Gry fabularne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(6)
Autor
Machanienko Wasilij (1981- )
(5)
Machanienko Wasilij (1981- ). Droga szamana
(4)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(4)
Darda-Gramatyka Joanna (tłumacz)
(1)
Darda-Gramatyka Joanna (tłumaczka)
(1)
Machanienko Wasilij (1981- ). Droga Szamana
(1)
Napieralski Adrian (tłumacz)
(1)
Riggs Ben (1978- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura rosyjska
(5)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Arneson, Dave (1947-2009)
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Gygax, Gary (1938-2008)
(1)
Tactical Studies Rules
(1)
Temat: dzieło
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(11013)
Powieść
(9284)
Dokumenty dźwiękowe
(7835)
Powieść polska
(6722)
Opowiadania i nowele
(6429)
Gry fabularne
(-)
Audiobooki
(6098)
Powieść amerykańska
(5630)
Wiersze
(5529)
Kryminał
(4530)
Biografia
(4148)
Powieść obyczajowa polska
(3408)
Poradnik
(3164)
Opracowanie
(3071)
Wydawnictwa popularne
(2947)
Broszura
(2859)
Powieść angielska
(2711)
Podręcznik akademicki
(2657)
Powieść przygodowa
(2355)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2208)
Powieść obyczajowa amerykańska
(2203)
Poezja polska
(2125)
Literatura dla dzieci
(1978)
Pamiętniki i wspomnienia
(1871)
Podręcznik
(1831)
Publikacje dla dzieci
(1795)
Fantastyka
(1794)
Antologia
(1771)
Opowiadanie polskie
(1698)
Kasety magnetofonowe
(1687)
Literatura polska
(1684)
Powieść historyczna
(1669)
Literatura dziecięca polska
(1661)
Publikacja bogato ilustrowana
(1626)
Pamiętniki polskie
(1534)
Materiały pomocnicze
(1531)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1468)
Romans
(1426)
Thriller
(1423)
Książki dla małych dzieci
(1379)
Powieść młodzieżowa polska
(1372)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(1112)
Powieść psychologiczna
(1108)
Książka obrazkowa
(1076)
Przewodnik turystyczny
(1075)
Publicystyka polska
(1074)
Książka-zabawka
(1040)
Komiks
(1036)
Fantasy
(1007)
Literatura dla młodzieży
(994)
Powieść obyczajowa angielska
(994)
Encyklopedia
(968)
Album
(952)
Powieść francuska
(910)
Poezja dziecięca polska
(888)
Bajki i baśnie
(875)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(809)
Literatura młodzieżowa polska
(778)
Przepisy kulinarne
(751)
Powieść historyczna polska
(739)
Reportaż
(685)
Powieść niemiecka
(682)
Powieść sensacyjna amerykańska
(658)
Saga rodzinna
(653)
Publikacje popularnonaukowe
(638)
Gry i zabawy umysłowe
(623)
Powieść biograficzna
(608)
Dramat polski
(606)
Powieść rosyjska
(581)
Powieść dziecięca polska
(534)
Powieść młodzieżowa angielska
(532)
Powieść fantastyczna amerykańska
(513)
Monografia
(456)
Literatura
(448)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(444)
Ćwiczenia i zadania
(432)
Publicystyka
(429)
Lektura z opracowaniem
(428)
Powieść kryminalna polska
(411)
Wywiad dziennikarski
(404)
Powieść fantastyczna polska
(395)
Powieść obyczajowa francuska
(392)
Science fiction
(382)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(369)
Powieść kryminalna amerykańska
(369)
Reportaż polski
(369)
Powieść grozy
(342)
Horror
(341)
Powieść norweska
(334)
Powieść obyczajowa niemiecka
(328)
Literatura podróżnicza polska
(322)
Fraszki
(321)
Powieść szwedzka
(306)
Powieść kryminalna angielska
(297)
Romans historyczny
(295)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(286)
Praca zbiorowa
(284)
Fotografia polska
(279)
Adaptacja literacka
(275)
Teatr polski
(273)
Powieść dziecięca angielska
(269)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(LitRPG)
(Droga szamana / Wasilij Machanienko ; 2)
Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony. Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos – Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby – jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej... [Insignis Media, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-Fantastyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 7)
Na książce: LitRPG.
Stanowi część 7. cyklu, część 1. pt.: Początek, część 6. pt.: Nowy początek.
Niesamowita przygoda Dmitrija Machana w Barlionie dobiega końca! W wirtualnym świecie gry, który przez tyle miesięcy zastępował mu prawdziwe życie, jego postać – Szaman – przeżywała upadki i wzloty (dosłownie i w przenośni). Czy Barliona – ziemia obiecana graczy RPG, raj amatorów fantastycznych przygód, źródło godziwego zarobku dla zaradnych i rzutkich, ale także piekło dla niedolevelowanych i… więźniów – jest jeszcze w stanie czymś zaskoczyć Machana? Przeczytajcie wielki finał siedmiotomowej, bestsellerowej sagi LitRPG, która zawładnęła wyobraźnią polskich czytelników. Jeszcze niedawno Machanowi wydawało się, że szósty etap gry jest zarazem ostatnim i że już nic nie jest w stanie go zaskoczyć. Jednak życie – to wirtualne i to prawdziwe – niespodziewanie dokonało korekty kursu. Oto korporacja, której świat zawdzięcza Barlionę, postanowiła ożywić Pana Ciemności i całą jego armię. Iwanow, szef przedsiębiorstwa, osobiście wcisnął przycisk reaktywacji. Odrodził się Gieranika wraz ze swym Smokiem Ciemności. Tymczasem Szaman otrzymał od korporacyjnej wierchuszki propozycję nie do odrzucenia… W środku dodatek specjalny: opowiadanie uzupełniające „Godzina bólu”. Wejdź do niezwykłego, pasjonującego, hybrydowego świata literatury LitRPG, łączącego to, co najlepsze w książkach i grach [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5005176/na-tropie-stworcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-Fantastyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; 6)
Na okładce: LitRPG.
Stanowi część 6. cyklu.
Zapraszamy do wirtualnego świata Barliony! Tak doskonałego, że nie dałoby się go odróżnić od rzeczywistości, gdyby nie to, że jest istną krainą marzeń: czeka tu na ciebie nie tylko zatrzęsienie niesamowitych przygód, ale także szansa bardzo przyzwoitego zarobku. Zajmij więc miejsce w podtrzymującej życie kapsule, pozwól, by kontrolę nad funkcjami życiowymi twojego ciała przejął system, i zanurz się w fantastycznym świecie o wiele lepszym niż ten, od którego robisz sobie przerwę. Poczujesz prawdziwą wolność… pod warunkiem że nie odsiadujesz tu kary. Bo więźniowie zesłani do Barliony mają gorzej niż dobrowolni gracze. I to o wiele gorzej. Dmitrij Machan, owiany legendą Szaman ze świata Barliony, odsiedział już swój wyrok w wirtualnej rzeczywistości. Przeżył jedenaście miesięcy niesamowitych przygód i potyczek – to chyba lepiej niż osiem lat ciężkiego więzienia? Tymczasem Barliona nie chce łatwo wypuścić Szamana i ma na to sposób: granica między dwiema rzeczywistościami, w których przebywa Machan, zaciera się… Wygląda na to, że wyjście z kapsuły nie jest takie proste – zanim to nastąpi, trzeba ukończyć Drogę. [Insignis Media, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-Fantastyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; 3)
Na okładce: LitRPG.
Wirtualny świat Barliony to miejsce relaksu i rozrywki. Właśnie tam toczy się drugie życie amatorów fantastycznych przygód i emocjonujących doznań ‑ wszystkiego, czego nigdy nie doświadczyliby w realu. A ponieważ w Barlionie można łatwo zarobić najprawdziwsze pieniądze, nic dziwnego, że w kapsułach podtrzymujących funkcje życiowe i zapewniających pełną immersję w świecie gry spędza czas znaczna część ludzkiej populacji. Jednak nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach – ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman – jedna z niższych klas graczy – przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Czego chcieć więcej? Machan mógłby się teraz nie wychylać i cieszyć względną wolnością do końca odsiadki. Jednak Szamana nic nie powstrzyma… Szybko zostaje przywódcą klanu i zabiera pięćdziesięciu najlepszych graczy kontynentu, by odkryć tajemnice Mrocznego Lasu. Wejdź do niezwykłego, pasjonującego, hybrydowego świata literatury LitRPG, łączącego to, co najlepsze w książkach i grach. [Insignis Media, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-Fantastyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 4)
Na okładce: LitRPG.
Barliona – wirtualny świat tak namacalny, że pewnie można by wziąć go za rzeczywisty, gdyby nie to, że jest od realu o wiele ciekawszy! I nie dość, że zapewnia przygody, którym towarzyszą niepowtarzalne emocje, to jeszcze daje się w nim nieźle zarobić. Barliona to nie tylko relaks i rozrywka na najwyższym poziomie; to również całkiem znośna kasa. Warunek jest prosty: wylevelowana postać przyzwoitej klasy, należąca do prężnego klanu. A, jeszcze jedno: wszystko to cię nie dotyczy, jeżeli jesteś więźniem. Tak, ktoś wpadł na pomysł, że zamykanie ludzi w kapsułach graczy to idealny sposób na odciążenie więzień. A każdy odsiadujący wyrok w Barlionie zamiast czerpać przyjemność z gry i jeszcze na tym zarabiać, musi wykonywać niewolniczą pracę i walczyć o przetrwanie. Tak jak skazany na osiem lat pozbawienia wolności Dmitrij Machan, w Barlionie – Szaman. „Zamek widmo” to już czwarta odsłona jego niesamowitych przygód. Czymże jest klan bez własnego zamku? No właśnie! To dlatego głównym celem każdego przywódcy jest pozyskanie bazy operacyjnej nie do zdobycia. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora – ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej… [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-Fantastyka (1 egz.)
Książka
W koszyku
Historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze Dungeons & Dragons. Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary'ego Gygaxa i Dave'a Arnesona oryginalna gra Dungeons & Dragons wydana przez Tactical Studies Rules w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry RPG. Przez następne dwie dekady TSR odnosiła sukcesy, wydając wiele edycji D&D, liczne mutacje gry osadzone w tym samym świecie, periodyki, gry wideo, bestsellerowe powieści, a nawet program telewizyjny. Jednak w 1997 roku seria nietrafionych decyzji i nieudanych projektów doprowadziła TSR na skraj zagłady. [Zysk i S-ka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej