Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(906)
Forma i typ
Książki
(683)
Gry i zabawki
(172)
Proza
(113)
Druki ulotne
(92)
Publikacje dydaktyczne
(85)
Komiksy i książki obrazkowe
(63)
Poradniki i przewodniki
(41)
Publikacje popularnonaukowe
(38)
Poezja
(27)
Publikacje fachowe
(20)
Audiobooki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Dramat (rodzaj)
(1)
Muzyka
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(807)
tylko na miejscu
(144)
wypożyczone
(134)
nieokreślona
(99)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(72)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(262)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(143)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(116)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(129)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(196)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(113)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(75)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(62)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(14)
Autor
Górski Wojciech (1971- )
(40)
Górska Karolina (pisarka)
(36)
Knizia Reiner (1957- )
(14)
Peyo (1928-1992)
(12)
Tyszka Wojciech (tłumacz)
(10)
Arredondo Francisco
(9)
Drewnowski Jacek (1974- )
(8)
Nowak Zdzisław (1930-1995)
(8)
Gawryluk Barbara (1957- )
(7)
Karlik Beata
(7)
Wójcik Elżbieta (1973- )
(7)
Zarawska Patrycja (1970- )
(7)
Barański Adam (ilustrator)
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Ellison Sheila (psycholog dziecięcy)
(6)
Mechło Paulina (psycholożka)
(6)
Bagińska-Shinzato Olga
(5)
Czarnecka Jolanta (ilustratorka)
(5)
Detner Małgorzata (ilustratorka)
(5)
Flisak Jerzy (1930-2008)
(5)
Jaszecka Karolina (tłumaczka)
(5)
Klimkiewicz Danuta (pisarka)
(5)
Mazan Maciejka (tłumaczka)
(5)
Muchowicz-Hernik Danuta
(5)
Okrasko Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Pijanowski Lech (1928-1974)
(5)
Południak Marcin (1971- )
(5)
Shephard David (ilustrator)
(5)
Skalska Katarzyna (tłumaczka)
(5)
Sosnowski Stefan (1922-1994)
(5)
Tullet Hervé (1958- )
(5)
Waliś Robert (1979- )
(5)
Winczewski Piotr (wychowanie fizyczne)
(5)
Astley Neville
(4)
Bagdach Hanna Inga (ilustratorka)
(4)
Baker Mark (1959- )
(4)
Demaria Marjorie
(4)
Demaria Marjorie. Mikołajek
(4)
Denton Terry (1950- )
(4)
Dobrowolski Patryk (tłumacz)
(4)
Drabik Wiesław (1956- )
(4)
Escandell Victor (1971- )
(4)
Gallo Ana
(4)
Goscinny René (1926-1977)
(4)
Gray Judith Anne (1939- )
(4)
Griffiths Andy (1961- )
(4)
Jakubowski Bronisław (tłumacz)
(4)
Jałowiec-Sawicka Magdalena (tłumaczka)
(4)
Klimowa Maria
(4)
Kopczewski Jan Stanisław (1929- )
(4)
Kownacka Danuta
(4)
Kołodziej Katarzyna (1975- )
(4)
Kwiecień Maria
(4)
Marczewska Magdalena
(4)
Moryc Katarzyna
(4)
Ostrowska Agata (1990- )
(4)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(4)
Sempé Jean-Jacques (1932-2022)
(4)
Silberg Jackie (1934- )
(4)
Tchórzewska Karolina (tłumaczka)
(4)
Trujillo Eduardo
(4)
Valiente Francisca
(4)
Werner Stanisław (1914-2013)
(4)
Wernerowa Jadwiga (1898-1980)
(4)
Widmark Martin (1961- )
(4)
Widmark Martin (1961- ). Biuro detektywistyczne Lassego i Mai
(4)
Zmaczyńska Natalia
(4)
Żukowski Jarosław (ilustrator)
(4)
Arenius Päivi (1985- )
(3)
Baturo Iwona (pisarka)
(3)
Bauza Antoine (1978- )
(3)
Brykczyński Marcin (1946- )
(3)
Clark Brenda (1955- )
(3)
Cohen Lawrence J
(3)
Czarkowska Iwona (1970- )
(3)
Częścik Józef (1955- )
(3)
Frejlak Sylwester
(3)
Granowicz Katarzyna
(3)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(3)
Haka Filip (1974- )
(3)
Handford Martin (1956- )
(3)
Jastrzębska Agnieszka
(3)
Jeleńska Emilia
(3)
Jeleński Szczepan (1881-1949)
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kamigaki Hiro (1966- )
(3)
Korobkiewicz Magdalena (tłumaczka)
(3)
Kowal Stanisław (1885-1971)
(3)
Kozdroń Agnieszka
(3)
Kołaczkowska Urszula (1911-2009)
(3)
Ladatko Ekaterina
(3)
Majewska Monika (wychowanie przedszkolne)
(3)
Markowski Andrzej (1948- )
(3)
Maruyama Chihiro
(3)
Marx Jonny
(3)
Myjak Joanna
(3)
Nowak Agata (ilustratorka)
(3)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(3)
Oklejak Marianna (1981- )
(3)
Piotrowski Zbigniew (1903-1963)
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(225)
2010 - 2019
(452)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(34)
1980 - 1989
(46)
1970 - 1979
(56)
1960 - 1969
(31)
1900 - 1909
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(538)
1901-2000
(19)
1989-2000
(9)
1945-1989
(6)
1901-1914
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Kraj wydania
Polska
(904)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(902)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(467)
6-8 lat
(307)
0-5 lat
(229)
9-13 lat
(166)
Młodzież
(64)
Dorośli
(36)
14-17 lat
(34)
Rodzice
(25)
Nauczyciele
(12)
Szkoły podstawowe
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(8)
Przedszkola
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Pedagodzy
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Dziecko autystyczne
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
3-8 lat
(2)
Fizjoterapeuci
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Psycholodzy
(2)
18+
(1)
3-5 lat
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Bibliotekarze
(1)
Chłopcy
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele nauczania przedszkolnego
(1)
Nauczyciele przedszkolni
(1)
Powyżej 3 lat
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przedszkole
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(104)
Literatura francuska
(14)
Literatura angielska
(12)
Literatura hiszpańska
(7)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura fińska
(4)
Literatura niemiecka
(4)
Literatura szwedzka
(4)
Literatura australijska
(2)
Literatura włoska
(2)
Literatura japońska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura norweska
(1)
Powieść australijska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura australijska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura kanadyjska
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Samochody
(34)
Zwierzęta
(30)
Matematyka
(28)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(26)
Trening umysłu
(22)
Dzieci
(19)
Gry i zabawy umysłowe
(15)
Boże Narodzenie
(13)
Przyjaźń
(13)
Przyroda
(13)
Psy
(13)
Zabawa
(13)
Gry i zabawy
(12)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(11)
Zima
(10)
Język polski
(9)
Las
(9)
Wychowanie w rodzinie
(9)
Gry i zabawy ruchowe
(8)
Morza
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Koty
(7)
Podróże
(7)
Wakacje
(7)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(7)
Życie codzienne
(7)
Dinozaury
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Hulajnoga
(6)
Programowanie (informatyka)
(6)
Rękodzieło
(6)
Śledztwo i dochodzenie
(6)
Dziecko autystyczne
(5)
Fizyka
(5)
Franklin (postać fikcyjna)
(5)
Historia
(5)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(5)
Kreatywność
(5)
Miasta
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Niemowlę
(5)
Plaże
(5)
Psychologia dziecka
(5)
Sport
(5)
Terapia zabawą
(5)
Turystyka
(5)
Zabawki
(5)
Święty Mikołaj (postać fikcyjna)
(5)
Chłopcy
(4)
Eksperymenty
(4)
Integracja sensoryczna
(4)
Jesień
(4)
Język angielski
(4)
Klocki LEGO
(4)
Kolonie letnie
(4)
Logika
(4)
Mikołajek (postać fikcyjna)
(4)
Nauka
(4)
Nauka liczenia
(4)
Pamięć
(4)
Pomaganie
(4)
Pory roku
(4)
Poszukiwania zaginionych
(4)
Przedszkolaki
(4)
Sztuka przetrwania
(4)
Wielkanoc
(4)
Wojsko
(4)
Żółwie
(4)
Arytmetyka
(3)
Detektywi amatorzy
(3)
Dżungle i lasy deszczowe
(3)
Etnografia
(3)
Folklor
(3)
Gimnastyka korekcyjna
(3)
Harcerstwo
(3)
Historia sztuki
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(3)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(3)
Kody
(3)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(3)
Liczby
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Magia
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Mnemotechnika
(3)
Muminki (postacie fikcyjne)
(3)
Myślenie
(3)
Obyczaje
(3)
Odpoczynek
(3)
Pedagogika zabawy
(3)
Pojazdy
(3)
Praca
(3)
Promocja czytelnictwa
(3)
Prywatni detektywi
(3)
Psychologia
(3)
Rozwój psychofizyczny niemowlęcia
(3)
Rycerze
(3)
Savoir-vivre
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Tajemnica
(3)
Temat: dzieło
Peppa Pig (serial telewizyjny)
(2)
44 Koty (serial filmowy)
(1)
Ballady i romanse
(1)
Biblia
(1)
Casa de papel (serial filmowy)
(1)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(1)
Thomas and Friends (serial telewizyjny)
(1)
Topo Tip (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(14)
2001-
(13)
1801-1900
(7)
1945-1989
(5)
1401-1500
(3)
1501-1600
(3)
1918-1939
(3)
1001-1100
(2)
1101-1200
(2)
1201-1300
(2)
1301-1400
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
301-400
(2)
401-500
(2)
501-600
(2)
601-700
(2)
701-800
(2)
801-900
(2)
901-1000
(2)
1-100
(1)
100-1 p.n.e.
(1)
101-200
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1939-1945
(1)
1989-2000
(1)
200-101 p.n.e.
(1)
201-300
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Bretania (Francja)
(4)
Ameryka Północna
(3)
Europa
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Azja
(2)
Saska Kępa (Warszawa ; część miasta)
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Świat
(2)
Afryka
(1)
Amazonka (dorzecze)
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Australia
(1)
Beskidy (góry)
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Nowe ZOO
(1)
Oceania (region)
(1)
Ogród Zoologiczny
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
San Diego (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Tatry (góry)
(1)
Tenotichtitlán (Meksyk ; miasto dawne)
(1)
Warszawa
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(622)
Publikacje dla dzieci
(185)
Gry i zabawy
(104)
Gry i zabawy dziecięce
(103)
Wydawnictwa popularne
(88)
Broszura
(86)
Opowiadania i nowele
(85)
Poradnik
(66)
Gry planszowe
(56)
Książki dla małych dzieci
(49)
Gry edukacyjne
(43)
Publikacja bogato ilustrowana
(42)
Książka obrazkowa
(41)
Gry i zabawy ruchowe
(39)
Ćwiczenia i zadania
(33)
Wiersze
(27)
Gry w karty
(25)
Książka-zabawka
(23)
Książka do wypełniania
(20)
Książka do kolorowania
(17)
Książka obrazkowa (picturebook)
(16)
Gry i zabawy edukacyjne
(14)
Opracowanie
(13)
Komiks
(11)
Literatura dla dzieci
(11)
Scenariusz zajęć
(11)
Zagadki
(10)
Materiały pomocnicze
(8)
Gry strategiczne
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Gry i zabawy terenowe
(6)
Literatura młodzieżowa polska
(6)
Podręcznik
(6)
Powieść przygodowa
(6)
Gry karciane
(5)
Kryminał
(5)
Opowiadanie dziecięce polskie
(5)
Powieść
(5)
Układanki
(5)
Adaptacja literacka
(4)
Książka dla przedszkolaków
(4)
Opowiadanie dziecięce
(4)
Gry językowe (pedagogika)
(3)
Gry logiczne
(3)
Książka do wypełnienia
(3)
Książka z naklejkami
(3)
Poradnik dla rodziców
(3)
Przysłowia
(3)
Publikacje dla dzieci i młodzieży
(3)
Audiobooki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Fotografia
(2)
Gry i zabawy ludowe
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Krzyżówki (gry)
(2)
Książki
(2)
Literatura
(2)
Literatura dla młodzieży
(2)
Monografia
(2)
Muzyka
(2)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(2)
Opowiadanie dziecięce kanadyjskie
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Pieśń i piosenka
(2)
Powieść historyczna
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Quizy
(2)
Rymowanki
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(2)
Thriller
(2)
Zagadki polskie
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Aforyzmy
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Anegdoty
(1)
Anegdoty niemieckie
(1)
Antologia
(1)
Architektura
(1)
Atlas zwierząt
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dramat (gatunek literacki)
(1)
Epitafia (gatunek literacki)
(1)
Fantastyka
(1)
Fantasy
(1)
Film
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy zimowe
(1)
Gry na spostrzegawczość
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry sportowe
(1)
Klocki
(1)
Kolędy i pastorałki
(1)
Limeryki
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura dziecięca czeska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(205)
Edukacja i pedagogika
(137)
Biologia
(11)
Matematyka
(11)
Historia
(9)
Psychologia
(8)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Językoznawstwo
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(3)
Religia i duchowość
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
906 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zimowe zabawy / Karolina Górska ; ilustracje Wojciech Górski. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, 2022. - [32] strony : kolorowe ilustracje ; 23 cm.
(Hulajnoga Zuzia)
Ta hulajnoga ma na imię Zuzia. Ma dwie różowe rączki i kółka, którymi uwielbia jeździć w nieznane. Bardzo ciekawi ją świat i kocha nowe przygody. Ciekawe, co zaplanowała na dziś. Dowiedz się, co robiła Zuzia podczas ferii zimowych. W książeczce oprócz historyjki do czytania, znajdziesz zagadki, quizy i łamigłówki. [SBM, 2022].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zabawy dla dzieci z autyzmem / Magdalena Sabik, Anna Szczypczyk. - Wydanie 3. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019. - 118, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Prezentowana publikacja to zbiór zabaw terapeutycznych dla dzieci (np. dla dzieci z autyzmem). Może ona być pomocna dla nauczycieli i terapeutów, a także rodziców, którzy chcą w interesujący i zarazem pożyteczny sposób spędzać czas ze swoim dzieckiem. Książka podzielona jest na rozdziały zgodnie z charakterem proponowanych zabaw. Znajdują się tu gry i zabawy: ruchowe, manipulacyjne i konstrukcyjne, plastyczno-techniczne, muzyczno-rytmiczne, tematyczne i edukacyjne. Przy każdej zabawie znajdują się informacje o potrzebnych rekwizytach oraz sposobie przeprowadzenia aktywności. Dodatkowo zamieszczono wskazówki, o jakie jej elementy należy szczególnie zadbać, aby zabawa miała charakter terapeutyczny, a także propozycje modyfikacji zabawy, aby była ona dostosowana do możliwości dziecka i cały czas dla niego ciekawa. [Wydawnictwo Harmonia, 2012].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M-1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fabula Rasa [Gra planszowa] : morskie opowieści! / autor gry Nicko Böhnke ; przekład Maciej Nowak-Kreyer. - Warszawa : Story House Egmont, copyright 2022. - 1pudełko ; 19 x 14 x 5 cm + instrukcja [8] stron : ilustracje ; 18 cm.
Zawartość pudełka: 55 kart z morskimi ilustracjami, specjalna kostka, klepsydra, instrukcja.
Na pudełku uwaga: opowiedz swoją historię.
Czas gry: ok. 20 min
Ilość graczy: 2-5
Opowiedz swoją historię FABULA RASA to znakomita gra dla dorosłych i dzieci. Zwycięstwo zapewni pełna fantazji wyobraźnia, dobra pamięć i trochę szczęścia. Na graczy czekają niesamowite pirackie przygody i dużo śmiechu. Karty z Morskich powieści można też łączyć z kartami innych gier z serii FABULA RASA. Gandalf.com.pl [https://www.gandalf.com.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 144/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 20 minut.
Liczba graczy 2-6.
Zawartość pudełka: plansza, 6 drewnianych figurkek ślimaków, 46 żetonów, 4 kostki, instrukcja.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak. Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Ślimaki to mięczaki to rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-81/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 plansza, 208 kart projektów ; 9 żetonów oceanów ; 4 plansze graczy ; 12 kart korporacji ; 24 żetony lasu warte P (16 o wartości"1" PZ i 8 o wartości "5" PZ) ; 148 kostek zasobów (100 brązowych, 24 srebrne i 24 złote) ; 52 znaczniki graczy (po 13 w każdym z 4 kolorów) ; 2 przezroczyste znaczniki (do oznaczania Temperatury i Poziomu Tlenu) ; 20 kart faz (po 5 kart w każdym z 4 kolorów graczy) ; 5 kafelków faz ; 3 przekładki do kart ; 4 karty pomocy ; przewodnik szybki start.;
Czas gry: około 1 godz.
Liczba graczy: 1-4
Ekspedycja Ares to nowa, dynamiczna i zupełnie niezależna gra w uniwersum Terraformacji Marsa, oparta o budowanie silnika produkcyjnego. Podczas rozgrywki uczestnicy kierują międzyplanetarnymi korporacjami i dążą do tego, aby zamienić Marsa w nadającą się do zamieszkania, dochodową planetę. Robią to, inwestując w karty projektów, które bezpośrednio lub pośrednio przyczynią się do terraformowania planety. Aby wygrać, gracze starają się osiągnąć wysoki współczynnik terraformacji i zgromadzić jak najwięcej punktów zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 205/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
Czas gry 20 minut
Liczba graczy 2-5
Zawartość pudełka: 1 plansza, 5 figurek żółwi, 5 płytek z żółwiami, 52 karty, instrukcja
„Pędzące żółwie” to kultowa gra familijna. Weź udział w wielkim wyścigu po przekąskę! Gra polega na doprowadzeniu swojego żółwia do sałaty. Gracze poruszają się zgodnie z kartami, które mają do dyspozycji. Podczas wyścigu często jesteśmy zmuszeni przemieszać żółwie należące do innych graczy, ale nikt nie wie jakiego koloru żółwie należą do kogo. Ta tajemnicza zasada sprawia, że gra „Pędzące żółwie” jest nie przewidywalna i zapewnia wielkie emocje! Żółwie wskakują na siebie i w ten sposób podróżują za darmo w stronę mety! Gra ma dwa warianty: prosty: dla maluchów, który polega na jak najszybszym dotarciu do celu, trudniejszy: dla rodziców gdzie trzeba wykazać się strategicznym myśleniem. Gra wprowadza młodszych graczy w świat koncentracji, skupienia i umiejętności przewidywania działań innych graczy. [Egmont Polska, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-86/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 14 kart kategorii, 98 kart obiektów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-8
Czas gry: 20 min
Luxtorpeda – Odjazd!” to druga część imprezowego hitu! W pudełku jest 13 nowych kategorii oraz zestaw kart z Luxtorpedą, który urozmaica zasady znane z pierwowzoru. W „ Luxtorpedę – Odjazd! można grać niezależnie od pierwowzoru albo połączyć obie wersje, mieszając dowolnie różne kategorie. Elementy gry: 7 podstawowych kart kategorii 49 podstawowych kart obiektów 6 dodatkowych kategorii i karty z Luxtorpedą 49 dodatkowych kart obiektów Liczba graczy: 2-8 osób Wiek graczy: 6-106 lat [Egmont Polska, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 191/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 18 kart wpływów (6 rodzajów po 3 karty), 6 kart pieniędzy, 6 arkuszy pomocy, 6 znaczników, instrukcja.
Polska edycja gry Coup.
Ilość graczy: 2-6
Czas gry: ok. 20 min
Walka o wpływy, pieniądze i władzę! Akcja gry toczy się w jednym z państw leżących na granicy dwóch stref wpływów: rosyjskiej i zachodniej. Gracze wcielają się w rolę lokalnych polityków starającymi się sięgnąć po władzę. Aby im się to udało, będą musieli skutecznie wykorzystać swoje wpływy w kraju i za granicą. Będą również zmuszeni pozyskiwać fundusze na swoją działalność. Bez pieniędzy nie sięga się po władzę!. Wygra najbardziej wpływowy polityk!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 187/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Angry Birds [gra planszowa]. - Piro : Tactic, [2012]. - 1 pudełko ; 27 x 27,5 x 5,5 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza z wbudowaną kostką, 16 pionków ptaków, instrukcja
Czas gry: 15 min.
Klasyczna gra planszowa prezentuje nam swe nowe (nieco wściekłe) oblicze. Oryginalne pionki i atrakcyjna szata graficzna sprawiają, że wspólna, rodzinna gra będzie jeszcze przyjemniejsza. Wystrzel swoje ptaki na planszę i zostań pierwszym graczem, który trafi w cztery świnie ukrywające się na polach celu. Twoje zadanie jest jasne i proste, ale po drodze czyhają niebezpieczeństwa - jeśli dwa ptaki spotkają się na jednym polu, jeden z nich wraca na start.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-70/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice [gra w karty] : wielki quiz wiedzy. - Białystok : Kangur, 2022. - 1 pudełko ; 18,7 x 19,7 x 5,7 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 27 kart dzieci pytają ; 27 kart rodzice pytają ; 12 żetonów ; instrukcja.
Gra nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat ze względu na mozliwośc połknięcia małych elementów.
Gdzie znajduje się plaża Copacabana? Co wynalazł Tomasz Edison? Jak nazywa się grecka bogi miłości? A czym zajmuje się bednarz? Zagrajcie i sprawdźcie, czy rodzice wiedzą wszystko! A może to dzieci okażą się prawdziwymi omnibusami? Pytania pozwolą Wam sprawdzić wiedzę z różnych dziedzin i odkryć nowe ciekawostki. W grze znajdziecie pytania specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców [Kangur, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 118/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzieci kontra rodzice [Gra w karty]. - Białystok : Kangur, 2021. - 1 pudełko ; 17 x 11 x 3 cm.
(Wiek: 6+)
Opakowanie zawiera: 54 karty dogry, 208 pytań, 2 karty pułapki, instrukcje.
W grze biorą udział dwie dru żyny: dzieci i rodzice (lub rodzice i dziecko, lub rodzic i dzieci)
Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice rywalizują, odpowiadając na wiele interesujących i zabawnych pytań, specjalnie przygotowanych dla dzieci i dla rodziców. Z jakiego kraju pochodzą frytki? Co zgubił Kopciuszek? Jakie kolory ma zebra? Z jakiego kraju pochodzi samochód Skoda? Na ilu wyspach leży Japonia? Co oznacza skrót PAN? Wygrywa drużyna, która odpowie na więcej pytań. [gry.planszowe.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-62/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pingwiny na lodzie [gra planszowa]. - Warszawa : Granna, 2011. - 1 pudełko ; 24 x 24 x 6 cm.
(Smart Games)
(6+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 1 plansza plastikowa, 5 ruchomych elementów z pingwinami, instrukcja.
Liczba graczy: 1
Pomóż pingwinkom utrzymać się na lodzie! Nastała zima, zamarzła sadzawka i każdy pingwin chce mieć kawałek lodu dla siebie! W ,,Pingwinach na Lodzie - ,,mroźnej grze logicznej, dziecko korzystając z dużych i ładnych elementów, zmierzy się z 80 zróżnicowanymi zadaniami. Zasada jest prosta - umieść elementy lodowej układanki na planszy tak, by każdy pingwin znalazł się w odpowiednim miejscu! Mały gracz poprzez zabawę trenuje nieszablonowe podejście do problemu i koncentrację. A w dodatku w grze są pingwiny, a przecież wszystkie dzieci kochają pingwiny! Za co Twoje dziecko pokocha Pingwiny Na Lodzie? o Atrakcyjne wykonanie o Zabawna tematyka z przyjaznymi postaciami o Trening koncentracji i logicznego myślenia [www.tantis.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 132/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble original [gra planszowa]. - Warszawa : Mattel Poland, copyright 2012. - 1 pudełko ; 37x27x5 cm.
(Wiek: 10+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 1 plansza do gry, 100 płytek z literami, 4 stojaki na płytki, 1 woreczek na płytki, instrukcja
Gra dla 2-4 graczy.
W zestawie znajduje się 98 płytek z literami alfabetu, każdej literze odpowiada określona liczba punktów widoczna w prawym dolnym rogu płytki. W zestawie znajdują się także dwie puste płytki (blanki), które nie mają wartości punktowej i które mogą zastępować dowolną literę. Po wyłożeniu blanka, litera, którą zastępuje, nie można zostać zmieniona w trakcie gry. Podczas swojej kolejki każdy z graczy wyciąga siedem płytek z woreczka i ustawia na swoim stojaku. Pierwszy gracz tworzy z dwóch lub więcej płytek słowo i układa je na planszy poziomo lub pionowo, w taki sposób, by jedna płytka znalazła się w centralnym polu z gwiazdką. Układanie słów na skos nie jest dozwolone. Na koniec każdej swojej kolejki gracz podaje wynik jaki uzyskał z ułożenia słowa, zapisuje go i dobiera tyle płytek, żeby na stojaku miał zawsze siedem. Drugi gracz może dołożyć jedną lub kilka płytek do już położonych na planszy i utworzyć nowe słowo o długości co najmniej dwóch liter. Gracz może też zdecydować się na opuszczenie swojej kolejki lub wymianę płytek. Jeśli litery stykają się z innymi literami z sąsiednich rzędów, muszą z nimi tworzyć pełne słowo, tak jak w klasycznej krzyżówce. Podczas jednej kolejki nie można dokładać płytek do różnych słów ani tworzyć nowych słów w różnych częściach planszy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 2/GP (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
Zabawy zimą. - Inowrocław : Wydawnictwo Pasja, [2018]. - 60 stron, [2] karty tablic : ilustracje ; 30 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Na okładce: Krzyżówki, labirynty, zgadywanki, rebusy.
Książeczka 60 naklejkami. Krzyżówki, labirynty, zgadywanki, rebusy. Biały puszek z nieba prószy Dziadek Mróz szczypie w uszy My na dworze już od rana Z uśmiechem lepimy bałwana
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 793/P.Dz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie [gra planszowa] : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barillé / koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud. - Warszawa : Hippocampus, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja) ; 26x26x8 cm.
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Informacje o autorze gry znajdują się na stronie Wydawnictwa Hippocampus.
W pudełku: plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja
Twoim celem jest jak najszybsze zdobycie 7 żetonów Hemo – w tym celu poruszasz się po planszy i wykonujesz zadania, na jakie natrafiłeś po drodze. Będą przeszkadzać ci w tym wirusy i bakterie bądź będziesz musiał wykazać się wiedzą na temat funkcjonowania ludzkiego organizmu. Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy otrzymuje 3 żetony globinka, 2 żetony leukocyt i 2 żetony lekarstwo, kartę z przelicznikiem wymiany i detektor poprawnych odpowiedzi. Wszystkie pozostałe żetony należy pozostawić obok planszy, w banku, tak aby każdy gracz miał do nich wygodny dostęp. Karty należy porozkładać w odpowiednich miejscach na planszy. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz – wybiera swój pionek, którego kolor przydzielony jest do konkretnego układu na planszy. Rzuca kostką i przesuwa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o tyle pół, ile pokazuje liczba wyrzuconych oczek. Jeśli natrafi na pole z zadaniem – musi je wykonać. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 5/GP (1 egz.)
Gra planszowa
Gra planszowa
W koszyku
Cortex [Gra planszowa] : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel , copyright 2017. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 14 x 14 cm.
(Wiek: 6+)
Czas gry: 15 min
Zawartość pudełka: instrukvcja, 90 kart, 74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami, 6 układanek z obrazkiem mózgu,
Oto dynamiczna i wesoła gra, która pozwoli Wam wzmocnić pamięć, zręczność i zdolność kojarzenia faktów, jednocześnie pozostając świetną zabawą! [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-53/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 7-22.
Zawartość pudełka: 21 żetonów postaci (1 agent, 15 policjantów, 5 mafiosów) ; 30 kart gry ; instrukcja.
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców. Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka. Mafia to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 186/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-793/794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 202 karty (36 startowych Ciosów, 16 startowych Bezsilności, 97 kart talii głównej, 16 Wyłomów, 7 Superłotrów, 30 Słabości), 11 Superbohaterów (duże karty), 1 Batman, który się Śmieje, instrukcja.
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: około 45 min
DC Batman: Metal to gra typu “deck building”, polegająca na budowaniu jak najmocniejszej talii kart. Strategia graczy opiera się na właściwym używaniu umiejętności opisanych na kartach. Gracze muszą walczyć nie tylko pomiędzy sobą, ale również z grą, która atakuje ich Superłotrami z uniwersum DC, a pod koniec muszą zmierzyć się z potężnym Barbatosem. Gracz, który pod koniec gry zdobędzie najwięcej punktów zwycięstwa, wygrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 164/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Ta książka przenosi graczy w fantastyczny świat bajek, do krain zamieszkanych przez czarownice, dżinny, odważne dzieci i gadające zwierzęta. Wolisz wcielić się w nie czy grać przeciwko nim? Decyzja należy do ciebie… Cokolwiek postanowisz, czeka cię świetna zabawa dzięki ośmiu grom planszowym, które znajdziesz w tej książce – najlepszym i najbardziej wciągającym ze wszystkich gier świata! Czy zanurzysz się w dżungle Mowgliego, czy w cudowna krainę Alicji? A może postanowisz zagrać. w kółko i krzyżyk z Jasiem i Małgosia lub w chińczyka z Piotrusiem Panem? [Arkady, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.5 - 79/Pok.Kier. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej