Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(7)
Audiobooki
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(8)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(16)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(1)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(1)
Autor
Michalak Robert (1968- )
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Barska Justyna
(1)
Christensen John (1959- )
(1)
Clutterbuck David (1947- )
(1)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gick Alan
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Grazier Peter (1946- )
(1)
Gąsior Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Głogowski Bartosz (1979- )
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Jóźwiak Bożena (tłumaczka)
(1)
Kozłowski Waldemar (1948- )
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard (ekonomia)
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Lubrańska Anna
(1)
Lundin Stephen C. (1941- )
(1)
Miller Douglas (1966- )
(1)
Mądry Jan (coaching)
(1)
Niemczyk Andrzej (couch)
(1)
Niemczyk Anna (psycholog)
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Paul Henry (1950- )
(1)
Penkala-Gorczakow Maria
(1)
Randolph W. Alan (1946- )
(1)
Rostocki Marek (tłumacz)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sawicki Jarosław (tłumacz)
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Ubertowski Adam
(1)
Witkowska Magda (tłumaczka)
(1)
Woźniak Jacek (1957- )
(1)
Wręga Michał (ilustrator)
(1)
Środa Jacek (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Słuchcze
(1)
Temat
Motywacja pracy
(23)
Zarządzanie
(7)
Praca zespołowa
(5)
Kadry
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Relacje międzyludzkie
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Metody badawcze
(2)
Motywacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Sukces
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Baby boomers
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Etyka biznesu
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Mentoring
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Pesymizm
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
Pokolenie Z
(1)
Policjanci
(1)
Praca umysłowa
(1)
Pracoholizm
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Rynek pracy
(1)
Samokontrola
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Stres zawodowy
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zwalczanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo małopolskie
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Podręcznik
(6)
Audiobooki
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Monografia
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Raport z badań
(2)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Rozwój osobisty
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Motywowanie [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; przekł. Marek Rostocki. - Warszawa : MT Biznes, 2014. - 1 płyta CD (3 godz. 09 min 07 s) : digital, stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 3 godz. 9 min 7 s.
Na okł.: 21 sposobów zwiększania wydajności sprawdzonych w praktyce!
Motywowanie Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy stwarzają satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie zwiększając wydajność oraz jakość. W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 łatwych do opanowania i skutecznych metod zwiększenia efektywności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak: - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań, - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju, - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu, - ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań, - usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego, - zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu. I dużo więcej! Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nigdy wcześniej błyskotliwi liderzy i członkowie zespołów nie byli tak cenieni jak dziś. Pracazespołowa to siła napędowa każdej organizacji – jeśli układa się dobrze, może przynieść oszałamiające efekty, jeśli się nie układa, kłopoty są nieuniknione. Zespoły to poradnik, który pomoże tobie i twojemu zespołowi wspiąć się na wyżyny doskonałości. Dowiesz się z niego, co należy robić, żeby zabłysnąć jako lider i członek zespołu, a także jakich powszechnie popełnianych błędów należy unikać. Wskazówki zawarte w książce opierają się na wieloletnim doświadczeniu autora w pracy z różnymi zespołami, dlatego wytyczają pewną drogę do sukcesu. Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy w szkołach biznesu oraz uczestników szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-331 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
(©)
Czas trwania: 8 godz. 2 min 34 s.
Odkryj ogromne pokłady energii w każdym pracowniku. Twoje zadanie jako menedżera polega na tym, by osiągnąć jak najwyższy zwrot z fizycznych, emocjonalnych i intelektualnych wysiłków swoich ludzi. W tym przypadku nie chodzi o zwrot z inwestycji, lecz o zwrot z energii. Jak jednak rozpalić ogień w każdym z pracowników, skoro z badań wynika, że większość z nich wykorzystuje zaledwie ułamek swojego potencjału? W swoim świetnym poradniku Brian Tracy, mistrz motywacji, podpowiada, jak rozbudzić gwiazdorski potencjał w każdym z członków zespołu roboczego. Odwołując się do wieloletnich badań i tysięcy godzin przepracowanych nad maksymalizacją wyników osobistych i organizacyjnych, formułuje proste i zwięzłe wskazówki dotyczące działań, które należy podejmować (lub których należy zaprzestać), aby inspirować pracowników do wybitnych osiągnięć. Książka Pełną parą! zawiera liczne sprawdzone oraz skuteczne pomysły i strategie, dzięki którym możesz: Ľ stworzyć atmosferę pracy opartą na zaufaniu, Ľ wyzbyć się obaw, które powstrzymują ludzi przed działaniem, Ľ wyznaczać precyzyjne cele i założenia, Ľ wyzwolić potencjał poszczególnych osób, Ľ motywować i inspirować pracowników do dokonań, które wydawały im się nieosiągalne, Ľ aktywować „czynnik X” w celu osiągnięcia maksymalnej produktywności, Ľ wyrażać uznanie, nagradzać i wzmacniać pozytywne zachowania, by ludzi wkładali większą energię w działanie. BRIAN TRACY to jeden z najwybitniejszych prelegentów i autorytetów dzisiejszego świata biznesu. Przemawiał chyba w każdym większym mieście w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a także w 58 innych krajach. Każdego roku zwraca się ze swoim przesłaniem do 250 tysięcy osób na całym świecie. Napisał 50 książek i opracował ponad 500 programów audio i wideo poświęconych zapadniom zarządzania, motywacji oraz sukcesu osobistego. Jest prezesem Brian Tracy International, a także Business Growth Strategies, jednego z najlepiej znanych portali internetowych poświęconych edukacji biznesowej. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia pracy : podstawowe pojęcia i zagadnienia / Anna Lubrańska. - Wyd. 2 rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2017. - 224 strony ; 23 cm.
(Engram)
Tematyka podjęta w publikacji obejmuje zróżnicowany zakres problemów związanych z aktywnością zawodową współczesnego człowieka, analizowaną przez pryzmat zasadniczych wątków teoretycznych i efektów empirycznych, reprezentatywnych dla obszaru psychologii pracy. W książce scharakteryzowano kluczowe zmienne psychologiczne, określające sprawność działania jednostki w sytuacji pracy, wyjaśnianej również z perspektywy założeń psychologicznych koncepcji człowieka. Znaczącym obszarem zagadnień prezentowanych w publikacji są zjawiska towarzyszące jednostce w wielowymiarowym, zmiennym środowisku pracy, m.in. stres zawodowy, bezrobocie, wypalenie zawodowe, mobbing czy pracoholizm. W obecnej rzeczywistości organizacyjnej istotnej roli nabierają rozwiązania grupowe, a współpraca zespołowa staje się ważnym elementem systemu pracy. Dlatego, odwołując się do prawidłowości formułowanych przez psychologów społecznych, przedstawiono warunki funkcjonowania człowieka w grupie społecznej, kryteria efektywności zespołów i roli kierownika. Omówiono poglądy na temat motywacji do pracy i satysfakcji z pracy. W treść książki włączono również zagadnienia dotyczące obserwowanych procesów demograficznych oraz silnego zróżnicowania generacyjnego populacji pracowniczej. W tym kontekście scharakteryzowano poszczególne pokolenia obecne na rynku pracy oraz zaprezentowano specyfikę zjawiska zarządzania wiekiem. Dopełnienie całości publikacji stanowi jej element końcowy, zawierający przykłady aktywności o charakterze dydaktycznym, będące swoistą formę rozszerzenia zagadnień omówionych we wcześniejszych rozdziałach. Tym samym, przygotowana propozycja książkowa łączy motywy teoretyczne z praktycznymi. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Audiobook)
(Motywacja)
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
FISH! to mądra, alegoryczna opowieść, ucząca, jak zmienić życiowe nastawienie, by móc wreszcie znajdować w pracy zadowolenie, a w życiu spokój i radość. FISH! skrywa ogromny ładunek inspiracji i ponadczasowej mądrości, które można wykorzystać w każdej branży i na dowolnym stanowisku. Jest to jedna z najpopularniejszych książek wszech czasów w kategorii publikacji o charakterze biznesowym. Ludzie pracujący w organizacjach rozsianych po całym świecie stosują zawarte tu praktyczne wnioski, by lepiej służyć klientom, zdobywać zaufanie, poprawiać współpracę w zespołach, skuteczniej kierować podwładnymi i zwiększać ich zadowolenie z wykonywanej pracy. Każdy może też wykorzystać przedstawione tu pomysły i inspiracje, by wypełnić swoje życie sensem i poczuciem celu. Bez względu na to, jak przedstawia się Twoja sytuacja życiowa, FISH! pomoże Ci odkryć drzemiącą w Tobie siłę pozwalającą zmieniać świat na lepsze. Złap energię i wyzwól swój potencjał! [Studio Emka, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zaangażowanie pracownika w proces realizacji powierzonego zadania jest warunkiem koniecznym dobrze wykonanej pracy. Nawet najlepiej wykształcony, najbardziej doświadczony podwładny nie uzyska idealnych efektów, jeśli oprócz wiedzy i umiejętności nie włoży w pracę serca. Jeśli jesteś menedżerem, wiesz pewnie, że bardzo rzadko spotyka się ludzi, którzy potrafią motywować się sami. Obowiązek budowania zaangażowania wśród członków Twojego zespołu spoczywa na... Tobie, choć powinien Cię w tym wspierać dział HR. Dlatego to właśnie Wy - Ty i specjaliści z HR - powinniście przeczytać tę książkę. Problemy poruszone w niniejszym poradniku są autentyczne - składają się na nie pozytywne i negatywne doświadczenia osób, które autor miał przywilej szkolić w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Podczas szkoleń pracownicy otwierają się i mówią o tym, co dzieje się w organizacji, czasem wprost i bez ogródek. Innym ważnym źródłem informacji zawartych w tej publikacji jest kuchnia. Tak, kuchnia... W firmowej kuchni w trakcie przerwy na kawę można dowiedzieć się wiele o życiu i bolączkach zawodowych różnych osób. Autor słuchał, notował, myślał nad tym, gdzie leży problem. Doszedł do wniosku, że jest nim brak autentycznego zaangażowania w pracę. Zebrał i opisał sposoby na to, jak zmienić ten niekorzystny dla firm stan rzeczy. [onepress.pl, 2015]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 Cz. - 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja pod lupą : praktyczny poradnik dla szefów / Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry ; [ilustracje: Michał Wręga]. - Wydanie 3 rozszerzone. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2023. - 382, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić? Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją. [Grupa Wydawnicza Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody badania emocji i motywacji / redakcja naukowa Henryk Gasiul. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2018. - 392, [1] strona : ilustracje ( w tym kolorowe) ; 23 cm.
(Engram)
W ostatnich latach mamy do czynienia z pojawieniem się wielu nowych teoretycznych oraz empirycznych badań nad emocjami i motywacją ludzką. Proponowana pozycja prezentuje i opisuje wybrane sposoby badania różnych komponentów emocji oraz zasadniczych, szczególnie istotnych ludzkich motywów. Każda z części opracowania zawiera szeroką analizę teoretycznych podstaw wybranych metod, wśród których są narzędzia psychometryczne, techniki bardziej swobodne, metody eksperymentalne i psychofizjologiczne, zarówno już sprawdzone, jak i metody znajdujące się fazie tworzenia i weryfikacji. Praca jest napisana przez różnych znawców szczegółowej problematyki z zakresu psychologii emocji i motywacji. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-30 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością. Zaktualizowane zostały również wszystkie dane i statystyki odnoszące się do drobnych przedsiębiorstw, dużego biznesu międzynarodowego, związków zawodowych, wynagrodzeń kadry kierowniczej oraz innych sfer biznesowych. [www.livro.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania organizacjami / Ricky W. Griffin ; przekład Agata Jankowiak. - Wydanie 3 - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 743 strony : ilustracje, fotografie ; 29 cm.
Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści kompleksowej publikacji, które w przeszłości zdecydowały o jej sukcesie, dodał wiele nowych elementów i uwzględnił aktualne prognozy dotyczące przyszłości działalności gospodarczej i zarządzania. W nowym wydaniu nacisk został położony na etykę, zarządzanie globalne i technikę informacyjną. Wśród kluczowych, wyróżniających się tematów poruszono kwestie nadzoru etycznego nad pracą współczesnych menedżerów. Z ogromną uwagą potraktowano tematy takie, jak zasady ładu korporacyjnego, etyczne przywództwo oraz właściwa rola kontroli finansowej firmy. Kolejne wątki to globalny charakter zarządzania uwypuklony za pomocą aktualnych przykładów i analiz sytuacji oraz technologia cyfrowa, wszechobecna w treści całego podręcznika. Ogromną zaletą książki jest jej aktualność. Cytowane są w niej najnowsze wyniki badań z zakresu biznesu międzynarodowego, przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, podejmowania decyzji, projektowania organizacji, zmian organizacji, zachowania jednostek, przywództwa, pracy zespołowej, motywacji, nadzorowania, technik informatycznych, produktywności i zarządzania jakością. Zaktualizowane zostały również wszystkie dane i statystyki odnoszące się do drobnych przedsiębiorstw, dużego biznesu międzynarodowego, związków zawodowych, wynagrodzeń kadry kierowniczej oraz innych sfer biznesowych [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Książki, Które Same Się Czytają)
Czas trwania: 1 godz. 49 min.
W swoim życiu spotykamy wielu ludzi bardzo zestresowanych. Praca, którą wykonują, ich przytłacza, powoduje nerwowość i zmniejsza radość życia. Bierze się to z tego, że najpewniej to, co robią, nie jest dopasowane do ich wartości, do tego, co jest dla nich ważne, lub całkowicie mija się z pojęciem "predyspozycje zawodowe". Mają przez to obniżone poczucie własnej wartości, nie wierzą, że mogą coś zmienić, boją się, że stracą źródło utrzymania. Do kogo skierowana jest publikacja „Praca. Kochaj albo rzuć!”? Skoro zainteresował Cię tytuł tej książki, prawdopodobnie jesteś osobą, która poszukuje pracy, dla której zmiana pracy byłaby czymś dobrym, lub która chce pomóc komuś, kto ma problem w tym zakresie. Ebook „Praca. Kochaj albo rzuć!”, którego patronem medialnym jest portal literacki "Wspieramy młodą twórczość", jest poświęcony rozwojowi osobistemu w zakresie pracy zawodowej. Skłania do refleksji na temat własnych wartości, którymi każdy z nas powinien się kierować przy wyborze swojej ścieżki kariery. Spośród innych poradników wyróżnia się licznymi przykładami i anegdotami wziętymi z życia, a więc bliskimi czytelnikowi, które dodatkowo opatrzono zabawnymi rysunkami. Wyróżnia go też przystępny, humorystyczny język sprawiający, iż czyta się go lekko, łatwo i przyjemnie, jednocześnie bez problemu przyswajając zawarte w nim treści. Ma olbrzymi ładunek motywującej energii. Pomaga określić cele zawodowe. Czynnikiem wyróżniającym jest też osoba autorki, na co dzień rozwiązującej podobne problemy z racji swej pracy zawodowej, a więc czerpiącej wiedzę u źródła. Jest nią Justyna Barska, dyrektorka powiatowego urzędu pracy, mająca nietuzinkowe podejście do życia i ludzi. Osoba młoda, dynamiczna, zawsze uśmiechnięta, pełna werwy, wigoru, z olbrzymim poczuciem humoru i dystansem do siebie i życia. Codziennie służy pomocą i jest wsparciem dla innych. Ma dużo empatii i zrozumienia dla ludzkiej nieporadności, bezsilności i krzywdy. [www.audiobook.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Psychologia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu. Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań. Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia biznesu / Adam Ubertowski. - Wyd. 2 w jęz. pol. - Gdańsk : Oficynka, 2015. - 374 s. ; 24 cm.
(Progres)
Prowadzisz biznes? Chcesz wiedzieć, jak to robić lepiej, wydajniej, z większą satysfakcją zarówno osobistą, jak i finansową? Oto podręcznik dla każdego praktyka biznesu. Zawiera wiedzę o komunikacji, efektywności, gratyfikacji, psychologii zarządzania, ale też i psychologii rynku. Rozjaśnia wątpliwości, podpowiada, jak znajdować rozwiązania i dostrzegać więcej niż konkurencja. Uczy rozumnego podejścia do pracy i ludzi - pracowników, współpracowników, klientów. [www.empik.com, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-159.94 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 9 godzin 40 minut.
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Program, który pomógł milionom uczniów i studentów uczyć się mądrze i skutecznie.
Bestsellerowy poradnik "Jak się uczyć" pomógł milionom osób zdobywać wiedzę mądrzej zamiast większym wysiłkiem. "Jak się uczyć" przedstawia rewolucyjny system nauki bogato ilustrowany przykładami – dzięki niemu wszyscy, którzy chcą zdobywać wiedzę, poradzą sobie na każdym etapie kształcenia. jeśli jesteś uczniem starszych klas szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum/technikum, jeśli jesteś studentem, jeśli starasz się o stypendium lub chcesz podjąć naukę za granicą, jeśli po latach przerwy chcesz wrócić do nauki, ta książka jest dla ciebie! Dzięki niej poznasz dogłębnie podstawowe elementy procesu uczenia się – czyli czytanie, pisanie, zarządzanie czasem, pamięć i umiejętność zdawania testów i egzaminów – po to, żeby niczego nie przegapić w procesie zdobywania wiedzy. Znajdziesz tu wskazówki, jak najlepiej przygotować sobie warunki sprzyjające nauce, jak wyróżniać się w klasie czy grupie, jak prowadzić poszukiwania online i wiele innych. "Jak się uczyć": pomaga uczniom i studentom w każdym wieku – od szkoły podstawowej aż do uzyskania dyplomu, nawet tym, którzy po długiej przerwie wracają do nauki, wpaja umiejętności, które będą przydatne również poza szkołą czy uczelnią i w późniejszym życiu, zawiera wskazówki, jak pomagać w nauce młodszym dzieciom, zwalczać zmęczenie i znudzenie w trakcie nauki, najwięcej skorzystać z zajęć klasowych i wiele innych. [Rebis, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego. Monografia jest adresowana zwłaszcza do kadry menedżerskiej różnych jednostek organizacyjnych policji, która niejednokrotnie stoi przed trudnymi decyzjami zmierzającymi do poprawy więzi pracowników z organizacją, by w ten sposób ograniczyć liczne odejścia z pracy. Książka może zainteresować także osoby poszukujące wiedzy opartej na analizach dotyczących uwarunkowań determinujących zaangażowanie w organizację czy zwiększania zaangażowania pracowników w warunkach zmienności i niepewności.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo / Joanna Nieżurawska-Zając. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania wykorzystywanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Obecnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem oraz oczekiwaniami względem pracodawcy. W książce "Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo" przedstawiono i dogłębnie przeanalizowano następujące kwestie: tradycyjne i współczesne rozwiązania stosowane w obszarze motywowania, w tym systemy kafeteryjne, koncepcje work-life balance oraz koncepcję hygge, metody pomiaru zaangażowania i lojalności pracowników oraz możliwości i sposoby ich zwiększenia, postawy i oczekiwania wobec pracy pracowników różnorodnych pokoleniowo, w tym pokolenia: BB, X, Y i Z - ich postaw i oczekiwań wobec pracy zawodowej, jak również zidentyfikowanie wyzwań, jakie niesie ich współistnienie w organizacji. Niewątpliwym atutem pracy są wyniki badań własnych autorki przeprowadzone na próbie 1100 pracowników. Pracę wieńczą oryginalne i wartościowe, praktyczne rekomendacje skierowane do przedsiębiorców w zakresie motywowania pracowników zróżnicowanych pokoleniowo. [CeDeWu, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej