Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(43)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(10)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(27)
Autor
Gierszewska Grażyna
(4)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(3)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bakalarz Dariusz (tłumacz)
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Radosław (marketing)
(1)
Becht Adam
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cieśliński Wojciech (1960- )
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Daniluk Piotr (bezpieczeństwo)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Ehrlich Andrzej (tłumacz)
(1)
Faulkner David (1938- )
(1)
Galata Stanisław (1945-2012)
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gordon Wiliam
(1)
Grajkowska Wanda (tłumaczka)
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Harris Vincent
(1)
Kall Jacek
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kim W. Chan (zarządzanie)
(1)
Kozień Ewa
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Mauborgne Réene
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Murawska Monika (organizacja i zarządzanie)
(1)
Olszewska Barbara (1945- )
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Pringle Hamish
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Skonieczny Jan
(1)
Strategor
(1)
Strickland Alonzo J
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Thompson Arthur A. Jr
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Waters C. Donald J. (1949- )
(1)
Welch Jack (1935-2020)
(1)
Welch Suzy (1959- )
(1)
Witczak Hubert
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wąsowska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Studenci
(3)
Ekonomiści
(1)
Menadżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(32)
Planowanie strategiczne
(11)
Zarządzanie
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Organizacja przedsiębiorstwa
(5)
Innowacje
(4)
Marketing strategiczny
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Sukces
(3)
Usługi turystyczne
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Samorealizacja
(2)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
Znak towarowy
(2)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Bank Polska Kasa Opieki
(1)
Banki
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Blockchain
(1)
Budżet
(1)
Budżety gminne
(1)
Controlling
(1)
Crowdsourcing
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Energia elektryczna
(1)
Etyka
(1)
Firmy
(1)
General Electric Company
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hedging
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci
(1)
Kryptowaluta
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Mieszkania
(1)
Modele biznesowe
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Okulografia
(1)
Portale internetowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko zawodowe
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Spółki giełdowe
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strategie marketingowe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Zarządzanie firmą
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znaki towarowe w zarządzaniu
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(16)
Podręcznik
(7)
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Strategia biznesowa [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; przekład Konrad Pawłowski. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta CD (2 godziny 32 mininuty 22 sekundy) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe. Strategia biznesowa to pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy. Dowiesz się z niej, jak: Ľ Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego. Ľ Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi. Ľ Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych. Ľ Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji. Ľ Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii. Ľ Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. I wiele, wiele więcej. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-127 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4395/a, MgC-4395 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
(Audiobook)
Czas trwania: 10 godz. 24 min 56 s.
Muzyka: Grzegorz Dondziłło.
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. `Strategia błękitnego oceanu` przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia `błękitnego oceanu` - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka `Strategia błękitnego oceanu` przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna. [www.gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treści prezentowanej książki, która powstawała przez kilka lat, ujmują wyniki badań zmierzających do ustalenia, czy są wspólne cechy przedsiębiorstw, które osiągały wyniki uznawane w rachunku komparatywnym za powodzenie. Treść książki z założenia jest wyrazem nieulegania arbitralnie wyrażanym w ostatnich latach przekonaniom dotyczącym znaczenia określonych orientacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz metod zachowania na rynku dla osiągania sukcesu. Treść monografii nawiązuje do badań zmierzających do poszukiwania fundamentów powodzenia przedsiębiorstw w perspektywie strategicznej. Praca nie uwzględnia powstałych w międzyczasie problemów związanych z pandemią.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5716 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wyd. 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5312, C-339.13 (2 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
(Emka Audio)
Książka „Myślenie strategiczne. O doprowadzaniu spraw do szczęśliwego końca” dostarczy ci innowacyjnych i sprawdzonych strategii, byś z ich pomocą mógł stać się osobą, wokół której ciągle dzieje się coś pozytywnego. Kimś, kogo inni podziwiają i komu zazdroszczą ilości ukończonych projektów i zadań doprowadzonych do końca! Ma ona pobudzić twój umysł do kreatywnego myślenia, w efekcie czego będziesz postępować wydajniej i skuteczniej, zarówno w pracy, jak i życiu osobistym. „Vincent Harris znowu to zrobił! Jego książka „Sekrety skuteczności” dodała swoistego kolorytu nudnemu tematowi zarządzania czasem i produktywnością. „Myślenie strategiczne” wynosi to zagadnienie na wyższy poziom i skupia się bardziej na konkretnych strategiach oraz technikach, które każdy może zastosować, żeby dokonać więcej, być kimś więcej i wydobyć więcej radości z życia!” Cheri J. Najor, mówca motywacyjny, trener korporacyjny, licencjonowana terapeutka The Center for Peak Performance [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i wykorzystywanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej. Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw. [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-339.13 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metawersum powinno znajdować się na mapie innowacji większości firm, ponieważ może wpływać na wiele linii biznesowych, sektorów przemysłu i regionów geograficznych. Technologia ta umożliwia nawiązanie bardziej emocjonalnych relacji z konsumentami, pobudza kreatywność, usprawnia współpracę oraz napędza wydajniejszy łańcuch dostaw, a także procesy produkcyjne i inżynieryjne.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.[Studio Emka, 2005]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczne i sprawne funkcjonowanie współczesnej gospodarki wymaga współdziałania wielu elementarnych czynników, między innymi: zasobu majątkowego i finansowego, demograficznego, technologii i organizacji oraz dywersyfikacji i stałych dostaw energii. Ta harmonia w dużym stopniu wpływa na konkurencyjność przedsiębiorstw, zarządzanie wiedzą, tworzenie przedsięwzięć innowacyjnych i przyczynia się do wzrostu poziomu osiąganych wyników ekonomicznych i wartości firmy. Wiedzę, sprawne procesy innowacyjne i tzw. kulturę innowacyjną wnikliwie analizowali A. Toffler i P. Drucker. Ten pierwszy w procesie historycznym postrzegał istotne zmiany w gospodarce - wskazując na erę informacji i erę wiedzy obecną w procesach globalizacyjnych. Implikuje to, co zauważył Drucker, budowę społeczeństwa opartego na wiedzy, które buduje nowy paradygmat gospodarki rynkowej opartej na wiedzy. Niniejsze opracowanie zawiera szereg rozwiązań odnoszących się do procesów innowacyjnych obejmujących, między innymi: teoretyczne problemy zarządzania organizacjami; zasoby przedsiębiorstw - proces ich tworzenia i rozwoju; innowacyjne aspekty funkcjonowania sektorów gospodarczych, przedsiębiorstw, handlu internetowego, nowoczesnego marketingu, systemu IT, społecznej odpowiedzialności za rozwój. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej