Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(130)
Forma i typ
Książki
(126)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(6)
Audiobooki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(55)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(31)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(11)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(92)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(3)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Garbarski Lechosław
(6)
Czubała Anna (1943- )
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Gasper Dorota (tłumacz)
(4)
Kramer Teodor (1926-2014)
(4)
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(3)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(3)
Setiawan Iwan
(3)
Bartołd Robert (tłumacz)
(2)
Chrąchol Urszula
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Meyer Beata (1963- )
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Styś Aniela (1942- )
(2)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Westwood John (1947- )
(2)
Środa Jacek (tłumacz)
(2)
Aaker David A
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953-2023)
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Baker Kim (1935- )
(1)
Baker Sunny
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Bangs David H
(1)
Baran Radosław (marketing)
(1)
Baranowska-Prokop Ewa (ekonomia)
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bennett Steven J. (1951- )
(1)
Bera Anna
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Borowski Jerzy (nauki ekonomiczne)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Cottam Angela
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Drab Adam
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Dębski Maciej (nauki ekonomiczne)
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Futrell Charles
(1)
Gabay Jonathan
(1)
Gawron Ewa
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Godin Seth
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Gołębiowski Tomasz (ekonomia)
(1)
Gracz Leszek
(1)
Graham John Rushton (1931- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grudzińska Beata
(1)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(1)
Górska Grażyna (tłumaczka)
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hartley Robert F
(1)
Hill Dan (1959- )
(1)
Hingston Peter
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Januszewska Małgorzata (nauki ekonomiczne)
(1)
Jaremen Daria
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika (marketing)
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(47)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(36)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(126)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(125)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Studenci
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Logistycy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3539)
Przyjaźń
(2389)
II wojna światowa (1939-1945)
(2113)
Rodzina
(2107)
Miłość
(1859)
Marketing
(-)
Tajemnica
(1712)
Zwierzęta
(1360)
Relacje międzyludzkie
(1314)
Śledztwo i dochodzenie
(1248)
Dzieci
(1048)
Zabójstwo
(1024)
Pisarze polscy
(1009)
Nastolatki
(920)
Rodzeństwo
(864)
Uczucia
(861)
Dziewczęta
(858)
Magia
(847)
Życie codzienne
(795)
Sekrety rodzinne
(725)
Psy
(721)
Uczniowie
(710)
Policjanci
(703)
Małżeństwo
(702)
Boże Narodzenie
(665)
Żydzi
(658)
Polacy za granicą
(648)
Ludzie a zwierzęta
(602)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(560)
Osoby zaginione
(558)
Wakacje
(503)
Relacja romantyczna
(493)
Wybory życiowe
(484)
Koty
(471)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(453)
Kultura
(447)
Chłopcy
(446)
Arystokracja
(436)
Matki i córki
(424)
Przestępczość zorganizowana
(417)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(389)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(346)
Dziennikarze
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(338)
Wsie
(336)
Zemsta
(332)
Polityka
(329)
Seryjni zabójcy
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(297)
Samorealizacja
(294)
Lekarze
(289)
Zabawa
(289)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(263)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(259)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Las
(247)
Wojna
(247)
Nauka
(246)
Śmierć
(246)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(235)
Sieroty
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(40)
Podręcznik
(18)
Poradnik
(16)
Opracowanie
(8)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Encyklopedia
(2)
Felieton
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Transport i logistyka
(1)
130 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na rynku wydawniczym istnieje obecnie wiele podręczników, skryptów i opracowań poświeconych różnym koncepcjom, instrumentom czy obszarom zastosowań marketingu. Intencją autorów niniejszego podręcznika jest dostarczenie czytelnikom Ś głównie studentom Ś którzy wcześniej nie zetknęli się z problematyką marketingu, podstawowego zakresu wiedzy o jego istocie, zasadach, instrumentach, efektywności. W poszczególnych rozdziałach podręcznika przedstawiono rozważania na temat: > istoty, funkcji, ekonomicznego i społecznego znaczenia marketingu i kierunków jego rozwoju, > potrzeb, preferencji, zachowań zakupowych klientów, > kryteriów podziału rynku na segmenty, wyboru rynków docelowych i pozycjonowania na nich oferty, > formułowania zintegrowanego zestawu instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, obejmującego produkt, cenę, dystrybucje i promocje, > gromadzenia informacji rynkowych, planowania, organizowania i kontrolowania działalności marketingowej. Pisząc podręcznik, Autorzy starali się uwzględnić najnowszą krajową i zagraniczną literaturę z zakresu marketingu, a także prace własne, w tym głównie wydany w 2006 r. podręcznik pt. Podstawy marketingu pod redakcją J. Altkorna. [www.naukowa.pl, 2012]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1014/b, MgC-1014/a, MgC-1014/c, C-339.13 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4749/a, MgC-4749 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Nazwa wydawcy w cop.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wioleta Dryl. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o., 2018. - 222 strony : ilustracje ; 24 cm.
Zarówno w teorii, jak i w praktyce funkcjonuje przekonanie, iż marketing jest tą dziedziną działalności, której efekty najtrudniej zmierzyć, a co za tym idzie, niezwykle trudno udowodnić jest zyskowność działań podejmowanych w tym zakresie. Podejście to w wielu przypadkach znajduje uzasadnienie. Marketing to filozofia działania, to orientacja przedsiębiorstwa ukierunkowana nie tylko na zysk, ale również, a nawet przede wszystkim na klienta, jego potrzeby, pragnienia. Próba zupełnego wyizolowania działań marketingowych od pozostałych dziedzin działalności organizacji jest z góry skazana na porażkę. Czy w związku z tym jednoznaczne wskazanie efektów inwestycji marketingowych również nie jest możliwe? Teoria dostarcza praktykom gospodarczym bardzo szerokiego instrumentarium z zakresu kontroli marketingowej. Zasadniczą wadą tychże narzędzi jest jednak wycinkowe, fragmentaryczne traktowanie działań podejmowanych w zakresie marketingu. Żadne spośród dostępnych od niedawna narzędzi kontroli nie traktuje działalności marketingowej, zwłaszcza jej efektów, jako złożonego problemu, wymagającego kompleksowego podejścia. Istnieje jednak narzędzie, które umożliwia dokonanie wszechstronnej, kompleksowej analizy działalności marketingowej. Jest to audyt marketingowy. Książka dostarcza wiedzę niezbędną do efektywnego stosowania audytu marketingowego. Zawiera m.in. analizę: - obszarów działalności organizacji podlegających audytowi, - metod i narzędzi stosowanych w audycie, - miejsca audytu marketingowego w systemie kontroli marketingowej oraz pośród innych rodzajów audytu, - relacji między kontrolą, controllingiem i audytem marketingowym, - stopnia wykorzystania audytu jako narzędzia kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy), analiza (badania rynku, informacja, trendy), strategia, taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa), zarządzanie, materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja. [www.merlin.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33 /P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-2874, C-339.13 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wydanie 2 poszerzone. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 25 cm.
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.[GWP, 2009]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich /Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2003. - 288 stron, [8] kart tablic : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich. [GWP, 2003]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13, MgC-4750 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Fundamentals of selling / Charles Futrell. - 4 ed. - Boston, MA : Irwin, 1993. - XXII, [6], 593 s. : il. ; 26 cm.
(The Irwin Series in Marketing)
Książka
W koszyku
Mroczne kulisy marketingu na przestrzeni wieków. Książka ukazuje czytelnikowi mnóstwo powiązań, o których wcześniej nie miał pojęcia, demaskuje nieprawdopodobne wręcz chwyty marketingowe i niemoralną działalność spin-doktorów. Podzielona jest na rozdziały, z których każdy dotyka innej kwestii, tworząc całościowy obraz zmanipulowanego świata. [ksiazki.wp.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych. Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4764, C-339.13 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4556/a, MgC-4556 (2 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz. - 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-1910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).[www.poltext.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!. Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych. Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię: identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku, przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów, jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie, a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum. [MT Biznes, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing. Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej