Zarządzanie strategiczne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(32)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(5)
Audiobooki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(9)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(3)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(1)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(18)
Autor
Gierszewska Grażyna
(4)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(3)
Dondziłło Grzegorz (muzyka)
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Becht Adam
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Cieśliński Wojciech (1960- )
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Daniluk Piotr (bezpieczeństwo)
(1)
Doroba Anita (tłumaczka)
(1)
Galata Stanisław (1945-2012)
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gordon Wiliam
(1)
Grajkowska Wanda (tłumaczka)
(1)
Grocholski Grzegorz
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Harris Vincent
(1)
Kall Jacek
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kim W. Chan (zarządzanie)
(1)
Kozień Ewa
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Kućma Tomasz (lektor)
(1)
Mauborgne Réene
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Murawska Monika (organizacja i zarządzanie)
(1)
Olszewska Barbara (1945- )
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Palikot Janusz (1964- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pringle Hamish
(1)
Skonieczny Jan
(1)
Strickland Alonzo J
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Thompson Arthur A. Jr
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Waters C. Donald J. (1949- )
(1)
Witczak Hubert
(1)
Wąsowska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Studenci
(2)
Menadżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3550)
Przyjaźń
(2398)
II wojna światowa (1939-1945)
(2115)
Rodzina
(2115)
Miłość
(1862)
Zarządzanie strategiczne
(-)
Tajemnica
(1722)
Zwierzęta
(1362)
Relacje międzyludzkie
(1322)
Śledztwo i dochodzenie
(1258)
Dzieci
(1051)
Zabójstwo
(1034)
Pisarze polscy
(1009)
Nastolatki
(925)
Rodzeństwo
(870)
Dziewczęta
(864)
Uczucia
(864)
Magia
(854)
Życie codzienne
(796)
Sekrety rodzinne
(731)
Psy
(723)
Uczniowie
(711)
Policjanci
(709)
Małżeństwo
(704)
Boże Narodzenie
(665)
Żydzi
(660)
Polacy za granicą
(650)
Ludzie a zwierzęta
(604)
Trudne sytuacje życiowe
(564)
Osoby zaginione
(563)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Wakacje
(504)
Relacja romantyczna
(496)
Wybory życiowe
(488)
Koty
(474)
Podróże
(473)
Uprowadzenie
(453)
Kultura
(449)
Chłopcy
(447)
Arystokracja
(438)
Matki i córki
(425)
Przestępczość zorganizowana
(420)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(392)
Dziadkowie i wnuki
(388)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(363)
Dziennikarze
(352)
Zakochanie
(347)
Ojcowie i córki
(344)
Zdrowe odżywianie
(344)
Pisarze
(343)
Katolicyzm
(339)
Wsie
(336)
Zemsta
(333)
Polityka
(330)
Seryjni zabójcy
(330)
Duchowieństwo katolickie
(327)
Polityka wewnętrzna
(327)
Regionalizm
(322)
Mężczyzna
(311)
Filozofia
(304)
Wojsko
(301)
Dojrzewanie
(297)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(291)
Lekarze
(289)
Szlachta
(282)
Szkoły
(276)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(269)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(267)
Zamki i pałace
(266)
Pomaganie
(264)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Walka dobra ze złem
(264)
Władza
(264)
Ludzie bogaci
(262)
PRL
(261)
Źródła historyczne
(257)
Spisek
(256)
Przyroda
(255)
Zabójstwo seryjne
(255)
Kradzież
(254)
Kościół katolicki
(252)
Las
(250)
Wojna
(247)
Śmierć
(247)
Nauka
(246)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(246)
Zarządzanie
(245)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Wychowanie
(236)
Czarownice i czarownicy
(234)
Ojcowie i synowie
(234)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik akademicki
(11)
Podręcznik
(5)
Audiobooki
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-127 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations. Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller. *** Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę. dr hab. Jacek Kall prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
(Audiobook)
Czas trwania: 10 godz. 24 min 56 s.
Muzyka: Grzegorz Dondziłło.
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. `Strategia błękitnego oceanu` przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia `błękitnego oceanu` - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka `Strategia błękitnego oceanu` przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna. [www.gandalf.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczne i sprawne funkcjonowanie współczesnej gospodarki wymaga współdziałania wielu elementarnych czynników, między innymi: zasobu majątkowego i finansowego, demograficznego, technologii i organizacji oraz dywersyfikacji i stałych dostaw energii. Ta harmonia w dużym stopniu wpływa na konkurencyjność przedsiębiorstw, zarządzanie wiedzą, tworzenie przedsięwzięć innowacyjnych i przyczynia się do wzrostu poziomu osiąganych wyników ekonomicznych i wartości firmy. Wiedzę, sprawne procesy innowacyjne i tzw. kulturę innowacyjną wnikliwie analizowali A. Toffler i P. Drucker. Ten pierwszy w procesie historycznym postrzegał istotne zmiany w gospodarce - wskazując na erę informacji i erę wiedzy obecną w procesach globalizacyjnych. Implikuje to, co zauważył Drucker, budowę społeczeństwa opartego na wiedzy, które buduje nowy paradygmat gospodarki rynkowej opartej na wiedzy. Niniejsze opracowanie zawiera szereg rozwiązań odnoszących się do procesów innowacyjnych obejmujących, między innymi: teoretyczne problemy zarządzania organizacjami; zasoby przedsiębiorstw - proces ich tworzenia i rozwoju; innowacyjne aspekty funkcjonowania sektorów gospodarczych, przedsiębiorstw, handlu internetowego, nowoczesnego marketingu, systemu IT, społecznej odpowiedzialności za rozwój. [www.azymut.pl, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-707, C-005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy / Adam Stabryła. - Wyd. 1, 5 dodr. - Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 377, [2] s. : il ; 25 cm.
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie. Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej. [www.ksiegarnia-europejska.pl, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MgC-5387, C-658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metawersum powinno znajdować się na mapie innowacji większości firm, ponieważ może wpływać na wiele linii biznesowych, sektorów przemysłu i regionów geograficznych. Technologia ta umożliwia nawiązanie bardziej emocjonalnych relacji z konsumentami, pobudza kreatywność, usprawnia współpracę oraz napędza wydajniejszy łańcuch dostaw, a także procesy produkcyjne i inżynieryjne.[www.platon.com.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-004 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Strategia biznesowa [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; przekład Konrad Pawłowski. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta CD (2 godziny 32 mininuty 22 sekundy) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe. Strategia biznesowa to pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy. Dowiesz się z niej, jak: Ľ Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego. Ľ Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi. Ľ Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych. Ľ Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji. Ľ Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii. Ľ Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. I wiele, wiele więcej. *** Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi. [www.azymut.pl, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treści prezentowanej książki, która powstawała przez kilka lat, ujmują wyniki badań zmierzających do ustalenia, czy są wspólne cechy przedsiębiorstw, które osiągały wyniki uznawane w rachunku komparatywnym za powodzenie. Treść książki z założenia jest wyrazem nieulegania arbitralnie wyrażanym w ostatnich latach przekonaniom dotyczącym znaczenia określonych orientacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz metod zachowania na rynku dla osiągania sukcesu. Treść monografii nawiązuje do badań zmierzających do poszukiwania fundamentów powodzenia przedsiębiorstw w perspektywie strategicznej. Praca nie uwzględnia powstałych w międzyczasie problemów związanych z pandemią.[www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W-657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie operacyjne : towary i usługi / Donald Waters ; przekł. Adam Becht. - Wyd. 1, 4 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, [2012]. - 618 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Rok wyd. wg: www.azymut.pl.
Na s. red.: Cop. 2001.
W ostatnich latach zarządzanie operacyjne nabiera coraz większego znaczenia. Dzieje się tak z kilku powodów: wzrasta konkurencja międzynarodowa, doskonali się procesy produkcyjne, zwiększa się nacisk na jakość oraz zmieniają się oczekiwania klientów. Wzrasta więc waga znajomości tej problematyki w wykształceniu przyszłych menedżerów. I właśnie w nim bowiem menedżerskie ujęcie problemu. Wywody, dyskusje, przykłady wzięte z życia pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika powodują, że może on być wykorzystywany nawet przez osoby, które nie miały dotąd styczności z tą problematyką. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej