Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(44)
dostępne
(29)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(19)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(5)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(40)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(6)
Autor
Benedikt Antoni
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Janiszewska Karolina (marketing)
(2)
Kall Jacek
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Baker Kim (1935- )
(1)
Baker Sunny
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Czarnecki Adam
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domańska Joanna (1970- )
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Dubiel Paweł (tłumacz)
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Franson Sally (pisarka)
(1)
Futrell Charles
(1)
Gabay Jonathan
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Goldacre Ben
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Jantsch John (1960- )
(1)
Jasiołek Katarzyna (1982- )
(1)
Jędrych Katarzyna (adwokat)
(1)
Kochan Marek (1969- )
(1)
Korsak Rafał (reklama)
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kranas Grażyna (tłumacz)
(1)
Kuć Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Kwarciak Bogusław
(1)
Lewiński Piotr H. (1963- )
(1)
Maas Jane (reklama)
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mayle Peter (1939-2018)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Misztal-Kania Aleksandra (tłumacz)
(1)
Nakoniecznik Arkadiusz (tłumacz)
(1)
Newman Stuart (1973- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Olczyk Tomasz (1977- )
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pitrus Andrzej (1968- )
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Reczek Miłogost (1961-2021)
(1)
Rewera Mirosław
(1)
Rosenfeld Wiliam
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Sarapata Jan J
(1)
Souter Nick
(1)
Stokłosa Bożenna (tłumaczka)
(1)
Studziński Adam (literatura dziecięca)
(1)
Stępkowska Edyta (tłumaczka)
(1)
Sutherland Max (marketing)
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szast Mateusz (1987- )
(1)
Szczypkowska Paulina
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Szepielak Anna J. (1975- )
(1)
Szepielak Anna J. (1975- ). Francuskie zlecenie
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymecka-Wesołowska Agnieszka
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Traple Elżbieta (1947-2021)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Wanat Dariusz (lustrator)
(1)
Wills Franz Hermann
(1)
Witek Ewelina
(1)
Witkowska Magda (tłumaczka)
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wojeński Jan
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Zimny Rafał
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Łuczaj Kamil (1987- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(62)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(3)
Odbiorca
Prawnicy
(2)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Reklama
(51)
Marketing
(12)
Reklama telewizyjna
(5)
Język polski
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konsumenci
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama internetowa
(4)
Slogany reklamowe
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Prawo
(3)
Public relations
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja
(2)
Reklama prasowa
(2)
Semiotyka
(2)
AIDS
(1)
Agenci reklamowi
(1)
Badania marketingowe
(1)
Celebryci
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Dietetyka
(1)
Dostępność architektoniczna
(1)
Dzieci
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fotografowie
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Grafika polska
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja wizualna
(1)
Język angielski
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kobieta
(1)
Kolekcjonerstwo
(1)
Kosmetyki
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kłamstwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Maas, Jane (reklama)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Opcje realne
(1)
Osoba publiczna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
PRL
(1)
Pisarze
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo krajowe
(1)
Prawo reklamy
(1)
Prawo żywnościowe
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Reklamacja
(1)
Retoryka
(1)
SKlepy
(1)
Sklepy
(1)
Socjologia
(1)
Socjologia dzieciństwa
(1)
Socjologia polityki
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Studenckie koła naukowe
(1)
Stylistyka
(1)
Suplementy diety
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szyldy
(1)
Sąsiedztwo (socjologia)
(1)
Telewizja
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Witryna sklepowa
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wybory
(1)
Wychowanie
(1)
Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli. Koło Naukowe Studentów Socjologii "Societas". (Katolicki Uniwersytet Lubelski im. Jana Pawła II)
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zabawki
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Prowansja (Francja ; kraina historyczna)
(1)
Stalowa Wola (woj. podkarpackie, pow. stalowowolski, gm. Stalowa Wola)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Podręcznik akademicki
(7)
Podręcznik
(5)
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Monografia
(3)
Materiały promocyjne
(2)
Opracowanie
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Ulotka reklamowa
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Encyklopedia
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura firmowa
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Plakat
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Sprawozdania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Psychologia
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zrozumieć reklamę / Andrzej Pitrus. - Wyd. 2. - Kraków : Rabid, 2001. - 145, [2] s. ; 18 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Chcesz zobaczyć tworzenie kampanii od momentu zdobywania zlecenia, przez wewnętrzne walki w agencji, aż do finalnego przedstawienia jej publiczności? Niniejsza książka to podręcznik marketingu napisany przez największą Mad Woman tej branży! Co o pracy we współczesnej reklamie może wiedzieć blisko 80 – letnia kobieta? Jeśli jest nią Jane Maas – WSZYSTKO! Ta silna i zdecydowana Amerykanka zaczęła zarządzać projektami wielkich kampanii w czasach, w których rynek reklamy przechodził wielką rewolucję i rozpoczynał swój szaleńczy bieg, który trwa do teraz. Balansowała między rolą „kobiety sukcesu” i rolą matki. Przecierała szlaki innym absolwentkom renomowanych uczelni, które nie chciały, by ich głównym celem w życiu było złapanie męża po Harvardzie i przymykanie oka na jego liczne romanse z wspinającymi się po szczeblach kariery, gorzej opłacanymi koleżankami z pracy. Jane była świadkiem i uczestnikiem wielkich przemian ostatnich 45 lat rynku reklamy. USA, lata 60 - społeczeństwo zachłyśnięte rewolucją seksualną podsycaną wprowadzeniem do powszechnej sprzedaży pigułki antykoncepcyjnej i tak wciąż pełne jest stereotypów i uprzedzeń. Efekt? Skrajnie nierówne płace, uprzedzenia na tle płci i rasy, zwalnianie młodych matek i promowanie apodyktycznych mężczyzn, a do tego seks, alkohol i marihuana w biurach jako wyznacznik pójścia z „duchem czasu” i rozbudzania w sobie pokładów kreatywności. Chcesz więcej szczegółów? Proszę bardzo! Jane Maas bez skrępowania, ale i bez zbędnego koloryzowania opowiada o codzienności na Madison Avenue. A jeśli wciąż zastanawiasz się o co tym walczącym feministkom właściwie chodziło i masz wrażenie, że jest to wiele hałasu o nic – sprawdź jak robiło się karierę w latach 60., 70. i 80. w agencjach reklamowych. Jeśli spodziewasz się opowieści zgorzkniałej kobiety, której źli mężczyźni zniszczyli karierę to pozwól wyprowadzić się z błędu! Mad Women to pełna pasji i humoru opowieść człowieka spełnionego zawodowo i rodzinnie, a jednocześnie do bólu szczery obraz życia współczesnej kobiety. To historia globalnych przemian opowiedziana przez osobę, która znalazła się w samym centrum wydarzeń. Sprawdź i doceń, jak wiele zmieniło się przez te 45 lat!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama-przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 254, [2] s., [16] s. tabl. : il. (w tym kolor.), ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / Karolina Janiszewska [et al.]. - Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009. - 359 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
(Park Edukacja)
Na okł. podtyt.: Od pomysłu do efektu.
Publikacja składa się z czterech części: historia reklamy w polsce i na świecie ; teoria reklamy, czyli analiza języka i opbrazu, zagadnienia z zakresu psychologii i retoryki ; reklama w praktyce: agencje reklamowe, domy mediowe, badania marketingowe, strategie kampanii reklamowych, planowanie mediów, zagadnienia z zakresu badania skuteczności reklamy ; aspekty prawne reklamy, m.in. ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, reklama wprowadzająca w błąd, reklama ukryta i zasady prowadzenia reklamy w prasie, radiu i telewizji. [www.pwn.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 200 s. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Autor
Gatunek
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659, MgC-4518 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. [www.gandalf.com.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4185, C-659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2- 76 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Szyldy i reklamy sklepowe / Jan Wojeński. - Warszawa : Watra, 1969. - 115, [1] s., [1] k. tabl. : il. ; 18 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wyd. 1 (dodr.). - Wrocław : Astrum, 2005. - 170 s. : tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
U góry okł.: Biznes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
U góry okł.: Biznes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(E Edukacja)
Na okł.: Technik organizacji reklamy.
Podręcznik zawiera podstawową wiedzę z zakresu marketingu, zgodną z najnowszą podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny. Zaprezentowane w nim zagadnienia pozwolą uczniowi wykształcić umiejętność widzenia przedsiębiorstwa prowadzącego działalność reklamową i jego działań w szerszej, strategicznej perspektywie. Ambicją autorów było przygotowanie podręcznika, który będzie przydatny w szkole i w życiu codziennym. Takiemu ujęciu podporządkowany został jego układ. Omawiane w nim treści osadzone są w realnym świecie przykładów i konkretnych sytuacji zaczerpniętych z rzeczywistości. Czytając podręcznik uczeń ma nie tylko rozumieć jego treść, ale także wyobrażać sobie dany proces czy zjawisko, analizować sytuacje rynkowe i, co najważniejsze, praktycznie korzystać z wiedzy jako konsument i jako pracownik firmy świadczącej usługi reklamowe. [www.empik.com, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Informator o twórczości największych plakacistów.
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży. ? źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat ? zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki ? źródło inspiracji dla pracowników promocji. [www.merlinksiazki.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz. - 76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. - 236 s., [15] s. tabl. : il. kolor. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 33 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4407/a, MgC-4407 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberprzestrzeń, Człowiek, Edukacja ; t. 1)
Książka poświęcona jest obszarowi nauk o edukacji, który obecnie dynamicznie się rozwija, stając się jednym z czołowych w dociekaniach naukowych na świecie. Przenikanie się świata wirtualnego z rzeczywistością spowodowane jest coraz większym zanurzaniem się człowieka w przestrzeń wymiany globalnej informacji, w której media stają się pełnoprawnym uczestnikiem gry komunikacyjnej. Pomysł przygotowania książki dotyczącej problemów pedagogicznych występujących w cyberprzestrzeni należy uznać za cenny i pożądany. [...] Obejmuje ona wiele zagadnień rzadko poruszanych w publikacjach naukowych. Podjęte wątki odnoszą się zaś do trwającej już od kilku lat debaty nad przyszłym kształtem pedagogiki medialnej. Z recenzji prof. zw. dra hab. Bronisława Siemienieckiego [www.ksiegarnia-europejska.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej