Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(163)
Forma i typ
Książki
(79)
Gry i zabawki
(67)
Publikacje dydaktyczne
(31)
Druki ulotne
(17)
Publikacje fachowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(6)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Proza
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Muzyka
(1)
Poezja
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(126)
tylko na miejscu
(34)
wypożyczone
(16)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(41)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(68)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(8)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(7)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(7)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(12)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(11)
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
(21)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(4)
Autor
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Carboneill Bénédicte (1973- )
(4)
Kołakowska Grażyna
(4)
Lescoat Elen (1977- )
(4)
Ziewiecka Aleksandra (tłumacz)
(4)
Cichy Ludwik
(3)
Hinz Magdalena
(3)
Knizia Reiner (1957- )
(3)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Bonhotal William
(2)
Bădescu Ramona (1980- )
(2)
Chaud Benjamin (1975- )
(2)
Czapczyk Paweł (1969- )
(2)
Feliks Janusz
(2)
Kotynia Teresa
(2)
Ludwikowska Ewa (ilustratorka)
(2)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(2)
Lula Jarek
(2)
Maćkowiak Arkadiusz
(2)
Naklicka Beata (logopeda)
(2)
Osmólska-Mętrak Anna (tłumaczka)
(2)
Parda Piotr (1975- )
(2)
Pokora Mirosław (1931-2006)
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(2)
Rutkowska Teresa (tłumaczka)
(2)
Skalska Katarzyna (tłumaczka)
(2)
Skawran Katarzyna (tłumaczka)
(2)
Sobkowiak Monika
(2)
Socha Piotr (1966- )
(2)
Soida Dorota
(2)
Stankiewicz Izabela (pedagog)
(2)
Talar Magdalena (tłumaczka)
(2)
Waliś Robert (1979- )
(2)
Zwoleńska Joanna
(2)
Łukasik Joanna Małgorzata
(2)
Adbåge Emma (1982- )
(1)
Allman Howard
(1)
Aves Corinne
(1)
Bajtlik Jan (1989- )
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Bartosik Tadeusz (1925-1985)
(1)
Bauman Sabina (polonistka)
(1)
Beaupère Paul (1969- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Bielańska Andżelika (ilustratorka)
(1)
Boradyń-Bajkowska Anna (tłumaczka)
(1)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(1)
Bouyssou Laureen
(1)
Brodacki Michał (tłumacz)
(1)
Brosz Bartek
(1)
Brosz Bartłomiej (ilustrator)
(1)
Brzozowska Ewa (graficzka)
(1)
Błędowski Ernest
(1)
Canga C.B
(1)
Carletti Emanuela (ilustratorka)
(1)
Cartwright Mary
(1)
Cejović Biserka
(1)
Centrum Badawcze Lisciani
(1)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(1)
Ciecierska Barbara (tłumaczka)
(1)
Cieślak Małgorzata (ilustratorka)
(1)
Clemson David
(1)
Clemson Wendy
(1)
Colletti Marco
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Czarnik Barbara (filolog)
(1)
Czekański Marek (1948- )
(1)
Dawczak Beata
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Duralska-Macheta Teresa
(1)
Dziewiątkowska Zofia
(1)
Dąbkowska-Kowalik Małgorzata
(1)
Ekert Brigitte
(1)
Ekiert Janusz (1931-2016)
(1)
Ellison Sheila (psycholog dziecięcy)
(1)
Feliks Janusz (autor gier)
(1)
Fuks Agata
(1)
Gadomska Alicja
(1)
Gadomska Alicja. Podróże Benka
(1)
Gajos Katarzyna
(1)
Galewska-Kustra Marta (logopeda)
(1)
Galińska Barbara (ilustratorka)
(1)
Galotti Sally
(1)
Gentili Maria Rita
(1)
Gilles Cotte Delphine
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gispert Carlos (1947- )
(1)
Gołaszewska Izabela
(1)
Graboś Anita (1977- )
(1)
Gray Judith Anne (1939- )
(1)
Guile Gill
(1)
Hałucha-Adamko Monika
(1)
Horosin Anna
(1)
House Felicity
(1)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(1)
Hrynkiewicz Krzysztof (autor gier)
(1)
Iwaszkiewicz Karolina (tłumaczka)
(1)
Iwaszkiewicz Maria (1924-2019)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(96)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(98)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(163)
Język
polski
(160)
niemiecki
(1)
wiele języków
(1)
Odbiorca
Dzieci
(85)
6-8 lat
(57)
0-5 lat
(39)
9-13 lat
(37)
Młodzież
(18)
Dorośli
(14)
Nauczyciele
(10)
Rodzice
(9)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Przedszkola
(7)
Szkoły podstawowe
(7)
14-17 lat
(6)
Klasa 1.
(5)
Klasa 2.
(5)
Klasa 3.
(5)
Logopedzi
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Pedagodzy
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Psycholodzy
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Edukatorzy muzealni
(1)
Licea
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkolni
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Przedszkolaki
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Technikum
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(2)
Literatura francuska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Muzyka polska
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(12)
Przedszkola
(10)
Język polski
(8)
Matematyka
(6)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Uwaga (psychologia)
(5)
Dzieci
(4)
Gry edukacyjne
(4)
Korekcja mowy
(4)
Mowa
(4)
Programowanie (informatyka)
(4)
Barwy
(3)
Język angielski
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Mnożenie (matematyka)
(3)
Czas
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Liczenie w pamięci
(2)
Metoda Montessori
(2)
Myślenie
(2)
Nauka czytania
(2)
Nauka liczenia
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Skauting
(2)
Wszechświat
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zabawa
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Arytmetyka
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Budownictwo
(1)
Czytanie
(1)
Dinozaury
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Dzień
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekologia
(1)
Figury geometryczne
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi
(1)
Fonetyka
(1)
Geografia turystyczna
(1)
Geometria
(1)
Gimnastyka lecznicza
(1)
Grywalizacja
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Historia powszechna
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język niemiecki
(1)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(1)
Klocki (zabawki)
(1)
Kontynenty
(1)
Kreatywność
(1)
Las
(1)
Liczby
(1)
Logopedia
(1)
Majsterkowanie
(1)
Metody nauczania
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Minecraft (gra komputerowa)
(1)
Myszka Miki (postać fikcyjna)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauka
(1)
Noc
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Paleobotanika
(1)
Paleozoologia
(1)
Papieroplastyka
(1)
Parki narodowe
(1)
Paweł Apostoł (święty ; ok 8- ok 67)
(1)
Państwo
(1)
Pedagogika teatru
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Pierwsza pomoc
(1)
Pisownia
(1)
Plan dnia
(1)
Poczta
(1)
Popularyzacja wiedzy
(1)
Pory roku
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przestępcy
(1)
Przyjęcia dziecięce
(1)
Przyroda
(1)
Przyroda (przedmiot szkolny)
(1)
Psy
(1)
Pucio (postać fikcyjna)
(1)
Robaki pasożytnicze
(1)
Rysowanie
(1)
Ryż
(1)
Równania algebraiczne
(1)
Rękodzieło
(1)
Temat: dzieło
Ballady i romanse
(1)
Biblia
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Świat
(2)
Europa
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(143)
Gry i zabawy umysłowe
(32)
Gry planszowe
(23)
Gry i zabawy edukacyjne
(14)
Gry i zabawy dziecięce
(13)
Publikacje dla dzieci
(13)
Poradnik
(11)
Gry w karty
(8)
Ćwiczenia i zadania
(8)
Książki dla małych dzieci
(6)
Materiały pomocnicze
(6)
Opowiadania i nowele
(6)
Scenariusz zajęć
(6)
Gry logiczne
(5)
Wydawnictwa popularne
(5)
Gry karciane
(4)
Biblia dla dzieci
(3)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Książka-zabawka
(3)
Literatura dla dzieci
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Układanki
(3)
Broszura
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Książka do kolorowania
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Pieśń i piosenka
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Przysłowia
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audiobooki
(1)
Bajka słowno-muzyczna
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry dziecięce
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry miejskie
(1)
Gry strategiczne
(1)
Komiks
(1)
Literatura polska
(1)
Muzyka
(1)
Opracowanie
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Sztuka
(1)
Słownik wielojęzyczny dla dzieci
(1)
Teatr
(1)
Wiersze
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(59)
Edukacja i pedagogika
(43)
Matematyka
(7)
Językoznawstwo
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(1)
Religia i duchowość
(1)
163 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 20-40 minut
Zawartość pudełka: 30 kart z pytaniami, 5 pionków, kostka do gry, 15 kart do gry obserwacyjnej, 10 kart ruchu, plansza do gry.
Na okładce: rozwijaj historię, poznawanie świata, spostrzegawczość, pamięć.
Gra edukacyjna „Historia Polski” (7–99 lat) to wspaniała przygoda dla miłośników podróży w czasie oraz ciekawostek historycznych. Gracze ścigają się o zwycięstwo i poznają przy tym życie mieszkańców dawnej Polski. Dodatkowe zadania z wyszukiwaniem obrazków z kart na planszy urozmaicają rozgrywkę, a przy tym ćwiczą spostrzegawczość oraz refleks. Co sprzedawano w sukiennicach? Jak ubierała się szlachta? Dokąd można było popłynąć statkiem „Batory”? – odpowiedzi na te i wiele innych pytań można poznać w czasie emocjonującej zabawy. Nauka historii przez zabawę Niełatwo zachęcić dzieci do nauki historii. Ilość informacji do zapamiętania może przytłaczać. Ciężko też połączyć poszczególne fakty i daty w całość. Rodzinna gra to świetny pretekst do tego, żeby uczyć się historii w radosnej atmosferze. Wyścig przez stulecia pozwoli dzieciom lepiej umiejscowić ważne wydarzenia na linii czasu. Atrakcyjna grafika i element rywalizacji zachęcą do zdobywania i poszerzania wiedzy zdobytej w szkole. Emka Kowalska, blog obibooki.pl, prowadząca „Przeczytaj mi te historię” w TVP Historia Gra „Historia Polski” pokazuje, że historii można uczyć się w ciekawy i nowoczesny sposób. W czasie wyścigu po planszy gracze odpowiadają na pytania związane z dziejami Polski i jej dawnych mieszkańców, wykonują zadania opisane na kartach ruchu oraz wypatrują na planszy osoby i obiekty przedstawione na kartach do gry obserwacyjnej. Historyczna wyprawa rozbudza ciekawość świata, uczy myślenia logicznego, pozwala poznać różne okresy historyczne oraz dostrzec ich niepowtarzalność. Zamiast wkuwania dat gracze poznają szeroki kontekst kulturowy i społeczny. Barwne ilustracje Zuzanny Wollny, specjalizującej się w historycznych narracjach dla dzieci, przyciągają uwagę atrakcyjnością szczegółów oraz zachęcają do poznawania historii Polski. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój historia, poznawanie świata, spostrzegawczość, pamięć. [smyk.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-64/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie [gra planszowa] : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barillé / koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud. - Warszawa : Hippocampus, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja) ; 26x26x8 cm.
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Informacje o autorze gry znajdują się na stronie Wydawnictwa Hippocampus.
W pudełku: plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja
Twoim celem jest jak najszybsze zdobycie 7 żetonów Hemo – w tym celu poruszasz się po planszy i wykonujesz zadania, na jakie natrafiłeś po drodze. Będą przeszkadzać ci w tym wirusy i bakterie bądź będziesz musiał wykazać się wiedzą na temat funkcjonowania ludzkiego organizmu. Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy otrzymuje 3 żetony globinka, 2 żetony leukocyt i 2 żetony lekarstwo, kartę z przelicznikiem wymiany i detektor poprawnych odpowiedzi. Wszystkie pozostałe żetony należy pozostawić obok planszy, w banku, tak aby każdy gracz miał do nich wygodny dostęp. Karty należy porozkładać w odpowiednich miejscach na planszy. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz – wybiera swój pionek, którego kolor przydzielony jest do konkretnego układu na planszy. Rzuca kostką i przesuwa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o tyle pół, ile pokazuje liczba wyrzuconych oczek. Jeśli natrafi na pole z zadaniem – musi je wykonać. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 5/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
5 sekund [Gra planszowa] : junior. - Gdynia : Trefl, copyright 2016. - 1 pudełko ; 26x26x8 cm.
(Wiek: 6+)
W pudełku: 354 karty z pytaniami (708 pytań), 18 kart "Czas", 18 kart "Zmiana", 6 pionków do gry, 1 plansza do gry, 1 specjalny czasomierz, 1 pudełko na karty, instrukcja.
Gra dla 3-6 osób.
Czas gry: 10-15 min.
Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu - ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Masz 5 sekund, a pozostali gracze tylko czekają na Twoje potknięcie! Czas nie jest Twoim sprzymierzeńcem, dlatego mówisz co ci ślina na język przyniesie. Podajesz czasem dziwaczne, czasem śmieszne odpowiedzi, podczas gdy kulki szybko mkną w dół spirali specjalnego czasomierza. Jeśli pytanie sprawia ci kłopot - wykorzystujesz karty "Czasu" lub "Zmiany". Na żółtej stronie kart znajdują się pytania dla młodszych dzieci, a na czerwonej dla starszych. 5 sekund - szalona i zabawna gra teraz w wersji junior!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 13/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kamelot jr [gra logiczna]. - Kraków : Ateneum, 2023. - 1 pudełko ; 24x23x6 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
Zawartość pudełka: 2 figurki księżniczki i dzielnego rycerza, 1 duża drewniana podstawka, 4 klocki wieży, 3 klocki schodów, 1 klocek mostu, książeczka z 48 zadaniami i ichrozwiązaniami, instrukcja.
Na okładce: uratuj księżniczkę zamkniętą w wieży.
Gra dla jednego gracza.
Witaj w ,,Camelot Jr" - edukacyjnej grze logicznej, w której Twoje dziecko, poprzez zabawę, udoskonali swoje zdolności manualne i rozszerzy wyobraźnię przestrzenną oraz koncentrację! Na młodych graczy czeka 48 zadań, w których, posługując się dużymi i kolorowymi klockami, będą pomagać młodemu rycerzowi i pięknej księżniczce w przejściu pomurach zamku. Tworząc konstrukcje w oparciu o podane wskazówki, dzieci w naturalny sposób rozwijają swoje zdolności. Dzięki ciepłej kolorystyce elementów i angażującej rozgrywce Kamelot Junior zapewni wiele godzin wspaniałej rozrywki! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 174/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mini quiz o Europie [Gra edukacyjna]. - Chwaszczyno : Alexander, [2013]. - 1 pudełko ; 11x18x3,5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Na opakowaniu: Historia ; Geografia i przyroda ; Nauka i technika ; Kultura i sztuka.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 45 kart pytań i odpowiedzi, karty liter a,b,c - 3 szt, karta z nawami działów, 3 kolorowe pionki do gry, kostka do gry, 36 żetonów, instrukcja.
Ilość graczy: 2-3
Quiz o Europie mini to fascynująca gra i świetna zabawa, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 180 pytań z 45 kart, a do wyboru mają 540 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. To atrakcyjna i emocjonująca rozrywka dla całej rodziny, a jej uczestnicy mogą w czasie zabawy poszerzyć swoją wiedzę o Europie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 172/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 3+)
Liczba graczy: 3 i więcej.
Czas gry: 15-20 minut.
Na pudełju: rozwijej poznawnie świata, wyobraźnię, kreatywność, koncentrację.
Zawartość gry:10 kart emocji, 10 kart aktywności, 20 żetonów z emocjami, 18 żetonów punktacji, karta ściągawka z nazwami emocji, 4 medale zwycięzcy, punktacji, karta ściągawka z nazwami emocji, 4 medale zwycięzcy, instrukcja
Gra edukacyjna Co za emocje! (39 lat) to kreatywna i żywiołowa gra dla młodszych dzieci, które uczą się rozpoznawać swoje i cudze uczucia oraz je wyrażać. Zadaniem gracza jest zaprezentować pozostałym uczestnikom przedstawioną na karcie emocję w określony sposób. Można to robić za pomocą min, krótkiej opowieści, dźwięków i odgłosów lub rozpoznając emocję na podstawie wyrazu twarzy. To świetny trening komunikacji, który pobudza wyobraźnię emocjonalną, kreatywność, empatię oraz umiejętność kojarzenia, a nade wszystko dostarcza dużo emocji i śmiechu! Trening rozpoznawania i wyrażania emocji! Gra edukacyjna Co za emocje! (3-9 lat) to doskonała pomoc dla przedszkolaków wspomagająca ich w lepszym poznaniu siebie i uczuć osób z najbliższego otoczenia. Dzięki prostym, a zarazem aktywnym wariantom gry dzieci nauczą się nazywać podstawowe emocje, takie jak: radość, smutek, zaskoczenie, wstyd czy strach. Podczas zabawy przedszkolaki będą mogły ćwiczyć wyrażanie emocji w bezpiecznej rodzinnej atmosferze oraz rozmawiać o tym, co czują w określonych sytuacjach i jak radzić sobie z radzić zarówno z pozytywnymi, jak i negatywnymi uczuciami. Wystarczy odkryć jedną z 10 kart aktywności i przekazać ją pozostały uczestnikom we wskazany na karcie sposób: za pomocą mimiki, całego ciała, własnego głosu czy wyrazu twarzy innych. Doskonała rozrywka dla całej rodziny. Realistyczne i sugestywne rysunki Katarzyny Urbaniak wprowadzają młodsze dzieci w świat emocji i pomagając je oswoić i czyniąc je przyjaźniejszymi. Karty do gry mają zaokrąglone rogi i zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość. Rozwój poznawanie świata, myślenie logiczne, wyobraźnia, koncentracja [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-63/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dzień i noc [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2020. - 1 pudełko ;
(Smart Games)
(Wiek: 2+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: drewniana podstawa, 10 kolorowych drewnianych klocków, Książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja.
Gra dla jednej osoby.
Czas gry: do 15 min.
Proste zasady, duże, bezpieczne elementy i możliwość zabawy jak w zwykłe klocki - to gotowy przepis na świetna gra na długie popołudnia! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Można się nią bawić jak zwykłą zabawką Dwa rodzaje zagadek Ćwiczy koncentrację i zdolności manualne W skład gry wchodzą: drewniana podstawa 10 kolorowych drewnianych klocków książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 160/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Traki [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2019. - 1 pudełko ; 29.2 x 24,5 x 6,2 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 3+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 3 drewniane ciężarówki z transparentnymi kontenerami ; 10 klocków ; książeczka z zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja.
Gra dla jednej osoby
Zestaw 3 Traki Smart Games przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3 lat i starszych. Dzięki szerokim możliwościom zastosowania produkt "dorasta" razem z małym właścicielem, pełniąc różne funkcje w zależności od aktualnego etapu rozwoju dziecka. Trzylatki skorzystają z niego podczas rekreacji: ciężarówki świetnie sprawdzą się do powiększenia zbioru zabawkowych pojazdów. Starsze dzieci chętnie zmierzą się z zadaniami logicznymi, opisanymi w dołączonej książeczce. Wykonywanie ćwiczeń pobudzi ich wyobraźnię, rozwinie umiejętności wnioskowania i przewidywania kolejnych ruchów, a dojście do prawidłowego rozwiązania przyniesie prawdziwą satysfakcję i wzmocni pewność siebie. Wszystkie części zestawu są w pełni dostosowane do komfortowego użytkowania przez dzieci. Zabawki są łatwe w obsłudze, a duże elementy nie stwarzają ryzyka połknięcia i zadławienia. Materiał zabawek to naturalne drewno, bezpieczne w użytkowaniu i przyjazne dla środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 159/GP (1 egz.)
Książka
Druk ulotny
W koszyku
Zagadki dla bystrzaków. - Warszawa : Zielona Sowa, 2019. - 48 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
(Zabawy i Łamigłówki)
Lubisz rozwiązywać zagadki? Niestraszne są Ci labirynty? Ćwicz spostrzegawczość i rozwiąż każde zadanie. „Zabawy i łamigłówki” to zestaw bajecznie kolorowych zabaw i zadań dla przedszkolaków. W książkach dziecko znajdzie kolorowe ilustracje, labirynty, zgadywanki i zadania, które uprzyjemnią każdą wolną chwilę. [https://www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 793/794/P.Dz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: W trosce o harmonijny rozwój dzieci...
W książce znajduje się zbiór ćwiczeń doskonalących koncentrację uwagi dla uczniów klas IV–VI. Zadania polegają na przykład na wyszukiwaniu różnic, dobieraniu par, zabawach wyrazowych, przerysowywaniu figur. Dziecko wykonując ćwiczenia, oprócz doskonalenia koncentracji uwagi, rozwija także wiele innych funkcji: kształci percepcję wzrokową i orientację przestrzenną, trenuje pamięć i logiczne myślenie, usprawnia motorykę małą i koordynację wzrokowo-ruchową. Zadania pomyślane są tak, aby uczeń nie nudził się, ale w przyjemny i pożyteczny sposób spędzał wolny czas. [www.legolas.pl, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce "Jak to zrobić?" 365 pomysłów na kreatywne zajęcia w wieku przedszkolnym i młodszych znajdują się pogrupowane według wieku zajęcia plastyczne dla dzieci, takie jak lepienie, malowanie, wycinanie, zarówno całkiem proste, jak i bardziej skomplikowane i wymagające pomocy rodziców. Pomysły na zabawy wykorzystują w większości materiały dostępne w każdym domu. Zabawy te pomagają rozwinąć sprawność manualną, nauczyć się wielu ciekawych rzeczy, zrobić oryginalny prezent na dowolną okazję, a także po prostu nie nudzić się przez 365 dni w roku. Trish Kuffner jest autorką popularnej serii książek Jak to zrobić? dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także dla młodszych. Własne doświadczenia skłoniły ją do zebrania pomysłów, które zainteresowałyby zarówno jej własne dzieci, jak i wszystkich małych czytelników i ich rodziców. [www.empik.com, 2014]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Czytelnia (ul. Staszica 14)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. O/Dz.Cz.-37 (1 egz.)
Filia nr 2 Czytelnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F.2 - 37/Z (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sylaba do sylaby [gra edukacyjna] / [ilustracje Magdalena Popovics]. - Warszawa : Edgard, copyright 2022. - 1 pudełko ; 25x25x6 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 4+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 144 żetony z sylabami ; 48 żetonów z obrazkami ; książka ; instrukcja
Ilość graczy: 1 i więcej
Czas gry: 10-20 min
Sylaba do sylaby to obrazkowa gra sylabowa, dzięki której dzieci uczą się czytać, przechodząc od etapu rozpoznania sylab do łączenia ich w wyrazy. Dzięki elementowi losowemu każda rozgrywka zamienia się w wyścig, w którym gracz żongluje słówkami, wybierając wyrazy oraz warianty rozgrywek o różnym stopniu trudności. Zabawa z kolorowymi żetonami angażuje zmysły wzroku, słuchu oraz dotyku, dzięki czemu dziecko efektywniej radzi sobie z nowym wyzwaniem, jakim jest nauka czytania. [https://platon.com.pl/pl/gra-sylaba-do-sylaby-4-8-lat-kapitan-nauka/produkt-904397407]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 221/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sylaby do zabawy [Gra edukacyjna] / [opracowała Izabela Stankiewicz]. - Chwaszczyno : Alexander, 2015. - 1pudełko ; 19,5x18,5x5,5 cm.
(Sowa Mądra Głowa)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Ilość graczy: 2-5
Zawartość pudełka: 55 kart biedronka ; 55 kart ilustracji ; plansza ; 5 pionków ; kostka ; instrukcja.
Gra edukacyjna w 4 wariantach.
Nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 roku życia.
Gra kształtująca słuch fonemowy (umiejętność analizy i syntezy sylabowej wyrazów) oraz koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, koncentrację słuchową, umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania. Uczy również postrzegania ustalonych zasad. Z tej gry mogą korzystać nie tylko logopedzi, pedagodzy i terapeuci, ale także rodzice, którzy chcą czas wspólnie spędzony z dzieckiem przeznaczyć na zabawy o charakterze edukacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-87/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Sowa Mądra Głowa)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 9 plansz ; plastikowa ramka ; instrukcja.
Ilość graczy: 1-4
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wyróżniania głosek opozycyjnych, poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności w procesie nauki mówienia, czytania i pisania. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek, spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą. Materiał przeznaczony jest do utrwalenia w układach opozycyjnych głosek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-88/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Duża poczta [gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, 2020 - 1 pudełko : 38 x 26,5 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość opakowania: okienko z tektury ; druki: adres pomocniczy - 36 sztuk ; banknoty po 12 sztuk ; bilon po 2 sztuki ; dowód nadania paczki -16 sztuk ; 10 sztuk kopert ; pieczątka i poduszka dwukolorowa ; pocztówki - 18 sztuk ; druki "przekaz" - 14 sztuk ; druki "przekaz pocztowy: - 14 sztuk ; druki "przekaz telegraficzny" - 7 sztuk ; druki "wpłata" - 16 sztuk ; znaczki - 88 sztuk ; znaczki "Priorytet"- 12 sztuk ; znaczki "R"- 10 sztuk ; instukcja.
Nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat.
Bawiąc się w pocztę ,dzieci poznają zasady adresowania listów, pocztówek i paczek. Mali ciekawscy dowiedzą w jaki sposób wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony. Te i inne zadania wg instrukcji w grze sprawią, że dzieci poznają na czym polegają usługi świadczone przez pocztę [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 137/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolory. - Ożarów Mazowiecki : Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje, copyright 2008. - [8] stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
(Błyszcząca Seria)
(Lubię się Uczyć)
Opis wg okładki.
Kolorowa, pięknie ilustrowana książeczka w przyjemny sposób pomoże dziecku poznać kolory. W serii ukazała się również książeczka "Liczby". [www.wydawnictwoolesiejuk.pl, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-0/KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kosmiczne eksperymenty malucha [gra]. - Gdańsk : Clementoni Polska, 2023. - 1 pudełko ; 28,5x38,5x8 cm
(Naukowa Zabawa)
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 rampa startowa, 5 modeli rakiet, 5 zatyczek z miękkiego tworzywa, sprężyna, kartonowy celwnik, 4 gumowe nóżki, 2 zatrzaski, kartownowy celownik, kartonowa makieta układu Słońce-Ziemia-Księżyc do złożenia, kartonik do wyświetlania gwiazdozbiorów, instrukcja.
Elementy rampy starowej: podstawa, dźwignia, przednia i tylna poprzeczka, wspornik przechyłkowy, naciąg, boczne poprzeczki, sworzeń, osłona.
Nie celować w oczy i twarz.
3, 2, 1 … gotowy do startu? Z tym zestawem będziesz mógł eksplorować kosmos z niesamowitą rakietą, którą spersonalizujesz naklejkami i wystrzelisz dzięki specjalnemu mechanizmowi - gwarancja niekończącej się zabawy. Zestaw został uzupełniony powiązanym ilustrowanym plakatem i plastikowymi częściami dla dzieci, aby stworzyć własne, świecące w ciemności gwiaździste niebo. [https://platon.com.pl/pl/kosmiczne-eksperymenty-malucha-50798/produkt-1026138376]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Brak informacji o dostępności: sygn. KM - 213/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zgadywanki [Gra edukacyjna] : Rodzina Treflików. - Gdynia : Trefl, 2022. - 1 pudełko ; 28 x 19 x 4 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 29 dwudzielnych układanek; 24 żetony ; instrukcja.
Ilość graczy: 1
Zgadywanki to edukacyjna gra przeznaczona dla dzieci od 4. roku życia, która wprowadzi maluchy w świat liter, słów oraz zagadek. Podczas gry najmłodsi rozwiązują ciekawe zagadki, łącząc kolorowe, puzzlowe układanki. W atmosferze zabawy poznają nowe słowa i uczą się dzielić wyrazy na sylaby. Układanka edukacyjna poszerza zasób słownictwa, rozwija myślenie dedukcyjne i ćwiczy umiejętność łączenia faktów. Opakowanie zawiera 29 dwudzielnych układanek z kolorowymi obrazkami i zagadkami, 24 żetony oraz instrukcję. Cechy gry: Gra edukacyjna Puzzlowe układanki Idealna dla dzieci od 4. roku życia Gra rozwija: znajomość liter, słów oraz zagadek kreatywność zdolność zdrowej rywalizacji Trefliki Zapraszają do wspólnej zabawy! Rodzina Treflików to animowany techniką poklatkową serial animowany dla dzieci. W każdym odcinku rozśpiewani i roztańczeni bohaterowie zapraszają dzieci do świata pełnego magii i niesamowitości. Nie brakuje tu też codziennych, bliskich każdemu dziecku spraw oraz ciepłych rodzinnych relacji. Poznaj rodzeństwo Treflików, ich rodzinę i przyjaciół! Poznaj Gry Trefl z Rodziną Treflików i podziel się radością z rozgrywki. Gry edukacyjne to doskonały prezent z okazji urodzin, Dnia Dziecka lub pod choinkę. Świetnie sprawdzą się podczas spotkania towarzyskiego oraz chwil spędzanych w gronie rodzinnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 158/GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pierwsze wydanie gry pod tytułem: Hodowla zwierzątek.
Zawartość pudełka: 4 plansze, 2 dwunastościenne kostki ; 120 kartoników z obrazkami zwierząt: 60 królików, 24 owce, 20 świń, 12 krów, 4 konie ; 4 plastikowe figurki małych psów ; 2 plastikowe figurki dużych psów ; instrukcja , 4 plastikowe małe psy, 2 plastikowe duże psy, instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3. roku życia.
Czas gry: 30 min
Superfarmer to wyjątkowa gra ekonomiczna znana już od kilkudziesięciu lat. Zostań najlepszym farmerem w okolicy i stwórz pokaźne stado zwierząt złożone z królików, owiec, świń, krów i koni. Ale uważaj! Na twoje zwierzęta czyhają wilki i lisy! Rozmnażaj i wymieniaj zwierzęta - trzeba wyczuć odpowiedni moment, aby wymienić zwierzęta po jak najbardziej korzystnym kursie. Jubileuszowe wydanie Superfarmera otrzymało nową oprawę graficzną z ilustracjami Piotra Sochy. Dodatkową atrakcją są plastikowe figurki psów i bardziej dynamiczna wersja gry. A wszystko w dużym kwadratowym pudełku! Gra uczy planowania, myślenia strategicznego i cierpliwości. Gracze rzucają kolejno, zawsze dwiema kostkami. Jeśli gracz rzuci kostkami tak, że na obu wypadnie takie samo zwierzę, to dostaje to zwierzę ze stada głównego. Gdy po kilku kolejkach gracz ma już jakieś zwierzęta, to po następnym rzucie otrzymuje ze stada tyle zwierząt wyrzuconego gatunku, ile ma pełnych par tego gatunku łącznie z wyrzuconymi na kostkach. Przed każdym rzutem kostkami gracz, jeśli zechce może dokonać jednej wymiany: z głównym stadem, o ile stado ma potrzebne mu zwierzęta, lub z innym graczem, oczywiście jeżeli ten się na to zgodzi. Wymiany odbywają się zgodnie z przelicznikami przedstawionymi w tabeli wymian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-108/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej