Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(370)
Forma i typ
Książki
(121350)
Proza
(32757)
Audiobooki
(8074)
E-booki
(6976)
Poezja
(6773)
Gry i zabawki
(370)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6346)
Publikacje popularnonaukowe
(3016)
Publikacje dydaktyczne
(3010)
Poradniki i przewodniki
(2795)
Publikacje naukowe
(2322)
Komiksy i książki obrazkowe
(2087)
Publikacje fachowe
(973)
Publikacje religijne
(616)
Albumy i książki artystyczne
(540)
Czasopisma
(479)
Dramat (rodzaj)
(479)
Muzyka
(283)
Druki ulotne
(272)
Publikacje informacyjne
(236)
Publikacje promocyjne
(48)
Publikacja dla niewidomych
(45)
Mapy
(43)
Nuty
(30)
Fotografie
(21)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(19)
Filmy i seriale
(13)
Programy komputerowe
(10)
Rysunki
(6)
Pliki i bazy danych
(5)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Artykuły
(2)
Gry komputerowe
(2)
Pendrive
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(297)
wypożyczone
(66)
nieokreślona
(39)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(44)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(243)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(14)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(49)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(21)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(31)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(17)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(8)
Astley Neville
(6)
Baker Mark (1959- )
(6)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Matz Agnieszka (ilustratorka)
(6)
Feliks Janusz
(5)
Florkiewicz Łukasz (ilustrator)
(5)
Ostojska-Badziak Agnieszka
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(4)
Nowicka Monika (tłumaczka)
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Barański Adam (ilustrator)
(3)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(3)
Korolkiewicz Elżbieta
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Marshall Natalie
(3)
Minor Marcin (ilustrator)
(3)
Młodnicka Magdalena (psycholog)
(3)
Nawrocka Ewa (1977- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Wasilewicz Grażyna (neurologopeda)
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Baruzzi Agnese (1980- )
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Berlik Natalia (ilustratorka)
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Czapczyk Paweł (1969- )
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Depa Filip (ilustrator)
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dąbrowska Monika (tłumaczka)
(2)
Filliozat Isabelle
(2)
Galińska Barbara (ilustratorka)
(2)
Gingell Dave
(2)
Gowin Sławomir (1965- )
(2)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(2)
Huang Yu-hsan
(2)
Joassin Vincent
(2)
Karlik Beata
(2)
Kiesling Michael (1957- )
(2)
Kleszcz Ewa (tłumaczka)
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Larek Tomek
(2)
Lee R. M. J
(2)
Lula Jarek
(2)
Madaj Karol
(2)
Majewska Monika (wychowanie przedszkolne)
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita (tłumaczka)
(2)
Michalec Bogusław (1972- )
(2)
Moga Katarzyna
(2)
Nawrocka Ewa (1977- ). Co kryją okienka?
(2)
Nigelli Benedetta
(2)
Nowak Jan (1963- )
(2)
Peeters Raf (1971- )
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Quilliams Chris (ilustrator)
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Roubira Jean-Louis (autor gier)
(2)
Stachyra Wojciech (ilustrator)
(2)
Stankiewicz Izabela (pedagog)
(2)
Strzeszewska Arleta (ilustratorka)
(2)
Szewczyk Michał (tłumacz)
(2)
Szoblik Dorota (ilustratorka)
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Tudruj-Wrożyna Karolina (tłumaczka)
(2)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(2)
Wilson Clarissa A
(2)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andre Marc
(1)
Andre Marc (1967- )
(1)
Barański Adam
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Basley Andrew
(1)
Batorska Beata (ilustratorka)
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Bienias vel Bieniek Agnieszka
(1)
Bieniek-Zaremba Gabriela (ilustratorka)
(1)
Blok Patryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(238)
2010 - 2019
(120)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(343)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(370)
Język
polski
(369)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(286)
6-8 lat
(155)
9-13 lat
(150)
0-5 lat
(146)
Młodzież
(91)
Dorośli
(58)
14-17 lat
(50)
Rodzice
(5)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkolaki
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura angielska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(2)
Na okładce: filcowe klapki, lusterko
(1)
Temat
Psy
(19)
Trening umysłu
(19)
Zwierzęta
(11)
Boże Narodzenie
(10)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(10)
Pomaganie
(9)
Dzieci
(5)
Język polski
(5)
Podróże
(5)
Zabawa
(5)
Koty
(4)
Matematyka
(4)
Miasta
(4)
Pojazdy
(4)
Rycerze
(4)
Sen
(4)
Wsie
(4)
Antonimy
(3)
Język angielski
(3)
Labirynt
(3)
Las
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Myślenie
(3)
Nauka czytania
(3)
Obyczaje i zwyczaje
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Uwaga (psychologia)
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Zagadki
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Święty Mikołaj (postać fikcyjna)
(3)
Żółwie
(3)
Arytmetyka
(2)
Baby Shark (postać fikcyjna)
(2)
Barwy
(2)
Czarodzieje
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Ekologia
(2)
Eksperymenty
(2)
Grzybobranie
(2)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(2)
Kradzież
(2)
Kreatywność
(2)
Magia
(2)
Nauka liczenia
(2)
PRL
(2)
Parki i ogrody
(2)
Pociągi
(2)
Podejrzany
(2)
Policja
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Pory roku
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przedmioty użytku codziennego
(2)
Renesans
(2)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(2)
Strażacy
(2)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
Słowa
(2)
Słownictwo
(2)
Wagony
(2)
Wielkanoc
(2)
Wszechświat
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zawód
(2)
Ślimaki
(2)
Adwent
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Asteriks (postać fikcyjna)
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Avengers (postacie fikcyjne)
(1)
Badania naukowe
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Biedronkowate
(1)
Biznes
(1)
Budowa
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Chemia (przedmiot szkolny)
(1)
Choinka
(1)
Ciasta
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czas
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Czołgi
(1)
Czynności
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Diament
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Drukarstwo
(1)
Dzień
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Energooszczędność
(1)
Farma
(1)
Fauna
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(2)
44 Koty (serial filmowy)
(1)
Ballady i romanse
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Świat
(4)
Europa
(2)
Afryka
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Niemcy
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(133)
Gry planszowe
(121)
Broszura
(84)
Gry edukacyjne
(66)
Książka-zabawka
(58)
Gry w karty
(39)
Gry i zabawy dziecięce
(35)
Książka do wypełniania
(30)
Książki dla małych dzieci
(17)
Ćwiczenia i zadania
(17)
Gry strategiczne
(16)
Książka do kolorowania
(15)
Książka obrazkowa
(14)
Opowiadania i nowele
(12)
Gry i zabawy
(11)
Układanki
(7)
Gry karciane
(6)
Gry logiczne
(6)
Publikacje dla dzieci
(5)
Książka do wypełnienia
(4)
Gry dziecięce
(3)
Książka dla małych dzieci
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Wiersze
(3)
Bajki i baśnie
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Krzyżówki (gry)
(2)
Książka z naklejkami
(2)
Literatura dla dzieci
(2)
Poezja dziecięca
(2)
Poradnik
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Quizy
(2)
Zagadki
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audiobooki
(1)
Biblia dla dzieci
(1)
Broszua
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Gra w karty
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Katalog wystawy
(1)
Klocki
(1)
Książka artystyczna
(1)
Książki kartonowa
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rymowanki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wyliczanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(197)
Edukacja i pedagogika
(92)
Językoznawstwo
(4)
Matematyka
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Religia i duchowość
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
370 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Smoczy ogień [gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 pudełko ;
(Smart Games)
(Wiek: 7+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza do gry ; 2 zestawy królestw po 7 elementów ; 5 smoczych kafli ; 8 smoczych jaj ; książeczka z zasadami.
Gra dla 2 graczy.
Rządź królestwem i kontroluj smoki... lub spłoń w ich ogniu! ,,Smoczy Ogień to wyzwanie dla prawdziwych strategów! Twoim zadaniem jest zbudować największe królestwo w Dolinie Smoka. Bądź jednak ostrożny! Ziejące ogniem smoki mogą obrócić każde królestwo w popiół... ale jeśli będziesz sprytny, możesz wykorzystać podmuch smoczego ognia przeciwko swojemu przeciwnikowi. Rozwijaj swoje królestwo, przywołuj smoki, a jeśli trzeba spal królestwo przeciwnika i wygrywaj! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? o Atrakcyjne wykonanie o Trening planowania oraz elastycznego myślenia o Ciekawa tematyka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-117/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spadający astronauta [gra planszowa] : Happy! Astronauts. - London : Mega Creative, 2022. - 1 pudełko ; 26 x 21 x6 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: rakieta, 30 x figurka Astronauta, 30 x kijek w trzech kolorach: żółty, niebieski, zielony, 1x tarcza-wskaźnik.
Liczba graczy: 2-4
Gra Spadający Astronauta MEGA CREATIVE to świetny trening dla Twojej inteligencji. Zasady gry gracz obraca wskaźnik koła, a następnie losowo wyciąg kij o tym samym kolorze co obszar, na którym ląduje pionier gdy przestaje się obracać od szczytu rakiety, będziesz mieć wszystkich Astronautów a jeśli spadną kolej na następnego gracza. W tej grze musisz wyciągnąć wszystkie kije w rakiecie i zrobić wszystko aby uniknąć upadku astronautów. Wygrywa ten kto ma najmniejszą ilość poległych Astronautów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-107/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ślimak [gra planszowa] ; Rajd samochodowy [gra planszowa]. - Chwaszczowo : Alexander, [2010]. - 1 pudełko ; 29x19 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Gra zawiera: planszę dwustronną, 4 pionki, kostkę do gry, instrukcję.
W opakowaniu dwie gry planszowe.
Rajd samochodowy" i "Ślimak" - to dwie gry planszowe, w których wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na ostatnim polu toru gry. Gracze starając się wyrzucić jak największą liczbę oczek kostką, przesuwają swe pionki po torze, na którym czyhają na nich przykre lub miłe niespodzianki. W "Rajdzie samochodowym" może zdarzyć się nieszczęśliwy wypadek, awaria silnika lub przyspieszenie na prostej drodze. Wszystko to zapewnia wysoki poziom emocji i atrakcyjność gry. Kolorowe plansze i proste reguły obu gier sprawią dużo radości, zwłaszcza najmłodszym graczom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-38/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Planszówki dla Mądrej Główki)
Zawiera: 1 plansza, 6 pionków do gry, kostka, karty z pytaniami i poleceniami do ponumerowanych pól na planszy, instrukcja.
Ilość graczy: 2-6
Gry przyrodnicze służą do utrwalania zdobytej wiedzy i umiejętności z edukacji przyrodniczej. Nauczyciel może korzystać z gier w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Gra posiada dwustronną planszę (jedna gra dla kl. 1 i 2, druga – dla kl. 3), dodatkowe karty potrzebne do gier oraz pionki, kostkę i instrukcję z zasadami gier. Plansza do gry dla klas 1-2 jest poglądowym rysunkiem przedstawiającym bór sosnowy w okresie późnego lata, a plansza do klasy 3 przedstawia naturalny las liściasty wczesną wiosną. Na planszach wyodrębniono 3 warstwy lasu: korony drzew, podszyt i runo, a także pokazano zwierzęta. Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty z roślinami, zwierzętami, informacjami i pytaniami. [https://platon.com.pl/pl/gry-planszowki-dla-madrej-glowki-dla-szkoly-podstawowej-1-3/produkt-1055153272]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 211/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The original Rummikub [gra] : standard : brings people together = Oryginalny Rummikub. - Szczecin : TM Toys, copyright 2014. - 1 pudełko : ilustracje kolorowe ; 35 x 27 x 5 cm.
(Wiek: 7+)
Zawartość pudełka: 104 kostki ponumerowane od 1-13, w czterech kolorach(czarny, czerwony, niebieski, pomarańczowy), 2 jokery, 4 tabliczki (stojaki na kostki)
Ilosć graczy: 2-4
Rummikub Standard jest jedną z najbardziej znanych gier towarzyskich na świecie. Od początku istnienia nieprzerwanie cieszy się olbrzymią popularnością i zdobywa rzesze fanów. Do dnia dzisiejszego sprzedano kilkadziesiąt milionów egzemplarzy gry, a zainteresowanie tytułem wcale nie maleje. Na świecie produkuje się dziś 26 wersji językowych gry. Oprócz klasycznej odsłony producenci co jakiś czas proponują odbiorcom edycje specjalne i ciekawe dodatki. Miłośnicy łamigłówki tworzą swoje kluby, organizują krajowe turnieje, a nawet międzynarodowe mistrzostwa. Zabawa z Rummikub nie ma końca! Gra planszowa Classic- na czym to polega? Do światowego sukcesu gry Rummikub Standard przyczyniły się jej uniwersalność i proste zasady rozgrywki. Każdy gracz kolejno losuje siedem płytek z zakrytej puli i układa je na swojej podstawce w sposób niewidoczny dla innych graczy. Rozgrywkę rozpoczyna osoba, która w szybkim losowaniu wyciągnie z ogólnego stosu najwyższą liczbę. Gracze układają na swoich podstawkach ciągi liczbowe: serię kolejno następujących po sobie numerów albo grupę kostek o tej samej wartości liczbowej, ale w różnych kolorach. Układ musi składać się co najmniej z 3 płytek. Gdy któryś z graczy zgromadzi u siebie układ (lub kilka układów) o łącznej wartości 30 punktów, w czasie swojej kolejki wykłada je odkryte na stół. Gracz, który w danej turze nie ma możliwości zagrania swoich płytek, dobiera jedną kostkę z puli ogólnej. Z chwilą, gdy na stole pojawi się pierwszy układ rozpoczyna się drugi etap gry czyli manipulacje odkrytymi sekwencjami. Wszystkie układy leżące na stole można dowolnie rozbudowywać, uzupełniać i łączyć ze sobą, zachowując ich ogólną logikę. Dynamiki grze dodają płytki specjalne-jokery, które zastępują jakąkolwiek inną kostkę. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się wszystkich płytek. Okrzyk “Rummikub!” zapewnia zwycięstwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 220/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Traki [Gra logiczna]. - Kraków : IUVI Games, 2019. - 1 pudełko ; 29.2 x 24,5 x 6,2 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 3+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 3 drewniane ciężarówki z transparentnymi kontenerami ; 10 klocków ; książeczka z zadaniami i ich rozwiązaniami, instrukcja.
Gra dla jednej osoby
Zestaw 3 Traki Smart Games przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3 lat i starszych. Dzięki szerokim możliwościom zastosowania produkt "dorasta" razem z małym właścicielem, pełniąc różne funkcje w zależności od aktualnego etapu rozwoju dziecka. Trzylatki skorzystają z niego podczas rekreacji: ciężarówki świetnie sprawdzą się do powiększenia zbioru zabawkowych pojazdów. Starsze dzieci chętnie zmierzą się z zadaniami logicznymi, opisanymi w dołączonej książeczce. Wykonywanie ćwiczeń pobudzi ich wyobraźnię, rozwinie umiejętności wnioskowania i przewidywania kolejnych ruchów, a dojście do prawidłowego rozwiązania przyniesie prawdziwą satysfakcję i wzmocni pewność siebie. Wszystkie części zestawu są w pełni dostosowane do komfortowego użytkowania przez dzieci. Zabawki są łatwe w obsłudze, a duże elementy nie stwarzają ryzyka połknięcia i zadławienia. Materiał zabawek to naturalne drewno, bezpieczne w użytkowaniu i przyjazne dla środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 159/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Uczę się dbać o naszą planetę [gra planszowa] - Teramo : Lisciani, 2021. - 1 pudełko ; 28x28x7 cm.
Ilość graczy: 2-4
Zawartość pudełka: planisfera 3D ; spinner ze strzałka ; 56 kart ; 24 etony z elementami środowiska ; 4 plansze ze środowiskami ; 50 medali ; instrukcja.
Światowa Organizacja Zdrowia wyodrębniła 10 umiejętności życiowych, które są potrzebne by wyrosnąć na lepszą i szczęśliwszą osobę, która jest w stanie prowadzić godne życie. I to właśnie te umiejętności są rozwijane w grach z tej serii, które są również dla dziecka świetną zabawą. Są to miękkie umiejętności, niezbędne w codziennym życiu. Pozwalają dzieciom lepiej poznać samych siebie, swoje emocje, łatwiej nawiązywać kontakty z innymi ludźmi czy radzić sobie ze stresem. Dzięki tej grze planszowej dzieci uczą się szacunku do przyrody - poznają różnego rodzaju zanieczyszczenia i razem z rodzicami omawiają sposoby ich oczyszczania. [Lisciani, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-84/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Urodziny u rodziny [gra planszowa]. - Chwaszczyno : Alexander, [2010]. - 1 pudełko ; 155x188x38
(Wiek: 4+)
Forma i typ
Gatunek
Zawartość pudełka: plansza, pionki-4 szt., kostka, zdjęcia rodziny- 4 szt., tabliczka-4 szt. z portretami-puzzlami-24 szt., instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy.
Zbierz jak najszybciej członków swojej rodziny na urodzinowe przyjęcie i jako pierwszy zdobądź prezent. Każdy z graczy otrzymuje przed rozgrywką zdjęcie rodziny, oraz tabliczkę (puzzle) w której trzeba dopasować brakujące podobizny poszczególnych członków rodziny. Obrazki z wizerunkami członków rodzin znajdują się na planszy. Każdy z graczy musi jak najszybciej skompletować rodzinne zdjęcie. Kiedy wszystkie elementy fotografii znajdą się już na swoich miejscach trzeba jak najszybciej dotrzeć do pola z obrazkiem prezentu. Ten, kto pierwszy zdobędzie prezent wygrywa grę [www.empik..com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-42/GP (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
Wesoła niespodzianka Figara. - Łódź : Ameet, copyright 2016. - [12] stron : ilustracje kolorowe ; 15x15 cm.
(Ciekawski Maluch)
(Disney)
Opis wg okł.
Na okł.: Książeczka dotykowa.
Dzieci poznają świat wszystkimi zmysłami. Książka dotykowa „Wesoła niespodzianka Figara” to ciekawa propozycja dla najmłodszych. Mały czytelnik poznaje materiały o różnej fakturze: może pogłaskać milutkie futerko i aksamitny nosek kotka, może sprawdzić, jak delikatne są łuski ryby i jaki w dotyku jest kruchy listek. Zaproponowane przez autorów proste zadania angażują maluszka i ułatwiają zdobywanie nowych umiejętności, takich jak: dostrzeganie różnic czy nazywanie kolorów. To początek zabawy w fascynującym świecie zmysłów. [www.empik.com, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5 - I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wielki skarbiec łamigłówek. - Kraków : Wydawnictwo Aksjomat, 2020. - 112 stron : ilustracje ; 29 cm.
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Nie musisz być wytrawnym kasiarzem, by otworzyć Wielki skarbiec łamigłówek. Zamiast klejnotów i papierów wartościowych znajdziesz w nim bogactwo krzyżówek, plątanin, szyfrów, rebusów i zadań logicznych. Nie szukaj wytrychu wystarczy ołówek (i gumka), by podjąć wyzwanie 181 łatwych i trudnych zadań czeka na rozwiązanie. [Aksjomat, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Wielkie przyjęcie / Nickelodeon. - Warszawa : Media Service Zawada, [?]. - [12] stron : ilustracje ; 22 cm.
(Chwyć Książeczkę)
(Paw Patrol = Psi Patrol)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Chwyć książeczkę i sprawdź, który piesek obchodzi urodziny!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - I/N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
World of Tanks [Gra planszowa] : Battlegrounds. - Szczecin : TM Toys, 2021. - 1 pudełko ; 24,5 x 4,5 x 24,5 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 plansza, 64 żetony lokacji, 12 kart czołgów, 16 żetonów czołgów, 4 drewniane pionki, 16 żetonów niewypałów, instrukcja w trzech językach..
Ilość graczy: 1-4
Czas gry: 15-30 min
Gra oferuje aż cztery warianty rozgrywki: o podstawowy (bitwa) - typu odkryte memory - gracze po drodze do zwycięstwa zdobywają lokacje i toczą między sobą walki na czołgi; o drużynowy - dla par (może w niego zagrać dwóch lub czterech graczy); o familijny - typu zakryte memory - gracze poruszają się czołgami po planszy, szukając par lokacji; o solo - wyścig między grą a graczem o to, kto szybciej zdobędzie więcej lokacji. Dzięki takiej różnorodności każda gra jest inna i nie ma obaw, że po rozegraniu określonej liczby partii na planszy powieje nudą. Gra zawiera również niespodziankę zarówno dla osób, które jeszcze nie próbowały swoich sił w World of Tanks, jak i dla weteranów tej gry - unikatowy kod do wykorzystania w grze komputerowej. Bonus może być wykorzystany tylko dla wersji gry World of Tanks PC. Wewnątrz opakowania znajduje się ulotka zawierająca: KOD ZAPROSZENIOWY (WERSJA PC) Ten kod (tylko dla nowych graczy), odblokowuje następujące zawartości: Czołg T2 light (USA) Miejsce garażowe 7 dni konta premium 500 sztuk złota Aby skorzystać z kodu należy: 1. Wejść na stronę worldoftanks.com/tmtoys 2. Wpisać kod w pole i kliknąć ,,Aktywuj" 3. Zarejestrować swoje nowe konto i pobrać grę. Każdy kod może być użyty tylko raz na koncie gracza. Kod ważny jest wyłącznie na serwerze europejskim i rosyjskim. Kod ważny jest do 31 grudnia 2023 roku. Kod nie jest przeznaczony do odsprzedaży. KOD BONUSOWY (WERSJA PC) DLA WSZYSTKICH GRACZY: Zrealizuj swój kod bonusowy, rozegraj bitwę i ciesz się nagrodami! Ten kod odblokowuje następujące zawartości: 2x 50% Doświadczenia przez 2 godziny 2x 50% Punktów przez 2 godziny 2x 200% Doświadczenia zespołu przez 2 godziny Aby skorzystać z kodu należy: 1. Wejść na stronę: http://worldoftanks.eu 2. Zalogować się na swoje konto. 3. Kliknąć na nazwę użytkownika w prawym górnym rogu. 4. Kliknąć ,,Aktywuj kod gracza" i wpisać kod w pole [https://www.taniaksiazka.pl/world-of-tanks-tm-toys]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM - 155/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 8+)
Czas gry: 45+ min.
Zawartość pudełka: 200 kart: 195 kart państw i 5 kart kontynentów, 36 pionków: 6x6 kolorów
W grze przypisujemy flagi państwom, a następnie odgadujemy ich stolice. Aby wygrać, należy zdobyć flagi państw z każdego kontynentu! Mnóstwo ciekawych wiadomości o państwach z całego świata! Niosący emocje joker! Łatwo przyswajalne zasady. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-58/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa po słówka [Gra] : angielski dla dzieci - Warszawa : Edgard, copyright 2023. - 1 pudełko ; 25x24,4x6 cm.
(Kapitan Nauka)
(Wiek: 3+)
Zawartość pudełka: plansza, 24 karty z pytaniami i karta z odp owiedziami, 15 kart do gry obserwacyjnej, 15 kart z aktywnościami, pionki, kostka, instrukcja.
Czas gry: 20-40 min
Ilość graczy: 2-4 osób
„Angielski dla dzieci. Wyprawa po słówka” to gra językowa dla przedszkolaków, dzięki której skutecznie zapamiętają angielskie słowa i zwroty i zdania oraz będą ich używać spontanicznie w zabawach, rozmowie i podczas wymyślania własnych piosenek czy rymowanek. W czasie wyścigu po planszy gracze rozwiązują zagadki, ćwiczą poznane słownictwo w zabawach obserwacyjnych oraz w naśladowaniu zwierząt gestem i dźwiękiem. Roar like a lion! Make noise like a wolf. Can you see a tree? What is it? – zgaduj, wypatruj, naśladuj i baw się! Dzięki różnorodnym aktywnościom dzieci angażują zmysły, emocje i wyobraźnię, co ułatwia im zapamiętywanie angielskich słówek. A dzięki rozwiązywaniu zagadek naturalnie poznają podstawy gramatyki i angielskie zwroty. W skład gry wchodzą duża plansza przedstawiająca zwierzęta w zoo, 25 kart z zagadkami, 15 kart do zabaw obserwacyjnych, 15 kart z aktywnościami, pionki i kostka. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. [https://platon.com.pl/pl/gra-wyprawa-po-slowka-angielski-dla-dzieci/produkt-1085908636]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 248/GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zabawy z kodowaniem. - Bełchatów : Fenix, [2023]. - 32 strony : ilustracje ; 28 cm.
Rok wydania na podstawie daty wpływu egzemplarza obowiązkowego.
Kodowanie to świetny sposób na spędzenie wolnego czasu, pozwalający na łączenie zabawy z nauką. W książce znajdziecie zadania, które pobudzą wyobraźnię i kreatywność Waszych pociech. Dzięki tworzeniu oraz odczytywaniu odpowiednich kodów i schematów dzieci rozwiną umiejętność logicznego myślenia. Przyjdzie im tu odkodować ukryte słowa, stworzyć rysunki według określonych wzorów, krok po kroku przemierzyć labirynt na podstawie instrukcji czy dokończyć rozmaite szlaczki. [Fenix, 2023].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.2dz-74/Z (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zgadywanki [Gra edukacyjna] : Rodzina Treflików. - Gdynia : Trefl, 2022. - 1 pudełko ; 28 x 19 x 4 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 29 dwudzielnych układanek; 24 żetony ; instrukcja.
Ilość graczy: 1
Zgadywanki to edukacyjna gra przeznaczona dla dzieci od 4. roku życia, która wprowadzi maluchy w świat liter, słów oraz zagadek. Podczas gry najmłodsi rozwiązują ciekawe zagadki, łącząc kolorowe, puzzlowe układanki. W atmosferze zabawy poznają nowe słowa i uczą się dzielić wyrazy na sylaby. Układanka edukacyjna poszerza zasób słownictwa, rozwija myślenie dedukcyjne i ćwiczy umiejętność łączenia faktów. Opakowanie zawiera 29 dwudzielnych układanek z kolorowymi obrazkami i zagadkami, 24 żetony oraz instrukcję. Cechy gry: Gra edukacyjna Puzzlowe układanki Idealna dla dzieci od 4. roku życia Gra rozwija: znajomość liter, słów oraz zagadek kreatywność zdolność zdrowej rywalizacji Trefliki Zapraszają do wspólnej zabawy! Rodzina Treflików to animowany techniką poklatkową serial animowany dla dzieci. W każdym odcinku rozśpiewani i roztańczeni bohaterowie zapraszają dzieci do świata pełnego magii i niesamowitości. Nie brakuje tu też codziennych, bliskich każdemu dziecku spraw oraz ciepłych rodzinnych relacji. Poznaj rodzeństwo Treflików, ich rodzinę i przyjaciół! Poznaj Gry Trefl z Rodziną Treflików i podziel się radością z rozgrywki. Gry edukacyjne to doskonały prezent z okazji urodzin, Dnia Dziecka lub pod choinkę. Świetnie sprawdzą się podczas spotkania towarzyskiego oraz chwil spędzanych w gronie rodzinnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 158/GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zgadywanki 5-latka. - Kraków : Wydawnictwo Aksjomat, [2024]. - 32 strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Krzyżówki, szyfrogramy, labirynty.
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Książeczki z łamigłówkami to doskonały sposób na spędzanie wolnego czasu. Ciekawe i różnorodne zadania: szyfrogramy, labirynty, zagadki i ukryte rysunki to niezwykle kształcąca zabawa, która spodoba się każdemu dziecku. Zapraszamy więc do krainy zgadywanek. Tu nie ma miejsca na nudę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zgadywanki 6-latka. - Kraków : Wydawnictwo Aksjomat, [2024]. - 32 strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Krzyżówki, szyfrogramy, labirynty.
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Książeczki z łamigłówkami to doskonały sposób na spędzanie wolnego czasu. Ciekawe i różnorodne zadania: szyfrogramy, labirynty, zagadki i ukryte rysunki to niezwykle kształcąca zabawa, która spodoba się każdemu dziecku. Zapraszamy więc do krainy zgadywanek. Tu nie ma miejsca na nudę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Brak informacji o dostępności (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zimowe zabawy. - Ożarów Mazowiecki : PWH ARTI Artur Rogala, Mariusz Rogala, 2023. - 20 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Książeczka z łamigłówkami związanymi tematycznie ze świętami Bożego Narodzenia to pozycja rozwijająca różnorodne umiejętności: spostrzegawczość, kreatywność i umiejętność logicznego myślenia. Do łamigłówek dołączone są fantastyczne naklejki, które urozmaicą czas ćwiczeń. Dzięki naszym łamigłówkom wyszukiwanie różnic, łączenie obrazków w pary lub odnajdywanie elementów będzie naprawdę super zabawą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3 - 793/794/P.Dz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żużel [Gra]. - Częstochowa : Kukuryku, [2020]. - 1 pudełko ; 34,5x10x2,8 cm.
(Wiek: 6+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza 12 programów zawodów 4 figurki motocyklistów 2 kostki do gry 1 pionek instrukcja:
Ilość graczy: 2-4 osób.
„Żużel” w wydaniu Kukuryku gwarantuje grającym emocje porównywalne z tymi, z prawdziwych żużlowych stadionów. Plansza, wyjątkowe figurki motocyklistów, programy żużlowe pozwalają przenieść się w świat ryku silników, zapachu przepalonego paliwa i wielkich zmagań sportowców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 250/GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej