Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(372)
Forma i typ
Książki
(121417)
Proza
(32976)
Audiobooki
(8083)
E-booki
(6977)
Poezja
(6787)
Gry i zabawki
(372)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6382)
Publikacje popularnonaukowe
(3030)
Publikacje dydaktyczne
(3016)
Poradniki i przewodniki
(2817)
Publikacje naukowe
(2329)
Komiksy i książki obrazkowe
(2108)
Publikacje fachowe
(974)
Publikacje religijne
(622)
Albumy i książki artystyczne
(544)
Dramat (rodzaj)
(487)
Czasopisma
(477)
Muzyka
(283)
Druki ulotne
(274)
Publikacje informacyjne
(238)
Publikacje promocyjne
(50)
Publikacja dla niewidomych
(45)
Mapy
(43)
Nuty
(30)
Fotografie
(21)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(19)
Filmy i seriale
(13)
Programy komputerowe
(10)
Rysunki
(6)
Pliki i bazy danych
(5)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Artykuły
(2)
Gry komputerowe
(2)
Pendrive
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(305)
wypożyczone
(59)
nieokreślona
(40)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
(45)
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
(243)
Filia nr 1 Wypożyczalnia (ul. Staszica 14)
(14)
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
(49)
Filia nr 2 Wypożyczalnia (ul. Siedlanowskiego 3)
(21)
Filia nr 3 (ul. Rozwadowska 6)
(31)
Czytelnia Główna (ul. Popiełuszki 10)
(5)
Autor
Knizia Reiner (1957- )
(17)
Rejchtman Grzegorz (1970- )
(8)
Astley Neville
(6)
Baker Mark (1959- )
(6)
Bauza Antoine (1978- )
(6)
Bobrowski Hubert (historyk)
(6)
Matz Agnieszka (ilustratorka)
(6)
Feliks Janusz
(5)
Florkiewicz Łukasz (ilustrator)
(5)
Ostojska-Badziak Agnieszka
(5)
Kucharski Roman
(4)
Maublanc Ludovic
(4)
Moon Alan R. (1951- )
(4)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(4)
Nowicka Monika (tłumaczka)
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Barański Adam (ilustrator)
(3)
Bourgoin Nicolas (1962- )
(3)
Dutrait Vincent
(3)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(3)
Korolkiewicz Elżbieta
(3)
Lebrat Corentin
(3)
Madaj Karol (1980- )
(3)
Marshall Natalie
(3)
Minor Marcin (ilustrator)
(3)
Młodnicka Magdalena (psycholog)
(3)
Nawrocka Ewa (1977- )
(3)
Riviere Theo
(3)
Wasilewicz Grażyna (neurologopeda)
(3)
Żyłko Tomasz
(3)
Arrhenius Ingela P. (1967- )
(2)
Barbaud Jean (1955- )
(2)
Barbaud Jean (1955-)
(2)
Baruzzi Agnese (1980- )
(2)
Benvenuto Johan
(2)
Berlik Natalia (ilustratorka)
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Cardouat Marie
(2)
Cathala Bruno (1963- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cotterau Jacques
(2)
Czapczyk Paweł (1969- )
(2)
Daujean Cyrille
(2)
Depa Filip (ilustrator)
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dąbrowska Monika (tłumaczka)
(2)
Filliozat Isabelle
(2)
Galińska Barbara (ilustratorka)
(2)
Gingell Dave
(2)
Gowin Sławomir (1965- )
(2)
Głowińska Anita (literatura dziecięca)
(2)
Huang Yu-hsan
(2)
Joassin Vincent
(2)
Karlik Beata
(2)
Kiesling Michael (1957- )
(2)
Kleszcz Ewa (tłumaczka)
(2)
Krześniak Renata (ilustratorka)
(2)
Larek Tomek
(2)
Lee R. M. J
(2)
Lula Jarek
(2)
Madaj Karol
(2)
Majewska Monika (wychowanie przedszkolne)
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita (tłumaczka)
(2)
Michalec Bogusław (1972- )
(2)
Moga Katarzyna
(2)
Nawrocka Ewa (1977- ). Co kryją okienka?
(2)
Nigelli Benedetta
(2)
Nowak Jan (1963- )
(2)
Peeters Raf (1971- )
(2)
Pogorzelska Julia
(2)
Pękalski Adam (1975- )
(2)
Quilliams Chris (ilustrator)
(2)
Roubira Jean-Louis
(2)
Roubira Jean-Louis (autor gier)
(2)
Stachyra Wojciech (ilustrator)
(2)
Stankiewicz Izabela (pedagog)
(2)
Strzeszewska Arleta (ilustratorka)
(2)
Szewczyk Michał (tłumacz)
(2)
Szoblik Dorota (ilustratorka)
(2)
Szwalski Wojciech
(2)
Szymanowicz Maciej (1976- )
(2)
Szyszko Marek (1951- )
(2)
Trzcińska Anna (ilustratorka)
(2)
Tudruj-Wrożyna Karolina (tłumaczka)
(2)
Urbaniak Katarzyna (1986- )
(2)
Wilson Clarissa A
(2)
Żabicka Monika (tłumaczka)
(2)
Żyłko Piotr (grafik)
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Andre Marc
(1)
Andre Marc (1967- )
(1)
Barański Adam
(1)
Bartosik Aleksandra
(1)
Basley Andrew
(1)
Batorska Beata (ilustratorka)
(1)
Beck Jeff (autor gier)
(1)
Bienias vel Bieniek Agnieszka
(1)
Bieniek-Zaremba Gabriela (ilustratorka)
(1)
Blok Patryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(238)
2010 - 2019
(122)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(345)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(372)
Język
polski
(372)
Odbiorca
Dzieci
(288)
6-8 lat
(156)
9-13 lat
(151)
0-5 lat
(147)
Młodzież
(91)
Dorośli
(58)
14-17 lat
(50)
Rodzice
(5)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
18+
(1)
Kobieta
(1)
Mężczyzna
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkolaki
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura angielska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura francuska
(2)
Na okładce: filcowe klapki, lusterko
(1)
Temat
Trening umysłu
(20)
Psy
(19)
Zwierzęta
(11)
Boże Narodzenie
(10)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(10)
Pomaganie
(9)
Dzieci
(5)
Język polski
(5)
Podróże
(5)
Zabawa
(5)
Koty
(4)
Matematyka
(4)
Miasta
(4)
Pojazdy
(4)
Rycerze
(4)
Sen
(4)
Wsie
(4)
Antonimy
(3)
Język angielski
(3)
Labirynt
(3)
Las
(3)
Liczenie w pamięci
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Myślenie
(3)
Nauka czytania
(3)
Obyczaje i zwyczaje
(3)
Programowanie (informatyka)
(3)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(3)
Uwaga (psychologia)
(3)
Wyścigi samochodowe
(3)
Zagadki
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Święty Mikołaj (postać fikcyjna)
(3)
Żółwie
(3)
Arytmetyka
(2)
Baby Shark (postać fikcyjna)
(2)
Barwy
(2)
Czarodzieje
(2)
Detektywi amatorzy
(2)
Dinozaury
(2)
Ekologia
(2)
Eksperymenty
(2)
Grzybobranie
(2)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(2)
Kradzież
(2)
Kreatywność
(2)
Magia
(2)
Nauka liczenia
(2)
PRL
(2)
Parki i ogrody
(2)
Pociągi
(2)
Podejrzany
(2)
Policja
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Pory roku
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przedmioty użytku codziennego
(2)
Renesans
(2)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(2)
Strażacy
(2)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
Słowa
(2)
Słownictwo
(2)
Wagony
(2)
Wielkanoc
(2)
Wszechświat
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zawód
(2)
Ślimaki
(2)
Adwent
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Archeologia
(1)
Asteriks (postać fikcyjna)
(1)
Atomek (postać fikcyjna)
(1)
Avengers (postacie fikcyjne)
(1)
Badania naukowe
(1)
Batman (postać fikcyjna)
(1)
Biedronkowate
(1)
Biznes
(1)
Budowa
(1)
Calineczka (postać fikcyjna)
(1)
Chemia (przedmiot szkolny)
(1)
Choinka
(1)
Ciasta
(1)
Ciekawość (postawa)
(1)
Cywilizacja
(1)
Czas
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Czołgi
(1)
Czynności
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Diament
(1)
Dodawanie (matematyka)
(1)
Drukarstwo
(1)
Dzień
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Energooszczędność
(1)
Farma
(1)
Fauna
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(2)
44 Koty (serial filmowy)
(1)
Ballady i romanse
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Świat
(4)
Europa
(2)
Afryka
(1)
Florencja (Włochy)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Niemcy
(1)
Nil (rzeka)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie)
(1)
Starożytny Egipt
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(134)
Gry planszowe
(121)
Broszura
(85)
Gry edukacyjne
(66)
Książka-zabawka
(59)
Gry w karty
(39)
Gry i zabawy dziecięce
(35)
Książka do wypełniania
(31)
Książki dla małych dzieci
(18)
Ćwiczenia i zadania
(18)
Gry strategiczne
(16)
Książka do kolorowania
(16)
Książka obrazkowa
(14)
Opowiadania i nowele
(12)
Gry i zabawy
(11)
Układanki
(7)
Gry karciane
(6)
Gry logiczne
(6)
Publikacje dla dzieci
(5)
Książka do wypełnienia
(4)
Gry dziecięce
(3)
Książka dla małych dzieci
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(3)
Wiersze
(3)
Bajki i baśnie
(2)
Gry paragrafowe
(2)
Krzyżówki (gry)
(2)
Książka z naklejkami
(2)
Literatura dla dzieci
(2)
Poezja dziecięca
(2)
Poradnik
(2)
Powieść przygodowa
(2)
Quizy
(2)
Zagadki
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audiobooki
(1)
Biblia dla dzieci
(1)
Broszua
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Gra w karty
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry hazardowe
(1)
Gry i zabawy edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Gry rodzinne
(1)
Gry zręcznościowe
(1)
Katalog wystawy
(1)
Klocki
(1)
Książka artystyczna
(1)
Książki kartonowa
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rymowanki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wyliczanki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(197)
Edukacja i pedagogika
(93)
Językoznawstwo
(4)
Matematyka
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Religia i duchowość
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
372 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pingwiny na lodzie [gra planszowa]. - Warszawa : Granna, 2011. - 1 pudełko ; 24 x 24 x 6 cm.
(Smart Games)
(6+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 1 plansza plastikowa, 5 ruchomych elementów z pingwinami, instrukcja.
Liczba graczy: 1
Pomóż pingwinkom utrzymać się na lodzie! Nastała zima, zamarzła sadzawka i każdy pingwin chce mieć kawałek lodu dla siebie! W ,,Pingwinach na Lodzie - ,,mroźnej grze logicznej, dziecko korzystając z dużych i ładnych elementów, zmierzy się z 80 zróżnicowanymi zadaniami. Zasada jest prosta - umieść elementy lodowej układanki na planszy tak, by każdy pingwin znalazł się w odpowiednim miejscu! Mały gracz poprzez zabawę trenuje nieszablonowe podejście do problemu i koncentrację. A w dodatku w grze są pingwiny, a przecież wszystkie dzieci kochają pingwiny! Za co Twoje dziecko pokocha Pingwiny Na Lodzie? o Atrakcyjne wykonanie o Zabawna tematyka z przyjaznymi postaciami o Trening koncentracji i logicznego myślenia [www.tantis.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 132/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Planszówki dla Mądrej Główki)
(Wiek: 7+)
Zawiera: 1 plansza, 6 pionków do gry, kostkę, 10 żetonów żółtych, 10 żetonów niebieskich, 2 żetony zielone dodatkowy rzut, 2 żetony czerwone strata kolejki, instrukcja.
Ilość graczy: 2-6
Gry matematyczne to zestaw dwóch gier edukacyjnych służący do utrwalania zdobytych umiejętności z edukacji matematycznej, ćwiczenia sprawności w dodawaniu i odejmowaniu liczb. Nauczyciel ma możliwość wykorzystania gier na zajęciach z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w dowolnym momencie zajęć i według własnego uznania np. podczas zajęć powtórzeniowych. Dzięki grom łatwiej będzie mu zintegrować klasę. Uczniowie otrzymają atrakcyjne pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności i pomocne w utrwalaniu wiedzy. Przyswoją wiedzę w czasie zabawy, a także będą uczyć się respektować ustalone reguły, właściwie reagować na sukces i porażkę oraz kulturalnie odnosić się do innych graczy. Zestaw składa się z: dwustronnej planszy do gry, karty z żetonami, 6 pionków, kostki i oraz instrukcji z zasadami gier. Na jednej stronie planszy znajduje się gra pt. „Plac zabaw” przeznaczona dla uczniów klasy 1, natomiast na drugiej – gra pt. „Park aktywności” dla uczniów klasy 2 i 3. Celem gry jest przejście przez plac zabaw lub park aktywności i skorzystanie ze wszystkich obiektów do zabawy. Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania poprzez zabawę. 2 estetyczne plansze do gry, dodatkowe karty z żetonami, pionki i kostka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 209/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Poznajemy zawody [Gra edukacyjna]. - Chwaszczyno : Alexander, [2017?]. - 1 pudełko ; 29x19x4 cm.
(Wiek: 4+)
W pudełku: plansza, pionki 4 szt., kostka do gry 1 szt., puzzle 4 x 7 szt., karty "Los" 27 szt., instrukcja.
Gra dla 2-4 osób.
Świetna zabawa, która rozszerza zakres pojęciowy najmłodszych w obszarze ról społecznych pełnionych przez dorosłych. Każdy z graczy wybiera pionek, który reprezentuje w grze jeden z czterech zawodów: policjanta, rolnika, lekarza i kucharza. Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do środka planszy, ale żeby się to udało każdy z graczy musi najpierw ułożyć swoją układankę, składającą się z atrybutów charakterystycznych dla zawodu odpowiadającego jego pionkowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 35/GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Prosto do dinozaura! / Nickelodeon. - Warszawa : Media Service Zawada, [2022]. - [16] stron : ilustracje ; 18x18 cm.
(Paw Patrol = Psi Patrol)
(Śladem Przygody)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Dołącz do zabawy! Którędy teraz? Sprawdź paluszkiem! Pomóż ulubionym bohaterom przejść labirynty aby dotrzeć do przyjaciół albo znaleźć rozwiązania wielu zagadek. Oczywiście interesująca opowieść również znajduje się w książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Przeciwieństwa / Nickelodeon. - Warszawa : Słowne Młode, copyright 2021. - [26] stron : ilustracje ; 20x20 cm.
(Baby Shark)
(Pierwsze Kroki)
(Pinkfong)
Opis według okładki. Okładka wliczona w paginację.
Na okładce: Odnajdź Rekinka na ilustracjach.
Wieloryb jest wieeeelki, a konik morski – malutki! "Baby Shark. Przeciwieństwa" to kartonowa książeczka, dzięki której twój maluch pozna wyrażenia związane z przeciwieństwami i nauczy się porównywać. To również świetne ćwiczenie spostrzegawczości – na każdej rozkładówce trzeba znaleźć ukrytego na ilustracji Rekinka. Bawcie się i uczcie wraz z bohaterami popularnej piosenki. Du, du, du! [Słowne, 2021].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-0/KZ (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 5+)
W zestawie: dwustronna plansza ; kostka do gry ; 16 pionków ; instrukcja.
Gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy
"Chińczyk" i "Wyścig" to zestaw gier dla całej rodziny. "Chińczyk" to wersja klasycznej gry losowej, przeznaczonej dla 2 do 4 osób. Można w niej stosować pewne taktyczne posunięcia. Ta gra o bardzo prostych zasadach zawsze wyzwala wiele emocji. "Wyścig" to gra o równie prostych zasadach. Koziołek matołek postanawia wybrać się na poszukiwania Pacanowa, miasteczka w którym kowale potrafią podkuwać kozy. Pomóż Koziołkowi w wędrówce, przeżyj wraz z nim liczne przygody i razem dotrzyjcie na upragnioną metę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-39/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz - gdzie raki zimują? [gra planszowa] - Warszawa : Granna, cop. 2015. - 1 pudełko; 18x12x4 cm.
(Gry Podróżne)
(Wiek: 6+)
W pudełku: 45 kart z pytaniami, plansza, 4 figurki raków, 4 podstawki, instrukcja
Liczba graczy: 2-4
Czy wiesz, co to znaczy robić kogoś w balona i czym jest tajemnica poliszynela? Wysłuchaj pytania i spośród trzech odpowiedzi wybierz tę, która wydaje ci się prawidłowa. Każda właściwa odpowiedź to krok bliżej zwycięstwa 270 ważnych pytań, setki zabawnych odpowiedzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 30/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz [Gra] : język polski. - [Szczecin] : Dante, [2022]. - 1 pudełko ; 28x28x8 cm.
(I'm a Genius Talent School)
(Wiek: 5+)
Zawartość pudełka:1 plansza, zegar ze strzałką, 4 pionki (kubeczki: żółty, zielony, czerwony, niebieski), 48 kart z pytaniami, 27 kart specjalnych, 12 żetonów z gwiazdką, 12 odznak, instrukcja (4 strony) ; instrukcja.
Miejsce wydania na podstawie siedziby wydawcy. Rok wydania na podstawie strony księgarni internetowej https://www.taniaksiazka.pl/.
Quiz Język polski jest edukacyjną grą planszową opracowaną na podstawie programu nauczania szkoły podstawowej. Przeciwnicy poruszają się po planszy, odpowiadając na pytania dotyczące synonimów i przeciwieństw, obszarów leksykalnych oraz definicji. Ponadto muszą ułożyć jak najwięcej słów w ciekawych minigrach za pomocą specjalnych kart z sylabami i literami. Dzięki różnym poziomom trudności nawet najmłodsze dzieci są w stanie utworzyć dużą liczbę słów. Zestaw zawiera planszę, 4 pionki, spinner, 48 dwustronnych kart z pytaniami, żetony i odznaki oraz karty specjalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 230/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz 200 [gra w karty] : ponad 200 pytań. - Białystok : Kangur, 2022. - 1 pudełko ; 18,7 x 19, 7 x 5,7 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 54 karty do gry ; 216 pytań ; 12 żetonów ; instrukcja.
Która planeta ma pierścienie? Kto opatentował kineskop? Co znajduje się w garbie wielbłąda? Kto jest autorem obrazu "Dama z gronostajem"? Masz umysł ścisły czy humanistyczny? Uważasz się za artystę, naukowca czy może zoologa? Ważniejsze było dla Ciebie wynalezienie żarówki czy wydanie pierwszej płyty Elvisa? Zagraj w Quiz 200 i sprawdź, jak wszechstronny jesteś i czy możesz się uważać za drugiego da Vinci'ego! W quizie znajdziesz mnóstwo pytań z różnych dziedzin, które pozwolą Tobie zweryfikować wiedzę i poznać nowe ciekawostki wspólnie ze znajomymi lub dziećmi! [www.rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 121/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz wieczorny [gra planszowa]. - Białystok : Kangur, 2022. - 1 pudełko ; 23 x26 x6 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 1 plansza do gry ; kostka ; 4 pionki ; 5 talii kart (108) ; 14 żetonów ; instrukcja.
Ilość graczy: +2
Nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 lat ze względu na możliwość połknięcia drobnych elementów.
Skąd pochodzi Pippi Pończoszanka? Gdzie odbyła się rewolucja goździków? Jaką muzykę tworzył Bob Marley? Gdzie rosną pomarańcze? Co kręci Was najbardziej? Geografia? Technika i wynalazki? Historia? Sztuka? A może muzyka labo film? Spędź wieczór w rodzinnym gronie lub ze znajomymi i poszerz swoje horyzonty! Zagrajcie i odkryjcie, w czym jesteście naprawdę mocni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 122/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rafa koralowa : [magnetyczna gra logiczna]. - Kraków : Iuvi Games, 2022. - 1 opakowanie ; 16,2 x 15,8 cm.
(Smart Games)
(Wiek: 4+)
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość opakowania: magnetyczna książeczka-plansza z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami ; 4 magnetyczne płytki.
Gra dla jednego gracza.
Na okładce: pobaw się w chowanego... pod wodą.
Witajcie na bajecznej rafie! Podwodnej wersji znanej i lubianej gry Zabawa w Chowanego. W Rafie Koralowej, magnetycznej grze logicznej, Ty i Twoje dziecko zmierzycie się z 48 zupełnie nowymi zadaniami! Obserwujcie, jakie zwierzęta zamieszkują bajeczną rafę. Ale uważajcie, niektóre z nich są bardzo nieśmiałe i chcą czym prędzej ukryć się za magnetycznymi płytkami. Aby prawidłowo rozwiązać zadanie, pozostawcie widoczne tylko zwierzątka pokazane w poleceniu. Razem z pewnością Wam się uda! Dzięki magnetycznym płytkom, w grę można zagrać w dowolnym miejscu, a nawet w czasie podróży! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Kolorowe wykonanie Doskonała do podróży Trening wyobraźni i koncentracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-116/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rajd samochodowy ; Młynek [Gra planszowa]. - Chwaszczowo : Alexander, 2007. - 1 pudełko ; 11x17,5 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Plansza dwustronna ; 4 pionki wysokie ; 9 białych, 9 czarnych pionków niskich ; kostka do gry ; instrukcja.
Zawiera 2 gry planszowe.
"Rajd samochodowy" to gra planszowa, w której wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się na ostatnim polu toru gry. Gracze starając się wyrzucić jak największą liczbę oczek kostką, przesuwają swe pionki po torze, na którym czyhają na nich przykre lub miłe niespodzianki. W "Rajdzie samochodowym" może zdarzyć się nieszczęśliwy wypadek, awaria silnika lub przyspieszenie na prostej drodze. Wszystko to zapewnia wysoki poziom emocji i atrakcyjność gry. "Młynek" - to jedna z najstarszych gier. Wymaga od uczestników intensywnego myślenia wyobraźni. Zwycięzcą zostanie w tej grze ten, kto lepiej przewidzi kolejne posunięcia i będzie miał lepszą strategię. Gra dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-41/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rancho z kotem [Gra rodzinna] - Kraków : Granna, 2023. - 1 pudełko ; 26x26x80 cm.
(Superfarmer)
(Wiek: 7+)
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza ; 96 żetonów zwierząt, 3 figurki dużych psów, 3 figurki małych psów, 2 dwunastościenne kostki, sześcienna kostka, kolorowe znaczniki, tekturowa figurka kota, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 203/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rycerze ; żołnierze [gra planszowa]. - Kielno : Multigra, 2021. - 1 pudełko ; 27 x 26,5 x 3,5 cm.
(Wiek: 5+)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 2 gry planszowe
Liczba graczy: 2-4.
Zawartość pudełka: plansza, pionki 20 szt.(po 5 w 4 kolorach), 8 szt. żetonów, kostka do gry, instrukcja
Rycerze: Uczestnicy tej gry to szlachetni rycerze, którzy postanowili odnaleźć legendarny kielich – Świętego Graala. Każdy z rycerzy wyruszył na wyprawę. Podróż i poszukiwania są jednak pełne niebezpieczeństw. Rycerze mogą napotkać strasznego wilka, groźnego niedźwiedzia, okrutnego trolla lub czarownice. Rycerz, który dzielnie stawi czoła wszystkim przeciwnościom i jako pierwszy dotrze do skarbu, zostanie zwycięzcą w grze. Żołnierze: W tej grze każdy z graczy ma do dyspozycji swój oddział komandosów składający się z 5 pionków. Ich zadaniem jest przedostać się na pole walki i zniszczyć oddziały wroga. Gra łączy w sobie elementy halmy i warcabów z dużo większymi możliwościami poruszania się i zbijania pionków przeciwnika. Rozgrywka wymaga od jej uczestników logicznego myślenia, spostrzegawczości i umiejętności przewidywania. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-67/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Samochód pancerny "Kubuś" [puzzle]. - [Warszawa] : Muzeum Wojska Polskiego, 2015. - 1 pudełko ; 21x13, 5 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Zawiera: 24 elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM-98/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble original [gra planszowa]. - Warszawa : Mattel Poland, copyright 2012. - 1 pudełko ; 37x27x5 cm.
(Wiek: 10+)
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
W pudełku: 1 plansza do gry, 100 płytek z literami, 4 stojaki na płytki, 1 woreczek na płytki, instrukcja
Gra dla 2-4 graczy.
W zestawie znajduje się 98 płytek z literami alfabetu, każdej literze odpowiada określona liczba punktów widoczna w prawym dolnym rogu płytki. W zestawie znajdują się także dwie puste płytki (blanki), które nie mają wartości punktowej i które mogą zastępować dowolną literę. Po wyłożeniu blanka, litera, którą zastępuje, nie można zostać zmieniona w trakcie gry. Podczas swojej kolejki każdy z graczy wyciąga siedem płytek z woreczka i ustawia na swoim stojaku. Pierwszy gracz tworzy z dwóch lub więcej płytek słowo i układa je na planszy poziomo lub pionowo, w taki sposób, by jedna płytka znalazła się w centralnym polu z gwiazdką. Układanie słów na skos nie jest dozwolone. Na koniec każdej swojej kolejki gracz podaje wynik jaki uzyskał z ułożenia słowa, zapisuje go i dobiera tyle płytek, żeby na stojaku miał zawsze siedem. Drugi gracz może dołożyć jedną lub kilka płytek do już położonych na planszy i utworzyć nowe słowo o długości co najmniej dwóch liter. Gracz może też zdecydować się na opuszczenie swojej kolejki lub wymianę płytek. Jeśli litery stykają się z innymi literami z sąsiednich rzędów, muszą z nimi tworzyć pełne słowo, tak jak w klasycznej krzyżówce. Podczas jednej kolejki nie można dokładać płytek do różnych słów ani tworzyć nowych słów w różnych częściach planszy. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KM - 2/GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Wiek: 6+)
Gra składa się z planszy Sheriff ; planszy Winda ; 4 pionków ; kostki do rzucania ; 50 kart przygód ; baknotów 200$- 100 sztuk ; 100$-50 sztuk.
Zawiera dwie gry: Sheriff w pogoni za braćmi West oraz grę planszową Winda.
Sheriff. Przed rozpoczęciem rozgrywki gracze ustalają współczynnik siły jaki każdy z nich będzie posiadał przez cały czas trwania gry. wspłczynik siły, czyli siła jaką będzie dysponował uczestnizący w grze szeryf stała przez pełną rozgrywkę. Gracze ustalają jej poziom w prosty sposób przez rzut kostką.Winda. Wszyscy gracze zostali zaproszeni na przyjecie urodzinowe w mieszkaniu na ostatnim piętrze. Spotykając się u wejścia do bloku, ktoś krzyknął: urzdźmy wyścig. kto pierwszy zadzwoni do drzwi solenizanta Wygrywa. Wspaniale. Wszyscy przystali na propozycję i zaczął się wyścig. Celem gry jest pokonanie trasy od Start do pola Meta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Książki Mówionej (ul. Popiełuszki 10)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KM-73/GP (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Słowa. - Olen : Yoyo Books, [2016]. - [30] stron : ilustracje kolorowe ; 16x16 cm.
(Pierwsza Książeczka Maluszka)
Opis wg okł.
Podaruj swojemu Maluszkowi dobry start. Dzięki jednej pięknej ilustracji na stronie Twoje dziecko szybko nauczy się nowych słów. Zawarte w książeczce zabawne i łatwe pytania wzbogacą słownictwo dziecka. [www.smuk.com, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Multiteka (ul. Popiełuszki 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M-0/KZ (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Smerfy na tropie : nowe przygody / Peyo Creations. - Warszawa : Harperkids, 2022. - [24] strony : ilustracje ; 31 cm.
(Smerfy)
Wyjątkowo wytrzymała, kartonowa książka w dużym formacie w sam raz dla maluchów, które uwielbiają towarzystwo wesołych smerfów i zabawę w poszukiwania. W książce znajdują się kolorowe ilustracje z najnowszego serialu telewizyjnego z przygodami dziecięcych ulubieńców. To doskonała zabawa, dzięki której dziecko ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność liczenia na podstawowym poziomie czy znajomość kolorów i kształtów. Ilustracje zostały opracowane tak, by kilkulatek z łatwością poradził sobie z odnajdywaniem na nich wskazanych elementów, a polecenia w książce to doskonały początek wspólnej zabawy z maluchem. Sztywne, kartonowe strony są odporne na zabrudzenia i próby wyginania. Dzięki temu książkę można oglądać bez końca, wyszukując na niezbyt skomplikowanych ilustracjach zabawne szczegóły i elementy wskazane w krótkich tekstach opisujących życie w wiosce smerfów. [www.empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - I/N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Smerfy na tropie : szukaj i znajdź / Peyo Creations. - Warszawa : Harperkids, 2021. - [24] strony : ilustracje ; 31 cm.
(Smerfy)
ak zapewnić dziecku rozrywkę i urozmaicić nudne popołudnia, kiedy maluch wykorzystał do zabawy już wszystkie swoje pluszaki? Na ratunek przychodzi książka "Smerfy na tropie. Szukaj i znajdź" autorstwa Marty Stochmiałek. Twoje dziecko z pewnością pokocha te sympatyczne, niebieskie stworki! Smerfy kocha i zna już chyba każdy. Mieszkańcy niewielkiej wioski, wyróżniający się charakterystycznym, niebieskim kolorze skóry, bawią dzieci już od 1963 roku, gdy po raz pierwszy ukazał się komiks o przygodach tych stworków. Polskojęzyczne wydanie pojawiło się dopiero w 1990 roku, ale od tego czasu Smerfy zdążyły zawładnąć wieczornym czasem stacji telewizyjnych jako bajki na dobranoc. Ludzie tak mocno pokochali bohaterów z wioski Smerfów, że wkrótce ich nowe przygody zaczęły nawet trafiać na ekrany kin. "Smerfy na tropie. Szukaj i znajdź" to książeczka skierowana do najmłodszych odbiorców. Mali odkrywcy dzięki tej edukacyjnej pozycji mogą poznać świat od zupełnie innej strony. Książeczka nie tylko przedstawia wydarzenia z życia Smerfów, ale także uczy maluchy spostrzegawczości i logicznego myślenia. Na każdej stronie przedstawione są ilustracje, jednak nie są one zwykłymi obrazkami. Wszystkie bez wyjątku posiadają drobne, ale istotne szczegóły, które można zauważyć tylko przy najwyższym skupieniu. Te zabawne elementy nie tylko sprawią dziecku sporo radości przy szukaniu i odkrywaniu ich, ale także nauczą je koncentracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 (ul. Wańkowicza 69)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5 - I/N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej