Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(277)
Forma i typ
Książki
(264)
Publikacje dydaktyczne
(63)
Publikacje fachowe
(56)
Publikacje naukowe
(44)
Poradniki i przewodniki
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(24)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(10)
Audiobooki
(9)
Proza
(9)
Programy komputerowe
(8)
Gry i zabawki
(5)
Druki ulotne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poezja
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(196)
dostępne
(94)
wypożyczone
(25)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(30)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(24)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(11)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(16)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(3)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(23)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(9)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(176)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(16)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(7)
Autor
Sikorski Witold (1950- )
(10)
Płoski Zdzisław (tłumacz)
(8)
Nowakowski Zdzisław (1954-2017)
(5)
Żarowska-Mazur Alicja
(4)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(3)
Bobrowski Hubert (historyk)
(3)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(3)
Kozikowska Monika
(3)
Meryk Radosław (tłumacz)
(3)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(3)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(3)
Wiejak Urszula
(3)
Badura Chris
(2)
Bisztyga Kazimierz (1922-2010)
(2)
Brown Lawrie
(2)
Buśko Bernard
(2)
Bąbol Krzysztof
(2)
Cadenhead Rogers
(2)
Child Lee (1954- )
(2)
Child Lee (1954- ). Jack Reacher
(2)
Cieślak Piotr (tłumacz)
(2)
Cormen Thomas H
(2)
Dębowski Andrzej (1947- )
(2)
Fabijańczyk Piotr (tłumacz)
(2)
Findeisen Władysław (1926-2023)
(2)
Gagne Greg
(2)
Galvin Peter B
(2)
Gasper Dorota (tłumacz)
(2)
Grubicka Joanna
(2)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(2)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Hikiert-Bereza Anna (tłumaczka)
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Klimkiewicz Danuta (pisarka)
(2)
Kosecka Kinga
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kozak Stanisław (psycholog)
(2)
Kraśko Jan (1954- )
(2)
Król Anna (1979- )
(2)
Kula Roman (informatyk)
(2)
Liukas Linda (1986- )
(2)
Mazur Dawid (informatyk)
(2)
Pilch Piotr
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Płaszewska Bożena
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Rosołek Karolina (ilustratorka)
(2)
Rosłan Katarzyna (tłumaczka)
(2)
Rutke Grzegorz
(2)
Rzepniewska Magdalena
(2)
Saujani Reshma (1975- )
(2)
Sawka Krzysztof (tłumacz)
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Silberschatz Abraham (informatyk)
(2)
Sweigart Al
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Taper Agnieszka
(2)
Turowski Piotr (tłumacz)
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Wrycza Stanisław (1949-2022)
(2)
Włodarz Marek
(2)
Zgud-Sobol Agnieszka
(2)
Śliwieński Janusz
(2)
Ablan Dan
(1)
Adamczyk Maciej (tłumacz)
(1)
Airey David (1979- )
(1)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Allman Howard
(1)
Andress Jason
(1)
Antonopoulos Andreas M
(1)
Aumasson Jean-Philippe
(1)
Babiarz Mirosław (pedagog)
(1)
Bala Sebastian
(1)
Banasik Mirosław
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Banaszkiewicz Hanna (analityk)
(1)
Baran Jan Witold
(1)
Baranowski Krzysztof (programista)
(1)
Bardadyn Barbara (tłumaczka)
(1)
Barker James
(1)
Barry Thomas (1950- )
(1)
Barta Silas
(1)
Bednarz Andrzej
(1)
Bell Ana
(1)
Bell Mark
(1)
Bem Daniel Józef (1933- )
(1)
Ben-Gan Itzik
(1)
Bergin Mark (1961- )
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bidziński Karol (pedagogika)
(1)
Biedroń Sebastian
(1)
Bielecki Jan (1942-2001)
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Biolik Leszek
(1)
Bishop J. M. (1951- )
(1)
Boehlke Jerzy (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(75)
2010 - 2019
(144)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(11)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(181)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(273)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(277)
Odbiorca
Dzieci
(27)
9-13 lat
(25)
6-8 lat
(18)
Programiści
(15)
Szkoły wyższe
(14)
Informatycy
(12)
Młodzież
(8)
Szkoły podstawowe
(8)
Inżynierowie
(6)
Studenci
(6)
0-5 lat
(5)
14-17 lat
(5)
Szkoły średnie
(5)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Rodzice
(4)
Graficy komputerowi
(3)
Klasa 4.
(3)
Menedżerowie
(3)
18+
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Dorośli
(2)
Klasa 1.
(2)
Licea
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Studenci wyższych szkół technicznych
(2)
Administracja
(1)
Administratorzy
(1)
Archeolodzy
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Bankowcy
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biolodzy
(1)
Botanicy
(1)
Doktoranci
(1)
Dziewczęta
(1)
Ekonomiści
(1)
Elektrycy
(1)
Emeryci
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Konstruktorzy
(1)
Kryptolodzy
(1)
Logistycy
(1)
Medycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Naukowcy
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pośrednicy internetowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawnicy
(1)
Programiści Pythona
(1)
Projektanci
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psychologowie
(1)
Socjolodzy
(1)
Studenci studiów technicznych I i II stopnia różnych kierunków
(1)
Szkoły gimnazjalne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Technicy
(1)
Technikum
(1)
Urzędnicy
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(3)
Literatura fińska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(47)
Informatyka
(45)
Internet
(23)
Komputery
(21)
Cyberprzestępczość
(11)
Sieć komputerowa
(11)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(10)
Python (język programowania)
(10)
Rzeczywistość wirtualna
(10)
Systemy informatyczne
(10)
Dzieci
(8)
Informatycy
(8)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(8)
Automatyka
(7)
Kody
(7)
Sztuczna inteligencja
(7)
Algorytmy
(6)
Bezpieczeństwo informacyjne
(6)
Java (język programowania)
(6)
Języki programowania
(6)
Media społecznościowe
(6)
Uzależnienie od komputera
(6)
Excel
(5)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(5)
Minecraft (gra komputerowa)
(5)
Projektowanie
(5)
Big data
(4)
Cyberbezpieczeństwo
(4)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(4)
Informatyzacja
(4)
Innowacje
(4)
Komputeryzacja
(4)
Kryptologia
(4)
Kryptowaluta
(4)
Matematyka
(4)
Minecraft
(4)
Ochrona danych
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Strony WWW
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Apple Computer
(3)
BASIC
(3)
Bitcoin
(3)
Blockchain
(3)
Cyberkultura
(3)
Cybernetyka
(3)
Cyberprzemoc
(3)
Cyberterroryzm
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informatyka ekonomiczna
(3)
Kobieta
(3)
Marketing
(3)
Młodzież
(3)
Ochrona danych osobowych
(3)
PASCAL (język programowania)
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Programowanie matematyczne
(3)
Programy graficzne
(3)
Projektowanie stron WWW
(3)
Przemysł komputerowy
(3)
Przetwarzanie danych
(3)
Roboty i manipulatory
(3)
Systemy operacyjne
(3)
Szyfry
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Zarządzanie
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Amazon.com
(2)
Analiza biznesowa
(2)
AutoCAD (program komputerowy)
(2)
Budownictwo inteligentne
(2)
Dane osobowe
(2)
Ekonometria
(2)
Elektronika
(2)
Facebook
(2)
Finanse
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Internauci
(2)
Jobs, Steven Paul (1955-2011)
(2)
Kaskadowe arkusze stylów
(2)
Kody QR
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kultura
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Maszyny
(2)
Minikomputery i mikrokomputery
(2)
Musk, Elon (1971- )
(2)
Myślenie
(2)
Obrabiarka sterowane numerycznie
(2)
Obsługa i eksploatacja
(2)
Oprogramowanie
(2)
Optymalizacja
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Programiści
(2)
Przestępczość zorganizowana
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Ruby (język programowania)
(2)
Rynek finansowy
(2)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(16)
1989-2000
(8)
1945-1989
(6)
1801-1900
(5)
1701-1800
(4)
1601-1700
(3)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Polska
(3)
Chiny
(2)
Tennessee (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Rosja
(1)
Suwalszczyzna
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(80)
Opracowanie
(35)
Poradnik
(33)
Podręcznik akademicki
(16)
Programy komputerowe
(14)
Publikacja bogato ilustrowana
(10)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Monografia
(9)
Gry komputerowe
(8)
Audiobooki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Publikacje dla dzieci
(7)
Encyklopedia
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Powieść
(5)
Biografia
(4)
Grafika komputerowa
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Gry planszowe
(3)
Kryminał
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki dla szkół średnich
(3)
Rysunek techniczny
(3)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Broszura
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół średnich
(2)
Publicystyka
(2)
Publikacje dla dzieci i młodzieży
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Reportaż
(2)
Słownik angielsko-polski
(2)
Antologia
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Artykuł publicystyczny
(1)
Blog
(1)
Esej
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Książka-zabawka
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura dziecięca fińska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Poradnik dla młodzieży
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Publicystyka polska
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(208)
Edukacja i pedagogika
(30)
Inżynieria i technika
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Zarządzanie i marketing
(16)
Matematyka
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Historia
(8)
Psychologia
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Hobby i czas wolny
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
277 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie 4. okładki także nazwa wydawcy oryginału: Pearson Addison-Wesley.
Inżynieria oprogramowania polega na stosowaniu empirycznego podejścia do szukania wydajnych i ekonomicznie uzasadnionych rozwiązań podczas tworzenia oprogramowania. Dziedzina ta ma na celu organizowanie optymalnego procesu tworzenia aplikacji ? od koncepcji, poprzez kodowanie, wdrażanie, utrzymywanie, po wycofywanie. Uzyskanie biegłości w tym obszarze nie jest łatwe: rozwój oprogramowania wymaga zrozumienia filozofii inżynierii i stosowania określonych zasad.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka programowania / Eric Freeman ; tłumaczenie Maksymilian Gutowski. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - XXXVIII, 578 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Rusz Głową)
Na okładce podtytuł: Przewodnik po kodowaniu i myśleniu komputacyjnym.
Na okładce i grzbiecie książki nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Przewodnik po kodowaniu i myśleniu komputacyjnym Programista to bardzo szczególny typ specjalisty. Jeśli uważasz, że myśli w inny sposób niż tak zwani normalni ludzie, to masz rację. Dobra wiadomość jest taka, że i Ty możesz się nauczyć myślenia komputacyjnego - umiejętności, która się przydaje niezależnie od charakteru rozwiązywanego problemu, środowiska czy języka programowania. Tylko w ten sposób można od początku nauki programowania pisać przejrzysty, uporządkowany, znakomity kod, zgodny z najlepszymi praktykami wypracowanymi przez mistrzów. Innymi słowy: pracować jak profesjonalny programista. Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie zasady programowania w Pythonie. Autor wykorzystał oczywistą prawdę, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Najpierw więc się zainteresujesz, potem zaangażujesz, wreszcie przygotujesz sobie warsztat pracy, czyli zainstalujesz Pythona. Później zaczniesz ćwiczyć myślenie komputacyjne i oczywiście napiszesz swój pierwszy program. A dalej będzie coraz ciekawiej... W tej książce między innymi: Istotne koncepcje programistyczne Zasady programowania w Pythonie Funkcje i rekurencja Programowanie obiektowe Tworzenie API dla aplikacji internetowych Widgety i zdarzenia Neurony płoną. Emocje szaleją. Tak napiszesz kod godny mistrza! O autorze Eric Freeman - jest informatykiem o imponującym doświadczeniu zawodowym: pracował między innymi dla The Walt Disney Company, O’Reilly Media, NASA i w kilku startupach. Jeśli tylko używasz komputera osobistego, na pewno korzystasz z dzieł jego intelektu. Freeman od 15 lat pisze o wielu dziedzinach informatyki: zarówno o podstawach tworzenia witryn internetowych, jak i o wysokopoziomowym projektowaniu oprogramowania. Obecnie Freeman jest prezesem spółki WickedlySmart. Wraz ze swoimi ukochanymi kobietami: żoną i córką mieszka w Austin. [Helion, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Python 3 : projekty dla początkujących i pasjonatów / Adam Jurkiewicz. - Gliwice : Helion Edukacja, copyright 2022. - 232 strony : faksymile, fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej rok wydania: 2022, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2021.
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie będą miały przed Tobą tajemnic, a to jeszcze nie koniec! Przede wszystkim będziesz poznawać Pythona od strony praktycznej, tworząc projekty prawdziwych gier i symulacji oraz aplikacje do wizualizacji danych i anonimizowania metadanych plików graficznych.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej![Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F1.W- 0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zostanę programistą! to publikacja przeznaczona dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym i nieco starszych. Zamieszczone w niej zadania mają na celu rozbudzenie u najmłodszych uczniów zainteresowania nauką programowania. Ćwiczenia znajdujące się w książce polegają między innymi na : uzupełnianiu i tworzeniu różnego typu ciągów logicznych; kodowaniu i odkodowywaniu danych; wykorzystaniu kodów literowych, strzałkowych, geometrycznych i obrazkowych, formułowaniu komunikatów i odkrywaniu algorytmów, wykrywaniu zależności między danymi, poszukiwaniu obiektów o wskazanych cechach przez eliminowanie tych, które nie spełniają podanych kryteriów. Na końcu książki umieszczono rozwiązania, dzięki którym uczeń może samodzielnie sprawdzić poprawność swojej odpowiedzi.[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F1.Cz- 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odlotowe kodowanie. - Konin : Wydawnictwo Ibis, 2021. - 48 stron : ilustracje ; 27 cm.
(Młody informatyk)
Odlotowe kodowanie to książka dla wszystkich dzieci, które interesują się programowaniem i komputerami. Wewnątrz znajduje się wiele ciekawych zadań do rozwiązania, które są doskonałe na wstępnym etapie nauki kodowania i programowania. Młody informatyk będzie musiał m.in. rozwiązać rysunkowe sudoku, wykonać działania matematyczne, a następnie rozwiązać zadania. To idealna pozycja dla każdego dziecka, dzięki tym łamigłówkom najmłodsi rozwijają umiejętności logicznego myślenia, trenują spostrzegawczość, ale też doskonalą sprawności grafomotoryczne. [Wydawnictwo Ibis, 2021].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wydanie II dotyczy wydania oryginalnego ISBN 9781491954386.
Opis książki Czytaj fragment Być może słowo „bitcoin” kojarzy Ci się z niezwykle skomplikowanym i niebezpiecznym półświatkiem cyberprzestępców. Możliwe, że widzisz w rozwoju tej kryptowaluty szansę ucieczki przed pazernością bankierów. A może po prostu chcesz dokładniej dowiedzieć się, czym jest ta technologia, jakie może mieć wkrótce znaczenie dla nowoczesnych firm i jak ją wykorzystać we własnych aplikacjach. Warto! Zdecentralizowana waluta bitcoin, choć wciąż jest na wczesnym etapie rozwoju, już zapoczątkowała warty wiele miliardów dolarów globalny rynek otwarty dla każdego, kto posiada wiedzę, pasję i jest gotów do działania. Niniejsza książka jest przeznaczona dla każdego, kto chce zrozumieć zasady funkcjonowania bitcoina i kryptowalut. Skorzystają z niej zwłaszcza programiści, którzy będą mogli nauczyć się pisania oprogramowania związanego z bitcoinem. Znalazło się tu objaśnienie technicznych podstaw bitcoina i kryptowalut, podano informacje na temat zdecentralizowanej sieci bitcoina, architektury P2P, cyklu życia transakcji i zasad bezpieczeństwa, a także omówienie nowych technologii. Sporo miejsca poświęcono zastosowaniom łańcucha bloków. Dzięki ciekawie i zrozumiale przedstawionym informacjom zawartym w książce zyskasz aktualną wiedzę, która pozwoli Ci wkroczyć na ścieżkę bitcoina! [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. C-336.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przestępczość w XXI wieku zapobieganie i zwalczanie Problemy technologiczno-informatyczne Niewątpliwie nowe technologie mogą służyć obywatelom i ochronie ich interesów, z drugiej jednak strony w rękach przestępców mogą stanowić poważną broń skierowaną przeciwko społeczeństwu. Ta dwoista natura znalazła swoje odzwierciedlenie w poszczególnych częściach tej książki, dotyczących zagrożeń w sieci czy problemów związanych z funkcjonowaniem współczesnych systemów monitoringu audiowizualnego. Nie pominięto także problematyki technologicznego wsparcia organów państwowych odpowiedzialnych za zapewnienie bezpieczeństwa i skuteczne funkcjonowanie wymiaru sprawiedliwości. [ksiegarnia.pwn.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-343/344 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Informatyka bez Tajemnic ; 2)
Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów liceów ogólnokształcących oraz techników, a także dla wszystkich, którzy pragną od podstaw zapoznać się z obsługą komouterów klasy IBM PC.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5479/II (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie bez tajemnic / teksty, opracowanie merytoryczne Tamara Malska. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2023. - 47, [1] strona : ilustracje ; 29 cm.
Opis według okladki.
Kodowanie bez tajemnic to książka dla dzieci z klas I-III, które lubią pogłówkować i które ciekawi otaczający świat. Zawiera kilkadziesiąt zakodowanych wiadomości, a każda z nich kryje tajemnicę innego fascynującego miejsca. To prawdziwa logiczna podróż przez Europę! [SBM, 2023].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2dz-0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją także do nauki programowania. W książce Kodowanie z Minecraftem? znajdziesz instrukcje, dzięki którym napiszesz programy komputerowe, które pozwolą Ci zautomatyzować swoją grę ? szybciej wydobywać minerały, wytwarzać przedmioty i budować, co tylko przyjdzie Ci do głowy! W swojej pracy będziesz korzystał z Lua, czyli języka programowania, którym posługują się profesjonalni twórcy gier. Z jego pomocą zaprogramujesz roboty, które mogą uprawiać dowolne rośliny, stworzysz fabrykę produkującą materiały budowlane i wiele innych! [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zgodnie z paradygmatem programowania funkcyjnego największy nacisk należy kłaść na stałe i funkcje. Polega to na konstruowaniu funkcji oraz na obliczaniu wartości wyrażeń. W ten sposób otrzymuje się kod odporny na błędy. Python nie jest w pełni funkcyjnym językiem programowania, jednak pozwala na taki sposób pisania programów. Dzięki temu umożliwia tworzenie zwięzłego i eleganckiego kodu. Na przykład stosowanie wyrażeń generatorowych w Pythonie sprawia, że tworzone programy działają szybciej, ponieważ zużywają mniej zasobów. Niezależnie więc od stosowanego paradygmatu warto zapożyczyć pewne elementy programowania funkcyjnego i wykorzystać je do tworzenia ekspresyjnych i zwięzłych aplikacji w Pythonie. To znakomity podręcznik dla programistów, którzy chcą wykorzystać techniki i wzorce projektowe z funkcyjnych języków programowania, aby tworzyć w Pythonie zwięzłe, eleganckie i ekspresyjne programy - z czytelnym i łatwym w utrzymaniu kodem. Zawiera ogólny przegląd koncepcji funkcyjnych oraz wyjaśnia tak istotne pojęcia jak funkcje pierwszej klasy, funkcje wyższego rzędu, funkcje czyste, leniwe wartościowanie i wiele innych. Wnikliwie omawia sposób korzystania z tych funkcji w Pythonie 3.6, a także techniki przygotowywania i eksploracji danych. Ponadto pokazuje, w jaki sposób standardowa biblioteka Pythona pasuje do funkcyjnego modelu programowania. Co ważne, w książce znalazło się kilka przykładów prezentujących w praktyce opisane koncepcje. Steven F. Lott ma blisko pięćdziesiąt lat doświadczenia w programowaniu - kiedy rozpoczynał przygodę z kodem, komputery były duże, drogie i rzadkie. Od ponad dziesięciu lat używa Pythona do rozwiązywania problemów biznesowych; napisał kilka cenionych książek o tym języku. Obecnie jest technomadą . Mieszka na wschodnim wybrzeżu USA. [platon.com.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy żółw mógłby narysować trapez albo zmienić się w biegnącego słonia? Zaprogramuj go, a zrobi, co zechcesz. Po co uczyć programowania? Dzieci, które lubią programować, dobrze radzą sobie z nauką matematyki, są kreatywne, potrafią myśleć logicznie i wyciągać wnioski z własnych błędów, umieją też pracować w zespole. Komu przyda się ta książka? Nauczycielom, którzy chcieliby, żeby ich lekcje były efektywne i efektowne. Rodzicom, którzy już myślą, jak ułatwić dziecku start w dorosłość. Dzieciom (10-12 lat) - z tą książką programowanie jest tak proste, że mogą się go uczyć samodzielnie. [https://gwo.pl/ksiegarnia/ksiazka/1347,logo-na-lekcjach-informatyki-i-matematyki-w-szkole-]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.- 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet / Günter Born ; [tłumaczenie Paweł i Paulina Osiak] - Poznań : Nakom, cop. 2007. - 296, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
(Łatwy Start dla Seniorów)
Jeśli chcesz zacząć korzystać z Internetu, a nie masz jeszcze doświadczenia z tym medium, z pomocą nasze książki wszystko stanie się proste! Dowiesz się, co jest potrzebne, aby rozpocząć przygodę z Internetem, oraz jak sprawnie się nim posługiwać. Wysyłanie wiadomości z poczty elektronicznej, przeglądnie stron WWW, wyszukiwanie informacji, branie udziału w czatach czy robienie zakupów w sieci wkrótce nie będą stanowić dla Ciebie żadnych trudności. Znajdziesz tu cały rozdział poświęcony kwestii bezpieczeństwa w sieci. [www.amazonka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 - 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2 -004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć Excela : funkcje i wyrażenia / Maciej Gonet. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 595 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na rynku nie brakuje książek opisujących obsługę i zastosowania arkusza kalkulacyjnego MS Excel, żadna jednak nie wprowadzi Cię w tę tematykę tak skutecznie jak ta! Omiń rafy i białe plamy dokumentacji, skorzystaj z doświadczenia autora i śmiało wkrocz w świat niesamowitych możliwości Excela. Dzięki tej książce poznasz podstawy działania arkusza kalkulacyjnego i najbardziej przydatne funkcje oferowane przez program. Nauczysz się posługiwać tablicami i tabelami, sprawdzać poprawność danych i obliczeń oraz stosować różne sposoby formatowania. Dowiesz się także, jak wykorzystać Excela w roli systemu bazodanowego. [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-4122/a, MgC-4122 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej