Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1220)
Forma i typ
Książki
(990)
Proza
(342)
Gry i zabawki
(174)
Komiksy i książki obrazkowe
(143)
Publikacje dydaktyczne
(99)
Druki ulotne
(92)
Poradniki i przewodniki
(44)
Poezja
(42)
Publikacje popularnonaukowe
(41)
Publikacje fachowe
(24)
Audiobooki
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Dramat (rodzaj)
(2)
Rysunki
(2)
Czasopisma
(1)
Muzyka
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(1154)
wypożyczone
(231)
tylko na miejscu
(144)
nieokreślona
(118)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(77)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(464)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(149)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(180)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(198)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(281)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(145)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(76)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(62)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(14)
Autor
Górski Wojciech (1971- )
(40)
Górska Karolina (pisarka)
(36)
Molnár Ferenc (1878-1952)
(25)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(19)
Astley Neville
(17)
Baker Mark (1959- )
(17)
Skalska Katarzyna (tłumaczka)
(17)
Knizia Reiner (1957- )
(14)
Olszański Tadeusz (1929-2023)
(14)
Zarawska Patrycja (1970- )
(13)
Głowińska Anita (literatura dziecięca). Kicia Kocia
(12)
Peyo (1928-1992)
(12)
Arredondo Francisco
(10)
Supeł Barbara (literatura dla dzieci)
(10)
Tyszka Wojciech (tłumacz)
(10)
Gawryluk Barbara (1957- )
(9)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(9)
Mortkowiczowa Janina (1875-1960)
(9)
Barański Adam (ilustrator)
(8)
Denton Terry (1950- )
(8)
Detner Małgorzata (ilustratorka)
(8)
Drewnowski Jacek (1974- )
(8)
Griffiths Andy (1961- )
(8)
Nowak Zdzisław (1930-1995)
(8)
Bauman Sabina (polonistka)
(7)
Boutavant Marc (1970- )
(7)
Goscinny René (1926-1977)
(7)
Guibert Emmanuel (1964- )
(7)
Guibert Emmanuel (1964- ). Ariol
(7)
Karlik Beata
(7)
Okrasko Katarzyna (tłumaczka)
(7)
Sempé Jean-Jacques (1932-2022)
(7)
Swoboda Tomasz (1977- )
(7)
Wójcik Elżbieta (1973- )
(7)
Zagórska Paulina (tłumaczka)
(7)
Bergström Gunilla (1942-2021)
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Ellison Sheila (psycholog dziecięcy)
(6)
Jaszecka Karolina (tłumaczka)
(6)
Mechło Paulina (psycholożka)
(6)
Milne Alan Alexander (1882-1956)
(6)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(6)
Widmark Martin (1961- )
(6)
Widmark Martin (1961- ). Biuro detektywistyczne Lassego i Mai
(6)
Łuksza Agata (1983- )
(6)
Bagińska-Shinzato Olga
(5)
Bednarek Justyna (1970- )
(5)
Berkane Nadia (1973- )
(5)
Berkane Nadia (1973-). Misia Marysia
(5)
Clark Brenda (1955- )
(5)
Czarnecka Jolanta (ilustratorka)
(5)
Drabik Wiesław (1956- )
(5)
Flisak Jerzy (1930-2008)
(5)
Głowińska Anita (literatura dziecięca). Kicia Kocia i Nunuś
(5)
Klimkiewicz Danuta (pisarka)
(5)
Mościcka Regina (tłumaczka)
(5)
Muchowicz-Hernik Danuta
(5)
Nesme Alexis (1974- )
(5)
Oklejak Marianna (1981- )
(5)
Ostojska-Badziak Agnieszka
(5)
Ostrowska Agata (1990- )
(5)
Pijanowski Lech (1928-1974)
(5)
Rovira Pere (1947- )
(5)
Shepard Ernest H. (1879-1976)
(5)
Shephard David (ilustrator)
(5)
Sosnowski Stefan (1922-1994)
(5)
Tullet Hervé (1958- )
(5)
Waliś Robert (1979- )
(5)
Willis Helena (1964- )
(5)
Winczewski Piotr (wychowanie fizyczne)
(5)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja (pisarka)
(5)
Bagdach Hanna Inga (ilustratorka)
(4)
Bourgeois Paulette (1951- )
(4)
Cholewińska-Szkolik Aniela (literatura dziecięca)
(4)
Davies Benji (1980- )
(4)
Demaria Marjorie
(4)
Demaria Marjorie. Mikołajek
(4)
Dobrowolski Patryk (tłumacz)
(4)
Escandell Victor (1971- )
(4)
Gallo Ana
(4)
Gray Judith Anne (1939- )
(4)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(4)
Jakubowski Bronisław (tłumacz)
(4)
Janecka Leonia (1909-2003)
(4)
Jansson Tove (1914-2001)
(4)
Jałowiec-Sawicka Magdalena (tłumaczka)
(4)
Klimowa Maria
(4)
Kopczewski Jan Stanisław (1929- )
(4)
Kownacka Danuta
(4)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(4)
Krzak Elżbieta (tłumaczka)
(4)
Kwiecień Maria
(4)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(4)
Marczewska Magdalena
(4)
Matusik-Dyjak Anna (tłumaczka)
(4)
Moryc Katarzyna
(4)
Południak Marcin (1971- )
(4)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(4)
Roba Jean (1930-2006)
(4)
Roba Jean (1930-2006). Ptyś i Bill
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(398)
2010 - 2019
(567)
2000 - 2009
(72)
1990 - 1999
(40)
1980 - 1989
(49)
1970 - 1979
(60)
1960 - 1969
(31)
1900 - 1909
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(791)
1901-2000
(71)
1901-1914
(27)
1945-1989
(22)
1989-2000
(19)
1918-1939
(3)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(1215)
Wielka Brytania
(4)
Ukraina
(1)
Język
polski
(1209)
angielski
(5)
nieznany (po)
(2)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(735)
0-5 lat
(449)
6-8 lat
(445)
9-13 lat
(225)
Młodzież
(91)
14-17 lat
(39)
Dorośli
(36)
Rodzice
(32)
Nauczyciele
(14)
Szkoły podstawowe
(13)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Przedszkola
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Pedagodzy
(4)
Dziecko autystyczne
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
3-8 lat
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Logopedzi
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Psycholodzy
(2)
Terapeuci
(2)
18+
(1)
3-5 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chorzy
(1)
Chłopcy
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4
(1)
Klasa 5
(1)
Klasa 6
(1)
Nauczyciele nauczania przedszkolnego
(1)
Nauczyciele przedszkolni
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Powyżej 3 lat
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przedszkole
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Studenci
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(202)
Literatura angielska
(55)
Literatura francuska
(41)
Literatura węgierska
(25)
Literatura amerykańska
(24)
Literatura szwedzka
(22)
Literatura niemiecka
(10)
Literatura hiszpańska
(9)
Literatura australijska
(6)
Literatura kanadyjska
(6)
Literatura fińska
(4)
Literatura holenderska
(4)
Literatura norweska
(4)
Literatura belgijska
(3)
Literatura katalońska
(2)
Literatura włoska
(2)
Powieść australijska
(2)
Literatura duńska
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura niderlandzka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura australijska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura kanadyjska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura niemiecka
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Zabawa
(289)
Przyjaźń
(105)
Zwierzęta
(51)
Chłopcy
(47)
Dzieci
(41)
Uczniowie
(39)
Samochody
(34)
Psy
(32)
Matematyka
(28)
Rodzeństwo
(28)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(28)
Zima
(27)
Grupy rówieśnicze
(26)
Współzawodnictwo
(26)
Przedszkolaki
(25)
Śmierć
(25)
Rodzina
(22)
Trening umysłu
(21)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(21)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(18)
Boże Narodzenie
(17)
Gry i zabawy umysłowe
(15)
Dziewczęta
(14)
Koty
(13)
Przyroda
(13)
Bing (postać fikcyjna)
(12)
Gry i zabawy
(12)
Morza
(12)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(12)
Terapia zabawą
(12)
Język polski
(11)
Place zabaw
(11)
Zabawa taneczna
(11)
Las
(10)
Uczucia
(10)
Wakacje
(10)
Wychowanie w rodzinie
(10)
Dinozaury
(9)
Podróże
(9)
Zabawa sylwestrowa
(9)
Gry i zabawy ruchowe
(8)
Hulajnoga
(8)
Kubuś Puchatek (postać fikcyjna)
(8)
Pomaganie
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Śledztwo i dochodzenie
(8)
Żarty
(8)
Życie codzienne
(8)
Ariol (postać fikcyjna)
(7)
Dziecko autystyczne
(7)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(7)
Franklin (postać fikcyjna)
(7)
Mikołajek (postać fikcyjna)
(7)
Muminki (postacie fikcyjne)
(7)
Plaże
(7)
Urodziny
(7)
Wyobraźnia
(7)
Albert Albertson (postać fikcyjna)
(6)
Dzielenie się
(6)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(6)
Jesień
(6)
Kreatywność
(6)
Programowanie (informatyka)
(6)
Rękodzieło
(6)
Święty Mikołaj (postać fikcyjna)
(6)
Drzewa
(5)
Dziadkowie i wnuki
(5)
Fizyka
(5)
Historia
(5)
Korekcja mowy
(5)
Ludzie a zwierzęta
(5)
Miasta
(5)
Misia Marysia (postać fikcyjna)
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Niemowlę
(5)
Pory roku
(5)
Prosiaczek (postać fikcyjna)
(5)
Prywatni detektywi
(5)
Psychologia dziecka
(5)
Rodzice
(5)
Savoir-vivre
(5)
Sen
(5)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(5)
Sport
(5)
Szkoły
(5)
Tajemnica
(5)
Turystyka
(5)
Wielkanoc
(5)
Zabawki
(5)
Zakochanie
(5)
Zwierzęta morskie
(5)
Śnieg
(5)
Żółwie
(5)
Asertywność
(4)
Detektywi amatorzy
(4)
Eksperymenty
(4)
Integracja sensoryczna
(4)
Język angielski
(4)
Klocki LEGO
(4)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(2)
44 Koty (serial filmowy)
(1)
Ballady i romanse
(1)
Biblia
(1)
Casa de papel (serial filmowy)
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Thomas and Friends (serial telewizyjny)
(1)
Topo Tip (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(23)
2001-
(21)
1801-1900
(10)
1945-1989
(7)
1901-1914
(6)
1401-1500
(3)
1501-1600
(3)
1918-1939
(3)
1001-1100
(2)
1101-1200
(2)
1201-1300
(2)
1301-1400
(2)
1914-1918
(2)
301-400
(2)
401-500
(2)
501-600
(2)
601-700
(2)
701-800
(2)
801-900
(2)
901-1000
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
101-200
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Budapeszt (Węgry)
(25)
Polska
(12)
Stumilowy Las (kraina fikcyjna)
(9)
Bretania (Francja)
(4)
Ameryka Północna
(3)
Europa
(3)
Francja
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Azja
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Saska Kępa (Warszawa ; część miasta)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Amazonka (dorzecze)
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Australia
(1)
Beskidy (góry)
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Floryda (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Jeżyce (Poznań ; część miasta)
(1)
Karpacz (woj. dolnośląskie, pow. jeleniogórski, gm. Karpacz)
(1)
Londyn
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Nowe ZOO
(1)
Oceania (region)
(1)
Ogród Zoologiczny
(1)
Pojezierze Mazurskie
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
San Diego (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Szwecja
(1)
Tatry (góry)
(1)
Tenotichtitlán (Meksyk ; miasto dawne)
(1)
Warszawa
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(623)
Opowiadania i nowele
(262)
Broszura
(204)
Publikacje dla dzieci
(187)
Gry i zabawy
(104)
Gry i zabawy dziecięce
(102)
Książka obrazkowa
(94)
Książki dla małych dzieci
(92)
Wydawnictwa popularne
(88)
Poradnik
(72)
Publikacja bogato ilustrowana
(58)
Gry planszowe
(56)
Książka-zabawka
(56)
Gry edukacyjne
(43)
Gry i zabawy ruchowe
(39)
Ćwiczenia i zadania
(38)
Powieść obyczajowa
(35)
Wiersze
(35)
Komiks
(28)
Literatura dla dzieci
(28)
Literatura dla młodzieży
(28)
Gry w karty
(25)
Książka do wypełniania
(21)
Powieść przygodowa
(18)
Książka do kolorowania
(16)
Książka obrazkowa (picturebook)
(16)
Gry i zabawy edukacyjne
(14)
Opracowanie
(13)
Powieść
(13)
Adaptacja literacka
(11)
Scenariusz zajęć
(11)
Zagadki
(11)
Kryminał
(9)
Rymowanki
(9)
Audiobooki
(8)
Materiały pomocnicze
(8)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Gry strategiczne
(7)
Opowiadania i nowele przygodowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Gry i zabawy terenowe
(6)
Literatura młodzieżowa polska
(6)
Podręcznik
(6)
Gry karciane
(5)
Opowiadanie dziecięce polskie
(5)
Układanki
(5)
Fantastyka
(4)
Książka dla przedszkolaków
(4)
Opowiadanie dziecięce
(4)
Poradnik dla rodziców
(4)
Antologia
(3)
Gry językowe (pedagogika)
(3)
Gry logiczne
(3)
Komiks przygodowy
(3)
Książka do wypełnienia
(3)
Książka z naklejkami
(3)
Literatura
(3)
Pieśń i piosenka
(3)
Przysłowia
(3)
Publikacje dla dzieci i młodzieży
(3)
Romans historyczny
(3)
Thriller
(3)
Fotografia
(2)
Gry i zabawy ludowe
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Krzyżówki (gry)
(2)
Książki
(2)
Lektura z opracowaniem
(2)
Monografia
(2)
Muzyka
(2)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(2)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(2)
Opowiadanie dziecięce kanadyjskie
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Powieść historyczna
(2)
Powieść psychologiczna
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Quizy
(2)
Romans
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2)
Zagadki polskie
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Aforyzmy
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Anegdoty
(1)
Anegdoty niemieckie
(1)
Architektura
(1)
Atlas zwierząt
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dokumety dźwiękowe
(1)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Elementarz
(1)
Epitafia (gatunek literacki)
(1)
Fantasy
(1)
Film
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry fabularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(204)
Edukacja i pedagogika
(147)
Psychologia
(14)
Biologia
(13)
Matematyka
(11)
Historia
(9)
Językoznawstwo
(7)
Medycyna i zdrowie
(7)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Zabawy i gry
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Religia i duchowość
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozrywki, zabawy, gry
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zoologia
(1)
1220 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany kosmos [Gra na kodowanie ]/ pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Adam Pękalski ; projekt Anna Wielbut. - Warszawa : Edgard, 2022. - 1 pudełko : karton, drewno, ilustracje kolorowe ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 8+)
Druga część serii gier o kodowaniu od Kapitana Nauki.
Gra prowadza dziecko w podstawy programowania, równoległe zapewniając mu wspaniałą kosmiczną przygodę. Gra wprowadza najmłodszych do świata algorytmów bez użycia komputera. W trakcie rozgrywki dzieci uczą się tworzenia poleceń w języku programowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne i orientację przestrzenną. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań - omijając kosmiczne przeszkody, blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy.
Zakodowany kosmos wykorzystuje STEM, czyli nowe podejście do uczenia się. Łączy zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki, pozwala efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy.
Gra rozwija umiejętności kodowania (podstawy programowania i tworzenia algorytmów), orientację przestrzenną, myślenie logiczne, koncentrację, wytrwałość i cierpliwość w oczekiwaniu na swój ruch.
Zawartość pudełka: plansza z panelem kodowania, 72 żetony kodowania i poderóży, 4 statki kosmiczne, 4 rakiety, (pionki), instrukcja.
Czas gry: 20-45 min
Ilość graczy: 2-4
Gra na kodowanie „Zakodowany kosmos” (8+) to kosmiczna podróż, w której gracze wcielają się w role nawigatorów statków kosmicznych i z pomocą kodowania układają trasy, by opanować międzygwiezdne bazy. Wykonując misję, uczą się podstaw programowania, tworząc instrukcje warunkowania i sekwencje. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając kosmiczne przeszkody oraz blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy. [https://platon.com.pl/pl/gra-na-kodowanie-zakodowany-kosmos-kapitan-nauka/produkt-851471215]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 242/GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Jaka piękna zima! / napisała i zilustrowała Anita Głowińska. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2022. - [12] stron : ilustracje ; 25x27 cm.
(Kicia Kocia i Nunuś / Anita Głowińska)
Na okłądce: 55 otwieranych okienek!
Kalendarze 2023 >> Kicia Kocia i Nunuś. Jaka piękna zima! Kicia Kocia i Nunuś. Jaka piękna zima! Autor: Anita Głowińska Nowość Ocena: Książka nie posiada ocen. Napisz recenzję i zgarnij darmową dostawę > Wysyłka w24 godziny + czas dostawySeriaKicia Kocia i NunuśRok wydania2022WydawnictwoMedia RodzinaIlość stron12 Opis Recenzje (0) Szczegóły Podobne produkty Kicia Kocia i Nunuś lubią zimę i zabawy na śniegu. Razem z nimi mali czytelnicy zobaczą, jak wygląda zima w mieście, w parku, a także na wsi i w lesie. Co robią zimą zwierzęta? Co jedzą? W co zimą bawią się dzieci? Najmłodsi poznają odpowiedzi na te pytania, otwierając kolejne okienka z Kicią Kocią i Nunusiem. [www.taniaksiazka.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-0/KZ (1 egz.)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F1.W- 0/KZ (1 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-I/N (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3 - I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Seria „Gdzie jest Wally?” to kultowe wyszukiwanki, które od lat fascynują miłośników zagadek i tropienia. To ponad 72 miliony sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. Dołącz i ty do ekipy poszukiwaczy Wally'ego! Tym razem Wally odwiedza magiczne krainy w poszukiwaniu zaginionych zwojów czarodzieja Białobrodego. Trafia w miejsca zamieszkane przez gobliny, smoki, krasnoludy i olbrzymy. Szukajcie zgubionych przedmiotów, tajemniczych postaci i nie zapomnijcie o dodatkowych listach rzeczy do odnalezienia! [Mamania, 2021].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
W góry! / Piotr Karski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Dwie Siostry, 2017. - [224] strony : ilustracje ; 29 cm.
„W góry!” to przewodnik do rysowania, który za pomocą zadań plastycznych i pomysłów na aktywności przekaże wam ogrom wiedzy o górach. Dowiecie się z niego, skąd się one biorą, jak rosną i jak się zmieniają. Odwiedzicie górskie szczyty, lodowce i jaskinie. Wytropicie wilki, niedźwiedzie i śnieżne pantery – a może nawet yeti! Poznacie tajemnice górskich lasów i roślin rosnących w górach. Zapoznacie się z góralami z całego świata, zobaczycie ich stroje i domy. Nauczycie się czytać mapę, planować trasę wędrówki i orientować się w górskim terenie. Spróbujecie górskich sportów i dowiecie się, jak zdobyć Mount Everest. Zabierzcie tę książkę na górską wycieczkę, by korzystać z niej wieczorami w schronisku, albo otwórzcie ją w domu, i pozwólcie, by to ona zabrała was W GÓRY! [Wydawnictwo Dwie Siostry, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 6+)
Zawartość pudełka: plansza do gry, 30 kart z pytaniami, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, 5 pionków, kostka do gry, instrukcja.
Czas gry: 20-40 minut.
Liczba graczy: 2-6
Gra edukacyjna „Świat” (6-99 lat) to nie lada gratka dla miłośników podróży, w czasie której ścigają się oni o zwycięstwo i odwiedzają najciekawsze miejsca na Ziemi, odkrywają skarby natury oraz architektoniczne perełki, a przy tym ćwiczą spostrzegawczość oraz refleks. Kto wymyślił nazwę Grenlandia? Symbolem którego państwa jest ptak kiwi? Kiedy na sawannie pada deszcz? – na te i wiele innych pytań można poznać odpowiedzi w czasie rozgrywki. Fascynująca podróż dookoła świata Gra „Świat” to klasyczny wyścig, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Ruch graczy przyspieszają trzy rzeczy: udzielenie odpowiedzi na jedno z 90 pytań związanych z różnymi miejscami na Ziemi i ich mieszkańcami, wykonanie działania opisanego na karcie ruchu oraz wypatrzenie na planszy zwierzęcia, rośliny lub innego obiektu przedstawionego na karcie. Niezwykła wyprawa dookoła świata stwarza okazję, by rozwiązać wciągające zagadki oraz sprawdzić swój refleks i spostrzegawczość. Atrakcyjne ilustracje ułatwiają dziecku przyswajanie wiedzy oraz są znakomitym sposobem na poznanie charakterystycznych dla danego kraju miejsc, budowli, pomników czy cudów natury. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój spostrzegawczość, poznawanie świata, przyroda, geografia [https://platon.com.pl/pl/gra-edukacyjna-kapitan-nauka-swiat/produkt-617289892]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 235/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest zbiorem doświadczeń zawodowych i osobistych autorki. Opisuje w niej bowiem swoje doświadczenia, które zdobyła (i nadal zdobywa) jako matka niepełnosprawnego dziecka oraz jako terapeutka dzieci z głębokimi zaburzeniami w rozwoju.Jest to publikacja niezwykle cenna, gdyż większość książek dostępnych na rynku dotyczy zagadnień teoretycznych. Brakuje natomiast pozycji, która prosto, w zintegrowany sposób przekazywałaby podstawową wiedzę na temat wychowywania i wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego. Niniejsza książka znakomicie wypełnia tę lukę. Zawiera bowiem krótkie wprowadzenie teoretyczne, po którym następuje zasadnicza część książki - proste i czytelne wskazówki, jak pomóc dzieciom nauczyć się wielu umiejętności niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, oraz jasne procedury postępowania zweryfikowane w praktyce, a także postępowanie na wypadek problemów z zastosowaniem wskazanych procedur. Ogromnym atutem jest zwięzły i klarowny język. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Misia Marysia / Nadia Berkane)
Książ̨̇ka edukacyjna stworzona z myślą o najmłodszych czytelnikach. Bohaterką książki jest Misia Marysia. Podobnie jak mali czytelnicy, ta wesoła kilkulatka zadaje mnóstwo pytań, bawi się, chodzi do przedszkola i z pasją odkrywa świat. Towarzysząc jej, dzieci poznają tajemnice kształtów i kolorów, spotykają wesołe literki i cyferki, z uwagą przyglądają się sobie samym i odkrywają najbliższe otoczenie. Marysia podpowie też, jak unikać niebezpieczeństw i kiedy używać „magicznych słów”. [Wydawnictwo Debit, 2022].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
W morze! / Piotr Karski. - Warszawa : Wydawnictwo Dwie Siostry, 2017. - [222] strony : ilustracje ; 21x29 cm.
„W morze!” to książka aktywnościowa, która przekaże wam ogrom wiedzy o morzu. Poznajcie kałamarnice, mątwy, ośmiornice i straszliwe ryby głębinowe. Odwiedźcie rafy koralowe, urządźcie się na bezludnej wyspie. Zróbcie sobie meduzę w butelce. Pokolorujcie niebezpieczne wodne ślimaki, narysujcie straszliwe syreny. Zaprojektujcie statek pasażerski i nauczycie się określać swoje położenie za pomocą latarni morskich. Doprawcie zęby rekinowi ludojadowi, wytatuujcie marynarza… [Wydawnictwo Dwie Siostry, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 4+)
Na opakowaniu: kodowanie, myslenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
Zwartość pudełka: plansza, 35 kart, 28 etonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem ; instrukcję w języku polskim i ukraińskim.
Czas gry: 15-20 min
Dla 1 i więcej graczy
Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” ( 4–8 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch. Trening myślenia logicznego i kreatywności Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących. dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli Gra „Zakodowany zamek” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy. Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do zabawy w kodowanie. Plansza, karty i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja [https://platon.com.pl/pl/gra-na-kodowanie-zakodowany-zamek-kapitan-nauka/produkt-670422613]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 243/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla dzieci)
Przetwarzanie sensoryczne to normalny proces, który występuje u każdego człowieka. Wszystkim nam zdarzają się lepsze i gorsze dni, ale dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej czasami odbierają bodźce zmysłowe tak intensywnie, że utrudnia im to codzienne funkcjonowanie. W ich oczach drobne trudności mogą urastać do rangi poważnych problemów. Dzieci te mają kłopot z samoregulacją, którą na szczęście można usprawnić! Właśnie w tym pomaga książka dr Stephanie M. Foster, terapeutki zajęciowej z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem. Składa się ona z dwóch części. Z części pierwszej dowiesz się, czym jest przetwarzanie sensoryczne i jak zachowują się dzieci, u których jest ono zaburzone. Autorka przybliża tu także pojęcie samoregulacji i wyjaśnia, na czym polega praktyka uważności. W części drugiej znajdziesz 60 przyjemnych i ciekawych ćwiczeń do pracy z dzieckiem z zaburzoną integracją sensoryczną. Zaspokoją one potrzeby sensoryczne twojego dziecka, a także pomogą mu poprawić samoregulację i nauczyć się uważności. [www.gwp.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-612 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ Arrows [Gra edukacyjna] / designer Raf Peeters. - Kontich (Belgia) : Smart- Belgium ; Kraków : IUVI Games - Wydawnictwo IUVI, cop. 2019. - 1pudełko ; 15x10x3 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Instrukcja w języku polskim: 1 karta ; 7x12 cm .
Do gry dołączona jest książeczka ze 120 wariantami gry o różnym stopniu trudności wraz z rozwiązaniami.
Sprawdzona formuła zabawy w nowej odsłonie! "IQ Arrows" to kolejna z serii gier IQ, przenośnych gier logicznych, dla Ciebie i Twojego dziecka. Wybierzcie jedno ze 120 zadań o narastającym poziomie trudności i spróbujcie umieścić wszystkie elementy układanki na planszy! To takie proste! Dzięki sprawdzonej formule, dziecko otrzyma możliwość jednoczesnej zabawy oraz treningu koncentracji i intelektu. Kompaktowa forma ułatwi grę w każdej sytuacji, nawet w podróży. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Proste zasady - wiele godzin zabawy Trening logicznego myślenia Doskonała do podróży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 251/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fikołki na trzepaku to zbiór literackich pocztówek z dzieciństwa. Zapamiętane i "zatrzymane w kadrze pamięci" podwórko, szkoła, wakacje i życie rodzinne. Ta pamięć jest utkana ze szczegółów - kolorów, kształtów, zapachów smaków, zdarzeń. W miarę możliwości widziana oczami, umysłem dziecka - spisywana bez komentarza mnie (autorki) dzisiejszej. Jest tu klimat domu, zwykłej podstawówki na Kępie, przyjęcia u dziadków, zapach wsi białostockiej podczas żniw i zacisze bezpiecznego podwórka, kolorowe rajstopy... Znaleźć tu można też muzykę z dawnych lat - nazwiska wykonawców, zespoły, aktorów i aktorek - czyli gwiazd ówczesnych. Patchwork ze wspomnień, z naszych najmłodszych lat, jakże innych niż dzisiejsze dzieciństwo naszych dzieci i wnuków. [www.empik.com, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-929 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 929--051 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
(Kocham Polskę)
Tym razem zagadki sprawdzą waszą wiedzę patriotyczną w rocznicę wybuchu drugiej wojny światowej. Poznacie niezwykłego Rycerza Niepokalanej i zapoznacie się z hasłem obecnego roku liturgicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 793/796/P.Dz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny [gra planszowa] / Miranda, Madeleine, Denise i Max Evartsowie ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
(Wiek: 8+)
Czas gry: 20 min.
Na opakowaniu: Ekscytująca gra dosłownie jak z bajki!
Gra o opiekuńczych smokach, dzielnych rycerzach i śpiących królewnach Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest! „Śpiące Królewny” zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę. Uważaj jednak na działanie Mikstur usypiających, aby przypadkiem nie uśpić wszystkich graczy! [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-59/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak prowadzić grupę teatralną / Grzegorz Noras. - [Warszawa] : Rozpisani.pl, copyright 2019. - 318 stron ; 21 cm.
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Niech nikt się nie łudzi, że dostanie w tej książce gotową odpowiedź na to pytanie. Prowadzenie grupy teatralnej to przygoda, której nie da się zaplanować. Może być zarówno fascynująca, jak i koszmarna. Wszystko pod warunkiem że mówimy o grupie teatralnej, a nie o grupie robiącej sztuki teatralne. Prawdziwa przygoda z teatrem to rozwój zdolności aktorskich, które każdy z nas posiada, poprzez rozwój osobowości. Dotyczy to zarówno młodych aktorów, jak i prowadzących teatr. Niuanse słowne dotyczące teatru, których pojawia się mnóstwo, pokazują, jak różny może on być: teatr ruchu, kabaret, teatr dramatyczny, teatr muzyczny, piosenka aktorska, scenka improwizacyjna… Niech to nikogo nie przerazi, możemy prowadzić grupę teatralną bez świadomości takich szczegółów. Wystarczy mieć pomysł. Dla mnie najlepsze grupy teatralne na przeglądach miały inspirującego prowadzącego, a nie nauczyciela, który chciał wystawić sztukę. Dla takich ludzi jest ta książka. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-792 (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
• Kto był inicjatorem powstania listopadowego? • Który polski święty uczestniczył w powstaniu styczniowym? • Na jakim instrumencie grał Ignacy Jan Paderewski? • Jak nazywano młodych obrońców Lwowa? Między innymi na te pytania młodzi miłośnicy historii znajdą odpowiedź, rozwiązując krzyżówki, które specjalnie dla nich przygotowaliśmy w roku 100. rocznicy odzyskania niepodległości. Do wspaniałej zabawy z naszymi zagadkami zapraszamy uczniów szkoły podstawowej, którzy rozpoczęli już naukę historii. Hasła krzyżówek pomogą im poznać i utrwalić sobie najważniejsze nazwiska oraz fakty związane z polską walką o wolność. Krótki i przystępny komentarz historyczny, stanowiący wstęp do każdej krzyżówki, może stanowić dla uczniów i ich rodziców przypomnienie podstawowych informacji o tych trudnych latach w historii Polski, przede wszystkim zaś o zasłużonych w walce o niepodległość bohaterach narodowych. Wspólne rozwiązywanie krzyżówek i poznawanie związanych z historią Polski ciekawostek będzie nie tylko świetną okazją do znakomitej zabawy dla całej rodziny, lecz także nietuzinkowym sposobem na kształtowanie w młodych Polakach postawy patriotycznej, opartej na dumie z dokonań naszych wielkich przodków. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-94(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze Dungeons & Dragons. Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary'ego Gygaxa i Dave'a Arnesona oryginalna gra Dungeons & Dragons wydana przez Tactical Studies Rules w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry RPG. Przez następne dwie dekady TSR odnosiła sukcesy, wydając wiele edycji D&D, liczne mutacje gry osadzone w tym samym świecie, periodyki, gry wideo, bestsellerowe powieści, a nawet program telewizyjny. Jednak w 1997 roku seria nietrafionych decyzji i nieudanych projektów doprowadziła TSR na skraj zagłady. [Zysk i S-ka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poszukiwacze na Tropie)
Okładka wliczona w paginację.
Każda książka z tej serii to nie tylko zbiór cennych informacji – to także pole do popisu dla bystrzaków, którzy na ilustracjach mogą szukać rozmaitych elementów. Wytęż wzrok i do dzieła! [www.empik.com, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F .2-94 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 9 godz. 46 min
ajemna historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze fabularnej DUNGEONS & DRAGONS. Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary’ego Gygaxa i Dave’a Arnesona gra DUNGEONS & DRAGONS wydana przez TSR (Tactical Studies Rules) w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry role-playing. Przez następne dwie dekady TSR odnosiło sukcesy, wydając wiele edycji D&D, liczne mutacje gry osadzone w tym samym świecie, periodyki, gry wideo, bestsellerowe powieści autorstwa Margaret Weis, Tracy’ego Hickmana i R.A. Salvatore’a z cyklu „Dragonlance”, a nawet program telewizyjny! Jednak w 1997 roku seria nietrafionych decyzji i nieudanych projektów doprowadziła TSR na skraj zagłady... Autor książki ujawnia prawdziwą historię powstania i katastrofy TSR. Zaglądamy za kulisy siedziby firmy w Lake Geneva, gdzie innowacyjni artyści i pisarze na nowo zdefiniowali gry z gatunku „magii i miecza”, a menedżerowie i kierownictwo sabotowali własny sukces, zrażając do siebie największe talenty, ignorując fanów, generując długi i podpisując umowy, które ostatecznie uczyniły z TSR firmę wydawniczą niezdolną do wydania choćby pocztówki...[https://platon.com.pl/pl/cd-mp3-upadek-smoka-tajemna-historia-dungeons-%26-dragons/produkt-1133288809]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poszukiwacze na Tropie)
Okładka wliczona w paginację.
Poszukiwacze na tropie Każda książka z tej serii to nie tylko zbiór cennych informacji – to także pole do popisu dla bystrzaków, którzy na ilustracjach mogą szukać rozmaitych elementów. Wytęż wzrok i do dzieła! [www.empik.com, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-94 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej