Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(277)
Forma i typ
Książki
(264)
Publikacje dydaktyczne
(63)
Publikacje fachowe
(56)
Publikacje naukowe
(44)
Poradniki i przewodniki
(28)
Publikacje popularnonaukowe
(24)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(10)
Audiobooki
(9)
Proza
(9)
Programy komputerowe
(8)
Gry i zabawki
(5)
Druki ulotne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poezja
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(193)
dostępne
(95)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(30)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(24)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(11)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(16)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(3)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(23)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(9)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(176)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(16)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(7)
Autor
Sikorski Witold (1950- )
(10)
Płoski Zdzisław (tłumacz)
(8)
Nowakowski Zdzisław (1954-2017)
(5)
Żarowska-Mazur Alicja
(4)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(3)
Bobrowski Hubert (historyk)
(3)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(3)
Kozikowska Monika
(3)
Meryk Radosław (tłumacz)
(3)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(3)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(3)
Wiejak Urszula
(3)
Badura Chris
(2)
Bisztyga Kazimierz (1922-2010)
(2)
Brown Lawrie
(2)
Buśko Bernard
(2)
Bąbol Krzysztof
(2)
Cadenhead Rogers
(2)
Child Lee (1954- )
(2)
Child Lee (1954- ). Jack Reacher
(2)
Cieślak Piotr (tłumacz)
(2)
Cormen Thomas H
(2)
Dębowski Andrzej (1947- )
(2)
Fabijańczyk Piotr (tłumacz)
(2)
Findeisen Władysław (1926-2023)
(2)
Gagne Greg
(2)
Galvin Peter B
(2)
Gasper Dorota (tłumacz)
(2)
Grubicka Joanna
(2)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(2)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Hikiert-Bereza Anna (tłumaczka)
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Klimkiewicz Danuta (pisarka)
(2)
Kosecka Kinga
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kozak Stanisław (psycholog)
(2)
Kraśko Jan (1954- )
(2)
Król Anna (1979- )
(2)
Kula Roman (informatyk)
(2)
Liukas Linda (1986- )
(2)
Mazur Dawid (informatyk)
(2)
Pilch Piotr
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Płaszewska Bożena
(2)
Rajca Piotr (1970- )
(2)
Rosołek Karolina (ilustratorka)
(2)
Rosłan Katarzyna (tłumaczka)
(2)
Rutke Grzegorz
(2)
Rzepniewska Magdalena
(2)
Saujani Reshma (1975- )
(2)
Sawka Krzysztof (tłumacz)
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Silberschatz Abraham (informatyk)
(2)
Sweigart Al
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Taper Agnieszka
(2)
Turowski Piotr (tłumacz)
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Wrycza Stanisław (1949-2022)
(2)
Włodarz Marek
(2)
Zgud-Sobol Agnieszka
(2)
Śliwieński Janusz
(2)
Ablan Dan
(1)
Adamczyk Maciej (tłumacz)
(1)
Airey David (1979- )
(1)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Alexander Michael (1972- )
(1)
Allman Howard
(1)
Andress Jason
(1)
Antonopoulos Andreas M
(1)
Aumasson Jean-Philippe
(1)
Babiarz Mirosław (pedagog)
(1)
Bala Sebastian
(1)
Banasik Mirosław
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Banaszkiewicz Hanna (analityk)
(1)
Baran Jan Witold
(1)
Baranowski Krzysztof (programista)
(1)
Bardadyn Barbara (tłumaczka)
(1)
Barker James
(1)
Barry Thomas (1950- )
(1)
Barta Silas
(1)
Bednarz Andrzej
(1)
Bell Ana
(1)
Bell Mark
(1)
Bem Daniel Józef (1933- )
(1)
Ben-Gan Itzik
(1)
Bergin Mark (1961- )
(1)
Białas Andrzej
(1)
Bidziński Karol (pedagogika)
(1)
Biedroń Sebastian
(1)
Bielecki Jan (1942-2001)
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Biolik Leszek
(1)
Bishop J. M. (1951- )
(1)
Boehlke Jerzy (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(75)
2010 - 2019
(143)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(11)
1970 - 1979
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(181)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(272)
nieznany (p)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(276)
nieznany (0 p)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(27)
9-13 lat
(25)
6-8 lat
(18)
Programiści
(15)
Szkoły wyższe
(14)
Informatycy
(12)
Młodzież
(8)
Szkoły podstawowe
(8)
Inżynierowie
(6)
Studenci
(6)
0-5 lat
(5)
14-17 lat
(5)
Szkoły średnie
(5)
Klasa 2.
(4)
Klasa 3.
(4)
Rodzice
(4)
Graficy komputerowi
(3)
Klasa 4.
(3)
Menedżerowie
(3)
18+
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Dorośli
(2)
Klasa 1.
(2)
Licea
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Studenci wyższych szkół technicznych
(2)
Administracja
(1)
Administratorzy
(1)
Archeolodzy
(1)
Architekci
(1)
Bankierzy
(1)
Bankowcy
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biolodzy
(1)
Botanicy
(1)
Doktoranci
(1)
Dziewczęta
(1)
Ekonomiści
(1)
Elektrycy
(1)
Emeryci
(1)
Inżynierowie budownictwa
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Konstruktorzy
(1)
Kryptolodzy
(1)
Logistycy
(1)
Medycy
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Naukowcy
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pośrednicy internetowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawnicy
(1)
Programiści Pythona
(1)
Projektanci
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Psychologowie
(1)
Socjolodzy
(1)
Studenci studiów technicznych I i II stopnia różnych kierunków
(1)
Szkoły gimnazjalne
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Technicy
(1)
Technikum
(1)
Urzędnicy
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(6)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(3)
Literatura fińska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(47)
Informatyka
(45)
Internet
(23)
Komputery
(21)
Cyberprzestępczość
(11)
Sieć komputerowa
(11)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(10)
Python (język programowania)
(10)
Rzeczywistość wirtualna
(10)
Systemy informatyczne
(10)
Dzieci
(8)
Informatycy
(8)
Projektowanie wspomagane komputerowo
(8)
Automatyka
(7)
Kody
(7)
Sztuczna inteligencja
(7)
Algorytmy
(6)
Bezpieczeństwo informacyjne
(6)
Java (język programowania)
(6)
Języki programowania
(6)
Media społecznościowe
(6)
Uzależnienie od komputera
(6)
Excel
(5)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(5)
Minecraft (gra komputerowa)
(5)
Projektowanie
(5)
Big data
(4)
Cyberbezpieczeństwo
(4)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(4)
Informatyzacja
(4)
Innowacje
(4)
Komputeryzacja
(4)
Kryptologia
(4)
Kryptowaluta
(4)
Matematyka
(4)
Minecraft
(4)
Ochrona danych
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Strony WWW
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Apple Computer
(3)
BASIC
(3)
Bitcoin
(3)
Blockchain
(3)
Cyberkultura
(3)
Cybernetyka
(3)
Cyberprzemoc
(3)
Cyberterroryzm
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informatyka ekonomiczna
(3)
Kobieta
(3)
Marketing
(3)
Młodzież
(3)
Ochrona danych osobowych
(3)
PASCAL (język programowania)
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Programowanie matematyczne
(3)
Programy graficzne
(3)
Projektowanie stron WWW
(3)
Przemysł komputerowy
(3)
Przetwarzanie danych
(3)
Roboty i manipulatory
(3)
Systemy operacyjne
(3)
Szyfry
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Zarządzanie
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Amazon.com
(2)
Analiza biznesowa
(2)
AutoCAD (program komputerowy)
(2)
Budownictwo inteligentne
(2)
Dane osobowe
(2)
Ekonometria
(2)
Elektronika
(2)
Facebook
(2)
Finanse
(2)
Grafika komputerowa
(2)
Interfejs użytkownika
(2)
Internauci
(2)
Jobs, Steven Paul (1955-2011)
(2)
Kaskadowe arkusze stylów
(2)
Kody QR
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kultura
(2)
Lua (język programowania)
(2)
Maszyny
(2)
Minikomputery i mikrokomputery
(2)
Musk, Elon (1971- )
(2)
Myślenie
(2)
Obrabiarka sterowane numerycznie
(2)
Obsługa i eksploatacja
(2)
Oprogramowanie
(2)
Optymalizacja
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Programiści
(2)
Przestępczość zorganizowana
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Ruby (język programowania)
(2)
Rynek finansowy
(2)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(16)
1989-2000
(8)
1945-1989
(6)
1801-1900
(5)
1701-1800
(4)
1601-1700
(3)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Polska
(3)
Chiny
(2)
Tennessee (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Rosja
(1)
Suwalszczyzna
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(80)
Opracowanie
(35)
Poradnik
(33)
Podręcznik akademicki
(16)
Programy komputerowe
(14)
Publikacja bogato ilustrowana
(10)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Monografia
(9)
Gry komputerowe
(8)
Audiobooki
(7)
Dokumenty dźwiękowe
(7)
Publikacje dla dzieci
(7)
Encyklopedia
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Gry i zabawy umysłowe
(5)
Powieść
(5)
Biografia
(4)
Grafika komputerowa
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Gry planszowe
(3)
Kryminał
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki dla szkół średnich
(3)
Rysunek techniczny
(3)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(3)
Słownik terminologiczny
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Broszura
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół średnich
(2)
Publicystyka
(2)
Publikacje dla dzieci i młodzieży
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Reportaż
(2)
Słownik angielsko-polski
(2)
Antologia
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Artykuł publicystyczny
(1)
Blog
(1)
Esej
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Książka-zabawka
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura dziecięca fińska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia amerykańskie
(1)
Poradnik dla młodzieży
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca dyplomowa
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Publicystyka polska
(1)
Raport z badań
(1)
Romans
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(208)
Edukacja i pedagogika
(30)
Inżynieria i technika
(22)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Zarządzanie i marketing
(16)
Matematyka
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Historia
(8)
Psychologia
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Hobby i czas wolny
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Nauka i badania
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
277 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka wprowadzająca dzieci i dorosłych w świat komputerów i programowania. Dzięki niej dowiesz się, jakim językiem dogadać się z komputerem i zrozumiesz, co dzieje się pod powierzchnią jego ekranu. [www.cyfrowepotwory.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie na dywanie : w przedszkolu, w szkole i w domu / Anna Świć. - Opole : Wydawnictwo Nowik, 2021. - 56 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
„Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów – bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1–3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między „kodowaniem na dywanie”, a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3 - 37/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprint / Piotr Kuzio, Marcin Majchrzak, Grzegorz Suder. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo,, copyright 2019. - 617, [1] strona ; 21 cm.
Firma RCUS była szczytem marzeń wszystkich informatyków. Międzynarodowy potentat na rynku systemów komputerowych zatrudniał najlepszych i – jak wieść niosła – niezwykle dbał o ich zadowolenie i bezpieczeństwo. Ale czy na pewno? W poniedziałkowy poranek do laboratorium RCUS zostają wezwani podinspektor Skalski i komisarz Walczak. Znaleziono ciało zamordowanego mężczyzny. Policjanci rozpoczynają mozolne przesłuchania, przy czym nie angażują się zbytnio, pewni, że przy rozbudowanym systemie monitoringu i kontroli przejść zidentyfikowanie sprawcy będzie formalnością. Jednak elektroniczne ślady okazują się sfałszowane, jednoznaczne dowody – podrzucone. Policjanci próbują odnaleźć się w nowych dla siebie realiach, w czym pomóc ma im aspirant Czerski, specjalista „od komputerów”. Z każdym dniem śledztwo komplikuje się coraz bardziej…[www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F1.W- Kr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono wyzwania w sferze bezpieczeństwa informacyjnego, które są konsekwencją prowadzenia przez Federację Rosyjską wojny hybrydowej przeciwko Zachodowi. Wyjaśniono, na czym polega wirtualny charakter bezpieczeństwa oraz określano działania, jakie są konieczne do jego zapewniania. Dokonano oceny bezpieczeństwa regionalnego w odniesieniu do Europy Środkowej i Wschodniej oraz przedstawiono wybrane problemy ochrony przed zagrożeniami kreowanymi przez Federację Rosyjską. Monografia jest adresowana głównie do osób zainteresowanych problematyką bezpieczeństwa międzynarodowego i ochroną przed zagrożeniami kreowanymi przez Federację Rosyjską. Może stanowić cenną pomoc dydaktyczną dla studentów takich kierunków jak: bezpieczeństwo międzynarodowe i narodowe, stosunki międzynarodowe, geopolityka i politologia.[www.znak.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-327 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 10 godz 12 min
Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie. Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory. Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości. Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -„Publishers Weekly”, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017. Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej”. - Philip Elmer-De Witt, „Fortune” Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, „Huffington Post” Czyta: Wojciech Żołądkiewicz [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 10 godz. 11 min
W XXI wieku dyktatura przyjmuje zupełnie nowe oblicze – cyfrowe. Prekursorem tej przemiany są Chiny, które choć od dawna są jednym z motorów światowej gospodarki, to wciąż pod względem ideologicznym pozostają krajem autorytarnym. Chiny śmiało konkurują z Zachodem i korzystają przy tym z baz danych i sztucznej inteligencji jak żaden inny rząd. Dzięki najnowszym osiągnięciom techniki partia próbuje stworzyć najlepszy na świecie system obserwacji. Celem jest kontrola chińskiego rządu nad wszystkim. Nad tym, co to dla nas oznacza, zastanawia się Kai Strittmatter, wieloletni korespondent "Süddeutsche Zeitung" w Pekinie. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metawersum powinno znajdować się na mapie innowacji większości firm, ponieważ może wpływać na wiele linii biznesowych, sektorów przemysłu i regionów geograficznych. Technologia ta umożliwia nawiązanie bardziej emocjonalnych relacji z konsumentami, pobudza kreatywność, usprawnia współpracę oraz napędza wydajniejszy łańcuch dostaw, a także procesy produkcyjne i inżynieryjne.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inteligentne instalacje budynkowe KNX : samouczek / Albert Dubrawski, Andrzej Dubrawski. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 345, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 24 cm
KNX to wiodący system automatyki budynkowej, stosowany zarówno w domach jednorodzinnych, biurach, jak i obiektach użyteczności publicznej. Umożliwia wysoki poziom personalizacji, dzięki szerokiemu wyborowi wzorów urządzeń obsługowych (przycisków, paneli, czujek). Niniejsza książka to przegląd całego spektrum zagadnień, związanych z projektowaniem i uruchamianiem instalacji KNX, opracowany przez certyfikowanych specjalistów – praktyków. Poradnik został wzbogacony o wiedzę z zakresu integracji systemu KNX ze współczesnymi urządzeniami IT oraz ich oprogramowaniem, przy uwzględnieniu zasad cyberbezpieczeństwa. Książka skierowana jest przede wszystkim do: elektryków instalatorów, architektów, projektantów, administratorów budynków oraz studentów kierunków związanych z automatyką budynkową.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najbardziej aktualna, wnikliwa i rzetelna książka o największym biznesie świata, bez którego nie wyobrażamy już sobie codziennego życia, i jego kontrowersyjnym założycielu − Jeffie Bezosie. Oto opowieść o tym, jak największa na świecie firma, będąca tytanem technologii, objęła swoim zasięgiem nie tylko globalny handel, ale także Waszyngton, Hollywood, przestrzeń kosmiczną i ludzkie umysły. Amazon jest wszędzie![www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Superkoderki / Andrea Gonzales, Sophie Houser ; przełożyła Paulina Broma. - Warszawa : Czarna Owca, copyright 2018. - 303, [1] strona : ilustracje ; 20 cm
"Superkoderki" to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami. Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania. Rekomendowana przez Children's Book Council w kategorii "najlepsza książka z dziedziny nauki i nowych technologii". [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-00 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Elon Musk [Dokument dźwiękowy] : wizjoner z Doliny Krzemowej / Kinga Kosecka. - [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl, [2018]. - 1 płyta CD (4 godz 7 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 4 godz. 7 min.
Założyciel, dyrektor generalny i dyrektor techniczny SpaceX, architekt Tesli, współzałożyciel i były prezes SolarCity, a także założyciel Zip2 i X.com, czyli późniejszego PayPal oraz Hyperloop. Genialny inwestor, inżynier i wynalazca. Oto opis jednego człowieka. Zapraszamy do wysłuchania historii przedsiębiorcy, który przez wielu uważany jest za jedną z najbardziej innowacyjnych osób żyjących współcześnie. Czy ElonMusk jest nieskazitelnym wzorem do naśladowania? Choć stawia się go w jednym rzędzie ze Steve’em Jobsem, a niemal wszystko, czego dotknie, zamienia się w złoto, to uważany jest również za rozkapryszonego szefa, któremu najbezpieczniej jest schodzić z drogi. „Weźcie się wreszcie do roboty” - tak brzmi jeden z jego ulubionych tekstów rzucanych w stronę podwładnych. Oczywiście, nierzadko okraszony jest on wulgaryzmami. Jego byłe partnerki, choć wyrażają się o nim z szacunkiem, również odkrywają kilka szczegółów mroczniejszej strony Muska. Z tego audiobooka dowiesz się między innymi: - co łączy Elona Muska z Wernerem von Braunem i Waltem Disneyem, - dlaczego rówieśnicy znęcali się nad Elonem, - czy samochody Tesla to powrót do korzeni motoryzacji, - jak Musk wykorzystuje swoją fenomenalną wyobraźnię i fotograficzną pamięć, aby rozwijać własne firmy, - czy ludzie, aby przetrwać w świecie świecie sztucznej inteligencji, muszą się zintegrować z robotami, - czy świat opanują hybrydy ludzi i robotów, - jak wyglądają plany Elona dotyczące misji na Marsa, - dlaczego dzięki wizjonerom takim jak Musk amerykańska gospodarka odskoczyła konkurencji? [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - Biografie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podst. przekł.: Hello Ruby : adventures in coding.
Nazwa aut. na okł. i w cop. ; nazwa tł. na s. red.
Nazwa wydaw. wg bazy ISBN BN.
Na okł.: Zawiera ćwiczenia dla małych programistów!
"Hello Ruby" to niezwykła książka o programowaniu dla dzieci w wieku 4-8 lat, która poprzez zabawę wprowadzi je w fascynujący świat technologii. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Nie jest podręcznikiem uczącym konkretnego języka programowania, ale pomaga rozwijać umiejętności, które przydadzą się w przyszłości każdemu młodemu programiście. Książka składa się z dwóch części: pięknie ilustrowanego opowiadania o przygodach Ruby i jej przyjaciół oraz zestawu ćwiczeń. Zadania przedstawią w praktyce problemy ze świata kodowania: jak stworzyć algorytm (mycia zębów), jak rozpoznać wzór (obrazków na tapecie), jak ułożyć pętlę (figur tanecznych), czy też jak szukać błędu w instrukcji (przygotowania kąpieli). Dzięki nim mali programiści rozwiną swoje umiejętności, przy okazji świetnie się bawiąc! [www.gandalf.com.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.- I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Krwawe srebrniki / Robert M. Rynkowski. - Kraków : eSPe, 2023. - 402, [5] stron ; 20 cm.
(Jednym Tchem)
Stanowi kontynuację powieści pt.: Szept węża.
Mieszkający wraz z córką w urokliwej miejscowości na Suwalszczyźnie informatyk Jacek Posadowski podejmuje kolejne śledztwo, gdy w nieodległym klasztorze niespodziewanie umiera znany mu zakonnik. Z pozoru oczywista sprawa szybko się komplikuje. Mnisi, którzy należą do wymierającego zakonu, zdają się skrywać jakieś tajemnice. W tle pojawiają się przemytnicy, tajemnicza organizacja lewicowych radykałów i polityczne intrygi w bezwzględnej walce o władzę. Gra okazuje się toczyć o znacznie wyższą stawkę, niż to się mogło z początku wydawać, a kolejne tropy prowadzą do miejsc i czasów bardzo odległych od współczesnej Suwalszczyzny. Jaki jest związek między śmiercią zakonnika, nieznanym obrazem autorstwa słynnego współczesnego malarza oraz starożytnym flakonikiem? Co łączy najsłynniejszą zdradę w historii z zagubionym na suwalskiej prowincji klasztorem? Czy uda się rozwikłać zagadki - zarówno te współczesne, jak i dotyczące ważnych dla milionów ludzi na całym świecie wydarzeń z przeszłości?[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F1.W- Kr. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kumaci piraci [Gra] : gra matematyczna. - Warszawa : Edgard, 2023. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
Na opakowaniu: rozwijaj się - kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
Zawartość pudełka: 4 plansze do gry, 48 kwadratowych żetonów (44 z wynikami działań, 4 żetony lunety), 48 prostokątnych żetonów (44 z działaniami, 4 specjalne), instrukcja.
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 20-30 min
Kumaci piraci” (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1–50. Ile jest 4x5, a 18+2? Wylosujcie działanie, wykonajcie je i sprawdźcie wynik! Podpowiedź będą stanowiły pirackie trofea – jeśli są takie same na żetonie i planszy – zbieracie skarb. Wygrywa ten, kto pierwszy zgromadzi sześć pirackich trofeów i umieści je w skrzyni. W tym emocjonującym wyścigu po skarby przydadzą się koncentracja, dobra pamięć i spostrzegawczość. Przy okazji gracze będą trenować umiejętności szybkiego liczenia w pamięci i myślenie logiczne. Kinga Gałązka – matematyk, ekspert Ośrodka Rozwoju Edukacji, konsultant w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi. Gra „Kumaci piraci” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, które rozwija umiejętność myślenia logicznego, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się. Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym kompetencje przyszłości, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Plansze i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój dodawanie i odejmowanie, mnożenie, myślenie logiczne, pamięć. [https://platon.com.pl/pl/gra-matematyczna-kumaci-piraci/produkt-1036221097]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 200/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakodowany kosmos [Gra na kodowanie ]/ pomysł gry Hubert Bobrowski ; ilustracje Adam Pękalski ; projekt Anna Wielbut. - Warszawa : Edgard, 2022. - 1 pudełko : karton, drewno, ilustracje kolorowe ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 8+)
Druga część serii gier o kodowaniu od Kapitana Nauki.
Gra prowadza dziecko w podstawy programowania, równoległe zapewniając mu wspaniałą kosmiczną przygodę. Gra wprowadza najmłodszych do świata algorytmów bez użycia komputera. W trakcie rozgrywki dzieci uczą się tworzenia poleceń w języku programowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne i orientację przestrzenną. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań - omijając kosmiczne przeszkody, blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy.
Zakodowany kosmos wykorzystuje STEM, czyli nowe podejście do uczenia się. Łączy zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowoczesnych technologii, inżynierii i matematyki, pozwala efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy.
Gra rozwija umiejętności kodowania (podstawy programowania i tworzenia algorytmów), orientację przestrzenną, myślenie logiczne, koncentrację, wytrwałość i cierpliwość w oczekiwaniu na swój ruch.
Zawartość pudełka: plansza z panelem kodowania, 72 żetony kodowania i poderóży, 4 statki kosmiczne, 4 rakiety, (pionki), instrukcja.
Czas gry: 20-45 min
Ilość graczy: 2-4
Gra na kodowanie „Zakodowany kosmos” (8+) to kosmiczna podróż, w której gracze wcielają się w role nawigatorów statków kosmicznych i z pomocą kodowania układają trasy, by opanować międzygwiezdne bazy. Wykonując misję, uczą się podstaw programowania, tworząc instrukcje warunkowania i sekwencje. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając kosmiczne przeszkody oraz blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy. [https://platon.com.pl/pl/gra-na-kodowanie-zakodowany-kosmos-kapitan-nauka/produkt-851471215]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 242/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 4+)
Na opakowaniu: kodowanie, myslenie logiczne, kreatywność, koncentracja.
Zwartość pudełka: plansza, 35 kart, 28 etonów ze skarbami, 4 żetony z czarodziejem i duchem ; instrukcję w języku polskim i ukraińskim.
Czas gry: 15-20 min
Dla 1 i więcej graczy
Gra kooperacyjna „Zakodowany zamek” ( 4–8 lat) wprowadza dzieci w podstawy programowania bez użycia komputera. Dzięki układaniu odpowiednich sekwencji kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne i zdolność współpracy, by osiągnąć wspólny cel, czyli opracować strategię zebrania trofeów, zanim zrobi to duch. Trening myślenia logicznego i kreatywności Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących. dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli Gra „Zakodowany zamek” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy. Zamiast strategii opartych na pamięciowym przyswajaniu informacji gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu pomysłowości, efektywnego myślenia i potrzeby eksperymentowania, co wyzwala ich naturalną kreatywność. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów i zachęcają do zabawy w kodowanie. Plansza, karty i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja [https://platon.com.pl/pl/gra-na-kodowanie-zakodowany-zamek-kapitan-nauka/produkt-670422613]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 243/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jack Reacher / Lee Child ; 25)
Stanowi część 25 cyklu.
Na książce pseudonimy autorów, nazwa właściwa: Jim Grant, i Andrew Grant.
Tym razem zatrzymuje się w sennej mieścinie w okolicy Nashville w Tennessee. Planuje wypić kubek kawy i ruszyć w dalszą drogę. Ale to się oczywiście nie uda… Reacher właśnie rozwiązał w Nashville palący problem – jak powiesić nad barem właściciela pubu, żeby za bardzo nie uszkodzić sufitu? – i nic go już nie trzyma w tym mieście. Kiedy więc trafia się podwózka, chętnie z niej korzysta. W sennej mieścinie 120 km dalej raczej nie ma nic ciekawego, ale kawę pewnie mają, więc czemu nie? I na kawie by się skończyło, gdyby Reacher nie stał się świadkiem próby porwania. Czterech na jednego. Wprawdzie radził już sobie z większą liczbą przeciwników, ale Rusty Rutherford nie, bo jest specjalistą od informatyki, a nie od walenia ludzi po mordach. I wyraźnie potrzebuje pomocy. Mieszkańcy miasta mają Rusty’emu za złe, że dopuścił do cyberataku, z powodu którego całe hrabstwo jest sparaliżowane. Ale to nie oni stoją za atakami na niego. Ci, którzy chcą go dopaść, są bezwzględnymi profesjonalistami. A Reacher ma dwa wyjścia. Albo nieustannie odgrywać rolę niańki Rusty’ego, albo jak najszybciej ustalić, co mu się do diabła przydarzyło… i naprawić to, w swoim niepowtarzalnym stylu.[Albatros, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W-lit.amer. (1 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - Kryminał (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - lit.amer. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Proste rozwiązania [Dokument dźwiękowy] / Paulina Wysocka-Morawiec. - [Piaseczno] : Heraclon International - Storybox.pl ; [Radom] : Lucky, [2023]. - 1 płyta audio (CD-MP3) (10 godz. 41 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Czas trwania: 10 godz. 41 min
Sandra jest utalentowaną specjalistką od zabezpieczeń w dziale IT dużej firmy. Nie ma życia prywatnego – pracy poświęca cały swój czas. Pozwala jej to nie myśleć o przeszłości, o której za wszelką cenę chciałaby zapomnieć. Kiedy pierwszy raz zobaczyła Tomasza, poczuła, że taki mężczyzna nie jest dla niej. Był niczym książę z bajki… a ona przecież nie była księżniczką. Nie mogła więc uwierzyć, że się nią zainteresował. Chociaż Tomasz się domyśla, że Sandra jest lekko pokiereszowana przez życie, uważa ją za przyzwoitą kobietę. Co zrobi, gdy się dowie, jak bardzo daleki jest od prawdy? Czy ją zrozumie i zaakceptuje, czy wręcz przeciwnie – zacznie nią gardzić? [https://platon.com.pl/pl/cd-mp3-proste-rozwiazania/produkt-1113653899]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - lit.pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jack Reacher / Lee Child ; 25)
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Na książce pseudonimy autorów, nazwa właściwa: Jim Grant, i Andrew Grant.
Z cyklu "Jack Reacher".
Reacher właśnie rozwiązał w Nashville palący problem – jak powiesić nad barem właściciela pubu, żeby za bardzo nie uszkodzić sufitu? – i nic go już nie trzyma w tym mieście. Kiedy więc trafia się podwózka, chętnie z niej korzysta. W sennej mieścinie 120 km dalej raczej nie ma nic ciekawego, ale kawę pewnie mają, więc czemu nie? I na kawie by się skończyło, gdyby Reacher nie stał się świadkiem próby porwania. Czterech na jednego. Wprawdzie radził już sobie z większą liczbą przeciwników, ale Rusty Rutherford nie, bo jest specjalistą od informatyki, a nie od walenia ludzi po mordach. I wyraźnie potrzebuje pomocy. Mieszkańcy miasta mają Rusty’emu za złe, że dopuścił do cyberataku, z powodu którego całe hrabstwo jest sparaliżowane. Ale to nie oni stoją za atakami na niego. Ci, którzy chcą go dopaść, są bezwzględnymi profesjonalistami. A Reacher ma dwa wyjścia. Albo nieustannie odgrywać rolę niańki Rusty’ego, albo jak najszybciej ustalić, co mu się do diabła przydarzyło… i naprawić to, w swoim niepowtarzalnym stylu. [Wydawnictwo Albatros, 2021].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Antonia Scott / Juan Gomez-Jurado ; 0,5)
Stanowi prequel do trylogii z Antonią Scott, ale można też czytać niezależnie. Tom 1. pt.: Reina Roja = Czerwona Królowa, tom. 2. Loba Negra = Czarna Wilczyca, tom 3. Rey Blanco : Biały król.
W książce ISBN bez dywizów.
Simon Sax mógłby być szczęściarzem. Jest młody, inteligentny, a jeśli sprzeda swój niesamowity algorytm międzynarodowej korporacji, zostanie także miliarderem. A mimo to czuje się samotny. Jego sukces kontrastuje z całkowitym brakiem zdolności towarzyskich. Aż pewnego dnia pokonuje swoje uprzedzenia, wchodzi na portal randkowy i szaleńczo, z pasją i niedoświadczeniem nastolatka, zakochuje się w Irinie, pomimo tysięcy dzielących ich kilometrów. Ona jednak skrywa mroczny sekret… Kim jest ta dziewczyna? Czy to naprawdę przypadek, że trafiła do jego życia? Jaka tragiczna historia kryje się za blizną na jej policzku? Co jest prawdą, a co misternie opracowanym kłamstwem? [Sine Qua Non, 2024].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-Kryminał (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-Kryminał (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3 - lit.hisz. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej