Zarządzanie firmą
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(1)
Autor
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Kall Jacek
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pracownicy agencji reklamowych
(1)
Studenci
(1)
Szefowie marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(3530)
Przyjaźń
(2385)
II wojna światowa (1939-1945)
(2111)
Rodzina
(2102)
Miłość
(1857)
Zarządzanie firmą
(-)
Tajemnica
(1706)
Zwierzęta
(1360)
Relacje międzyludzkie
(1312)
Śledztwo i dochodzenie
(1246)
Dzieci
(1045)
Zabójstwo
(1021)
Pisarze polscy
(1008)
Nastolatki
(919)
Rodzeństwo
(864)
Dziewczęta
(858)
Uczucia
(858)
Magia
(846)
Życie codzienne
(793)
Psy
(721)
Sekrety rodzinne
(718)
Uczniowie
(709)
Małżeństwo
(700)
Policjanci
(699)
Boże Narodzenie
(661)
Żydzi
(660)
Polacy za granicą
(646)
Ludzie a zwierzęta
(602)
Język polski
(561)
Władcy
(561)
Trudne sytuacje życiowe
(557)
Osoby zaginione
(556)
Wakacje
(503)
Relacja romantyczna
(489)
Wybory życiowe
(483)
Koty
(471)
Podróże
(467)
Uprowadzenie
(453)
Kultura
(447)
Chłopcy
(446)
Arystokracja
(434)
Matki i córki
(423)
Przestępczość zorganizowana
(414)
Polityka międzynarodowa
(411)
Wychowanie w rodzinie
(397)
Poszukiwania zaginionych
(388)
Dziadkowie i wnuki
(384)
Aktorzy polscy
(370)
Prywatni detektywi
(359)
Zakochanie
(346)
Dziennikarze
(344)
Zdrowe odżywianie
(343)
Ojcowie i córki
(340)
Katolicyzm
(339)
Pisarze
(337)
Wsie
(336)
Zemsta
(332)
Polityka
(328)
Seryjni zabójcy
(328)
Polityka wewnętrzna
(327)
Duchowieństwo katolickie
(326)
Regionalizm
(320)
Mężczyzna
(310)
Filozofia
(303)
Wojsko
(300)
Dojrzewanie
(296)
Samorealizacja
(294)
Zabawa
(289)
Lekarze
(288)
Szlachta
(282)
Szkoły
(275)
Holokaust
(273)
Obyczaje i zwyczaje
(272)
Samotność
(272)
Historia
(268)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(266)
Zamki i pałace
(266)
Powstanie warszawskie (1944)
(264)
Pomaganie
(263)
Walka dobra ze złem
(263)
PRL
(261)
Władza
(261)
Ludzie bogaci
(258)
Źródła historyczne
(257)
Przyroda
(254)
Spisek
(254)
Kradzież
(253)
Zabójstwo seryjne
(253)
Kościół katolicki
(252)
Las
(247)
Wojna
(247)
Śmierć
(246)
Nauka
(245)
Zarządzanie
(245)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(244)
Poeci polscy
(241)
Psychologia
(241)
Tematy i motywy
(236)
Sieroty
(234)
Wychowanie
(234)
Czarownice i czarownicy
(233)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations. Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller. *** Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę. dr hab. Jacek Kall prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej