Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(372)
Forma i typ
Książki
(121417)
Proza
(32976)
Audiobooki
(8083)
E-booki
(6977)
Poezja
(6787)
Gry i zabawki
(372)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6382)
Publikacje popularnonaukowe
(3030)
Publikacje dydaktyczne
(3016)
Poradniki i przewodniki
(2817)
Publikacje naukowe
(2329)
Komiksy i książki obrazkowe
(2108)
Publikacje fachowe
(974)
Publikacje religijne
(622)
Albumy i książki artystyczne
(544)
Dramat (rodzaj)
(487)
Czasopisma
(477)
Muzyka
(283)
Druki ulotne
(274)
Publikacje informacyjne
(238)
Publikacje promocyjne
(50)
Publikacja dla niewidomych
(45)
Mapy
(43)
Nuty
(30)
Fotografie
(21)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(19)
Filmy i seriale
(13)
Programy komputerowe
(10)
Rysunki
(6)
Pliki i bazy danych
(5)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Artykuły
(2)
Gry komputerowe
(2)
Pendrive
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(306)
wypożyczone
(58)
nieokreślona
(40)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(45)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(243)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(14)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(49)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(21)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(31)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(17)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(8)
Astley Neville
(6)
Baker Mark (1959- )
(6)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Matz Agnieszka (ilustratorka)
(6)
Feliks Janusz
(5)
Florkiewicz Łukasz (ilustrator)
(5)
Ostojska-Badziak Agnieszka
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(4)
Nowicka Monika (tłumaczka)
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Barański Adam (ilustrator)
(3)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(3)
Korolkiewicz Elżbieta
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Marshall Natalie
(3)
Minor Marcin (ilustrator)
(3)
Młodnicka Magdalena (psycholog)
(3)
Nawrocka Ewa (1977- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Wasilewicz Grażyna (neurologopeda)
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Baruzzi Agnese (1980- )
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Berlik Natalia (ilustratorka)
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Czapczyk Paweł (1969- )
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Depa Filip (ilustrator)
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dąbrowska Monika (tłumaczka)
(2)
Filliozat Isabelle
(2)
Galińska Barbara (ilustratorka)
(2)
Gingell Dave
(2)
Gowin Sławomir (1965- )
(2)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(2)
Huang Yu-hsan
(2)
Joassin Vincent
(2)
Karlik Beata
(2)
Kiesling Michael (1957- )
(2)
Kleszcz Ewa (tłumaczka)
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Larek Tomek
(2)
Lee R. M. J
(2)
Lula Jarek
(2)
Madaj Karol
(2)
Majewska Monika (wychowanie przedszkolne)
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita (tłumaczka)
(2)
Michalec Bogusław (1972- )
(2)
Moga Katarzyna
(2)
Nawrocka Ewa (1977- ). Co kryją okienka?
(2)
Nigelli Benedetta
(2)
Nowak Jan (1963- )
(2)
Peeters Raf (1971- )
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Quilliams Chris (ilustrator)
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Roubira Jean-Louis (autor gier)
(2)
Stachyra Wojciech (ilustrator)
(2)
Stankiewicz Izabela (pedagog)
(2)
Strzeszewska Arleta (ilustratorka)
(2)
Szewczyk Michał (tłumacz)
(2)
Szoblik Dorota (ilustratorka)
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Tudruj-Wrożyna Karolina (tłumaczka)
(2)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(2)
Wilson Clarissa A
(2)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andre Marc
(1)
Andre Marc (1967- )
(1)
Barański Adam
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Basley Andrew
(1)
Batorska Beata (ilustratorka)
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Bienias vel Bieniek Agnieszka
(1)
Bieniek-Zaremba Gabriela (ilustratorka)
(1)
Blok Patryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(238)
2010 - 2019
(122)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(345)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(372)
Język
polski
(372)
Odbiorca
Dzieci
(288)
6-8 lat
(156)
9-13 lat
(151)
0-5 lat
(147)
Młodzież
(91)
Dorośli
(58)
14-17 lat
(50)
Rodzice
(5)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkolaki
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura angielska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(2)
Na okładce: filcowe klapki, lusterko
(1)
Temat
Trening umysłu
(20)
Psy
(19)
Zwierzęta
(11)
Boże Narodzenie
(10)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(10)
Pomaganie
(9)
Dzieci
(5)
Język polski
(5)
Podróże
(5)
Zabawa
(5)
Koty
(4)
Matematyka
(4)
Miasta
(4)
Pojazdy
(4)
Rycerze
(4)
Sen
(4)
Wsie
(4)
Antonimy
(3)
Język angielski
(3)
Labirynt
(3)
Las
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Myślenie
(3)
Nauka czytania
(3)
Obyczaje i zwyczaje
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Uwaga (psychologia)
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Zagadki
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Święty Mikołaj (postać fikcyjna)
(3)
Żółwie
(3)
Arytmetyka
(2)
Baby Shark (postać fikcyjna)
(2)
Barwy
(2)
Czarodzieje
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Ekologia
(2)
Eksperymenty
(2)
Grzybobranie
(2)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(2)
Kradzież
(2)
Kreatywność
(2)
Magia
(2)
Nauka liczenia
(2)
PRL
(2)
Parki i ogrody
(2)
Pociągi
(2)
Podejrzany
(2)
Policja
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Pory roku
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przedmioty użytku codziennego
(2)
Renesans
(2)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(2)
Strażacy
(2)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
Słowa
(2)
Słownictwo
(2)
Wagony
(2)
Wielkanoc
(2)
Wszechświat
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zawód
(2)
Ślimaki
(2)
Adwent
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Asteriks (postać fikcyjna)
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Avengers (postacie fikcyjne)
(1)
Badania naukowe
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Biedronkowate
(1)
Biznes
(1)
Budowa
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Chemia (przedmiot szkolny)
(1)
Choinka
(1)
Ciasta
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czas
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Czołgi
(1)
Czynności
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Diament
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Drukarstwo
(1)
Dzień
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Energooszczędność
(1)
Farma
(1)
Fauna
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(2)
44 Koty (serial filmowy)
(1)
Ballady i romanse
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Świat
(4)
Europa
(2)
Afryka
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Niemcy
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(134)
Gry planszowe
(121)
Broszura
(85)
Gry edukacyjne
(66)
Książka-zabawka
(59)
Gry w karty
(39)
Gry i zabawy dziecięce
(35)
Książka do wypełniania
(31)
Książki dla małych dzieci
(18)
Ćwiczenia i zadania
(18)
Gry strategiczne
(16)
Książka do kolorowania
(16)
Książka obrazkowa
(14)
Opowiadania i nowele
(12)
Gry i zabawy
(11)
Układanki
(7)
Gry karciane
(6)
Gry logiczne
(6)
Publikacje dla dzieci
(5)
Książka do wypełnienia
(4)
Gry dziecięce
(3)
Książka dla małych dzieci
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Wiersze
(3)
Bajki i baśnie
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Krzyżówki (gry)
(2)
Książka z naklejkami
(2)
Literatura dla dzieci
(2)
Poezja dziecięca
(2)
Poradnik
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Quizy
(2)
Zagadki
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audiobooki
(1)
Biblia dla dzieci
(1)
Broszua
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Gra w karty
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Katalog wystawy
(1)
Klocki
(1)
Książka artystyczna
(1)
Książki kartonowa
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rymowanki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wyliczanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(197)
Edukacja i pedagogika
(93)
Językoznawstwo
(4)
Matematyka
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Religia i duchowość
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
372 wyniki Filtruj
Książka
Gra planszowa
W koszyku
World of Christmans / [written by Gillian Chapman ; illustrated by Peter Stevenson]. - St Helens : Fernleigh Books, copyright 2002. - 1 teczka zawiera 24 miniksiążeczki : ilustracje ; 25x34 cm (4x4 cm).
Zawiera małe elementy.
Na okładce: 24 Books for Advent.
From Finland to America and China to Russia, mice are busy preparing for Christmas. There are so many special celebrations to take part in! There are 24 delightful books, one for each day of Advent, for you to read and enjoy, or hang on your Christmas tree. Look out for the special surprise revealed on Christmas morning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-lit w oryg. (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zmysły / [zilustrowała Nathalie Choux ; tłumaczenie: Katarzyna Grzyb]. - Warszawa : Harperkids, copyright 2022. - [12] stron : ilustracje ; 17x17 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Pierwsze Słowa)
Zmysły to kartonowa książeczka z której maluch, dowiaduje się, jakie są zmysły i do czego służą. Na przykład przy słuchu mówimy o różnych dźwiękach typu śpiew ptaka czy kapanie wody. Przy dotyku pokazujemy kłującą brodę taty i odczuciu jakie wywołuje po jej dotknięciu. Dzięki kolorowym obrazkom, dziecko uczy się nazywać przedmioty z którymi ma styczność na co dzień. Kartonowe książeczki wykonane są z największą starannością, zaokrąglone strony sprawiają, że książeczka jest bezpieczna dla malucha, a ruchome elementy pozwalają ćwiczyć małą motorykę. [/www.taniaksiazka.pl/zmysly-akademia-madrego-dziecka-pierwsze-slowa-nathalie-choux-p-1636064.html].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-O/KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 16 kart agentów w 2 kolorach ; 7 kart niewinnych obserwatorów ; 40 kart kluczy ; 200 kart z 400 kryptonimami ; 1 klepsydra ; instrukcja
Czas gry: poniżej 30 minut.
Ilość graczy: 2-8.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-90/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy : [gra obrazkowa] obrazki : ściśle tajna gra obrazkowa / Vlaada Chvátil ; [ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (14 kart agentów w dwóch kolorach, karta podwójnego agenta, 4 karty niewinnych obserwatorów, karta zabójcy, 60 kart kluczy, podstawka, 140 kart z 280 obrazkami) : karton, plastik, tektura, kolor ; 24x16x6 cm + 1 instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
(Wiek: 10+)
Gra przeznaczona dla 2-8+ graczy, wiek 10+. Czas gry 15 min.
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-36/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W pudełku: plansza główna, 4 plansze drukarni, 4 plansze inicjatywy, 4 zasłonki, 140 kart, 32 zębatki, 48 żetonów farb, 10 kafelków postaci, 57 guldenów, 87 drewnianych znaczników, 40 drewnianych czcionek 3 D, 10 dodatkowych żetonów, znacznik pierwszego gracza, woreczek, 2 instrukcje (wersja polska i angielska) : 24 strony.
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 60-120 min
Czy XV wieczne drukarstwo mogło być dochodowym biznesem? Technologia druku miała istotny wpływ na szerzenie wiedzy, a pionierom kierunku pozwalała zarobić krocie. Czy i Ty wykorzystasz swoją okazję w grze "Gutenberg" i zawładniesz lokalnym rynkiem papieru? Ten, kto dostrzeże szansę i uniknie pomyłek, zyska zwycięskie uznanie. Do druku, gotowi, start! Gra planszowa "Gutenberg" od wydawnictwa Granna utrzymana jest w klimacie XV wieku. Głównym motywem gry jest drukarstwo i jego rozwój oraz wpływ na otoczenie. Sprawni rzemieślnicy i sprytni biznesmeni już zacierają ręce, widzą kolejną złotą kurę. W grze wcielimy się w pionierów drukarstwa, odpowiedzialnych za rozwój swojego zakładu i realizacje zamówień. Ze wsparciem mecenasów uda się rozwinąć zdolności produkcyjne, tak niezbędne w czasie rozgrywki. Za wszystkie nasze działania czeka nas ogromne uznanie, będąca kluczem do zwycięstwa. Tytuł dostępny jest dla dzieci od 12 roku życia, a w jednej zabawie może brać udział od 1 do 4 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 166/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ilość graczy: 7-22.
Zawartość pudełka: 21 żetonów postaci (1 agent, 15 policjantów, 5 mafiosów) ; 30 kart gry ; instrukcja.
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców. Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka. Mafia to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 186/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry 20 minut.
Liczba graczy 2-6.
Zawartość pudełka: plansza, 6 drewnianych figurkek ślimaków, 46 żetonów, 4 kostki, instrukcja.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak. Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Ślimaki to mięczaki to rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-81/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 7+)
Na pudełku: Najczęściej nagradzana gra imprezowa!
Zawartość pudełka: 125 kart (250 pytań), podajnik na pytania, 5 markerów, 5 suchościeralnych tabliczek, 1 tabliczka z cyfrą "1", 5 dużych pionków, 5 małych pionków, 1 plansza punktacji) : drewno, karton, plastik, tektura, kolor,
Czas gy: 25 min
Liczba graczy: 3-10
Aby wygrać, nie musisz znać odpowiedzi, wystarczy, że dobrze obstawisz i zaryzykujesz w odpowiednim momencie! W edycji familijnej zebrano pytania dostosowane do gry w rodzinnym gronie. Uproszczone zasady pozwolą bawić się nawet młodszym dzieciom. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-68/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
Opis według pudełka i instrukcji.
Na stronie pudełka: Edycja specjalna
Zawartość pudełka: plansza, plakat, 5 pionków, kostka do gry, 110 kart, instrukcja.
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 20-40 min
Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Gra Polska. Edycja specjalna to wciąż emocjonujący wyścig po różnych zakątkach Polski, w której znajdą się odpowiedzi na te pytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 165/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 6+)
Zawartość pudełka: 1 planszę, 55 kart (45 z pytaniami, 10 do gry obserwacyjnej), 5 pionków, 1 kostkę, 1 instrukcję.
Liczba graczy: 2-5 osób
Czas rozgrywki: 20-40 minut
Poczuj zew natury, poznawaj zwierzęta, wytężaj wzrok i nie daj się zwieść mistrzom kamuflażu! Zwierzaki świata to edukacyjna gra planszowa, która zapewni szalony wyścig w świecie zwierząt. Sprawdźcie, co wiecie o różnych gatunkach, poznajcie zwierzęcych rekordzistów oraz ciekawostki dotyczące ich życia. Typujcie poprawne odpowiedzi na pytania quizowe i szukajcie na planszy ukrytych zwierzaków. Co robi modliszka? Ile litrów wody może wypić jednorazowo wielbłąd dwugarbny? Czy miś koala spokrewniony jest z niedźwiedziem? Duzi i mali tropiciele tajemnic przyrody odkryją gatunki owadów, ssaków, płazów, gadów, ptaków oraz ryb. Dowiedzą się więcej o ich niezwykłych umiejętnościach, budowie i wyglądzie. W drodze po zwycięstwo przydadzą się spryt, refleks i spostrzegawczość. O barwne ilustracje świata zwierząt zadbała Anna Truszkowska. Szczegółowe grafiki zachęcają do poznawania fauny. [https://platon.com.pl/pl/gra-zwierzaki-swiata/produkt-1099222093]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 249/GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
200 zagadek / [opracowanie graficzne: Jolanta Czarnecka]. - Janki k. Warszawy : MOREX GM, copyright 2022. - [80] stron : ilustracje ; 25 cm.
(Dla Bystrzaków)
Opis wg okładki.
Okładka ze skrzydełkiem.
Na okładce: liczenie, labirynty, kolorowanie.
Dzięki odpowiednio dobranym i zróżnicowanym ZADANIOM dzieci mogą ćwiczyć wiele KOMPETENCJI, świetnie się przy tym bawiąc. Książka w przyjaznej dla dzieci formie proponuje trening takich AKTYWNOŚCI, jak: liczenie, wypełnianie krzyżówek, przechodzenie labiryntów, rysowanie po śladzie, łączenie kropek, kolorowanie. Barwna, sympatyczna szata graficzna zachęca do ćwiczeń. Dodatkowo na skrzydełku okładki zamieszczono materiały pomagające w nauce liczb rzymskich, które można wyciąć i korzystać z nich w dowolnym miejscu i czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Basia w zoo [Gra] / autor gry Tom Delmé ; opowiadanie Zofia Stanecka ; ilustracje Marianna Oklejak. - Warszawa : Egmont Polska, copyright 2021. - 1 pudełko ; 3x13x4 cm + instrukcja ([8] stron : ilustracje ; 12 cm
Zawartość pudełka: 36 kafelków w 4 kolorach z 12 różnymi zwierzakami, 8 żetonów postaci.
Na podstawie książek Zofii Staneckiej i Marianny Oklejak.
Czas gry: 15 min
Ilośc graczy: 2-4
Gracze po kolei odkrywają zakryte kafelki ze zwierzętami. Należy tylko uważać, aby nie zebrać pary tych samych zwierząt albo zbyt wielu kafelków w tym samym kolorze tła. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania kafelków, gracze liczą punkty z zebranych zwierzaków. Kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. [https://www.rebel.pl/gry-planszowe/basia-w-zoo]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 143/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczmania z profesorkiem [Gra planszowa] : matematyka bez problemów / [projekt graficzny Zbyszek Derkacz]. - Nowa Iwiczna : Jawa, [2017]. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 26 x 25 x 6 cm.
(Wiek: 6+)
Na pudełku: Edufan - nauka i zabawa. Dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie.
Zawartość pudełka: 6 wyprasek (54 elementy), 55 kart, karta złożona"Ściąga", 4 pionki, kostka, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4 osoby
Czas gry: 30 min.
LICZMANIA z Profesorkiem to edukacyjna gra z dwustronną planszą dla dzieci w wieku 6-10 lat. To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Gry wymagają używania terminologii związanej z matematyką. Mają na celu kształtowanie pojęcia liczby, odróżnianie znaków matematycznych oraz doskonalenie techniki rachunkowej. Podczas zabawy dzieci rozwiązują na planszy działania matematyczne. Każdy prawidłowy wynik to przesunięcie pionka na planszy bliżej Mety. Do gry dołączone są liczmany, które mogą posłużyć do poznawania liczb oraz znaków matematycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Brak informacji o dostępności: sygn. KM - 238/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Edu Fan - Nauka i Zabawa)
(Wiek: 6+)
Gra pamięciowa pomagająca dzieciom kształtować pamięć i koncentrację uwagi.
Gra wyróżniona w 15 edycji konkursu "Świat przyjazny dziecku".
Zawartość pudełka:plansza duża, plansza mała-ramka, 81 kamieni, 4 pionki, kostka do gry, instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Tabliczka mnożenia z Profesorkiem to świetna pomoc dydaktyczna. Propozycja gry, podczas której dzieci w mig nauczą się na pamięć tabliczki mnożenia. Rzucamy kostką-uzyskana ilość punktów wskaże, które zadanie mamy rozwiązać. Podajemy wynik działania, wybieramy z ramki kamień z zadaniem wylosowanym na dużej planszy i sprawdzamy na rewersie kamienia prawidłowość udzielonej odpowiedzi. Jeżeli jest prawidłowa kładziemy kamień na planszy zadaniem do góry i ustawiamy obok pionek. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do Mety. [https://platon.com.pl/pl/gra-tabliczka-mnozenia-z-profesorkiem/produkt-1033269697]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 246/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 6+)
Zawartość pudełka: 1 plansza ; 30 kart archeologów ; 48 żetonów znalezisk (12 wariów próżności, 12 malowideł, 12 kości, 12 naczyń} ; 8 skorpionów ; 8 żetonów piasku ; znacznik gracza rozpoczynającego rozgrywke ; instrukcja.
Czas gry: 30 min
Ilość graczy: 2-5 osób.
W grze Faras wyruszysz w niezwykłą podróż do serca Afryki! Wcielcie się w rolę polskich archeologów którzy - pod czujnym okiem profesora Kazimierza Michałowskiego - prowadzą wykopaliska. Walcz z upływającym czasem! Skończ wykopaliska zanim świątynię zaleją wody sztucznego Jeziora Nasera! Uważaj na niebezpieczeństwa - strzeż się skorpionów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 228/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 5 kart początkowych (o wartości 0) ; 24 żetony kół ratunkowych ; 24 karty przypływu (po 2 karty o wartościach 1-12) ; 60 kart pogody (0 wartosciach 1-60) ; ołówek, notes.
Ilość graczy: 3-5 ; czas gry: 25 min
Nadchodzi burza, zadbaj o swoją wyspę! Zagrywając odpowiednie karty, gracze starają się, aby fale nie zalały ich wysp. Im gorsza pogoda panuje na wyspie, tym większa fala do niej dotrze. Gracz, do którego doszła największa fala, traci koło ratunkowe. Należy pilnować swoich kół - na koniec rozgrywki zdobywa się za nie punkty! Gra pełna taktyki i emocji wielkich jak fale podczas sztormu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 183/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Śpiące królewny [gra planszowa] / Miranda, Madeleine, Denise i Max Evartsowie ; ilustracje Jimmy Pickering. - Gdańsk : Rebel, [2015]. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x14x4 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 20 cm).
(Wiek: 8+)
Czas gry: 20 min.
Na opakowaniu: Ekscytująca gra dosłownie jak z bajki!
Gra o opiekuńczych smokach, dzielnych rycerzach i śpiących królewnach Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest! „Śpiące Królewny” zostały wymyślone przez 6-letnią Mirandę Evarts pewnej nocy, gdy dziewczynka długo nie mogła zasnąć. Obudziwszy się następnego ranka, wraz ze swoją starszą siostrą Madeleine oraz rodzicami stworzyła ten dziwaczny acz cudowny świat śpiących możnowładców. Gdy zanurzysz się w fantastyczną krainę rodziny Evartsów, odnajdziesz grę, która pomoże ci rozwijać pamięć, budować strategię i poznawać podstawową arytmetykę. Uważaj jednak na działanie Mikstur usypiających, aby przypadkiem nie uśpić wszystkich graczy! [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-59/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Liczba graczy: 2-4.
W pudełku: duża plansza,4 pionki do wyboru, 4 karty postaci, 55 kart pytania tekstowe, 35 kart ryzyko/pojedynek,16 kartmecenas kultury, dukaty-120 banknotów do gry, 4 detektory odpowiedzi, 16 żetonów zbój, 2 kostki do gry, instrukcja
Czas gry: 10-15 min.
Gra edukacyjna na podstawie kultowego filmu!Gra Był Sobie Człowiek polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka.By wystartować, przenosimy się do epoki kamienia łupanego. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne.Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach.Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od innych. W najcięższych chwilach możemy liczyć na pomoc Mistrza!Wydanie polskie.Zawartość pudełka:planszakostkakarty postacipytania tekstowemagiczny detektor odpowiedzikarty mecenasakarty ryzyko/pojedynekpionkibanknotyżetonyLiczba graczy: 2 - 4 osobyWiek:od 8 lat. [www.merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 9/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Był sobie kosmos [gra planszowa] : niezwykła podróż aż po końce układu słonecznego : edukacyjna gra planszowa zainspirowana kultowym filmem Alberta Barillé/ koncepcja gry Janusz Feliks; projekt postaci Jean Barbaud; projekt graficzny Piotr Żyłko, Tomasz Żyłko. - [Warszawa] : Hipokampus, cop. 2019. - 1 pudełko (plansza, 110 kart, 85 żetonów, 30 kolorowych kryształków, 6 pionków, 2 kostki) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 8x28x28 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
w pudełku: plansza, 55 kart z pytaniami, 50 kart Szansa/Pech, 1 karta Warianty gry, 4 karty Warunki lądowania na planecie, 4 żetony planeta, 71 żetonów Paliwo, 10 żetonów Osłona, 30 kolorowych kryształków, 4 pionki Kapitan Statku Kosmicznego, 2 pionki Kosmiczny Rabuś, 1 kostka cyfrowa, 1 kostka funkcyjna, tabliczka Pojemnik na próbki do badań naukowych, instrukcja
Czas gry: 10-15 min.
W trakcie rozgrywki, polegającej na podróży po dynamicznie przedstawionym Układzie Słonecznym dowiesz się wielu ciekawych rzeczy. Poznasz osiem planet głównych oraz warunki w jakich odbywają się loty kosmiczne. Dowiesz się również wielu ciekawych rzeczy o miejscach, które odwiedzisz w Kosmosie. Jeżeli będziesz tym, kto jako pierwszy wróci na Ziemię z ładownią pełną próbek badawczych z 4 planet Układu Słonecznego, odniesiesz wielkie zwycięstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 8/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Było sobie życie [gra planszowa] : edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barillé / koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci Jean Barbaud. - Warszawa : Hippocampus, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja) ; 26x26x8 cm.
(Hello Maestro!)
(Wiek: 7+)
Liczba graczy: 2-4.
W grze wykorzystano postaci oraz grafiki z filmu Alberta Barille "Było sobie życie".
Informacje o autorze gry znajdują się na stronie Wydawnictwa Hippocampus.
W pudełku: plansza, 8 pionków, kostka do gry, 53 karty Pytania łatwe, 53 karty Pytania trudne, 45 kart Szansa, 45 kart Pech, 35 żetonów Leukocyt, 35 żetonów Lekarstwa, 84 żetony Globinka, 30 żetonów Hemo, 4 detektory odpowiedzi, 4 karty przelicznik, instrukcja
Twoim celem jest jak najszybsze zdobycie 7 żetonów Hemo – w tym celu poruszasz się po planszy i wykonujesz zadania, na jakie natrafiłeś po drodze. Będą przeszkadzać ci w tym wirusy i bakterie bądź będziesz musiał wykazać się wiedzą na temat funkcjonowania ludzkiego organizmu. Przed rozpoczęciem gry każdy z graczy otrzymuje 3 żetony globinka, 2 żetony leukocyt i 2 żetony lekarstwo, kartę z przelicznikiem wymiany i detektor poprawnych odpowiedzi. Wszystkie pozostałe żetony należy pozostawić obok planszy, w banku, tak aby każdy gracz miał do nich wygodny dostęp. Karty należy porozkładać w odpowiednich miejscach na planszy. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz – wybiera swój pionek, którego kolor przydzielony jest do konkretnego układu na planszy. Rzuca kostką i przesuwa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o tyle pół, ile pokazuje liczba wyrzuconych oczek. Jeśli natrafi na pole z zadaniem – musi je wykonać. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 5/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej