Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(42)
Forma i typ
Książki
(36)
Proza
(19)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(3)
Druki ulotne
(2)
Gry komputerowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(42)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(25)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(4)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(6)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(3)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(5)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(3)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(3)
Autor
Cube Kid (1983- )
(7)
Saboten
(5)
Cube Kid. Pamiętnik 8-bitowego Wojownika
(4)
Chojnowska Ilona (1982- )
(3)
Kroszczyński Stanisław (tłumacz)
(3)
Wawrzkiewicz Agnieszka
(3)
Hikiert-Bereza Anna (tłumaczka)
(2)
Jez
(2)
Kearney Kirsten
(2)
Krygier Kamil
(2)
Odone
(2)
PirateSourcil (1985- )
(2)
Piratesourcil (1985- ). Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(2)
Rutke Grzegorz
(2)
Stanley Juliet
(2)
Szymańska-Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Zacharzewski Michał (1977- )
(2)
Zadrożny Paweł (1982- )
(2)
Adamczyk Maciej (tłumacz)
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Antram David (1958- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Barker James
(1)
Bogost Ian
(1)
Bolder Joe
(1)
Buta Antonina
(1)
Cash Hilarie
(1)
Cieślak Piotr (tłumacz)
(1)
Cieślik Marek (tłumacz)
(1)
Cordeiro Jacob
(1)
Cordner Theo
(1)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego kota
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna (1981- )
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Davey Joey
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Dybala Justyna
(1)
Easterling Jeff
(1)
Ferrari Simon
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Flis Małgorzata (ilustratorka)
(1)
Gilewicz Joanna (tłumaczka)
(1)
Green Jonathan
(1)
Gutowski Maksymilian (tłumacz)
(1)
Hill Nathan (1975- )
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Kalus Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Karaban Edyta
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Keller Kasia (pisarka)
(1)
Keller Kasia (pisarka). Z kajetu Kajetana
(1)
Klang Joachim
(1)
Klonowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Liu Cixin (1963- ). Wspomnienie o przeszłości Ziemi
(1)
Ludwiczak Halina
(1)
Luzak Bartłomiej
(1)
McDaniel Kim (1963- )
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Needler Mattew
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowakowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Olszyński Krzysztof Hubert
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczka)
(1)
Patenaude Jeremy
(1)
Peters Kenneth
(1)
Pipe Jim (1966- )
(1)
Praski Łukasz (tłumacz)
(1)
Reedy Trent
(1)
Salariya David (ilustrator)
(1)
Salfo Federica (ilustracje)
(1)
Schweizer Bobby
(1)
Scollon Bill
(1)
Skelly Jennifer
(1)
Skibińska Ewa
(1)
Smejda Maria
(1)
Smoczyński Piotr
(1)
Southam Phil
(1)
Stay Jesse
(1)
Stay Thomas
(1)
Strovoz Yazur
(1)
Strzelewicz Helena
(1)
Szczygielski Marcin (1972- )
(1)
Szymańska-Warda Małgorzata (1978- ). 5 sekund do Io
(1)
Walczak-Bizoń Maria
(1)
Wasilkowska Katarzyna
(1)
Wicher Barbara (1970- )
(1)
Wilmowska Iwona (1984- )
(1)
Wilmowska Iwona (1984- ). Prywatne śledztwo Agaty Brok
(1)
Wiltshire Alex (1975- )
(1)
Wojciechowski Adrian
(1)
Zychla Katarzyna (1971- )
(1)
Świtalski Kamil
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
Kraj wydania
Polska
(40)
nieznany (201)
(2)
Język
polski
(39)
niemiecki
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(17)
Dzieci
(17)
6-8 lat
(8)
14-17 lat
(6)
Młodzież
(6)
0-5 lat
(3)
Dziewczęta
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(8)
Literatura francuska
(7)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura chińska
(1)
Temat
Minecraft
(9)
Minecraft (gra komputerowa)
(9)
Rzeczywistość wirtualna
(7)
Dzieci
(4)
Rodzina
(3)
Uczniowie
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Internet
(2)
Nastolatki
(2)
Osoby zaginione
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
Rodzeństwo
(2)
Rzeczywistość alternatywna
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Wojownicy
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Agata Brok (postać fikcyjna)
(1)
Barbie (lalka)
(1)
Chłopcy
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Demony
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Istoty pozaziemskie
(1)
Jeziora
(1)
Język niemiecki
(1)
Klocki LEGO
(1)
Kobieta
(1)
Komputery
(1)
Konsole do gier
(1)
Koń
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Lua (język programowania)
(1)
Matki i synowie
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Mitologia skandynawska
(1)
Młodzież
(1)
Odwaga
(1)
Pisarze
(1)
Podróże
(1)
Policja
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Samobójstwo
(1)
Sieroty
(1)
Socjologia internetu
(1)
Tajemnica
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Uczniowe
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wycieczki
(1)
Zakochanie
(1)
Zemsta
(1)
Złośliwość
(1)
Temat: dzieło
Halo (gra komputerowa)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(11013)
Powieść
(9284)
Dokumenty dźwiękowe
(7835)
Powieść polska
(6722)
Opowiadania i nowele
(6429)
Gry komputerowe
(-)
Audiobooki
(6098)
Powieść amerykańska
(5630)
Wiersze
(5529)
Kryminał
(4530)
Biografia
(4148)
Powieść obyczajowa polska
(3408)
Poradnik
(3164)
Opracowanie
(3071)
Wydawnictwa popularne
(2947)
Broszura
(2859)
Powieść angielska
(2711)
Podręcznik akademicki
(2657)
Powieść przygodowa
(2355)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2208)
Powieść obyczajowa amerykańska
(2203)
Poezja polska
(2125)
Literatura dla dzieci
(1978)
Pamiętniki i wspomnienia
(1871)
Podręcznik
(1831)
Publikacje dla dzieci
(1795)
Fantastyka
(1794)
Antologia
(1771)
Opowiadanie polskie
(1698)
Kasety magnetofonowe
(1687)
Literatura polska
(1684)
Powieść historyczna
(1669)
Literatura dziecięca polska
(1661)
Publikacja bogato ilustrowana
(1626)
Pamiętniki polskie
(1534)
Materiały pomocnicze
(1531)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1468)
Romans
(1426)
Thriller
(1423)
Książki dla małych dzieci
(1379)
Powieść młodzieżowa polska
(1372)
Opowiadanie obyczajowe polskie
(1112)
Powieść psychologiczna
(1108)
Książka obrazkowa
(1076)
Przewodnik turystyczny
(1075)
Publicystyka polska
(1074)
Książka-zabawka
(1040)
Komiks
(1036)
Fantasy
(1007)
Literatura dla młodzieży
(994)
Powieść obyczajowa angielska
(994)
Encyklopedia
(968)
Album
(952)
Powieść francuska
(910)
Poezja dziecięca polska
(888)
Bajki i baśnie
(875)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(809)
Literatura młodzieżowa polska
(778)
Przepisy kulinarne
(751)
Powieść historyczna polska
(739)
Reportaż
(685)
Powieść niemiecka
(682)
Powieść sensacyjna amerykańska
(658)
Saga rodzinna
(653)
Publikacje popularnonaukowe
(638)
Gry i zabawy umysłowe
(623)
Powieść biograficzna
(608)
Dramat polski
(606)
Powieść rosyjska
(581)
Powieść dziecięca polska
(534)
Powieść młodzieżowa angielska
(532)
Powieść fantastyczna amerykańska
(513)
Monografia
(456)
Literatura
(448)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(444)
Ćwiczenia i zadania
(432)
Publicystyka
(429)
Lektura z opracowaniem
(428)
Powieść kryminalna polska
(411)
Wywiad dziennikarski
(404)
Powieść fantastyczna polska
(395)
Powieść obyczajowa francuska
(392)
Science fiction
(382)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(369)
Powieść kryminalna amerykańska
(369)
Reportaż polski
(369)
Powieść grozy
(342)
Horror
(341)
Powieść norweska
(334)
Powieść obyczajowa niemiecka
(328)
Literatura podróżnicza polska
(322)
Fraszki
(321)
Powieść szwedzka
(306)
Powieść kryminalna angielska
(297)
Romans historyczny
(295)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(286)
Praca zbiorowa
(284)
Fotografia polska
(279)
Adaptacja literacka
(275)
Teatr polski
(273)
Powieść dziecięca angielska
(269)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Hobby i czas wolny
(7)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Najnowsze media cyfrowe i interaktywne technologie informacyjno-komunikacyjne, tworzące cyberprzestrzeń oraz świat wirtualny stwarzają wiele możliwości, ale także zagrożeń dla najmłodszego pokolenia. Mają one charakter dynamiczny i powszechny, a ich wymiar jest globalny. Dzieci i młodzież są najbardziej narażone na niebezpieczeństwa występujące w cyberprzestrzeni. Z tego też powodu istotne znaczenie ma poznanie przyczyn rozwoju tych zagrożeń, obecnego stanu oraz skutków w aspekcie wychowawczym. W tej sytuacji istotnego wymiaru nabierają wszelkie działania pedagogiczne, profilaktyczne oraz terapeutyczne podejmowane nie tylko w rodzinach, ale także w szkołach oraz innych placówkach oświatowych. Prezentowana monografia jest pracą interdyscyplinarną łączącą wiedzę pedagogiczną, psychologiczną oraz społeczną. Książka podejmuje w swych treściach nowy obszar, w dużej mierze nie rozpoznany na gruncie środowiska oświatowo-wychowawczego. W szczególności rodzice i nauczyciele nie mają świadomości bezpieczeństwa dzieci w cyberprzestrzeni. Nie potrafią diagnozować różnorodnych zagrożeń tam występujących i im przeciwstawiać. W publikacji przedstawione zostały przyczyny, objawy oraz skutki zagrożeń cyberprzestrzeni dla dzieci i młodzieży. Omówiono działania edukacyjne i profilaktyczne w środowiskach oświatowo-wychowawczych w tym obszarze. [www.merlin.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekscytująca, zabawna i poruszająca nowa powieść przygodowa autora, który napisał Agencję Wynajmu Rodziców. Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli.Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów. „Zabawna, chwilami wzruszająca, pasjonująca od początku do końca”. Guardian„Nie można się od niej oderwać… wciągająca historia z bohaterami z krwi i kości i ważnymi lekcjami życia”. [www.merlin.pl, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - III/Prz (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-III/Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media)
Niniejsza praca jest bardzo ważną i całościową analizą powstającego nowego modelu dziennikarstwa w nadchodzącej przyszłości, ukazującego jego wiodący paradygmat, uwarunkowania, stojące za nim technologie oraz strategie percepcyjne, powodujące określone modele interakcji społecznych ludzi, w procesie organizacji swego życia zbiorowego. Prof. nazw.dr hab. Ignacy S. Fiut Książka znajdzie czytelników wśród ciągle rosnącej grupy specjalistów rozwijających refleksje teoretyczną o grach komputerowych, ale przede wszystkim przeznaczona jest dla studentów i wykładowców kierunków dziennikarskich i związanych z komunikacją społeczną. Powinna też być zalecana dla adeptów dziennikarstwa i samych dziennikarzy, i wszystkich tych, którzy mogą spożytkować rozważania i przykłady zawarte w tej książce w pracy zawodowej. Dr hab. Stanisław Jędrzejwski, prof. Akademii Leona Kozminskiego W walce o przetrwanie dziennikarstwo sięgnęło po media cyfrowe. Większość przedsięwzięć online ogranicza się jednak tylko do przenoszenia tradycyjnych praktyk w sferę internetu, teksty pisze się i redaguje tak, jakby były przeznaczone do druku, materiały audio i wideo przygotowuje tak, jakby miały być odtwarzane w radiu i w telewizji. Autorzy tej książki proponują inny sposób na dobre dziennikarstwo ľ gry wideo. Gry wideo nie są panaceum na wszystkie bolączki współczesnych mediów informacyjnych. Jeśli jednak przemysł informacyjny dostrzeże w nich liczący się sposób uprawiania dziennikarstwa ľ nie tylko okazjonalny upominek dla czytelników prasy online ľ gry informacyjne mogą wydatnie przyczynić się do jego ożywienia. [www.wuj.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Star Stable to internetowa przygoda, dzięki której masz okazję odkrywać tajemnicze zakątki pięknej i magicznej wyspy Jorvik – jeżdżąc na własnym koniu! Przewodnik po świecie Star Stable pomoże ci szczególnie na początku gry. Dowiedz się, który koń byłby dla ciebie najbardziej odpowiedni i jak najszybciej podnieść swoją reputację w grze. Co możesz zrobić i gdzie jechać? Co się dzieje na wyspie podczas specjalnych jorveskich świąt? Jorvik kryje w sobie naprawdę wiele tajemnic. Odkryj je wszystkie! [www.empik.com, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Książka
Gra komputerowa
W koszyku
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w nałóg. Jak do tego nie dopuścić? Autorzy definiują, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, jak oddziałują na rozwój dziecka, mówią, co robić, gdy dziecko zbyt długo siedzi przed komputerem, kiedy powiedzieć `dość` i dlaczego. Bardzo potrzebna książka. [www.slowianin.de, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-37 (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 37 (1 egz.)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-37 (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego kota / Cube Kid ; cz. 1)
Nazwa właściwa autora: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Niesforne kocie, który uwielbia się włóczyć po lesie, przechodząc przez tajemniczy portal trafia do mrocznego wymiaru noszącego złowrogą nazwę Nether... Okazuje się, że w świecie rządzonym przez odwieczne algorytmy nie ma przypadków. Kotek Billy (którego już poznaliśmy przelotnie pod imieniem Eebs w Ścieżce diamentu, czwartej części Pamiętnika 8-bitowego wojownika) ma do spełnienia nadzwyczajną misję, a w tym celu otrzymuje niezwykłe moce. Czy przyjaźń z ghastem to dobry pomysł, kiedy się jest małym kotkiem? Chociaż może nie tak zupełnie małym... I co ważniejsze: czy niebieski futrzak zdoła ocalić trzy światy oraz swoich kocich kumpli? [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego Wojownika / Cube Kid ; 6)
W haśle i na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce : Teraz naprawdę jestem na topie! Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Jeszcze nie czas, by spoczął 8-bitowy wojownik! Bezoki jednoczy siły mroku, czarne chmury gromadzą się, by zagrzmieć gromem grozy. Drogi Runta i jego sprzymierzeńców się rozchodzą, bo ten, którego miał za wroga, a który okazał się dobrym kumplem, wyrusza w góry Ao z misją, by zagrać na nosie Herobrine'owi, rozpalając światło Nadziei. Runt i Breeze spotykają przyjaciół, których wcale się nie spodziewali zastać w Zatoce Puszczyka. Poznają prawdziwych Rycerzy Aetherii, odwiedzają opuszczoną wioskę elfów... Poznają też niezwykłą Przepowiednię dotyczącą ich losów i powiązań z pradawnymi bohaterami przeszłości. Dowiadują się, że czeka ich szkolenie w stolicy królestwa, wspaniałej Aetherii i nie za bardzo im się chce tam jechać... Tym bardziej, że wróg znienacka uderza na Wioskomiasto, paląc je Ogniem Próżni, który trawi nawet stal i kamień! Naszych bohaterów czekają epickie zmagania z przeważającymi siłami ciemności, walka z Underlordem i Czarnym Widmem. W decydującej chwili zatruta strzała sprawia, że na jaw wychodzi głęboko skrywana tajemnica Breeze... W szóstym tomie przygód 8-bitowego wojownika Runt musi zmobilizować wszystkie umiejętności i raz na zawsze powiedzieć „pa, pa” noobowi w sobie, a zamiast niego uzewnętrznić groźnego wojownika, aby ocalić nie tylko wioskę, ale i cały Świat!! [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego Wojownika / Cube Kid ; 7)
W haśle i na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce : Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Znany i lubiany Runt, wieśniak, który stał się wojownikiem, wraz z przyjaciółmi przeżył już mnóstwo przygód. Wszyscy (no może prawie wszyscy) ciężko pracowali jako studenci, przeszli intensywne szkolenie w Akademii, walczyli z potworami wysłanymi przez Herobrine'a, a nawet pomyślnie ukończyli swoją pierwszą misję w Zatoce Puszczyka! Ale ich największa przygoda zaczyna się teraz: udają się do stolicy Aetherii! Jakie przygody czekają na Runta i jego przyjaciół? Czy w końcu staną się prawdziwymi wojownikami i staną do walki z Herobrine’em?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego kota / Cube Kid ; t. 2)
W haśle i na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Billy już wie, że stanowi ważną część Przepowiedni i ma do odegrania istotną rolę w misji ocalenia (co najmniej) trzech światów przed knowaniami Tego Bez Oczu. Teraz najważniejsze jest to, nawiązać współpracę z Runtem, ale przedtem nasz kotek poznaje udzielone mu przez Nether moce, pozostaje w Wioskomieście i stara się odnaleźć swoje miejsce pośród wojowniczek i wojowników Zagubionego Legionu... A jak wiadomo, życie w Wioskomieście nie jest spacerem po płatkach róż! [www.bonito.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 5)
W haśle i na książce pseudonim autora, nazwa właściwa: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Nie ma czasu, by się cieszyć z nowoouzyskanego statusu wioskowego wojowniczego gwiazdora! Runt musi natychmiast wyruszyć na samotną wyprawę, by odnaleźć artefakt o znaczeniu klasy mega: udoskonalony stół rzemieślniczy, legendarną Kuźnię Wieczności! Dzięki tej misji Runt zdobywa istotne dla młodego nooba wojownika umiejętności, zbroi się i zakłada na głowę spleśniały kapelusz, poznaje Świat oraz dokonuje (nie zawsze całkiem udanych) wyczynów w handlu. W szerokim Świecie czają się groźni wrogowie, lecz na szczęście nie brak też cennych sprzymierzeńców. Droga do ocalenia Wioskomiasta prowadzi przez mrożący krew w żyłach donżon, Grobowiec Zapomnianego Króla. Jak powszechnie wiadomo, w takich lochach można zdobyć nieprzebrane skarby, lecz wpierw trzeba ujść z życiem, a w tym celu należy rozkminić perfidne pułapki, pokonać złowrogie stwory i wreszcie stanąć do ekstremalnego, epickiego starcia z tym, co nieznane – choć jakby jednak znane, lecz przez to tym potworniejsze! [www.empik.com, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-III/SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Helion Edukacja)
Odkryj świat ukochanej gry Twoich uczniów i wykorzystaj jego potencjał na zajęciach! Gotowe scenariusze zajęć lekcyjnych Kompletny poradnik gracza Nauka przez zabawę Minecraft to kraina, w której ogromna liczba dzieci spędza mnóstwo czasu. Ta gra komputerowa wyróżnia się spośród innych, niezbyt wymagających intelektualnie gier — otóż w Minecrafcie to użytkownik decyduje o kierunku rozwoju akcji, a jego wybory determinują przebieg gry. Gracz musi się tu wykazać najróżniejszymi umiejętnościami i kompetencjami: od przewidywania konsekwencji swoich posunięć i szacowania ryzyka, przez zdobywanie potrzebnych zasobów, aż po przeliczanie parametrów do konstruowania narzędzi czy całych budynków. Te właściwości gry oraz jej popularność już jakiś czas temu zainteresowały pedagogów, którzy zaczęli używać Minecrafta w ramach nauczania wielu przedmiotów szkolnych. Jeśli Twoi uczniowie też uwielbiają tę grę, możesz podsunąć im fantastyczny sposób na połączenie przyjemnego z pożytecznym. Niezależnie od tego, czy chcesz przekazać im wiedzę z matematyki, techniki, polskiego czy biologii, Minecraft wraz rozszerzeniami dostępnymi w internecie z pewnością Ci w tym pomoże. Sprawdź, jak realizować z jej pomocą podstawę programową. Zorientuj się w możliwościach, technikach i trikach tego niebanalnego świata. Zobacz, jak działa platforma MinecraftEDU, i przestudiuj gotowe scenariusze lekcji. A potem — baw się tak dobrze jak Twoi uczniowie! [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieoficjalny przewodnik po grze.
Na okładce: Zostań budowniczym niezwykłych obiektów! Krok po kroku, triki i porady, zadziwiające konstrukcje.
Zostań budowniczym niezwykłych obiektów! Ten przewodnik po grze Minecraft pozwoli ci stworzyć 15 zadziwiających arcydzieł sztuki budowlanej! Wewnątrz znajdziesz wskazówki oraz triki, które pozwolą ci zbudować niezwykłe konstrukcje: igloo, lotniskowiec, górską kolejkę, lodowy hotel czy podniebną fortecę. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.- 793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
Na okładce i stronie tytułowrej poprzednia nazwa wydawcy: Prószyński i S-ka.
Stanowi część 1 cyklu.
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy "łowca nagród", specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki "Szeptacza", okrutnej postaci, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. [www.ravelo.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-Kryminał (2 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - Kryminał (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-Kryminał (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - lit.amer. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poznaj oficjalną historię świata Halo, która została opracowana we współpracy z 343 Industries. "Mitologia Halo. Przewodnik po uniwersum Halo" zawiera ilustracje stworzone przez najlepszych rysowników i grafików, przekroje statków, opisy uzbrojenia oraz niepublikowane wcześniej informacje. Ta książka zaciekawi nie tylko fanów gry Halo! [www.empik.com, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę. [www.empik.com]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-lit.amer. (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy je widzieliśmy: dzieci hipnotycznie wpatrzone w jarzące się ekrany w restauracjach, na placach zabaw i w domach naszych przyjaciół - a ich liczba wciąż rośnie. Oświetlone przez jarzący się blask buzie - dzieci ekranu - mnożą się niczym wirtualna plaga. Lecz za jaką cenę? Czy jest to jedynie nieszkodliwa rozrywka lub chwilowy szał, coś jak cyfrowe hula-hop? Niektórzy twierdzą, że jarzące się ekrany mogą nawet być dobre dla dzieci - stanowiąc rodzaj interaktywnego narzędzia edukacyjnego. Nie wierz im. W tej książce, dr Nicholas Kardaras bada ogromny wpływ technologii - zwłaszcza technologii ekranowej, nieodpowiedniej dla młodego wieku, z całą tą jarzącą się wszechobecnością - na mózgi całego pokolenia. Badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania dowodzą, że stymulujące jarzące się ekrany są tak samo dopaminergiczne (aktywujące dopaminę) dla ośrodka przyjemności w mózgu jak seks. Rosnąca liczba badań klinicznych koreluje technologię ekranu z takimi zaburzeniami jak ADHD, uzależnienia, niepokoje, depresja, wzmożona agresja, a nawet psychoza. Co jednak szokuje najbardziej, najświeższe badania przeprowadzone metodą neuroobrazowania nie pozostawiają wątpliwości, że nadmierne obcowanie z ekranem może neurologicznie uszkodzić rozwijający się mózg młodej osoby tak samo jak uzależnienie od kokainy. Kardaras zanurza się w socjologiczne, psychologiczne, kulturowe i ekonomiczne czynniki związane z globalną epidemią technologiczną, mając na celu zbadanie wpływu całej naszej wspaniałej, lśniącej nowej technologii na dzieci. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka prezentuje wyjątkowe starożytne i nowoczesne budowle z całego świata. Przeniesione z rzeczywistości lub z kreatywnej wyobraźni graczy, konstruowane były blok po bloku. Można wśród nich znaleźć wiele perełek: od opartej na badaniach archeologów rekonstrukcji piramid z Gizy po perfekcyjną kopię kosmicznego wahadłowca. Ikony świata architektury, takie jak Tadż Mahal czy Bazylika św. Piotra, prezentowane są tutaj zaraz obok fantastycznego skrzyżowania katedry z czołgiem i wspaniałych statków niesionych na grzbietach delfinów. Jesteś gotów zobaczyć to na własne oczy? Sprawdź jak łatwe może być budowanie! [www.gandalf.com.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.- 793.7 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zadziwiające miasta Minecraft / Kirsten Kearney, Yazur Strovoz ; tłumaczenie Michał Kubiak. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2015. - 256 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka Zadziwiające Miasta Minecraft® opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczą różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów. [www.zielonasowa.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.- 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pogromcy Pogora / Kasia Keller ; ilustracje Justyna Dybala. - Łódź : Kocur Bury, copyright 2019. - 128 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Z kajetu Kajetana / Kasia Keller; 1)
Stary kajet należał kiedyś do dziadka, a jeszcze wcześniej - do pradziadka. Kajetan dostał go w prezencie na dziesiąte urodziny. Od tej pory opisuje w nim wszystkie zdarzenia warte zapamiętania. Takie, jak historia Pogora, czarnego charakteru z gry komputerowej, który sieje spustoszenie wszędzie tam, gdzie się pojawi. Kłopot w tym, że sceneria gry zaczyna niepokojąco przypominać… okolicę, w której mieszka Kajetan, a do tego pewnego wieczoru Pogor opuszcza sieciowe rewiry! Czy uczniom miejscowej podstawówki uda się wspólnie pokonać złośliwego psuja? Czy wykażą się pomysłowością, odwagą i refleksem także w realnym świecie? [www.bonito.pl, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-II/Op (2 egz.)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O/Dz.W.- II/Op (1 egz.)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - II/O (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-II/Op (1 egz.)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - II/Op (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wirtualny świat z klocków LEGO® : projekty do samodzielnego wykonania / Joachim Klang. - Gliwice : Helion, copyright 2018. - 79, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Na okładce: Dla fanów Minecrafta!.
O klockach LEGO marzy każdy dzieciak. Ich nowy zestaw jest dla wielu jednym z najbardziej wyczekiwanych prezentów! Budowanie pojazdów, wiosek czy nawet fantastycznych zwierząt stało się ulubionym sposobem zabawy całych rodzin. Jest to jeden z najprzyjemniejszych sposobów rozwijania wyobraźni i kreatywności. Doskonały w tej kwestii jest też Minecraft — niezwykła gra komputerowa o prostych zasadach i niczym nieskrępowanych możliwościach. Gracz może budować różne obiekty, walczyć z wrogimi istotami, tworzyć narzędzia, a nawet tworzyć własne światy. A gdyby tak spróbować połączyć LEGO z Minecraftem? Trzymasz w ręku bogate źródło inspiracji! Książka jest efektem poszukiwań pomysłów na nowe niesamowite modele z klocków LEGO. Przedstawiają one obiekty ze świata Minecrafta. Dzięki tej książeczce poznasz tajniki projektowania i nauczysz się metod tworzenia wymyślnych konstrukcji. Szybko się przekonasz, że bez trudu wykonasz nawet skomplikowaną z pozoru figurkę! Pracę ułatwią Ci staranne instrukcje, rysunki i dołączone spisy potrzebnych elementów. Wskazówki te okażą się bardzo przydatne również podczas budowania innych skomplikowanych modeli — oczywiście również tych przedstawiających obiekty ze świata Minecrafta! [www.helion.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej