Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(130)
Forma i typ
Książki
(126)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(6)
Audiobooki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(55)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(31)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(11)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(92)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(3)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Garbarski Lechosław
(6)
Czubała Anna (1943- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Gasper Dorota (tłumacz)
(4)
Kramer Teodor (1926-2014)
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Bartołd Robert (tłumacz)
(2)
Chrąchol Urszula
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Meyer Beata (1963- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Westwood John (1947- )
(2)
Środa Jacek (tłumacz)
(2)
Aaker David A
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953-2023)
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Baker Kim (1935- )
(1)
Baker Sunny
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bangs David H
(1)
Baran Radosław (marketing)
(1)
Baranowska-Prokop Ewa (ekonomia)
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bennett Steven J. (1951- )
(1)
Bera Anna
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Borowski Jerzy (nauki ekonomiczne)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Cottam Angela
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Drab Adam
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dębski Maciej (nauki ekonomiczne)
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Futrell Charles
(1)
Gabay Jonathan
(1)
Gawron Ewa
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Godin Seth
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Gołębiowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Gracz Leszek
(1)
Graham John Rushton (1931- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grudzińska Beata
(1)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(1)
Górska Grażyna (tłumaczka)
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hartley Robert F
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hingston Peter
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Januszewska Małgorzata (nauki ekonomiczne)
(1)
Jaremen Daria
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika (marketing)
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(36)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(126)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
polski
(124)
angielski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Logistycy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3550)
Przyjaźń
(2405)
II wojna światowa (1939-1945)
(2117)
Rodzina
(2115)
Miłość
(1862)
Marketing
(-)
Tajemnica
(1722)
Zwierzęta
(1363)
Relacje międzyludzkie
(1323)
Śledztwo i dochodzenie
(1258)
Dzieci
(1051)
Zabójstwo
(1034)
Pisarze polscy
(1011)
Nastolatki
(925)
Rodzeństwo
(874)
Dziewczęta
(867)
Uczucia
(864)
Magia
(860)
Życie codzienne
(801)
Sekrety rodzinne
(731)
Psy
(724)
Uczniowie
(715)
Policjanci
(709)
Małżeństwo
(705)
Boże Narodzenie
(667)
Żydzi
(660)
Polacy za granicą
(650)
Ludzie a zwierzęta
(604)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Osoby zaginione
(563)
Władcy
(562)
Język polski
(561)
Wakacje
(505)
Relacja romantyczna
(496)
Wybory życiowe
(488)
Podróże
(476)
Koty
(475)
Uprowadzenie
(454)
Kultura
(449)
Chłopcy
(448)
Arystokracja
(439)
Matki i córki
(425)
Przestępczość zorganizowana
(420)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Dziadkowie i wnuki
(388)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(364)
Dziennikarze
(352)
Zakochanie
(347)
Ojcowie i córki
(344)
Zdrowe odżywianie
(344)
Pisarze
(343)
Katolicyzm
(339)
Wsie
(336)
Zemsta
(333)
Polityka
(330)
Seryjni zabójcy
(330)
Duchowieństwo katolickie
(327)
Polityka wewnętrzna
(327)
Regionalizm
(322)
Mężczyzna
(311)
Filozofia
(304)
Wojsko
(301)
Dojrzewanie
(299)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(291)
Lekarze
(289)
Szlachta
(283)
Szkoły
(278)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(269)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Walka dobra ze złem
(265)
Pomaganie
(264)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Władza
(264)
Ludzie bogaci
(262)
PRL
(262)
Źródła historyczne
(257)
Spisek
(256)
Przyroda
(255)
Zabójstwo seryjne
(255)
Kradzież
(254)
Kościół katolicki
(252)
Las
(250)
Wojna
(247)
Śmierć
(247)
Nauka
(246)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(246)
Zarządzanie
(245)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Sieroty
(237)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(236)
Czarownice i czarownicy
(234)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(40)
Podręcznik
(18)
Poradnik
(16)
Opracowanie
(8)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Encyklopedia
(2)
Felieton
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
130 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-338.48 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Profesjonalnej Szkoły Biznesu - Szkoły Wyższej w Krakowie ; Nr 4-5)
Niektóre rozdz. i streszcz. w j. ang.
wpływ na kształtow. się wzorców konsumpcji w Polsce 9.Klasa średnia w Polsce jako odniesienie do badań marketingowych;10.Marketing polityczny na przykładzie kampanii informacyjnej związanej z wejściem Polski w struktury Unii Europejskiej / M. Budzanowska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-529 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
Naucz się postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy - najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych - budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.[Rebis, 2010]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do Biznesu)
SPIS TREŚCI - główne rozdziały: 1.Badania rynku 2.Przed wprowadzeniem projektu w życie 3.Reklama, promocja i sprzedaż 4.Planowanie i sytuacje specjalne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1025/a, MgC-1025 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor
Gatunek
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659, MgC-4518 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu. [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja w Samorządzie)
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnąć, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna. Fragment Słowa wstępnego. [www.slowianin.de, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-2075 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - 2. wyd. popr. i rozsz. - Warszawa : C. H. Beck, 2005. - XI, [1], 211 s. : il. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - X, 197 s. : il. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej.[www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-1227 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wyd. na podst. 14 wyd., (dodr.). - Poznań : Rebis, 2014. - XXV, 708 s., wiele liczb. : il. kolor. ; 28 cm.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1904 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2 Cz. - 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. ISBN wydania z 2010 r.
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0! Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami - orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej - nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej