Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(118)
Forma i typ
Książki
(105)
Proza
(20)
Poradniki i przewodniki
(16)
Audiobooki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Publikacje fachowe
(7)
Gry i zabawki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(74)
tylko na miejscu
(44)
wypożyczone
(20)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(41)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(12)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(4)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(2)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(22)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(10)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(33)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(15)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Buzan Tony (1942-2019)
(5)
Arustowicz Krystyna (tłumaczka)
(4)
Petitcollin Christel (pisarka)
(4)
Płóciennik Elżbieta (pedagog)
(4)
De Bono Edward (1933-2021)
(3)
Dobrakowska Anetta
(3)
Just Monika
(3)
Murphy Joseph (1898-1981)
(3)
Woźniak Joanna (pedagog)
(3)
Bobrowski Hubert (historyk)
(2)
Buzan Barry (1946- )
(2)
Cox David (biznes)
(2)
Ditfurth Hoimar von (1921-1989)
(2)
Kahneman Daniel (1934-2024)
(2)
Konarski Jacek (1966- )
(2)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(2)
Kruk Olga (pisarka)
(2)
Madaliński Michał (tłumacz)
(2)
Mazurek Maria (1987-)
(2)
Mlodinow Leonard (1954- )
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa (pedagog)
(2)
Rossowski Dariusz (tłumacz)
(2)
Rudniański Jarosław (1921-2008)
(2)
Rushdie Salman (1947- )
(2)
Stasiak Makary K
(2)
Stefaniak Monika (tłumaczka)
(2)
Sugiero Joanna (tłumaczka)
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Szymczak Piotr (tłumacz)
(2)
Tauszyńska Anna Danuta (tłumaczka)
(2)
Vetulani Jerzy (1936-2017)
(2)
Adamowicz Alina (psycholożka)
(1)
Allen Jennie
(1)
Altés Marta (1982- )
(1)
Amen Daniel G. (1954- )
(1)
Amsterdamski Piotr (1955-2008)
(1)
Aramburu Fernando (1959- )
(1)
Augustynowicz Tomasz (1977- )
(1)
Auður Ava Ólafsdóttir (1958- )
(1)
Baranowski Marian (tłumacz)
(1)
Bastgenówna Zofia (1900-1974)
(1)
Bednarek Adrian (1984- )
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937-)
(1)
Besom Mae
(1)
Bibler Władimir (1918-2000)
(1)
Biel Konrad (1980- )
(1)
Bielecka Krystyna (filozofia)
(1)
Bieryt Mateusz (1993- )
(1)
Blachowski Wiktor
(1)
Bogaczówna Lidia (1957- )
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Bragdon Allen D
(1)
Braun Daniela
(1)
Bręgiel-Pant Marta (tłumaczka)
(1)
Chlewiński Zdzisław (1929-2021)
(1)
Chmielarz Wojciech (1984- )
(1)
Chmielewska-Tomczak Ewa (tłumaczka)
(1)
Chyb Manana
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cieślik Elżbieta (filolożka)
(1)
Czerniewski Z
(1)
Denek Kazimierz (1932- )
(1)
Dennett Daniel Clement (1942-2024)
(1)
Deveraux Jude (1947- )
(1)
Dewey John (1859-1952)
(1)
DiYanni Robert
(1)
Dimnet Ernest
(1)
Dobieszewski Janusz (1955- )
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Dubner Stephen J
(1)
Dudziak-Klempka Anna (1985- )
(1)
Eriksson Caroline (1976- )
(1)
Ferenc Andrzej (1959- )
(1)
Fleszner Józef
(1)
Flesznerowa Edda
(1)
Gamon David
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Garza Amber (pisarka)
(1)
Gawlikowski Stefan (1954- )
(1)
Gelb Michael J. (1952- )
(1)
Gmitrzak Dagmara
(1)
Godek Jacek (tłumacz)
(1)
Godzic Dorota (1965- )
(1)
Goswami Amit (1936- )
(1)
Grabarek Joanna (tłumaczka)
(1)
Grajkowska Wanda (tłumaczka)
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Griffiths Chris
(1)
Grochowska Anna (lektorka)
(1)
Grotowicz Wiktor (1958-2022)
(1)
Grzesiak-Feldman Monika (1976- )
(1)
Grzywa Anna (medycyna)
(1)
Gucio Kaja (tłumaczka)
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata (tłumaczka)
(1)
Hannaford Carla (1944- )
(1)
Harding Robyn
(1)
Hill Ryan M
(1)
Hopkins Amanda (1962- )
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(36)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(5)
1950 - 1959
(1)
1930 - 1939
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
1901-2000
(8)
1989-2000
(8)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(117)
Język
polski
(118)
Odbiorca
Nauczyciele
(8)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(5)
9-13 lat
(5)
Rodzice
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
0-5 lat
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Młodzież
(2)
Przedszkola
(2)
14-17 lat
(1)
Menedżerowie
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele naucznia początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Słuchacze kierunków pedagogicznych
(1)
Terapeuci
(1)
Wykładowcy
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura angielska
(5)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura australijska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura islandzka
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Myślenie
(55)
Myślenie twórcze
(39)
Myśli natrętne
(18)
Kreatywność
(14)
Samorealizacja
(12)
Metody nauczania
(10)
Kobieta
(8)
Mózg
(7)
Nauczanie
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Autopsychoterapia
(5)
Mnemotechnika
(5)
Rodzina
(5)
Samopoznanie
(5)
Twórczość
(5)
Uczucia
(5)
Wrażliwość
(5)
Mężczyzna
(4)
Pisarze
(4)
Tajemnica
(4)
Uczenie się
(4)
Wychowanie estetyczne
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Wyobraźnia
(4)
Zarządzanie
(4)
Decyzje
(3)
Heurystyka
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Miłość
(3)
Myśli samobójcze
(3)
Osobowość
(3)
Prakseologia
(3)
Psychologia
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zabójstwo
(3)
Świadomość
(3)
Filozofia
(2)
Genom
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Hormony
(2)
Intuicja
(2)
Martwienie się
(2)
Matematyka
(2)
Mechanika kwantowa
(2)
Nastolatki
(2)
Pamięć
(2)
Podróże
(2)
Praca umysłowa
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Przekonania
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Refleksyjność
(2)
Regulacja emocji
(2)
Sen
(2)
Sukces
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Trening koncentracji
(2)
Umysł
(2)
Urojenia
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wdowieństwo
(2)
Wiara
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zaburzenia lękowe
(2)
Zakochanie
(2)
Arteterapia
(1)
Artyści
(1)
Autorytaryzm (politologia)
(1)
Bałagan
(1)
Biznes
(1)
Chłopcy
(1)
Cybernetyka
(1)
Czytanie szybkie
(1)
Dedukcja
(1)
Design thinking
(1)
Dialektyka
(1)
Doktoranci
(1)
Don Kichot (postać fikcyjna)
(1)
Duchowość chrześcijańska
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dzienniki
(1)
Etyka społeczna
(1)
Filozofia umysłu
(1)
Fischer, Bobby (1943-2008)
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Hipnoza
(1)
Hobby
(1)
Humor
(1)
Innowacje
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Język francuski
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Komputery
(1)
Koncentracja
(1)
Kryzys psychiczny
(1)
Kryzys wieku średniego
(1)
Temat: dzieło
Myśl polityczna i społeczna
(1)
Notatki i szkice
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Chorwacja
(1)
Hiszpania
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Rosja
(1)
Wirginia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Gatunek
Poradnik
(25)
Wydawnictwa popularne
(12)
Audiobooki
(10)
Dokumenty dźwiękowe
(10)
Powieść psychologiczna
(8)
Thriller
(8)
Opracowanie
(7)
Powieść
(5)
Podręcznik
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry planszowe
(3)
Kryminał
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Biografia
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Powieść satyryczna
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Thriller psychologiczny
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry rodzinne
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Romans
(1)
Sztuka
(1)
Słuchowisko
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(23)
Edukacja i pedagogika
(15)
Rozwój osobisty
(15)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Biologia
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Matematyka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
118 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Poznajcie chłopca, który nie może przestać tworzyć, bo jest artystą i wszędzie widzi sztukę. Kocha kolory, kształty, faktury i wszystko go inspiruje: skarpety, meble, zawartość lodówki. Nawet kot otrzymuje dzięki niemu nowy wizerunek. Jest tylko jeden problem: mama nie podziela entuzjazmu synka do sztuki. Wydaje się wręcz, że wcale go nie rozumie. Chłopiec ma jednak plan, jak wywołać uśmiech na twarzy zmęczonej mamy: stworzy swoje najlepsze dzieło i to na bardzo wielką skalę... Zwariowana, bajecznie śmieszna książka Marty Altés, która pokazuje, że sztuka jest wszędzie! [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Prezentowana część 1: - przybliża zasady i metodykę pedagogiki twórczości na poziomie wczesnej edukacji; - ma wprowadzający charakter, ponieważ w kolejnych jej rozdziałach najpierw skrótowo zaprezentowano podstawy teoretyczne do proponowanych ćwiczeń i zadań oraz zasady niezbędne dla efektywnego oraz świadomego osiągania celów i założeń psychodydaktyki kreatywności; - zawiera ćwiczenia dla uczniów z klasy 1 w szkole podstawowej, które mają najniższy i propedeutyczny poziom trudności, nie wymagają umiejętności pisania i czytania. Ćwiczenia są wzbogacone kartami pracy i można realizować je jako odrębne ćwiczenia stymulujące twórczość indywidualną lub zespołową albo w zestawach - na potrzeby lekcji o określonych celach lub tematyce. Stopień trudności ćwiczeń pozwala indywidualizować ich wykorzystanie w zależności od doświadczeń i zdolności uczniów: można je stosować z dziećmi w wieku przedszkolnym lub starszymi uczniami, którzy nie zdobyli wcześniej doświadczeń w tworzeniu. Oprócz funkcji wspierającej w organizacji i realizacji lekcji rozwijających twórczość uczniów, książka pełni także funkcję inspirującą i stymulującą nauczyciela do poszukiwania własnych środków edukacji użytecznych w lekcjach twórczości. Poradnik zainteresuje studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela oraz wychowawców i edukatorów z różnych placówek opiekuńczo-wychowawczych. [Difin, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja)
Metoda i wyobraźnia to seria książek metodycznych z propozycjami lekcji kreatywności w nauczaniu wczesnoszkolnym. Prezentowana część 1: - przybliża zasady i metodykę pedagogiki twórczości na poziomie wczesnej edukacji; - ma wprowadzający charakter, ponieważ w kolejnych jej rozdziałach najpierw skrótowo zaprezentowano podstawy teoretyczne do proponowanych ćwiczeń i zadań oraz zasady niezbędne dla efektywnego oraz świadomego osiągania celów i założeń psychodydaktyki kreatywności; - zawiera ćwiczenia dla uczniów z klasy 1 w szkole podstawowej, które mają najniższy i propedeutyczny poziom trudności, nie wymagają umiejętności pisania i czytania. Ćwiczenia są wzbogacone kartami pracy i można realizować je jako odrębne ćwiczenia stymulujące twórczość indywidualną lub zespołową albo w zestawach - na potrzeby lekcji o określonych celach lub tematyce. Stopień trudności ćwiczeń pozwala indywidualizować ich wykorzystanie w zależności od doświadczeń i zdolności uczniów: można je stosować z dziećmi w wieku przedszkolnym lub starszymi uczniami, którzy nie zdobyli wcześniej doświadczeń w tworzeniu. Oprócz funkcji wspierającej w organizacji i realizacji lekcji rozwijających twórczość uczniów, książka pełni także funkcję inspirującą i stymulującą nauczyciela do poszukiwania własnych środków edukacji użytecznych w lekcjach twórczości. Poradnik zainteresuje studentów przygotowujących się do zawodu nauczyciela oraz wychowawców i edukatorów z różnych placówek opiekuńczo-wychowawczych. [Difin, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To się w głowie mieści! Gdy Alicja śpi, budzą się neurony. Prawdę mówiąc, one nigdy nie śpią, co najwyżej potrzebują nieco odpocząć. Tym razem mózg Alicji postanowił wyprodukować nietypowy sen, podczas którego opowie, w jaki sposób dowodzi całym organizmem. "Sen Alicji" podarował czytelnikom profesor Jerzy Vetulani. Był nie tylko wybitnym naukowcem, ale również gawędziarzem prosto i zabawnie wyjaśniającym sekrety nauki. Rewelacyjnie zilustrowana opowieść Profesora to porcja bezcennej wiedzy i mnóstwo śmiechu. Porada dla rodzica: Przeczytaj tę książkę, zanim zrobi to Twoje dziecko. W przeciwnym razie wyprzedzi Cię w neuronauce o kilka długości! Jedyna książka profesora Jerzego Vetulaniego dla dzieci! [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-61 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
To się w głowie mieści! Bestsellerowa książka "Sen Alicji, czyli jak działa mózg" teraz w formie słuchowiska, które zachwyci dzieci oraz zaciekawi dorosłych. Gdy Alicja śpi, budzą się neurony. Prawdę mówiąc, one nigdy nie śpią, co najwyżej nieco odpoczywają. Tym razem mózg Alicji postanowił wyprodukować sen, podczas którego opowiedział, w jaki sposób dowodzi całym organizmem. „Sen Alicji” to niezwykłe dzieło profesora Jerzego Vetulaniego, który wspólnie z Marią Mazurek i Marcinem Wierzchowskim w prosty sposób odpowiedział młodym czytelnikom na pytanie, jak działa mózg. W trakcie snu bohaterka książki, Alicja, zdobywa wiele cennych informacji: z czego zbudowany jest mózg, skąd biorą się sny, jak działają nasze emocje. Dowiaduje się też wielu innych rzeczy związanych z budową i pracą naszego mózgu. Książka, która światło dzienne ujrzała w 2017 roku, została zabawnie zilustrowana przez Marcina Wierzchowskiego. Tym razem w podróż po ludzkim umyśle zabierają młodych czytelników aktorzy Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie. To oni przenieśli tę niezwykłą książkę w świat słów, dźwięków i muzyki.[www.audioteka.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwiń swoją wyobraźnię / Temple Grandin oraz Betsy Lerner ; przełożył Witold Turopolski. - Kraków : Insignis Media, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje, fotografie, portrety ; 21 cm.
Na okładce: W środku 25 projektów do wykonania przez dzieci.
Światowej sławy rzeczniczka osób z autyzmem, naukowczyni i wynalazczyni Temple Grandin napisała książkę pełną osobistych historii, wynalazków i faktów, która rozpali umysły i uskrzydli młodych wynalazców. Czy zastanawialiście się kiedyś, co sprawia, że latawiec lata, a łódka pływa? Dlaczego płatki śniegu są symetryczne, a piłeczki do golfa mają malutkie dołeczki? Czy próbowaliście kiedyś skonstruować kalejdoskop albo szczudła? W książce "Rozwiń swoją wyobraźnię" Temple Grandin opisuje koncepcje kryjące się za tymi i innymi pytaniami. Zagłębia się w naukę leżącą u podstaw wynalazków, opisuje, jak różni ludzie tworzyli i poprawiali pomysły, w miarę jak się rozwijały, oraz jak młodzi wynalazcy mogą majsterkować, eksperymentować i wprowadzać innowacje. A wszystko to okrasza zabawnymi historyjkami o tym, jak sama w dzieciństwie majsterkowała, konstruowała i tworzyła wynalazki. "Rozwiń swoją wyobraźnię" to więcej niż poradnik, jak budować różne rzeczy. Temple Grandin pokazuje różne sposoby patrzenia na świat. Wzywa nie tylko do działania, ale też do rozwijania wyobraźni. Pokazuje czytelnikom, że nie ma jednego sposobu podejścia do problemu, ale zawsze kluczem jest otwarty i dociekliwy umysł. [www.empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet stał się krwiobiegiem świata, coraz więcej przedsiębiorstw wymienia za jego pomocą informacje, przyjmuje zamówienia, steruje produkcją, logistyką i dystrybucją. Rośnie także liczba usług, które są wykonywane za pomocą Internetu: ludzie pracują razem, nie mając bezpośredniego kontaktu, a jedynie wymieniając między sobą informacje i wyniki pracy, dokonuje się płatności i operacji finansowych. Sieć pomaga rozszerzać horyzonty, dostarcza informacji przydatnych w badaniach naukowych, w szkole, jak również zwykłych ciekawostek, które interesują wielu ludzi. Stwarza swoim użytkownikom ogromne możliwości rozwoju, odgrywając znaczną rolę w edukacji, szczególnie ustawicznej, gdzie rola sieci będzie rosła. Niniejsza książka składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwszy stanowi próbę analizy roli Internetu w procesie dydaktycznym. W rozdziale drugim na podstawie konstruktywistycznego modelu myślenia przedstawiono nowe podejście do procesu kształcenia z wykorzystaniem technologii informacyjnej. Kolejne dwa rozdziały to teoretyczne studium z zakresu psychologii twórczości i psychodydaktyki dotyczące kształtowania postaw twórczych młodzieży. W rozdziałach piątym i szóstym omówione zostały kolejno: metodologia badań własnych oraz analiza wyników badań Kwestionariuszem Zachowań Twórczych KANH, ankietą i arkuszem obserwacji lekcji. Opracowanie zamykają krytyczna analiza wyników, podsumowanie, jak również bibliografia i aneksy. Przedmiotem badań był związek między zastosowaniem nowego środka dydaktycznego, jakim jest Internet, w nauczaniu matematyki, a jego oddziaływaniem na kształtowanie postaw twórczych młodzieży. Podjęto próbę analizy zmiany roli nauczyciela w przyszłym modelu szkoły. Książka ma być odpowiedzią na pytanie, jak nowe technologie informacyjne wpływają na postawy twórcze młodzieży w dobie tak gwałtownych przemian cywilizacyjnych. Autorka podejmuje ważkie i perspektywiczne kwestie dotyczące możliwości technik multimedialnych w kontekście kształtowania wartości dydaktycznych i wychowawczych w edukacji matematycznej. Książka jest adresowana do słuchaczy kierunków pedagogicznych i nauczycielskich szkół wyższych oraz nauczycieli – praktyków. W publikacji omówione są m.in. takie tematy, jak: – zastosowanie technik multimedialnych w edukacji matematycznej, – kształtowanie postaw twórczych na lekcjach matematyki, – możliwości i zagrożenia cyberprzestrzeni. Poruszone zagadnienia w sposób jasny i klarowny ilustrują sens wykorzystywania mediów cyfrowych w procesie kształcenia młodzieży, skorelowanego z ideą szkoły platońskiej. Szkoła musi uczyć prawdy, wychowywać dla dobra i kształtować do tworzenia piękna. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera dodatek pt.: Kontekst problemowy.
Jeden z najwybitniejszych współczesnych filozofów przedstawia nową koncepcję początków świadomego umysłu. Z jakiej przyczyny istnieją umysły I jak to możliwe, że umysły mogą zadawać to pytanie i na nie odpowiadać Do zrozumienia naszych świadomych umysłów wiedzie kręta ścieżka, prowadząca przez dżunglę nauki i filozofii, począwszy od początkowego, podstawowego założenia, że ludzie są obiektami fizycznymi, posłusznymi prawom fizyki. Ścieżka jest najeżona trudnościami, zarówno empirycznymi, jak i konceptualnymi, a wielu ekspertów spiera się gorąco, jak radzić sobie z tymi problemami. Ponad pięćdziesiąt lat przedzierałem się przez te gąszcze i bagniska. Znalazłem ścieżkę, która prowadzi nas do zadowalającej i dającej zadowolenie koncepcji, jak magia umysłu urzeczywistnia się bez żadnej magii, ale ścieżka ta nie jest ani prosta, ani łatwa. Nie jest to jedyna proponowana droga, ale chcę pokazać, że jest na razie najlepsza i najbardziej obiecująca. Daniel C. DennettNiesłychanie przyjemna, wciągająca lektura, łącząca 50 lat rozmyślań o pochodzeniu i funkcjonowaniu umysłów Dennett zasłużył na reputację jednego z najłatwiejszych w lekturze, intelektualnie zręcznych i obytych naukowo filozofów, co pokazuje ta subtelna, mądra książka. Niezmiernie pouczająca i zajmująca. - Nature [www.czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.95 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwijanie kreatywności u dziecka można i warto rozpocząć jak najwcześniej. Myślenie kreatywne prowadzi do nowych, oryginalnych pomysłów i rozwiązań. Człowiek myślący twórczo potrafi się odnaleźć w każdej sytuacji, obce są mu nuda i rutyna. Książka ta w dużym formacie A4 jest zaproszeniem do zabawy dla dzieci oraz rodziców. Zachęcam do zastosowania zamieszczonych w niej ćwiczeń oraz do wymyślania innych, a także do tego, by dać się ponieść własnej fantazji. Im bardziej kreatywni są rodzice, tym bardziej kreatywne będą ich dzieci, które najłatwiej uczą się przez obserwację i naśladowanie. Chwalmy i nagradzajmy dzieci za ich inicjatywę, poszerzajmy ich horyzonty myślowe, dodajmy im wiary we własne siły i możliwości. Motywujmy do próbowania i podejmowania działań przy każdej nadarzającej się okazji. Wspólnie z nauczycielami przygotujmy nasze dzieci do tego, aby były operatywne, odważne i samodzielne w dorosłym życiu.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F1.Cz- 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na początku książka oferuje porcję teorii, przypomina, jak ważne dla rozwoju dzieci są zabawy plastyczne, sztuka i zajęcia manualne! Z jej pierwszej części dowiemy się, czym jest kreatywność, czemu służy kształcenie estetyczne, jakie są etapy twórczości plastycznej dzieci, jak można wykorzystać ruch, przestrzeń symbole...Teoretyczna wiedza uporządkowana, teraz czas na praktyczną pomoc... W drugiej części znajdziemy konkretne propozycje zabaw. Z nimi przygotujemy zajęcia w szkole i w przedszkolu oraz zaplanujemy popołudnia i weekendy, które dzieci spędzą w domu... Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-37 (2 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Leonardo da Vinci odkodowany / Michael J. Gelb ; przekład Jerzy Moderski. - Poznań : Rebis, 2005. - 243 strony : ilustracje ; 21 cm.
Ciekawość życia, doświadczalne sprawdzanie wiedzy, wyostrzanie zmysłów, gotowość do akceptacji wieloznaczności, równowaga między nauką a sztuką, kształtowanie kondycji i myślenie systemowe - to siedem elementów geniuszu, które może posiąść każdy z nas. W bestsellerowym Myśleć jak Leonardo Da Vinci Michael J. Gelb przekonywał, że wcielanie w życie owych zasad rozwija nasze uśpione zdolności twórcze i wyzwala niespotykany potencjał intelektualny. Teraz autor pokazuje, jak te same fundamenty geniuszu zaprząc do żmudnego procesu rozwoju duchowego. Dzięki tej książce i geniuszowi Leonarda wszyscy mogą już jutro przeżyć swój duchowy renesans.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-159.9 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom 2. Edukacja małego dziecka. Wychowanie i kształcenie w praktyce jest kontynuacją refleksji teoretycznych i badawczych nad problematyką przysposabiania dziecka do rozwoju w toku jego edukacji i wychowania w różnych obszarach działań pedagogicznych. Prezentowane teksty kierują uwagę Czytelnika na praktyczne wykorzystanie teorii w praktyce nauczycielskiej. Jest to umiejętność ważna w pracy pedagogicznej, ponieważ pozwala na potwierdzenie przydatności teorii, jej żywotności oraz twórczego podejścia nauczyciela. Praca składa się z trzech części. Część pierwsza jest zatytułowana Potrzeby a możliwości małego dziecka, na którą składa się 10 tekstów. W opracowaniu Bożeny Muchackiej, omówiono zagadnienie indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka w procesie wychowawczym i edukacyjnym w odniesieniu do opinii współczesnych ekspertów edukacji, którzy podejmują temat wychowania uczestniczącego, sytuują na pierwszym planie zagadnienie dobra wspólnego oraz rozwijanie umiejętności współpracy i współdziałania. Z kolei Gabriela Kapica, Zuzanna Zbróg, Ewa Jędrzejowska i Gabriela Kryk omówiły zagadnienie rozwoju, kształtowania i kształcenia umiejętności czytania i pisania dzieci. Zagadnienie percepcji, recepcji, rozwoju umiejętności matematycznych dzieci w kontekście komunikacji przedstawiły Beata Bugajska-Jaszczołt i Monika Czajkowska. Na zagadnienie rozwoju dojrzałości zdrowotnej dziecka do samodzielnej pracy w szkole zwróciły uwagę i zanalizowały Gabriela Piechaczek-Ogierman i Teresa Parczewska. W części drugiej tomu pt. Kreatywność – wspieranie rozwoju – praktyka edukacyjna podniesiono problem stymulacji twórczości dziecka poprzez rozwój jego doświadczenia poznawczego i praktycznego. Zagadnienia z zakresu twórczości plastycznej dziecka omówiły Urszula Szuścik, Monika Wiśniewski-Kin, Małgorzata Stokłosa i Jolanta Gisman-Stoch. Rozwój potrzeb estetyczno-muzycznych przedstawiła w tekście Lidia Kataryńczuk-Mania. Inne rodzaje potrzeb i przeżyć, które wiążą się z pełnym, czyli wszechstronnym rozwojem dziecka opisały Aniela Różańska – obcowanie z przyrodą i Małgorzata Drost-Rudnicka – edukację techniczną. Część trzecia tomu pt. Wychowanie i kształcenie dziecka niepełnosprawnego prezentuje rozważania, które dotyczą potrzeb edukacyjnych dziecka niepełnosprawnego i wynikających z tego ściśle określonych metod pracy z nim. Edukację dziecka niepełnosprawnego w przedszkolu omówiły Alicja Hruzd i Anna Borzęcka, a edukację na etapie wczesnoszkolnym Danuta Al-Khamisy, Zenon Gajdzica i Izabela Bieńkowska. Potrzeby dziecka nie zmieniają się, natomiast zmieniają się możliwości i środki oddziaływania nauczyciela na dziecko w wyniku rozwoju nowych technologii, wiedzy oraz ich praktycznego zastosowania. Redaktorzy Tomu składają podziękowania Panu Prof. zw. dr hab. Bogusławowi Śliwerskiemu za wnikliwą i życzliwą recenzję. Urszula Szuścik [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom 12 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Kierunki zmian w edukacji i stymulacji aktywności twórczej, prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka. Czas, w jakim dokonują się zmiany, jest okresem szczególnym, który prowadzi do zmiany myślenia o dziecku, jego rozwoju i stymulacji twórczości. Zmiany w edukacji powinny warunkować rozwój dziecka, tzn. takie „odczytanie” jego możliwości znanych i niepoznanych jeszcze, które znajdują się w strefie jego najbliższego rozwoju, jak je określał Lew S. Wygotski. Tematyka opracowań tomu skupia się wokół strony osobowej dziecka, warunków, przestrzeni jego rozwoju twórczego oraz twórczości w obszarze edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Omówiono obszary aktywności dziecka w zakresie jego twórczości językowej, artystycznej, technologicznej. Zwrócono uwagę na stymulację jego osobowości poprzez właściwy dobór metod, technik, które wyzwalają jego twórcze podejście do rozwiązywania zadań i problemów pojawiających się w różnych sytuacjach, zarówno edukacyjnych, jak i życiowych. Proces kształtowania u dziecka twórczego podejścia do wszelkiego rodzaju działań pozwoli mu na bycie refleksyjnym, tzn. umiejącym się zatrzymać i zadawać pytania, poszukiwać rozwiązań i odpowiedzi, które będą wyłamywały się z powszechnie obowiązujących, krępujących swobodę standardów. Bycie twórczym w przedszkolu czy szkole jest trudne dla dziecka, ponieważ jest ono cały czas obciążone nowymi zadaniami, wymaganiami i nie zostawia mu się przestrzeni, aby samo dostrzegło problem i próbowało go rozwiązać. A przecież może samodzielnie i w sposób oryginalny (tylko z dyskretnym wsparciem dorosłego) rozwiązać określony problem, na poziomie swoich możliwości, swojego rozumienia świata. W edukacji powinniśmy stwarzać warunki do wyzwalania twórczości. To pozwoli dzieciom na kształtowanie mądrego i wolnego w ich wyborach życia w przyszłości. Mam nadzieję, że teksty zawarte w tym tomie zainspirują czytelnika do szukania i tworzenia rozwiązań innowacyjnych w pracy z małym artystą – odkrywcą świata – oraz zmuszą do stawiania pytań, które przyczynią się do nowego spojrzenia na dziecko, jego świat i możliwości. Urszula Szuścik [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-373.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ilustracje również na wyklejkach okładki.
Potrafisz narysować kropkę? To znaczy, że możesz wyruszyć w twórczą podróż! Peter H. Reynolds, autor bestsellerowej "Kropki”, pokazuje, jak dotrzeć do krainy, gdzie rozkwitają kreatywność i wyobraźnia. Na kolejnych stronach narysujesz jedną kropkę, podpiszesz się, a później… Kropki małe i duże, uporządkowane i rozproszone, kropki zakręcone i proste, włochate i kraciaste. Użyjesz ołówka, flamastra, a nawet własnych palców! Ta książka łączy kreatywność i uważność, pokazując, że niezależnie od umiejętności plastycznych w każdym z nas drzemie artystyczna dusza. Nieważne, czy dopiero zaczynasz przygodę z tworzeniem, czy masz lat kilka, kilkanaście, czy o wiele więcej! [Mamania, 2022].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-74 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany kosmos [Gra na kodowanie ]/ pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Adam Pękalski ; projekt Anna Wielbut. - Warszawa : Edgard, 2022. - 1 pudełko : karton, drewno, ilustracje kolorowe ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 8+)
Druga część serii gier o kodowaniu od Kapitana Nauki.
Gra prowadza dziecko w podstawy programowania, równoległe zapewniając mu wspaniałą kosmiczną przygodę. Gra wprowadza najmłodszych do świata algorytmów bez użycia komputera. W trakcie rozgrywki dzieci uczą się tworzenia poleceń w języku programowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne i orientację przestrzenną. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań - omijając kosmiczne przeszkody, blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy.
Zakodowany kosmos wykorzystuje STEM, czyli nowe podejście do uczenia się. Łączy zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki, pozwala efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy.
Gra rozwija umiejętności kodowania (podstawy programowania i tworzenia algorytmów), orientację przestrzenną, myślenie logiczne, koncentrację, wytrwałość i cierpliwość w oczekiwaniu na swój ruch.
Zawartość pudełka: plansza z panelem kodowania, 72 żetony kodowania i poderóży, 4 statki kosmiczne, 4 rakiety, (pionki), instrukcja.
Czas gry: 20-45 min
Ilość graczy: 2-4
Gra na kodowanie „Zakodowany kosmos” (8+) to kosmiczna podróż, w której gracze wcielają się w role nawigatorów statków kosmicznych i z pomocą kodowania układają trasy, by opanować międzygwiezdne bazy. Wykonując misję, uczą się podstaw programowania, tworząc instrukcje warunkowania i sekwencje. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając kosmiczne przeszkody oraz blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy. [https://platon.com.pl/pl/gra-na-kodowanie-zakodowany-kosmos-kapitan-nauka/produkt-851471215]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 242/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 4+)
Na opakowaniu: kodowanie, myslenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
Zwartość pudełka: plansza, 35 kart, 28 etonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem ; instrukcję w języku polskim i ukraińskim.
Czas gry: 15-20 min
Dla 1 i więcej graczy
Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” ( 4–8 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch. Trening myślenia logicznego i kreatywności Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących. dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli Gra „Zakodowany zamek” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy. Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do zabawy w kodowanie. Plansza, karty i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja [https://platon.com.pl/pl/gra-na-kodowanie-zakodowany-zamek-kapitan-nauka/produkt-670422613]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 243/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
IQ Arrows [Gra edukacyjna] / designer Raf Peeters. - Kontich (Belgia) : Smart- Belgium ; Kraków : IUVI Games - Wydawnictwo IUVI, cop. 2019. - 1pudełko ; 15x10x3 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Instrukcja w języku polskim: 1 karta ; 7x12 cm .
Do gry dołączona jest książeczka ze 120 wariantami gry o różnym stopniu trudności wraz z rozwiązaniami.
Sprawdzona formuła zabawy w nowej odsłonie! "IQ Arrows" to kolejna z serii gier IQ, przenośnych gier logicznych, dla Ciebie i Twojego dziecka. Wybierzcie jedno ze 120 zadań o narastającym poziomie trudności i spróbujcie umieścić wszystkie elementy układanki na planszy! To takie proste! Dzięki sprawdzonej formule, dziecko otrzyma możliwość jednoczesnej zabawy oraz treningu koncentracji i intelektu. Kompaktowa forma ułatwi grę w każdej sytuacji, nawet w podróży. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Proste zasady - wiele godzin zabawy Trening logicznego myślenia Doskonała do podróży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 251/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Za granicą / Wojciech Chmielarz. - Warszawa : Marginesy, 2023. - 363, [5] stron ; 21 cm.
Upalne lato, bezkres chorwackiego nieba, beztroska, plaża i morze – tak wygląda raj, do którego przyjeżdżają na wakacje Daria z Markiem. Mieli mieć czas tylko dla siebie i syna, ale na miejscu poznają Szwedów: Johana i jego dużo młodszą seksowną żonę Verę. W dodatku Marek dostaje nagłą lukratywną propozycję zawodową i pogrąża się w pracy. W tym czasie Daria zbliża się do nowo poznanych ludzi. I z dnia na dzień jest nimi coraz bardziej zafascynowana. Pewnego wieczoru zostaje zaproszona do nich na kolację. Późnej atmosfera szybko staje się duszna od niewypowiedzianych pragnień, pożądania, zazdrości i poczucia odrzucenia. Chorwackie słońce rozpala zmysły i doprowadza ludzi do szaleństwa. Które z nich ulegnie mu jako pierwsze? Jedno jest pewne – nie wszyscy wrócą do domu. Nie wszyscy przeżyją. To pierwsze i ostatnie takie lato w ich życiu. W którym momencie fascynacja drugą osobą zamienia się w obsesję? Jak daleko można się posunąć, żeby zdobyć to, czego się pragnie? Czy pożądanie może smakować zemstą? Opowieść o opętaniu i odrzuceniu, o tym, że nasze pragnienia mogą zniszczyć życie, a to, co wydaje się spełnieniem marzeń, szybko może stać się przekleństwem.[www.platon.com.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-lit.pol. (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F1.W- lit.pol./T (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-lit.pol./Th. (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - lit.pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Low Morrison nie jest typową nastolatką. Może to wina rodziców hipisów, wysokiego wzrostu albo wychowania w prowincjonalnym miasteczku na odciętej od świata wyspie. Tak czy inaczej nie może znaleźć sobie miejsca – podobnie jak Freya, olśniewająca piękność, wcześniej popularna influencerka, a obecnie właścicielka pracowni ceramiki. Kiedy dziewczyna zapisuje się na warsztaty artystyczne, szybko ulega urokowi zjawiskowej nauczycielki, a Freya wyjawia Low swoje mroczne sekrety i głęboko skrywane pragnienia. Ich znajomość kwitnie, dopóki na horyzoncie nie pojawia się Jamie, nieszczęśliwa z powodu braku dziecka mężatka, która niedawno przeprowadziła się na wyspę, żeby zacząć wszystko od nowa. Bardzo szybko zaprzyjaźnia się z Freyą i jej partnerem, powoli przejmując rolę najważniejszej kobiety w jej życiu… A Low po raz kolejny zostaje sama. Pewnego wieczoru, po upojnej podwójnej randce, Freya proponuje zamianę partnerów na jedną noc. Szybko się jednak okaże, że to, co miało być nieszkodliwą erotyczną przygodą, wywróci życie Jamie i jej męża do góry nogami. A Low, która nie pogodziła się z utratą uwielbianej nauczycielki, zyska doskonałą okazję do zemsty. [Prószyński Media, 2021].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.kanad. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej