo i poznają przy tym życie mieszkańców dawnej Polski. Dodatkowe zadania z wyszukiwaniem obrazków z kart na planszy urozmaicają rozgrywkę, a przy tym ćwiczą spostrzegawczość oraz refleks. Co sprzedawano w sukiennicach? Jak ubierała się szlachta? Dokąd można było popłynąć statkiem „Batory”? – odpowiedzi na te i wiele innych pytań można poznać w czasie emocjonującej zabawy. Nauka historii przez zabawę Niełatwo zachęcić dzieci do nauki historii. Ilość informacji do zapamiętania może przytłaczać. Ciężko też połączyć poszczególne fakty i daty w całość. Rodzinna gra to świetny pretekst do tego, żeby uczyć się historii w radosnej atmosferze. Wyścig przez stulecia pozwoli dzieciom lepiej umiejscowić ważne wydarzenia na linii czasu. Atrakcyjna grafika i element rywalizacji zachęcą do zdobywania i poszerzania wiedzy zdobytej w szkole. Emka Kowalska, blog obibooki.pl, prowadząca „Przeczytaj mi te historię” w TVP Historia Gra „Historia Polski” pokazuje, że historii można uczyć się w ciekawy i nowoczesny sposób. W czasie wyścigu po planszy gracze odpowiadają na pytania związane z dziejami Polski i jej dawnych mieszkańców, wykonują zadania opisane na kartach ruchu oraz wypatrują na planszy osoby i obiekty przedstawione na kartach do gry obserwacyjnej. Historyczna wyprawa rozbudza ciekawość świata, uczy myślenia logicznego, pozwala poznać różne okresy historyczne oraz dostrzec ich niepowtarzalność. Zamiast wkuwania dat gracze poznają szeroki kontekst kulturowy i społeczny. Barwne ilustracje Zuzanny Wollny, specjalizującej się w historycznych narracjach dla dzieci, przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów oraz zachęcają do poznawania historii Polski. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój historia, poznawanie świata, spostrzegawczość, pamięć. [smyk.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-64/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mini quiz o Europie [Gra edukacyjna]. - Chwaszczyno : Alexander, [2013]. - 1 pudełko ; 11x18x3,5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Na opakowaniu: Historia ; Geografia i przyroda ; Nauka i technika ; Kultura i sztuka.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 45 kart pytań i odpowiedzi, karty liter a,b,c - 3 szt, karta z nawami działów, 3 kolorowe pionki do gry, kostka do gry, 36 żetonów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-3
Quiz o Europie mini to fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 180 pytań z 45 kart, a do wyboru mają 540 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. To atrakcyjna i emocjonująca rozrywka dla całej rodziny, a jej uczestnicy mogą w czasie zabawy poszerzyć swoją wiedzę o Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 172/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tytus, Romek i A'Tomek [gra planszowa] / autor reguł gry Reiner Knizia ; ilustracje na podstawie komiksu stworzonego przez Henryka Jerzego Chmielewskiego. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2015. - 1 pudełko : karton, tektura, plastik, kolor ; 30 x 30 x 7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
(Wiek: 8+)
Czas gry: 60 min
Zawartość pudełka:plansza główna, 93 żetony komiksu, 30 kokosów, 50 debilarów, 14 orderów, 22 plansze komiksu, 5 zasłonek, pionek Papcia Chmiela
Kultowi bohaterowie teraz w grze planszowej! Każdy gracz staje się twórcą komiksu i stara się ułożyć najciekawszą historię z udziałem bohaterów, postaci, pojazdów i stworów wymyślonych przez Papcia Chmiela. Za pomocą debilarów licytuje cenne elementy komiksu (takie jak Rozalia i wannolot, Tytus i profesor Talent, karbulot i duszek) i zdobywa punkty Trapezfiks Restituta. Gra spodoba się wszystkim fanom Tytusa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-50/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Biblia [gra planszowa] : Słowo blisko Ciebie. - Nowa Iwiczna : Jawa, 2023. - 1 pudełko ; 25,5x24,5x5,5 cm.
(Wiek: 7+)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Zawartość pudełka: 1 plansza, 4 pionki, kostka do gry, żetony Denary (1 denar - 52 szt, 2 denary - 48 szt, 5 denarów - 48 szt) ; 2 talie kart: Stary i Nowy Testament, instrukcja i koła ratunkowe: Podpowiedzi, Komentarze i Skróty.
Czas gry: 1 godzina
Ilość graczy: 3-5
Nie wszyscy wiedzą, że Biblia jest najpopularniejszą książką wszech czasów. Jest bestsellerem każdego roku. Najstarsze księgi powstały ponad 3 tysiące lat temu. Gra planszowa ma przybliżyć dzieciom a może i całym rodzinom ten niezwykły, starożytny świat. To świat pełen przygód, historii miłosnych, zawierający uniwersalne treści. Plansza to droga na pustyni, po której idą gracze od czasów Adama i Ewy, poprzez czasy Mojżesza i Starego Testamentu, aż do czasów Nowego Testamentu. Droga ta kończy się zmartwychwstaniem Jezusa. Gra zawiera dwie talie kart z pytaniami z zakresu Nowego i Starego Testamentu oraz podpowiedzi i komentarze napisane przez studentów teologii a konsultowane przez jednego z najlepszych biblistów, księdza profesora Mariusza Rosika. To gra ponad podziałami, skierowana do dzieci i dorosłych, zarówno do ludzi wierzących, jak i niewierzących. [https://platon.com.pl/pl/gra-biblia-slowo-blisko-ciebie/produkt-956565235]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 194/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pierwsze wydanie gry pod tytułem: Hodowla zwierzątek.
Zawartość pudełka: 4 plansze, 2 dwunastościenne kostki ; 120 kartoników z obrazkami zwierząt: 60 królików, 24 owce, 20 świń, 12 krów, 4 konie ; 4 plastikowe figurki małych psów ; 2 plastikowe figurki dużych psów ; instrukcja , 4 plastikowe małe psy, 2 plastikowe duże psy, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3. roku życia.
Czas gry: 30 min
Superfarmer to wyjątkowa gra ekonomiczna znana już od kilkudziesięciu lat. Zostań najlepszym farmerem w okolicy i stwórz pokaźne stado zwierząt złożone z królików, owiec, świń, krów i koni. Ale uważaj! Na twoje zwierzęta czyhają wilki i lisy! Rozmnażaj i wymieniaj zwierzęta - trzeba wyczuć odpowiedni moment, aby wymienić zwierzęta po jak najbardziej korzystnym kursie. Jubileuszowe wydanie Superfarmera otrzymało nową oprawę graficzną z ilustracjami Piotra Sochy. Dodatkową atrakcją są plastikowe figurki psów i bardziej dynamiczna wersja gry. A wszystko w dużym kwadratowym pudełku! Gra uczy planowania, myślenia strategicznego i cierpliwości. Gracze rzucają kolejno, zawsze dwiema kostkami. Jeśli gracz rzuci kostkami tak, że na obu wypadnie takie samo zwierzę, to dostaje to zwierzę ze stada głównego. Gdy po kilku kolejkach gracz ma już jakieś zwierzęta, to po następnym rzucie otrzymuje ze stada tyle zwierząt wyrzuconego gatunku, ile ma pełnych par tego gatunku łącznie z wyrzuconymi na kostkach. Przed każdym rzutem kostkami gracz, jeśli zechce może dokonać jednej wymiany: z głównym stadem, o ile stado ma potrzebne mu zwierzęta, lub z innym graczem, oczywiście jeżeli ten się na to zgodzi. Wymiany odbywają się zgodnie z przelicznikami przedstawionymi w tabeli wymian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-108/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pingwiny na lodzie [gra planszowa]. - Warszawa : Granna, 2011. - 1 pudełko ; 24 x 24 x 6 cm.
(Smart Games)
(6+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 1 plansza plastikowa, 5 ruchomych elementów z pingwinami, instrukcja.
Liczba graczy: 1
Pomóż pingwinkom utrzymać się na lodzie! Nastała zima, zamarzła sadzawka i każdy pingwin chce mieć kawałek lodu dla siebie! W ,,Pingwinach na Lodzie - ,,mroźnej grze logicznej, dziecko korzystając z dużych i ładnych elementów, zmierzy się z 80 zróżnicowanymi zadaniami. Zasada jest prosta - umieść elementy lodowej układanki na planszy tak, by każdy pingwin znalazł się w odpowiednim miejscu! Mały gracz poprzez zabawę trenuje nieszablonowe podejście do problemu i koncentrację. A w dodatku w grze są pingwiny, a przecież wszystkie dzieci kochają pingwiny! Za co Twoje dziecko pokocha Pingwiny Na Lodzie? o Atrakcyjne wykonanie o Zabawna tematyka z przyjaznymi postaciami o Trening koncentracji i logicznego myślenia [www.tantis.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 132/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-4.
W pudełku: duża plansza,4 pionki do wyboru, 4 karty postaci, 55 kart pytania tekstowe, 35 kart ryzyko/pojedynek,16 kartmecenas kultury, dukaty-120 banknotów do gry, 4 detektory odpowiedzi, 16 żetonów zbój, 2 kostki do gry, instrukcja
Czas gry: 10-15 min.
Gra edukacyjna na podstawie kultowego filmu!Gra Był Sobie Człowiek polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka.By wystartować, przenosimy się do epoki kamienia łupanego. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne.Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach.Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. W najcięższych chwilach możemy liczyć na pomoc Mistrza!Wydanie polskie.Zawartość pudełka:planszakostkakarty postacipytania tekstowemagiczny detektor odpowiedzikarty mecenasakarty ryzyko/pojedynekpionkibanknotyżetonyLiczba graczy: 2 - 4 osobyWiek:od 8 lat. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 9/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kingdomino / autor gry Bruno Cathala ; ilustracje Cyril Bouquet ; tłumaczenie zespół GF/GWF. - Warszawa : FoxGames - Grupa Wydawnicza Foksal, copyright 2019. - 1 pudełko : tektura, drewno, kolorowa ; 27 x 19 x 7 cm + instrukcja.
(Kingdomino)
(Wiek: 8+)
Czas gry: 25 min.
Liczba graczy: 2-4.
Zawartość pudełka: 4 płytki startowe, 4 trójwymiarowe zamki (1 różowy, 1 żółty, 1 zielony, 1 niebieski), 48 płytek domina (1 strona z terenami, 1 strona z numeracją), 8 drewnianych znaczników krolla w 4 kolorach (2 różowe, 2 żółte, 2 zielone, 2 niebieskie), instrukcja.
Kingdomino to kolorowa gra dla całej rodziny, która bazuje na znanej wszystkim mechanice domino. Stwórz własne królestwo, powiększaj je o pola z koronami, które musisz ułożyć tak, aby przyniosły jak najwięcej punktów! Światowy bestseller Proste, intuicyjne zasady oraz krótki czas rozgrywki Zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy Piękne, kolorowe grafiki [https://www.taniaksiazka.pl/gra-kingdomino-foxgames-]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 154/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Uczę się dbać o naszą planetę [gra planszowa] - Teramo : Lisciani, 2021. - 1 pudełko ; 28x28x7 cm.
Ilość graczy: 2-4
Zawartość pudełka: planisfera 3D ; spinner ze strzałka ; 56 kart ; 24 etony z elementami środowiska ; 4 plansze ze środowiskami ; 50 medali ; instrukcja.
Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem. Dzięki tej grze planszowej dzieci uczą się szacunku do przyrody - poznają różnego rodzaju zanieczyszczenia i razem z rodzicami omawiają sposoby ich oczyszczania. [Lisciani, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-84/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Liczba graczy: 2-6
Czas trwania: 45 min
Zawartość pudełka: plansza ; 150 kart Terry ; 1 pudełko na karty ; 36 kilkukolorowych znaczników ; instrukcja.
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 roku życia - zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
ak dobrze znasz świat? Światowy bestseller w nowej odsłonie TERRA to imprezowo-familijna gra, która już zdobyła serca polskich graczy. Teraz wraca w nowej szacie graficznej i ze zaktualizowanymi zadaniami. TERRA to idealna gra na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi. Ma proste reguły, zapewnia emocjonującą rozrywkę i dostarcza mnóstwo ciekawych informacji. Ile metrów długości ma most Golden Gate Bridge? W którym mieście na Ziemi żyje najwięcej mieszkańców? Jak daleko w niebo sięga najwyższa wieża kościelna na świecie i jaką głębokość ma najgłębsze jezioro? Między innymi takie pytania oraz wiele innych, o wszystko co składa się na różnorodność naszej planety, zadadzą sobie gracze „TERRY”. Na kartach gry zebrano 900 zaskakujących zadań, umożliwiających rozegranie kilkudziesięciu partii bez powtórki. W grze „Terra” czekają na ciebie różne niespodzianki, trudne zagadki, nieoczekiwane fakty, zadziwiające informacje. Nie sposób przecież spamiętać wszystkich pytań. Dlatego punkty zdobywasz także za przybliżone odpowiedzi. Masz wiele możliwości, by otrzymać punkty. Nie musisz znać poprawnej odpowiedzi, ale możesz ją oszacować. Patrz uważnie, jak obstawiają inni gracze. Uważaj jednak, aby nie ryzykować za bardzo, bo możesz stracić wcześniej zdobyte punkty! [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 82/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka: dwustronna plansza ; 4 pionki z podstawkami ; 30 kart 3D z podstawkami ; spinner ; instrukcja.
Minimalna ilość graczy: 2
Pomysł na grę: Centrum Kształcenia i Badań firmy Lisciani.
Uwaga! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Zawiera 2 gry planszowe.
Miniaturowa Polska 3D to wspaniała gra, dzięki której odkryjesz Polskę. Gra została opracowana tak, by dziecko mogło podróżować po naszym kraju, odkrywać miasta i regiony, podziwiać zabytki oraz poznawać tradycje. Bogato ilustrowana instrukcja, dołączona do gry zawiera wszystkie potrzebne informacje. Plansza do gry jest dwustronna, dzięki czemu można grać na dwa różne sposoby na różnych poziomach trudności. Na pierwszej planszy czeka fascynująca wycieczka dookoła Polski, która pozwoli na poznanie ważnych miejsc w Polsce, natomiast na drugiej zaś trzeba użyć swoich zdolności strategicznych i stoczyć pojedynek na zabytki. W takim wypadku gra polega na ustawieniu wylosowanych kart w odpowiednich miejscach na mapie, ale nie jest to tak łatwe jak mogłoby się wydawać, bo gracz może poruszyć się dopiero gdy karta zostanie ustawiona w odpowiednim miejscu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-74/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
W pudełku: 8 płytek z detektywem Pozytywką, 6 płytek z rowerem, 4 płytki z kaktusem, 4 płytki z szachami, 4 płytki z lupą, 8 płytek z czajnikiem, 3 płytki z Martwiakiem, 12 płytek z panem Mietkiem, 1 Karta Megamocy, instrukcja.
Gra z bohaterami serii książek Grzegorza Kasdepke.
Czas gry 20 minut.
Pomóż detektywowi Pozytywce odnaleźć ukryte przedmioty. Wykaż się dobrą pamięcią i umiejętnością podejmowania ryzyka. I unikaj pana Mietka - przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę! Proste zasady gry! 49 płytek rozkładasz na stole obrazkami do dołu. Na płytkach znajdują się przedmioty, których będziemy szukać podczas gry oraz bohaterowie z serii książek Grzegorza Kasdepke: detektyw Pozytywka, Martwiak i pan Mietek. Twoim zadaniem jest odkrywanie kolejnych płytek w celu zdobycia jak największej ich liczby. Zasady zdobywania płytek są proste: np. płytka z rowerem ma wartość 3, oznacza to, że musisz odkryć 3 takie płytki, aby je zdobyć. Łatwiej będzie o lupę, ponieważ ma wartość 2 - musisz więc odkryć 2 takie płytki. Uwaga! Jeśli odkryjesz płytkę z Martwiakiem lub panem Mietkiem, nie zdobędziesz żadnej płytki i będziesz musiał zakończyć swoją kolejkę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 10/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spadający astronauta [gra planszowa] : Happy! Astronauts. - London : Mega Creative, 2022. - 1 pudełko ; 26 x 21 x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: rakieta, 30 x figurka Astronauta, 30 x kijek w trzech kolorach: żółty, niebieski, zielony, 1x tarcza-wskaźnik.
Liczba graczy: 2-4
Gra Spadający Astronauta MEGA CREATIVE to świetny trening dla Twojej inteligencji. Zasady gry gracz obraca wskaźnik koła, a następnie losowo wyciąg kij o tym samym kolorze co obszar, na którym ląduje pionier gdy przestaje się obracać od szczytu rakiety, będziesz mieć wszystkich Astronautów a jeśli spadną kolej na następnego gracza. W tej grze musisz wyciągnąć wszystkie kije w rakiecie i zrobić wszystko aby uniknąć upadku astronautów. Wygrywa ten kto ma najmniejszą ilość poległych Astronautów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-107/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość dodatku Mokradła: 13 płytek terenu (mokradła, rwący nurt, przełęcze górskie, czaszki), 8 kart plemienia, 6 jaskiń, 4 świątynie, 16 artefaktów, instrukcja.
Zawartość dodatku Smoki: 4 smoki, 12 kart, 9 płytek mgły, 15 jaskiń, 12 skrzyń skarbów, instrukcja.
Zawiera 2 dodatki w jednym pudełku : Mokradła i Smoki.
Ilość graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
2 dodatki do gry „Wyprawa do El Dorado” (Najlepsza Gra Rodzinna 2020 roku!). Podczas wyprawy czekają na was nowe wyzwania: mokradła pełne krokodyli, rwące nurty rzeki, lokalne plemię, groźne smoki oraz tereny pokryte gęstą mgłą. Spotkacie też tajemnicze świątynie oraz skarby, które będziecie mogli zdobyć! Oba dodatki składają się z aż 9 modułów, które możecie w dowolny sposób łączyć ze sobą! [https://platon.com.pl/pl/gra-wyprawa-do-el-dorado-mokradla-i-smoki-dodatki/produkt-1038388351]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 207/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 10+)
Zawartość pudełka: 3 płytki terenu, 41 kart, 20 znaczników klątwy, 18 żetonów jaskiń, 2 blokady, 1 baza, instrukcja oraz prezent dla graczy - 10 dodatkowych kart dostępnych TYLKO w tym dodatku.
Ilośc graczy: 2-4
Czas gry: 60 min
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wyprawa do El Dorado.
Dodatek do najlepszej rodzinnej gry 2020 roku! Jesteście gotowi na wyprawę bogatszą o nowe przygody i zagrożenia? Na waszej drodze czyha jeszcze więcej niebezpieczeństw! Zatrudnijcie do swoich ekspedycji nieustraszonych bohaterów – pomogą wam pokonać mroczną dżunglę pełną demonów. Do gry dołączony jest prezent dla graczy: zestaw dodatkowych 10 kart niedostępny nigdzie indziej! „Demony dżungli” to dodatek do gry „Wyprawa do El Dorado”, która zdobyła polską nagrodę Rodzinna Gra Roku 2020!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 222/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej